به آموزشگاه اکسل آریا تهران خوش آمدید. اگر به دنبال دوره آموزش اکسل ویژه بازار کار هستید، کلاس فشرده اکسل فنی حرفه ای آریا تهران را از دست ندهید.

آموزش EXCEL کاربردی تحت نظر بهترین مربیان سازمان فنی و حرفه ای.
در دوره نرم افزار اکسل مقدماتی شما با بسیاری قابلیت های کاربردی و اداری این نرم افزار از جمله وارد کردن اطلاعات عددی و متنی، استفاده از نمودارها و جداول، استفاده از فرمول نویسی و توابع آماده و… را یاد خواهید گرفت. برای اطلاعات کامل تر قسمت سرفصل اکسل مقدماتی را بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه : اگر در مورد نرم افزار قدرتمند اکسل اطلاعی ندارید حتما مقاله نرم افزار اکسل چیست را مطالعه کنید، تا با آگاهی کامل از قابلیت های این نرم افزار در دوره آموزش اکسل شرکت کنید.

دوره آموزش اکسل ویژه بازار کار

دوره آموزش اکسل ویژه بازار کار مجتمع فنی آریا تهران در واقع ترکیبی از دوره آموزش اکسل مقدماتی و مقداری از دوره آموزش اکسل پیشرفته است.فراموش نکنید که آموزش نرم افزار اکسل Excel مقدماتی در آموزشگاه آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید اکسل و حسابداری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

اما چرا شما باید در دوره آموزش اکسل ویژه بازار کار شرکت کنید؟

چرا باید در دوره اکسل کاربردی شرکت کنید ؟

اگر شما یک کارمند مشغول به کار هستید، یا یک داشجوی فعال و در حال تحقیق، و یا یک فرد مبتدی و درحال یادگیری برای ورود به بازار کار باید بدانید که نرم افزار اکسل یکی از نرم افزار های کاربردی و مهم اداری در حوزه محاسبات، حسابداری، ثبت اطلاعات و گزارش دهی آماری است. به همین دلیل کمتر شرکتی وجود دارد که از کارمندان خود کار با این نرم افزار را درخواست نکند.

از طرفی دیگر اگر شما یک دانشجو هستید مخصوصا دانشجویان مهندسی، به زودی برای مقاله نویسی و ثبت انبوهی از اطلاعات و گزارش گیری منظم سراغ نرم افزار اکسل خواهید آمد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری کاربردی نرم افزار صفحه گسترده اکسل را دارید و می خواهید در دوره های آموزشی نرم افزار اکسل شرکت کنید بد نیست در ادامه کمی بیشتر با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید.

فراموش نکنید که، نرم افزار مایکروسافت اکسل یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس و مهارت پنجم از مهارت های هفتگانه ICDL است. این نرم به خاطر قابلیت های کاربردیش یکی از پربازدید ترین نرم افزار های دنیا است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله اکسل چیست و چه کاربردی دارد را مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه : اگر در کنار آموزش اکسل به یادگیری سایر مهارت های هفتگانه کامپیوتری علاقمند هستید حتما در دوره آموزش ICDL آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

چرا باید در دوره اکسل کاربردی شرکت کنید
چرا باید در دوره اکسل کاربردی شرکت کنید
چرا باید در دوره اکسل کاربردی شرکت کنید

کلاس آموزش اکسل

ما در آموزشگاه اکسل آریا تهران برای برگزاری دوره آموزش اکسل مقدماتی دو نوع کلاس آموزشی به صورت حضوری و آنلاین تدارک دیده ایم.هر دو کلاس آموزش اکسل در این مجموعه به دو شکل عمومی و خصوصی، با توجه به درخواست کارآموز برگزار می ‌گردد.

کلاس اکسل مقدماتی عمومی

آموزشگاه آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر غرب تهران، یک از پرتردد ترین آموزشگاه های تهران است. به همین دلیل تعداد دفعات برگزاری کلاس اکسل مقدماتی عمومی در این مجموعه بالا بوده و دوره آموزش اکسل مقدماتی با ظرفیت حداقل ۵ نفر تا حداکثر ۱۲ نفر بصورت عمومی هر هفته برگزار می گردد.

