آشنایی با دوره آموزش ورد بازارکاری

در دوره آموزش ورد بازارکاری شما با نرم افزار بسیار کاربردی Word به عنوان مهارت چهارم از سری مهارت های هفتگانه کامپیوتر آشنا خواهید شد. نرم افزار Word از جمله برنامه های بسیار مهم تمام ادارات و شرکت ها است. از این نرم افزار برای تایپ، فرمول نویسی، درج جدول، گزارش نویسی و… استفاده می شود.
همانطور که گفته شد، دوره آموزش Microsoft Word را میتوان چهارمین مهارت از مجموع  آموزشهای ICDL نام برد. هرچند هدف اصلی این برنامه تایپ و قالب بندی متن ها می باشد، اما ورد دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قبل از شرکت در آموزش ورد، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار قدرتمند WORD و کاربردهای آن حتما مقاله نرم افزار ورد چیست را مطالعه فرمایید.

کاربرد های دوره آموزش کاربردی ورد

افرادی که در جایی خاص مشغول به کار هستند می دانند و شما که این مقاله را می خوانید هم باید بدانید که ورد مهم ترین ابزار تایپ در تمام شرکت ها است. به همین خاطر از تمام کارمندان و علاقمندان به اشتغال از کوچکترین تا بالاترین رده می بایست با این برنامه کاربردی آشنا بوده و مراحل آموزش ورد را سپری کنند.
شما به کمک ابزار قدرتمند ورد می توانید انواع گزارش های متنی و تصویری را به راحت ترین شکل ممکن تهیه و منتشر کنید. این ابزار با استفاده از قابلیت های جدید امکان اشتراک گزاری متون و ویرایش از راه دور را برای بسیاری از کاربران خود فراهم کرده است.
از دیگر مخاطبان ویژه این دوره دانشجویان و دانش آموزانی هستند که می بایست پایانامه و گزارش فعالیت خود را در انتهای دوره آموزشی خود ارائه کنند.

اگر شما دانش آموز و یا دانشجو هستید فیلم آموزش فهرست نویسی در ورد برای شما بسیار مفید است.

انواع کلاس آموزش WORD

شما در آموزشگاه ورد آریا تهران بهترین کلاس آموزش WORD را در اختیار خواهید داشت. با توجه به زمان و هزینه ای که مد نظر شماست دو نوع کلاس ورد برای شما کارآموز عزیز درنظر گرفته شده است.

کلاس خصوصی ورد

کار آموزان در کلاس خصوصی ورد می توانند زمان حضور در آموزشگاه  و شیوه تدریس را با هماهنگی های قبلی، خود تعیین کرده و پس از پرداخت هزینه های مروبطه از تدریس خصوصی ورد در مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنند.
همچنین عزیزانی که قادر به حضور در آموزشگاه نیستند می توانند از حضور مربی در محل استفاده نمایند.

کلاس خصوصی ورد با ۱ تا ۲ نفر برگزاری می گردد.

کلاس Word نیمه خصوصی

کلاس WORD نیمه خصوصی نیز برای تعداد ۳ تا ۵ نفر از کارآموزانی که علاقه دارند آموزش کاربردی ورد بصورت فشرده و سریع برگزار گردد پیش بینی شده است.

کلاس ورد عمومی

از آنجا که آموزشگاه ورد آریا تهران بهترین آموزشگاه کامپیوتر غرب تهران است، در ماه تعداد بسیار زیادی متقاضی برای دوره های مختلف کامپیوتری دارد. یکی از این دوره ها، دوره آموزش ورد است.با توجه به آنچه گفته شد شما می توانید دوره آموزش ورد بازارکاری را در کنار سایر علاقمند بصورت کلاس ورد عمومی فرا بگیرید.کلاس WORD عمومی با حداقل ۵ و حداکثر ۱۲ نفر برگزاری می گردد.

تفاوت کلاس ورد خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی

هیچ تفاوتی در محتوای تدریس شده در کلاس ورد عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی نیست. تمام کارآموزان در این سه کلاس بصورت کاربردی، بازارکاری و فشرده با نرم افزارد WORD آشنا خواهند شد.
تنها تفاوت بین این کلاس های میزان ساعات، شیوه برگزای، هزینه و مدت زمان دوره آموزش ورد است. قطعا در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی زمان دوره کمتر و هزینه آن بالاتر خواهد بود.

کلاس آنلاین ورد

شما علاوه بر شرکت در کلاس های حضوری آموزش word می توانید در کلاس های آنلاین ورد آموزشگاه آریا تهران نیز شرکت کنید. شما با شرکت در دوره های انلاین ورد و اکسل امکان دریافت تمام تسهیلات دوره های حضوری را خواهید داشت.

