آموزش ASP.Net

قبل از اینکه به معرفی دوره اموزش جامع asp net بپردازیم، ابتدا قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که asp.net چیست تا بتوانید درک بهتری از این دوره داشته باشید.

ASP مخفف Active Server Pages است که درواقع یک فریم‌ ورک توسعه وب محسوب می شود و توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. این فریم‌ ورک بر پایه معماری .NET Framework بنا شده است و به توسعه‌ دهندگان امکان ایجاد برنامه‌ های تحت وب پویا و قابل مقیاس را می‌ دهد.

ASP.NET از مدل MVC (Model-View-Controller) برای تقسیم برنامه به اجزای مختلف و تعامل بین آنها استفاده می‌ کند. این معماری اجازه می‌ دهد تا لایه‌ های مدل داده، لایه‌ های کنترل و لایه‌ های نمایش جداگانه و مستقل از هم باشند. این امر به توسعه‌ دهندگان این امکان را می‌ دهد تا به طور جداگانه بر روی هر قسمت از برنامه کار کنند و تغییرات را به راحتی اعمال کنند.

دوره آموزش ASP.Net که دقیقا متناسب با نیاز بازار کار برنامه نویسی تحت وب طراحی شده است. شما با شرکت در این دوره صفر تا صد برنامه نویسی با زبان ASP.NET و پیاده سازی یک وب سایت قدرتمند با کمک زبان های سمت کاربر مانند HTML و CSS و زبان قدرتمند سمت سرور ASP.NET را آموزش خواهید دید.

شما با شرکت در دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته ابتدا مقدمه‌ای بر زبانهای سمت کاربر و کاربردی HTM&CSS را یاد می گیرید و سپس یکی از قدرتمند ترین زبانهای سمت سرور یعنی زبان ASP.NET به شما آموزش داده می شود.

همچنین یکی دیگر از مباحث مهمی که شما در این دوره آموزشی با آن آشنا می شوید آشنایی با بانک اطلاعاتی SQL SERVER و آشنایی با دستورات SQL می باشد.

تا در نهایت در انتهای دوره آموزش جامع ASP.Net شما می توانید یک وب سایت پویا را با کمک زبان برنامه نویسی ASP.NET راه اندازی و مدیریت کنید.

اگر می خواهید وارد دنیای هکری شوید و درمورد زبان های برنامه نویسی فعال این حوزه اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنیم، به صفحه بهترین زبان برنامه نویسی برای هک مراجعه کنید.

آموزش ASP.Net

پیش نیاز زبان برنامه نویسی ASP.NET

در دوره آموزش asp.net شما ابتدا نیاز به یادگیری یک سری پیش نیاز ها دارید، ابتدا شما نیاز به دانستن طراحی قالب دارید و جهت یادگیری طراحی قالب شما باید با زبان های HTML&CSS و زبان جاوا اسکریپت و جی کوئری آشنا باشید و پس از آن شما نیاز دارید مقداری با زبان سی شارپ کار کنید، و کار کردن با بانک اطلاعاتی SQL SERVER این را هم یاد بگیرید و با دانستن این موضوعات شما آمادگی کامل پیدا می کنید تا بتوانید یک وبسایت پویا را با کمک زبان برنامه نویسی ASP.NET راه اندازی کنید.

برنامه نویسی بهتر است یا گرافیک؟ اگر شما هم به دنبال کامل ترین منبع برای پاسخ به این سوال می گردید، مقاله گرافیک یا برنامه نویسی را از دست ندهید.

پیش نیاز زبان برنامه نویسی ASP.NET

کلاس دوره آموزش ASP.NET

کلاسهای دوره asp.net فنی حرفه ای و همچنین آموزش asp.net web form در آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران، شامل کلاسهای مقدماتی و کلاسهای پیشرفته این دوره می باشد که در دوره مقدماتی شما با مباحث مقدماتی که در بخش قبلی اشاره شد آشنا می شوید.

در کلاس های پیشرفته نحوه راه اندازی یک وب سایت پویا با استفاده از زبان ASP.NET به شما آموزش داده خواهد شد. زمانی که شما در این کلاس ها ثبت نام می کنید شرکت در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی آموزش asp و آموزش .net از سوی همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران به شما پیشنهاد می شود.