کلاس خصوصی اکسل

کارآموزان در کلاس خصوصی اکسل مجتمع فنی آریا تهران می توانند با هماهنگی قبلی، زمان حضور و شیوه تدریس خصوصی اکسل را خودشان تعیین کنند. برای هماهنگی کلاس خصوصی اکسل حتما می بایست با آموزشگاه تماس گرفته و قبل از حضور در کلاس و استفاده از تدریس خصوصی اکسل مبالغ مروبطه را پرداخت کرده باشید.

کلاس های خصوصی اکسل برای افرادی مناسب از که دارای محدویت زمانی بوده و به هر دلیلی نمی توانند در دوره آموزش اکسل عمومی شرکت کنند.

پیشنهاد ویژه : نرم افزار ورد نیز یکی دیگر از نرم افزار های پر کابرد اداری محسوب می شود و یار جدایی ناپذیر نرم افزار اکسل است. برای یادگیری این نرم افزار در دوره آموزش ورد آموزشگاه اکسل و ورد آریا تهران شرکت کنید.

تفاوت کلاس خصوصی اکسل با دوره اکسل عمومی

باید بدانید که محتوای تدریس شده توسط اساتید آموزشگاه اکسل و ورد آریا تهران در هر دو کلاس خصوصی و عمومی یکی بوده و نرم افزار اکسل، طبق نیاز های موجود در بازار کار به کارآموزان این دوره ارائه می شود. ناگفته نماند که در کلاس های خصوصی  اکسل در کنار هزینه پرداختی بالاتر، زمان بیشتری برای رفع اشکال وجود خواهد داشت و کلاس مطابق با میزان یادگیری کارآموز پیش خواهد رفت.

دوره آنلاین اکسل

آموزشگاه اکسل و ورد آریا تهران برای تسهیل یادگیری و پیگیری اهداف خود در افزایش مهارت آموزی عمومی علاوه بر آموزش حضوری اکسل، دوره آنلاین اکسل را نیز برگزار می کند.

برای استفاده از کلاس های آموزش آنلاین اکسل در مجتمع فنی آریا تهران، هنگام ثبت نام به آنلاین بودن دوره توجه کنید.

برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شیوه برگزاری دوره آموزش آنلاین اکسل می توانید با شماره های آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه : اگر به یادگیری کامل نرم افزار اکسل علاقمند هستید، پس از اتمام دوره اکسل مقدماتی حتما در  دوره اکسل پیشرفته نیز شرکت کنید. در این دوره با مباحث پیشرفته تر اکسل آشنا خواهید شد.

هزینه دوره آموزشی اکسل

هزینه دوره آموزشی اکسل در آموزشگاه اکسل غرب تهران به انتخاب شما وابسته است.

اینکه شما  کلاس‌ های خصوصی اکسل را انتخاب می کنید یا دوره عمومی اکسل را ؟

اینکه از آموزش حضوری اکسل استفاده می کنید یا آموزش آنلاین اکسل؟

قیمت کلاس فشرده اکسل عمومی

هزینه دوره آموزشی اکسل بصورت عمومی ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان است. البته این هزینه در برخی دوره های و زمان های برگزاری مشمول تخفیف خواهد شد.

هزینه تدریس خصوصی اکسل

هزینه شرکت در کلاس خصوصی نرم افزار اکسل ساعتی ۱۷۰ هزار تومان است.

قیمت کلاس آموزش مجازی اکسل کاربردی

هزینه دوره عمومی آموزش آنلاین اکسل دقیقا برابر دوره آموزش حضوری اکسل می باشد.
هزینه تدریس خصوصی اکسل به شکل مجازی ساعتی ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود.

مدرک معتبر و بین المللی اکسل

شما با شرکت در دوره آموزش اکسل مقدماتی آموزشگاه آریا تهران علاوه بر یادگیری مباحث آموزش EXCEL کاربردی پس از گذراندن این دوره موفق به دریافت مدرک داخلی و مدرک بین المللی اکسل خواهید شد.

مدرک اکسل فنی حرفه ای

داوطلبان دریافت مدرک اکسل فنی حرفه ای می بایست بعد از اتمام دوره در دو آزمون تستی و عملی اکسل شرکت کنند.

درصورت قبولی در هر دو آزمون و کسب نمره لازم می توانید مدرک اکسل فنی حرفه ای دریافت کنید.

فراموش نکنید که، مدرک معتبر اکسل آریا تهران یک مدرک قابل ترجمه و قابل استناد در خارج کشور است.

