اگر به دنبال بهترین دوره آموزش نرم افزار r هستید و میخواهید تخصصی ترین آموزش زبان r را زیر نظر برترین اساتید دریافت کنید آموزشگاه اریا تهران برگزار کننده دوره آموزش نرم افزار r مقدماتی تا پیشرفته به صورت تخصصی میباشد. در دوره آموزش نرم افزار r به شما مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا میشود و میتوانید با استفاده از این مدرک سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

آموزش نرم افزار r

نرم افزار R یک نرم افزار پرکاربرد برای محاسبات آماری میباشد که متن باز و رایگان بوده و عموم مردم میتوانند از آن استفاده کنند. به طور کلی نرم افزار R میتواند از تمامی قابلیت های رگرسیون خطی و غیر خطی، سری های زمانی، کدگذاری و خوشه بندی و غیره پشتیبانی کند و بیشترین کاربرد را در محاسبات آماری دارد. برای آشنایی بیشتر با زبان برنامه نویسی R و نرم افزار r میتوانید مقاله نرم افزار r را مطالعه کنید.

یادگیری نرم افزار R میتواند از روش های مختلفی انجام شود و شما میتوانید هم به صورت خودآموز از سایت های ایرانی و خارجی این آموزش را دریافت کنید و هم میتوانید با شرکت در کلاس آموزش نرم افزار r صفر تا صد کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

آموزش نرم افزار r مقدماتی تا پیشرفته در آریا تهران با تدریس برترین اساتید برگزار میشود و علاقه مندان به یادگیری زبان برنامه نویسی R میتوانند با شرکت در کلاس آموزش R به سطح حرفه ای در این حوزه برسند.

در کلاس آموزش نرم افزار r به کارآموزان مدرک فنی حرفه ای اعطا میشود و افراد میتوانند از مزایا مدرک فنی حرفه بین المللی برای ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری کلاس آموزش نرم افزار R میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان کسب کنید.

مزایا آموزش زبان r

یکی از سوالاتی که کارآموزان از ما میپرسند این است که چرا در کلاس آموزش زبان r آریا تهران شرکت کنیم؟ این دوره چه ویژگی ها و مزایایی دارد.

شما با شرکت در کلاس آموزش r میتوانید از تدریس برترین اساتید بهره مند شده و این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید با مهارت های آموخته خود کسب درآمد داشته باشید.

از دیگر مزایا آموزش زبان R در آموزشگاه آریا تهران دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی میباشد که شما میتوانید با استفاده از این مدرک سریع تر جذب بازار کار شده و یا از مزایا این مدرک بین المللی برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی r چیست

در پاسخ به سوال زبان برنامه نویسی r چیست میتوان گفت یک زبان برنامه نویسی میباشد که در آن از کتابخانه های گسترده ای استفاده میشود و میتوان با استفاده از آن روش های آماری و ترسیم نمودار را پیاده سازی کرد. با استفاده از زبان برنامه نویسی r میتوان کار های محاسباتی و آماری را انجام داد.

از این زبان برنامه نویسی بیشتر در میان دانشجویان آموزش عالی و کارشناسی ارشد استفاده میشود و شما میتوانید با استفاده از این زبان برنامه نویسی به تحلیل داده ها بپردازید.

دوره آموزش زبان برنامه نویسی آر (R)

دوره آموزش زبان برنامه نویسی R، بصورت تئوری/عملی می باشد و ضمن آشنایی با اصول زبان برنامه نویسی R، به صورت عملی نیز با نرم افزار R کار خواهید کرد.

طی دوره آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R، شما به تمامی تکنیک های تحلیل داده که زبان برنامه نویسی R ارائه می دهد مسلط خواهید شد و قادر خواهید بود هر نوع از تحلیل داده را انجام دهید.

این قابلیت تنها در زبان برنامه نویسی R ارائه می شود، همچنین این زبان برنامه نویسی قوی ترین و جامع ترین مجموعه و ابزار های گرافیکی جهت مصور سازی داده های پیچیده را در اختیار شما قرار می دهد و شما در طول کلاس های زبان برنامه نویسی R، به تمامی این ابزار ها و تکنیک ها مسلط خواهید شد.

آر زبان برنامه‌نویسی دوستداران آمار و علم داده‌ها است.