در هرکدام از این کلاس های خصوصی و عمومی اساتید برنامه نویسی مجتمع فنی آریا تهران مطالب یکسانی را به هنرجویان خود ارائه می دهند، فقط در کلاس های خصوصی آموزش پروژه محور asp net core 6 زمان بیشتری برای حل تمرین و پرسش و پاسخ بیشتر برای هنرجویان وجود دارد و معمولاً در کلاسهای خصوصی، کلاس سریعتر و بهتر پیش خواهد رفت و درآخر فیلم آموزش asp.net رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت شرکت در دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی، زیر نظر اساتید برتر کشور، با ارائه سرفصل های سازمان فنی حرفه ای، بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

قیمت کلاس آموزش ASP.NET

حال وقت آن رسیده است که به این سوال پاسخ دهیم که قیمت دوره آموزش ASP.Net چقدر است؟

همانطور که در دوره های قبل ذکر شد، هزینه دوره آموزش ASP.Net با توجه به عوامل مختلفی مانند مکان دوره، مدت زمان آموزش، سطح دوره (مبتدی یا پیشرفته) و منبع آموزش می تواند متفاوت باشد. همچنین، نوع دوره از جمله آموزش حضوری، دوره‌های آنلاین، دوره‌های خصوصی یا دوره‌های ترکیبی نیز تأثیر زیادی در هزینه آموزش ASP.Net دارد،

با این حال شهریه دوره آموزش ASP.Net که برای شما هنرجویان عزیز در نظر گرفته شده است، برای کلاس‌های عمومی این دوره شامل ۶۸۰ هزار تومان، و برای کلاس خصوصی که به صورت ساعتی محاسبه می شود ساعتی ۸۰ هزار تومان می باشد.

دوره آموزش ASP.NET با مدرک فنی حرفه ای

در انتهای دوره اموزش asp.net مدرک بین المللی به شما ارائه می شود که یکی از مهم ترین مزایا دوره آموزش ASP.Net محسوب می شود. در صورتی که شما قصد استخدام به عنوان یک برنامه نویس، و یا به عنوان یک طراح وب سایت در سایر سازمان‌های دولتی و یا خصوصی را داشته باشید این مدرک توسط سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود که کاملاً معتبر و قابل ارائه بین سازمانها می باشد.

 همچنین به دلیل اینکه این مدرک قابل ترجمه است در صورتی که شما قصد مهاجرت داشته باشید می توانید در خارج از کشور هم از آن استفاده نمایید.

حال اگر می خواهید بدانید چگونه مدرک بین المللی بگیریم، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مدرک فنی حرفه ای می باشد.

سرفصل های دوره آموزش ASP.NET
سرفصل های دوره آموزش ASP.NET

سرفصل های دوره آموزش ASP.NET

درمورد سرفصل دوره آموزش ASP.Net باید بگوییم که سرفصل های ارائه شده در دوره آموزش برنامه نویسی asp.net چه در مجتمع فنی آریا تهران ارائه می شود تلفیقی از مباحث ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین نیازهای بازار کار برنامه نویسی ASP.NET تهیه و تنظیم شده است.

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد در این دوره آموزشی ابتدا شما با پیش نیازهای زبان برنامه نویسی asp.net به شرح زیر آشنا خواهید شد.

آموزش HTML

آموزش CSS

مروری بر جاوا اسکریپت

در این بخش به طور کامل شما با بانک اطلاعاتی SQL SERVER و مباحث مهم آن یعنی نحوه ایجاد یک بانک اطلاعاتی، نحوه ساخت جداول مختلف در بانک اطلاعاتی، و همچنین ایجاد ارتباط بین این چندین جدول مختلف و چندین بانک اطلاعاتی مختلف در نرم افزار  SQL SERVER، و در نهایت سایت آشنایی با دستورات مهم  SQL

