آموزش نرم افزار گمبیت Gambit

نرم افزار Gambit یکی از نرم افزار های شرکت Ansys Inc می باشد که در حوزه رشته مکانیک و مهندسی مکانیک به متخصصان کمک می کند و به صورت مستقیم می تواند با دیگر نرم افزار مشهور این شرکت ارتباط برقرار می کند.

این نرم افزار با کمک به طراحان و متخصصان مکانیک برای طراحی مدل ها و همینطور مش زدن و.. کاربرد های بسیاری مناسبی دارد، همچنین این نرم افزار شامل کاربرد های علمی ای همچون سیالات محاسباتی و یا CDF دارد.

استفاده از گمبیت درواقع کنار نرم افزار fluent تاثیر دارد و بدون آن ناقص است ، طراحی ها و مش هایی که در نرم افزار گمبیت انجام می گردد به نرم افزار فلونت ارسال می شود و تحلیل ها و بررسی هایی آنجا به وقوع می پیوندد. در یک عبارت خلاصه می توانیم بگوییم خروجی که از نرم افزار گمبیت گرفته می شود درواقع ورودی نرم افزار فلوئنت است.

همانطور که اشاره کردیم نرم افزار گمبیت در واقع یک پیش نیاز برای اجرای فایل ها بر روی فلوئنت است و بدون هم کاربرد خاصی ندارند ، تمامی تغیراتی که در گمبیت انجام می گردد در نرم افزار فلوئنت تحلیل و بررسی می شود.

کاربرد های نرم افزار gambit

نرم افزار گمبیت در واقع برای شبکه بندی مورد استفاده قرار می گیرد و این عملیات به روش سازمانی و غیر سازمانی انجام می گردد و میان جریان جامد و سیای شبکه سازی می کند.

خروجی این فایل با فرمت .MSH ذخیره می شود و شما می توانید در نرم افزار فلوئنت آن را باز کنید و مسائل خود را حل کنید و تحلیل و بررسی های موجود را بررسی کنید.

این نرم افزار به دلیل گسترده بودنش کاملا کاربرد های مناسبی را برای مدل سازی و طراحی های متفاوت دارد و می توان در اکثر صنعت ها و کسب و کار ها آز آن استفاده کرد.

نحوه کارکرد نرم افزار گمبیت : این نرم افزار ورودی های خود را از رابط گرافیکی کاربرد که ابزاری پیشرفته است دریافت می کند که به اصطلاح به آن GUT نیز می گویند.

این ابزار امکاناتی را فراهم می اورد که شما می توانید عملیات مش زدن و ساخت را به صورت حرفه ای تر و کاملا ساده تر انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش نرم افزار فلوئنت در مجتمع فنی آریا تهران، بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران برگزار می شود.

کلاس دوره آموزش نرم افزار گمبیت

کلاس های دوره کاربردی نرم افزار Gambit به صورت خصوصی در مجتمع فنی آریا تهران برگزار می شود، شما علاقه مندان به این دوره آموزشی باید یا به صورت حضوری و یا از طریق مشاوره تلفنی، و یا به صورت آنلاین ساعت حضور خود در کلاس را مشخص نمایید.

در ضمن لازم به ذکر است که ساعت کلاس براساس میزان تسلط شما بر نرم افزار Gambit توسط استاد دوره مشخص می شود.

هزینه کلاس آموزش نرم افزار گمبیت

از آن جا که این دوره آموزشی به صورت خصوصی برگزار می شود، هزینه این دوره باتخفیف ویژه ای که مجتمع فنی آریا تهران برای هنرجویان خود در نظر گرفته است ساعتی ۷۰ هزار تومان می باشد.

جهت شرکت در دوره نرم افزار Gambit با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

سرفصل دوره آموزش نرم افزار گمبیت

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

آموزش نرم افزار گمبیت Gambit

کد استاندارد

ــ

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه و نیم

مخاطبین

مهندسین شیمی و مکانیک و شیمی گرایشهای شیمی فیزیک ، شیمی تجزیه و کاربردی

مشاغل مربوط

ــ

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نرم افزار گمبیت Gambit”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.