اگر علاقه‌مند به متدهای آماری و تحلیل داده‌ها و نمایش آن به‌صورت گرافیکی هستید، زبان برنامه‌نویسی آر انتخاب مناسبی برای شماست

انواع کلاس آموزش نرم افزار و زبان برنامه نویسی (R)

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران کلاس های آموزش زبان برنامه نویسی R، را به ۲ صورت کلاس آموزش خصوصی و عمومی برگزار می کند.

مسلما در کلاس خصوصی آموزش کار با نرم افزار R Studio و اصول و مفاهیم زبان برنامه نویسی آر، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

شما با شرکت در کلاس های آموزش مهارت برنامه نویسی به زبان R، همراه با یادگیری اصول و مفاهیم زبان برنامه نویسی R،با قسمت های مختلف نرم افزار R، از مرحله نصب نرم افزار تا :

  • آشنایی با محیط R
  • ساختارهای کنترل
  • تعریف متغیر و عملگرهای ریاضی و منطقی
  • تعریف تابع
  • کار با توابع درونی R
  • کار با بردارها و ماتریس ها
  • وارد کردن داده از محیط‌های مختلف به محیط نرم افزارR
  • ذخیره کردن داده از محیط R
  • تحلیل های آماری داده ها
  • رسم نمودار
  • پیش پردازش داده ها
  • الگوریتم های خوشه بندی
  • الگوریتم های رده بندی
  • قواعد انجمنی
  • اجرای یک پروژه عملی

آشنا خواهید شد.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی برنامه نویسی آر، ۱ تا ۲ نفر

و در کلاس های عمومی برنامه نویسی آر حداقل ۳ نفر می باشد

همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی نرم افزار R آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و جامع زبان برنامه نویسی آر (R)، امکان انجام تمرین و پروژه های  مختلف در نرم افزار R وجود دارد.

هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R، بلااستثنا قادر به انجام پروژه های مختلف خواهند بود، و می توانند به راحتی مشغول به کار شوند.

مدرک برنامه نویسی زبان R

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره آموزش زبان برنامه نویسی R

بعد از گذرندان کامل دوره، ۲ نوع مدرک معتبر برنامه نویسی قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد :

– مدرک فنی حرفه ای زبان برنامه برنامه نویسی R (با نرم افزار R)
مدرک معتبر داخلی برنامه نویسی R

همچنین در صورت درخواست هنرجویان، امکان صدور گواهینامه‌های داخلی و معتبر بین‌المللی براساس نیاز دانشجویان نیز وجود دارد.

اگر به فکر مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای هستید و میخواهید از شرایط و نحوه مهاجرت با این مدرک مطلع شوید حتما مقاله بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت را مطالعه کنید.

قیمت دوره آموزش نرم افزار R و زبان برنامه نویسی آر (R)

قیمت دوره آموزش نرم افزار R به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند کیفیت تدریس و محیط آموزشی و اعتبار مدرک دریافتی و مهارت استاد و … .

به طور کلی در آموزشگاه آریا تهران با توجه به ان که مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان اعطا میشود، از برترین اساتید برای تدریس بهره گرفته میشود، سرفصل هاس سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس میشود و تمرکز اساتید بر تدریس نکات بازار کاری است هزینه آموزش R بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و شما میتوانید با هزینه ای مناسب تر از سایر آموزشگاه ها این مهارت ها را یاد گرفته و زمینه اشتغال را برای خود ایجاد کنید.

همانطور که پیشتر گفته شد آموزش برنامه نویسی زبان R در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگذار می شود، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس آموزش زبان برنامه نویسی و نرم افزار R خصوصی

هزینه کلاس خصوصی برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R) بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب برنامه نویسی سنجیده می شود و باتوجه به آن

آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند

که در صورت نیاز هنرجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

هزینه کلاس خصوصی زبان برنامه نویسی R، ساعتی۲۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس زبان برنامه نویسی و نرم افزار R عمومی

هزینه کلاس آموزش زبان برنامه نویسی R (کار با نرم افزار R)  با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی برنامه نویسی R به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی زبان برنامه نویسی آر  : ۹۵۰٫۰۰۰ تومان

آموزش رایگان r

تیم آموزش آریا تهران برای ارائه خدمات آموزشی هرچه بهتر آموزش رایگان r را به علاقه مندان به این حوزه ارائه میدهد. در آموزش رایگان r فیلم های آموزشی که توسط برترین اساتید تدریس شده است در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و شما میتوانید با استفاده از این فیلم های آموزشی به سطح قابل قبولی در کار با این نرم افزار برسید.