مروری بر زبان برنامه نویسی سی شارپ

آشنایی با MASTER PAGE و ایجاد آن

آشنایی با Template های آماده و به کارگیری آنها در صفحات وب

بررسی کنترل ها و بررسی رخدادها

آموزش آپلود تصاویر و فایل ها با پسوند های مختلف، و همچنین ایجاد گالری تصاویر

آشنایی با حالت Session

استفاده از اشیا

استفاده از Query String

آشنایی با Validator

بررسی مفهوم Sql Command ، Sql connection ، Sql string

ایجاد صفحات ثبت نام ، ورود کاربری با کمک مفاهیم ذکر شده

فرم ثبت نام

فرم ورود کاربری

گالری تصاویر پویا

سرفصل های دوره آموزش ASP.NET

و همچنین پنل مدیریتی شامل امکاناتی مانند نمایش پروفایل کاربران و امکان حذف کاربر و سایر امکاناتی که با مدیریت استاد مربوطه به این بخش اضافه می شود

آشنایی بیشتر با دوره آموزش ASP.NET

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که Asp مخفف چیست؟

Asp درواقع مخفف کلمه Active Server Page است، این زبان برنامه نویسی قدرتمند با ترکیب زبان های برنامه نویسی سمت کاربر که به آن اشاره کردیم با زبان برنامه نویسی جذاب و قدرتمند سی شارپ امکان طراحی صفحات وب سایت پویا را به شما می دهد.

همانطور که می دانید امروزه وبسایت های بسیار زیادی در سطح دنیا با استفاده از زبان برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی شده اند و اگر نگاهی اجمالی به آگهی های مختلف استخدام در زمینه برنامه نویسی بیندازید متوجه می شوید که بسیاری از سازمان ها به ویژه سازمان های مهم دولتی به دنبال جذب یک برنامه نویس حرفه ای ASP.NET هستند و دلیل این موضوع هم این است که وب سایت هایی که با استفاده از متد ASP.NET طراحی و پیاده سازی می شوند دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به سایر زبانهای برنامه نویسی که شما با کمک آنها می توانید کار طراحی سایت را انجام دهید می باشد.

به همین دلیل است که در بسیاری از سازمان های دولتی و مراکز مهم که مسئله امنیت وب سایت بسیار برای آنها حائز اهمیت است وب سایت این مراکز با استفاده از متد ASP.NET پیاده سازی شده است.

البته شاید وب سایت هایی که با استفاده از زبان برنامه نویسی ASP پیاده سازی می شوند به لحاظ زیبایی قالب صفحات مثل دیگر زبان های برنامه نویسی تحت وب نباشد اما مطمئنا از نظر امنیتی که بسیار موضوع حائز اهمیت می باشد، سایت هایی که با زبان برنامه نویسی ASP.NET پیاده سازی شده است است به راحتی قابل هک شدن نیستند.

آموزش asp.net core pdf
آموزش asp.net core pdf

آموزش asp.net core pdf

قبل از اینکه به معرفی دوره برنامه نویسی asp.net core بپردازیم، می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که asp.net core چیست؟

ASP.NET Core یک فریم‌ ورک توسعه وب از مایکروسافت است که به طور گسترده برای توسعه برنامه‌ های تحت وب و سرویس‌ های وب استفاده می‌ شود. ASP.NET Core قابلیت اجرا بر روی سیستم‌ عامل‌ های مختلف مانند Windows، Linux و macOS را دارد و این امر به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌ دهد تا برنامه‌ های خود را بر روی سیستم‌ های مختلف اجرا کنند.

در صورتی که علاقه مند به یادگیری آموزش دات نت کور هستید تا از این طریق به کسب درآمد بپردازید، می توانید در دوره های آموزش asp.net core پروژه محور مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

کلاس های آموزش asp.net core و همچنین آموزش asp.net core 7 در آموزشگاه فنی آریا تهران زیر نظر اساتید مجرب و متخصص با ارئه نکات مهم و کاربردی برگزار می شود و شما با شرکت در این دوره کاربردی می توانید مهارت های مورد نیاز جهت ورود به بازار کار کسب کرده و درنهایت با دریافت مدرک فنی حرفه ای در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

در دوره آموزش ASP.NET Core اساتید با معرفی بهترین منابع آموزشی مانند کتاب آموزش asp.net core و همچنین فیلم آموزش asp.net core رایگان به شما کمک خواهند کرد تا تخصص ها و مهارت های لازم را کسب کنید و تبدیل به یک متخصص شوید.