پیشنهاد ویژه: برای محک زدن میزان توانایی خود در اکسل و شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اکسل می توانید از فیلم نمونه سوالات عملی اکسل استفاده کنید. مجموعه ای از سوالات تستی و عملی به همراه فیلم آموزشی و جواب تشریحی.

سرفصل های دوره آموزش اکسل مقدماتی

سرفصل های دوره آموزش اکسل مقدماتی  در آموزشگاه اکسل و ورد آریا تهران با توجه به استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای و نیازهای موجود در بازار کار تهیه و تنظیم شده است.

شما با شرکت در دوره آموزش EXCEL کاربردی آموزشگاه اکسل آریا تهران با مفاهیم کاربردی زیر آشنا خواهید شد.

سرفصل مقدماتی اکسل:

ابتدا اولین موردی که برای یادگیری نرم افزاری اکسل شما نیاز دارید آشنایی کامل با محیط نرم افزار صفحه گسترده اکسل می باشد.

آشنایی با انواع داده ها و روشهای درج آنها و انتخاب سلول ها و ویرایش کردن سلول ها دومین مبحثی است که در دوره آموزش اکسل به شما ارائه می شود.

کار کردن با سطر ها و ستونها و کارکردن با کاربرگ ها در اکسل یکی دیگر از مواردی است که در آموزش مقدماتی اکسل به شما ارائه می شود.

قالب بندی فونت سلول ترازبندی و محتوای سلول ها و قالب بندی اعداد و همچنین کپی قالب بندی با استفاده از format painter ، استفاده از سبک ها برای قالب بندی سلول ها

در این بخش تنظیمات و کارکردهای نرم افزار اکسل را در بخش پرینت و چاپ آن مشاهده می کنید.

در این بخش شما اقدام به یادگیری انواع فرمول نویسی و توابع نرم افزار اکسل که شامل توابع منطقی، مثلثاتی، جستجوگر، شمارشی، گرد کننده، توابع تاریخی، مالی، زمانی و غیره هستند نمایید.

در دوره آموزش اکسل یادگیری انواع شرط های ساده و معمولی را در این بخش فرا خواهید گرفت

آشنایی با اصطلاحات قسمت های مختلف نمودار و آشنایی با انواع نمودار، جدول و کاربرد آنها و ایجاد نمودار کپی و انتقال و نمودار تغییر اندازه، نحوه حذف کردن نمودار و نحوه قالب بندی و ویرایش عناصر نمودار و تغییر زاویه و مشاهده نمودار سه بعدی.

آموزش اعمال محدودیت برای ورودی ها و شیوه های مقدماتی آنالیز داده ها در اکسل

در این بخش شما اقدام به یادگیری مدیریت انواع خطاها می کنید.

سرفصل اکسل پیشرفته:

HLookup

Sumifs

Sumif

Countifs

Countif

Value

if های تو در تو

فیلتر های Advance

ترکیب توابع if – and

انواع توابع متنی (Concatinate, Mid, Right, Left, Len)

عملکرد تابع های مالی (Match, PMT, Nper, Rate, PV)

آشنایی با تابع Proper

آشنایی با تابع Sumproduct

قالب بندی اعداد مختلف، ساعت و اعداد منفی

فرمول نویسی مطلق

لینک کردن برگه ها

عمل فرمان Data Validation و کنترل اعداد

قفل کردن بخش هایی از سلول ها و محافظت از آنها

ایجاد سناریو و عملکرد Goal seek

ایجاد جدول محوری و عملکرد Pivot table

Freez کردن و تنظیمات کامل صفحه جهت چاپ

Fill با حالت های مختلف

ایجاد فرمت های سفارشی اعداد

ایجاد Sparklines

ایجاد یک Checklist و دکمه های رادیویی (Radiobutton)

ویژگی بازیابی اتوماتیک Auto Recover

تنظیمات نوار وضعیت (Status bar)

جستوجو های پیشرفته در اکسل

تهیه بک آپ از اکسل

عملکرد Transpaste

عملکرد Skip blank در Paste

آشنایی با کلید های میانبر (Ctrl+1,2,3,4,… و Theme ها)

کپی Sheet ها و مطالب دلخواه با کلید های میانبر

ایجاد لیست سفارشی (Custom List)

ایجاد فاکتور – لیست حقوقی

ایجاد لیست های باز شونده (Combo box)

ایجاد Timesheet  کاری (ساعت کاری)