برای شرکت در دوره های مجازی ورد، هنگام انتخاب زمان برگزاری دوره به آنلاین بودن دوره توجه کنید. در غیر اینطورت برای کسب اطلاعات لازم در مورد آموزش ورد آنلاین با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

مدرک دوره WORD

از آنجا که آموزشگاه ورد آریا تهران زیر مجموعه سازمان فنی و حرفه ای است، کارآموزان این آموزشگاه می توانند پس از اتمام دوره و پرداخت هزینه های مربوطه دو نوع مدرک ورد دریافت نمایند. در این مجموعه یادگیری ۱۰۰ درصد شما شامل اموزش ورد به روش ساده خواهد بود.به هیچ وجه نگران دریافت مدرک نباشید. آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۶ در مجتمع فنی آریا تهران به گونه ای خواهد بود که احتمال قبولی شما در آزمون فنی و حرفه ای ورد تقریبا ۹۹ درصد است. علاوه بر آموزش شما از فیلم های و جزوات کمک آموزشی نیز استفاده خواهید کرد.

مدرک ورد فنی و حرفه ای

مدرک ورد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. کارآموزان برای دریافت این مدرک می بایست پس از ثبت نام دوره آموزش ورد در آموزشگاه ورد آریا تهران برای اخد مدرک ورد فنی و حرفه ای ثبت نام نمایند تا پس از اتمام دوره، از طرف آموزشگاه برای امتحان کتبی و عملی نرم افزار ورد معرفی گردنند.

مدرک ورد داخلی آموزشگاه ورد آریا تهران

کارآموزانی که برای استخدام در شرکت های مختلف عجله دارند می توانند پس از اتمام دوره آموزش ورد بازارکاری مدرک ورد داخلی دریافت نمایند. کسانی که قصد گرفتن  مدرک ورد داخلی را دارند حتما می بایست برای دریافت این مدرک ثبت نام نمایند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بالابردن تخصص و مهارت های خود هستید در دوره پرطرفدار آموزش اکسل شرکت کنید.

قیمت دوره ورد

نرخ آموزش ورد در تمام آموزشگاه های مختلف یکسان است. چرا که دور آموزش ورد یکی از پرطرفدار ترین دوره های اداری بخصوص برای کارمندان است.
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران نیز به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های ورد تهران با توجه به کیفیت آموزشی خود برای دوره های مختلف خود قیمت های مختلفی تعیین نموده است. در ادامه به نرخ کلاس های مختلف آموزش گام به گام ورد خواهیم پرداخت.

نرخ آموزش ورد در کلاس عمومی

نرخ آموزش ورد در کلاس عمومی بسیار کمتر از نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است. البته حتی با این قیمت شما در ایام و اعیاد خاص می توانید از تخفیفات این مجموعه علاوه بر قیمت پایین دوره استفاده کنید. هزینه آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۶ به شرح ذیل است.
قیمت دوره ورد عمومی : ۳۵۰ هزار تومان

قیمت آموزش کاربردی ورد بصورت خصوصی

قیمت آموزش کاربردی ورد بصورت فشرده در مجتمع فنی آریا تهران بسیار پایین تر از کل تهران می باشد. قیمت کلاس خصوصی ورد بصورت ساعتی محاسبه می گردد. فراموش نکنید که دوره خصوصی همانند دوره عمومی شامل آموزش کامل ورد خواهد بود.
قیمت تدریس خصوصی ورد برای هر ساعت : ۱۷۰ هزار تومان

هزینه آموزش مجازی ورد

هزینه دوره آنلاین ورد در آموزشگاه آریا تهران هیچ تفاوتی با هزینه دوره عمومی نداشته و سرفصل های آموزش کامل ورد را شامل می شود. البته بجز در تایم ها تخفیف دار. برای اطلاع از هزینه آموزش مجازی ورد هنگام انتخاب زمان برگزاری به آنلاین بودن دوه توجه کنید.
بهترین هزینه آموزش WORD را از ما بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۶ همین حالا تماس بگیرید.

برای اطلاع از میزان تخصص خود در نرم افزار ورد و یا بالا بردن سطح دانش خود در این نرم افزار حتما از نمونه سوالات ورد آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید. مجموعه ای از سوالات تستی و عملی به همراه فیلم آموزشی و جواب تشریحی.

سر فصل های دوره آموزش ورد

دوره آموزش نرم افزار WORD در آموزشگاه آریا تهران، آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته است. کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش ورد بازارکاری با تمام ابزارهای و قابلیت های نرم افزار ورد آشنا می شوند و قسمتی از مباحث کلاس ورد پیشرفته را نیز می آموزند.دوره حاضر در واقع دوره آموزش ورد ۲۰۱۶ می باشد، آموزش گام به گام word از صفر تا صد. اما با توجه به امتحان سازمان فنی حرفه ای شما تمام قابلیت های جداگانه ورژن های قدیمی را هم فرا خواهید گرفت.در واقع این دوره را می توان آموزش گام به گام word و ترکیبی از آموزش ورد ۲۰۱۶، آموزش کار با word 2013 ، آموزش کار با ورد ۲۰۰۷ و آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۰ دانست.سرفصل های آموزش کامل ورد ۲۰۱۶ در ادامه برای شما لیست شده است.