اگر هر گونه سوال یا نگرانی درمورد شرکت در دوره آموزش کامل و صفر تا صد ASP.Net Core دارید، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

asp.net mvc چیست

ASP.NET MVC مخفف (Model-View-Controller) می باشد که نوعی دیگر از فریم ورک توسعه وب محسوب می شود و بر اساس معماری MVC بنا شده است. در MVC، برنامه به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: مدل (Model)، نمایش (View) و کنترل‌کننده (Controller). این معماری امکان جداسازی منطق برنامه، نمایش اطلاعات و رابط کاربری را فراهم می‌کند و از طریق این سه بخش تفکیک داده می‌ شود.

در پکیج دوره آموزش ASP.Net مجتمع آریا تهران علاوه بر آموزش جامع ASP.Net به آموزش asp.net mvc و همچنین آموزش رایگان Asp.Net Core پرداخته می شود و در پایان شما این قابلیت را خواهید داشت تا بعنوان یک متخصص در بهترین مراکز مشغول به کار شوید و یا به صورت حرفه ای به توسعه کسب و کار خود بپردازید.

آموزش asp.net core مناسب چه افرادی نیست

آموزش ASP.NET Core برای افرادی که به صورت مبتدی در زمینه توسعه وب هستند و از پایه‌ های برنامه‌ نویسی و تکنولوژی‌ های وب آگاهی کافی ندارند مناسب نیست. اگر شما جزء یکی از این افراد هستید، ممکن است با مفاهیم پیچیده‌ تر ASP.NET Core و برنامه‌ نویسی وب در محیط دات‌ نت آشنایی نداشته باشید.

در این صورت، بهتر است از مراحل ابتدایی شروع کنید و مفاهیم اساسی برنامه‌ نویسی و توسعه وب را فرا بگیرید. می‌ توانید با زبان C# و مفاهیم اساسی آن آشنا شوید، ساختار MVC و معماری وب را درک کنید و پس از آن به مباحث پیشرفته‌ تر مانند ASP.NET Core بپردازید. بنابراین، اگر شما یک مبتدی هستید و به تازگی وارد دنیای برنامه‌ نویسی و توسعه وب شده‌ اید، ممکن است نیاز داشته باشید ابتدا با مفاهیم و تکنولوژی‌ های پایه‌ ای آشنا شوید سپس می‌ توانید در دوره آموزش Asp.Net Core پروژه محور شرکت کنید و مهارت‌ های توسعه وب خود را تقویت کنید.

جمع بندی

در این صفحه به معرفی بهترین دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته و همچنین دوره رایگان آموزش asp.net core 5 مقدماتی پرداخته شد. قطعا شما با شرکت در دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته می توانید مهارت های خود را در این زمینه تقویت کرده و در بهترین سازمان ها و مراکز مشغول به کار شوید و درآمد عالی کسب کنید.

اگر هر گونه سوال یا ابهامی درمورد آموزش برنامه نویسی asp.net دارید می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات مطرح کنید.

سوالات متداول
قیمت آموزش ASP.Net چقدر است؟

همانطور که گفته شد هزینه دوره آموزش ASP.Net با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع دوره، مدت زمان دوره، خصوصی یا عمومی بودن کلاس و… متفاوت و متغیر است. با این حال اگر به دنبال بهترین دوره asp.net فنی حرفه ای با مناسب ترین قیمت هستید، این مقاله را از دست ندهید.

مزایا دوره آموزش ASP.Net چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی دوره آموزش ASP.Net مجتمع آریا تهران، دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشد که بوسیله آن می توانید بعنوان یک برنامه نویس یا طراح وب در بهترین سازمان ها و مراکز مشغول بکار شوید و درآمد کسب کنید.

asp.net core چیست؟

همانطور که گفتیم ASP.NET Core یک فریم‌ ورک توسعه وب از مایکروسافت است که به طور گسترده برای توسعه برنامه‌ های تحت وب و سرویس‌ های وب استفاده می‌ شود. با شرکت در دوره آموزش asp.net core پروژه محور می توانید مهارت خود را در این زمینه تقویت کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه نویس ASP.Net مقدماتی

کد استاندارد

3512/46

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

این دوره آموزشی برای برنامه نویسانی, دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر ., که می خواهند کار حرفه ای فعالیت کنند و

مشاغل مربوط

این دوره آموزشی, با مشاغلی مانند برنامه نویس پایگاه داده،, برنامه نویسی چند رسانه ای و C# و مدیر شبکه است.

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ASP.Net”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.