چاپ عنوان ها و تکرار بخش ها

حذف موارد تکراری

آشنایی با Page Break و شکستن صفحه

بررسی خطاهای مختلف

جلوگیری از حذف شدن Sheet

ایجاد نمودار ها، تراز ها و تنظیمات نمودار ها

ایجاد نمودار های محوری

دنباله فیبوناچی (دنباله محاسبه مجموع دو عدد قبلی)

مشخص کردن سلول های شرکت کننده در محاسبه با خطوط ترسیمی

عملکرد Subtotal – Story های مختلف و فرمول در Conditional Formatting

آشنایی با تب Developer

سلول های تهی و محاسبه شدن سلول های غیر تهی با فرمول نویسی

چگونگی شناسایی سلول های دارای مقادیر متفاوت در هر ردیف

کپی کردن فقط سلول های نمایان در اکسل

آشنایی با Array Formulas

آشنایی با فرمان consolidate

پیشنهاد ویژه: برای درک برخی از قابلیت های جالب نرم افزار excel می توانید فیلم آموزش رایگان اکسل حسابداری حقوق و دستمزد را مشاهده کنید. در ضمن شما در کنار دوره اکسل می توانید در از سایر دور های مرتبط از جمله آموزش حسابداری نیز استفاده کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

کد استاندارد

۲-۱۹/۸۳/۱/۴

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

4 جلسه

مخاطبین

کسانی که می خواهند Icdl را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند و جویای شغل مناسب هستند, و همچنین دانشجویان در هر رشته و هر مقاطع تحصیلی مخاطبین این دوره آموزشی اند., و یا در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل هستند

مشاغل مربوط

کلیه مشاغلی که کاربردی و کاربری کامپیوتر را دارند و یا در ارتباط با تمام ادارات و شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی می باشد.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۹ بهمن – فقط دوشنبه – 17 الی 19 (حضوری – آنلاین), ۲۰ فروردین – فقط دوشنبه – 17 الی 19 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

سارا کاظمی پور

27 دیدگاه برای دوره اکسل

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد حسين

    از حضور در این کلاس و آشنایی با مجموعه اریا تهران و همچنین اموزشهای خوب استاد مهرانفر عزیز بسیار خرسندم و برایشان ارزوی توفیق روز افزون دارم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود

  2. بهنام

    من و همسرم در کلاس اکسل استاد مهرانفر حضور پیدا کردیم که بسیار گرم و صمیمی و مسلط تدریس کردند .
    دمشون گرم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم که میزبان شما در اموزشگاه اریا تهران بودیم و خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  3. ناشناس

    کلااس آقاااای مهرانفر خیلی خیلی عالیه😍😍😍ممنونم از مجموعه خوبتون تمام دوره هارو دارید

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و ممنونیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام ارائه اموزشی کاربردی برای جلب رضایت شما است

  4. سینا

    دوره مفید و کاربردی بود واجب برای همه کسایی هست که کار مالی دارن
    استاد مهرانفر کد ۱۱۲۸

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  5. الهام

    با استاد مهرانفر هستم و ایشون تدریسشون عالی ودلسوز هستن

  6. الهام

    با استاد مهرانفر هستم و ایشون تدریسشون عالی ودلسوز هستن

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  7. ماهرخ مونیوند

    بنده با استاد مهرانفر کلاس اکسل داشتم ایشون فوق العاده هستن

  8. مژگان حیدری

    بسیار عالی و پر کاربرد بود دوره در حین آموزش در کار استفاده کردیم
    کد کلاس ۱۱۱۷ آقای مهران فر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خورسندیم که رضایت داشته اید هدف اموزشگاه اموزش به صورت کاربردی است که در بازار کار مورد استفاده قرار بگیرد

  9. مژگان حیدری

    بسیار عالی و پر کاربرد بود دوره در حین آموزش در کار استفاده کردیم

    • aryatehran_B

      درود خوشحالیم که رضایت داشته اید و اموزشگاه میکوشد تا با اموزش به بهترین نحوه ممکن همیشه رضایت کاراموزان عزیز را جلب نماییم

  10. آرزو پورحسین بقایی

    کد۱۱۰۸ استاد مهرانفر توضیحات واضح و کامل بود تمرینات حل میشد خیلی عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم از این که اریا تهران را انتخاب کرده اید