آشنایی با تعریف واژه پرداز

آشنایی با روش اجرای نرم افزار word

آشنایی باریبون

آشنایی با دکمه office

کلید های میانبر محیط کار

ایجاد سند خالی جدید

ایجاد سند جدید بر اساس الگوهای موجود (Template)

مدیریت اسناد

ذخیره کردن سند

باز کردن سند

سوییچ کردن بین چند سند باز

تغییر نام کاربر و مسیر پیش فرض برای ذخیره و باز کردن سند

بستن سند

خروج از نرم افزار Word

استفاده از راهنما (Help)

جستجو در پنجره راهنما

مرور موضوعات پنجره راهنما

راهنمای برخط در اینترنت (online)

نمای print Layout

نمای Full screen Reading

نمای Web Layout

نمای Draft

مشاهده Document Map

اصول کار با صفحه کلید و ماوس در محیط نرم افزار

ایجاد متن ساده

روش جابه جایی و حرکت در متن

درج و رونویسی متن

درج کاراکتر ها و علائم ویژه

نمایش و مخفی کردن کاراکتر های غیر قابل چاب

انتخاب و ویرایش متن (selected text)

کپی کردن متن (copy)

بریدن بخشی از متن (cut)

حذف بخشی از متن (Delete)

بازگشت به وضعیت قبل از ویرایش (undo)

اصول تایپ سریع انگلیسی و فارسی

آشنایی با فونت و سایر ویژگی های آن مانند رنگ ، سایز و غیره …

آشنایی با خط کش

قالب بندی پاراگراف

آشنایی با style و کاربرد آن

ایجاد جدول

درج جدول

درج سطر و ستون به جدول

درج خانه جدید به جدول

حذف سطر و ستون از جدول

آشنایی با انواع اشیا گرافیکی نرم افزار Word

درج تصویر

درج کلیپ هنری

درج اشکال هندسی

درج نمودار

درج متن هنری

کاربرد ادغام پستی

اجزای ادغام پستی

مراحل ادغام پستی

ایجاد ادغام پستی

تعیین اندازه و جهت کاغذ

تنظیم حاشیه های کاغذ

استفاده از page break

ایجاد سرصفحه ، پا صفحه

درج شماره صفحه و تاریخ

پیش نمایش چاپ

چاپ متن+

نظرات کارآموزان دوره ورد

توضیحات بیشتر دروه آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته

هرآنچه که می بایست در مورد دوره آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته گفته می شد، گفته شد. اما خوب است بدانید که شما در آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران برای فراگیری بهتر می توانید از فیلم های آموزشی رایگان، و کتاب های آموزشی که در مجموعه تهیه شده استفاده کنید.

 شیوه ثبت نام دوره آموزش ورد

برای ثبت نام در دوره آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته ابتدا روز مورد نظر را انتخاب کرده پس از آن به سه طریق می توانید در آموزشگاه word آریا تهران ثبت نام کنید. پرداخت آنلاین، پرداخت حضوری در آموزشگاه و واریز به حساب.لازم به ذکر است، از آنجا که در این دوره با اکثر ریبون ها و ابزارهای ورد آشنا می شوید نام این دوره، دوره آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته قرار داده شده است. این در حالی است که آموزشگاه ورد آریا تهران مباحث تخصص برای مقاله نویسی را در کلاس ورد پیشرفته آموزش خواهد داد.

پیشنهاد آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران:

برای تکمیل فرایند آموزش خود می توانید در دیگر دوره های آموزشی مجموعه نرم افزارهای آفیس شرکت نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

کد استاندارد

۲۵۲۳-۵۳-۱۲۱-۱

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

5 جلسه

مخاطبین

کسانی که می خواهند Icdl را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند و جویای شغل مناسب هستند, و همچنین دانشجویان در هر رشته و هر مقاطع تحصیلی مخاطبین این دوره آموزشی اند., و یا در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل هستند

مشاغل مربوط

کلیه مشاغلی که کاربردی و کاربری کامپیوتر را دارند و یا در ارتباط با تمام ادارات و شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی می باشد.

انتخاب تاریخ زمان برگذاری دوره

خصوصی (ساعتی)

5 دیدگاه برای دوره آموزش ورد بازارکاری | آموزش کاربردی ورد بصورت فشرده | کلاس خصوصی و عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شایگان

    من به صورت خصوصی کلاس گذروندم واقعا مفید بود و همچنین خانم ترکیان جهت پیگیری و برگزاری کلاس تشکر میکنم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما دوست عزیز

  2. حدیث

    خانم کاظمی عالی بود دوره خوبی بود🌹

    • aryatehran_B

      درود ممنون از نظرات مثبت شما

  3. تستی

    بسیار عالی بود و من حتی ورد پیشرفته خصوصی برداشتم کیفیتش هیچ فرقی با عمومی نداشت همه چیتون عالی هست من زیاد تو اموزشگاه دوره گذروندم همه دوره ها عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  4. Zahra

    خیلی خوب و عالی بود، ممنونم از شما 🌹

  5. محمد صدرا

    خیلی خوب بود مخصوصا استادش آقای مهرانفر هم خوش اخلاق بودند و هم خیلی خوب تدریس می کردند