  11. فائزه ابراهیم

    ممنون از زحماتتون، دوره اکسل با آموزش استاد مهران فر تاثیر بسزایی در پیشرفت شغلی بنده داشت.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خورسندیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  12. لرستانی

    خوب بود عالی

    • aryatehran_B

      ممنون از نظر شما دوست عزیز

  13. Sara

    دوره کاربردی و مفیدی بود سپاس از اقای مهرانفر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خورسندیم از نظرات خوب شما

  14. سیستانی

    سلام
    کلاس خوب بود عالی و کاربردی

    • aryatehran_B

      درود مچکر از نظرات خوب شما

  15. تستی

    سلام
    ما در دوره کامل اکسل با استاد خوب کاظمی کلاس داشتیم فوق العاده بود
    همچنین ممنون از اموزشگاه خوبتون

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که از دورتون راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما

  16. ناشناس

    عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنون از نظرات شما

  17. شیما رضایی

    دوره اکسل استاد مهرانفر شرکت کردم، واقعا نحوه آموزش و اداره کلاس عالی بود و مطالبی که گفته شد بسیار کاربردی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  18. aryatehran_y

    بسیار خوب

  19. Montanna

    بعد ببخشید فرق این دوره با اکسل پیشرفته چیه ؟
    اکسل مقدماتی که تو ای سی دی ال میخونیم . منتها فرق این دوتا چیه

  20. Montanna

    ببخشید خب من icdl و بیام اکسل پیشرفته هم بیام دیگه من همه چیزو کااامل بلدم ؟ اکسلو کامل کامل کاربردی اوکیم ؟ نیاز نیست اکسل مقدماتی و این اکسل که ۸۰۰ تومنه هم بیام چون میخوام کاربردی بلد باشما بعد اینکه من پرسیدم خب ورد و پاور و بقیه چیزا هم بازم نیاز ب کلاس داره که من کااامل یاد بگیرم یا نه توروخدا کامل جوابمو بدین خیلی وسواسم

  21. Montanna

    سلام من یه سوال داشتم اگر من هم دوره icdl شما و هم این دوره رو شرکت کنم آیا نیازه که دوره اکسل پیشرفته و مقدماتی هم برای تکمیل اگسل شرکت کنم یا نه … مثلا الان آیا نیازه دوره پاورپوینت و ورد پیشرفته رو هم باز میام ؟ من متوجه نشدم اینارو

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما دوره icdl رو شرکت کنید اگر خواستین میتونید دوره اکسل پیشرفته رو شرکت کنید که تکمیل تر بشود

  22. مسعود

    اکسل حسابداری بود که کل دوره اکسل هم اگه شرکت کنیم خیلی عالی هم میشه

    • aryatehran_B

      سلام خدمت شما ما دوره های جدای اکسل ام داریم اکسل مقدماتی و پیش رفته داریم که میتونید ثبت نام کنید و در دوره ها شرکت کنید

  23. حدیث لحمی

    شرکت تو این دوره برای من بسیار مفید و کارآمد بود، برای یکی از گزارشاتی که باید تکمیلش میکردم احتیاج به به محاسبات اکسل داشتم. این دوره خیلی کاربردی و جامع بود. با تشکر از استاد مهرانفر عزیز

  24. میلاد

    سلام دوره بی نظیری بود با تشکر فراوان از استاد مهران فر عزیز

  25. وحید عاملی

    شما در سایتتون نوشتید آموزش اکسل همراه با مدرک معتبر من تماس گرفتم میگید نه مدرک نمیدیم آخه چقدر تناقض

    • ترکیان

      سلام
      برای دریافت درک باید دوره ICDL بگدرونید و درصورت گذراندن دوره میتوانیم به اداره مربوط به میزان ساعت نامه ارائه بدهیم

  26. Elara

    سلام . ممنون میشم به سوال من جواب بدید
    آیا دوره اکسل آزمون فنی حرفه ای داره؟
    اگر بله ، برای شرکت در آزمون به دوره مقدماتی نیاز داریم هم پیشرفته؟
    یا آزمون هاش جداست هر کدام؟

    • aryatehran_r

      سلام. بله داره. یک آزمون جامع داره. اما ما صادر نمی کنیم

  27. محسن

    با سلام من توی این دوره شرکت کردم و اینکه خیلی خوبه و مدرسش عالیه و فضاش خیلی گرم و صمیمیه