آموزش رایگان r در آریا تهران این امکان را به شما میدهد تا بدون محدودیت های زمانی و مکانی آموزش ها را دریافت کرده و اصول کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

اگر خواهان آموزش رایگان r هستید و میخواهید بدون هزینه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و میخواهید مبحث خاصی در این آموزش تدریس شود میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما تدریس این مباحث را در برنامه خود قرار دهند و فیلم های اموزشی را متناسب با نیاز شما تهیه کنند.

فیلم آموزش زبان برنامه نویسی r

در این قسمت تعدادی فیلم آموزش زبان برنامه نویسی r براش ما عزیزان تهیه شده است. در این فیلم های آموزشی سعی شده تا حدودی اصول زبان برنامه نویسی R آموزش داده شود. در آینده ادامه فیلم آموزش زبان برنامه نویسی r برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

سر فصل دوره آموزش زبان برنامه نویسی R

مقدمات

توابع اولیه

Rgui

Rstudio

آموزش برنامه نویسی

آموزش شبیه سازی

آموزش بهینه سازی

آموزش نوشتن الگوریتم های خاص

رسم نمودارها و گراف های آماری

رسم منحنی های سه بعدی

رسم اشکال و نمودارهای خلاقانه و ابتکاری

تحلیل های توصیفی داده ها مانند

آزمون های آماری

آزمون های t

فیشر

دو جمله ای

کروسکال والیس

ویلکاکسون

من – ویتنی

شاپیرو

کلوکوگروف

اسمیرفوف و …

مدل سازی آماری، مانند:

رگرسیون ساده

رگرسیون چند گانه

رگرسیون چند متغیره

رگرسیون ترتیبی

رگرسیون لوژستیک

رگرسیون پواسون و ….

مدل های خطی تعمیم یافته

مدل های آمیخته

انواع تحلیل های چند متغیره مانند :

مولفه های اصلی

تحلیل عاملی

تحلیل ممیزی

آنالیز واریانس چند متغیره

خوشه بندی و …

تحلیل های سری زمانی مدل های

ARIMA ،ARMA ،AR

رگرسیون سری زمانی

سری زمانی چند متغیره و …

داده کاوی و شبکه های عصبی و مصنوعی

لازم به ذکر است سرفصل آموزش برنامه نویسی r مطابق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و تمرکز اساتید ما علاوه بر تدریس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس نکات بازار کاری میباشد.

دوره آموزش زبان برنامه نویسی R مناسب چه کسانی است

آموزش زبان R به همراه نرم افزار R، یک کارگاه آموزش برنامه نویسی عملی است

که برای افراد علاقه مند به برنامه نویسی کامپیوتر، ریاضیات و علوم مهندسی طراحی گردیده است

لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با علوم مهندسی و برنامه نویسی کامپیوتر را دارند، جزء مخاطبین این دوره هستند.

به طور کلی مخاطبین دوره آموزش برنامه نویسی به زبان R، شامل گروه های زیر می شوند :

  • کارشناسان و دانشجویان رشته آمار
  • کارشناسان و دانشجویان رشته ریاضیات و علوم مهندسی و برنامه نویسان کامپیوتر
  • داده کاوان، دانشمندان و متخصصین داده
  • تحلیل گرهای داده
  • تحلیلگر بازار سهام و فعالان اقتصادی
  • کارشناسان تحقیقات بازار شرکت ها
  • دانشجویان و محققان علمی
  • کارشناسان آمار و مسولان کنترل کیفیت کارخانه های تولیدی و…

همچنین علاوه بر افراد جویای کار برنامه نویسی کامپیوتر، اشخاصی که صرفا علاقه مند به دانش کدنویسی کامپیوتر و زیر مجموعه های این رشته هستند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند.

آینده شغلی زبان برنامه نویسی R

به گزارش وب‌سایت computerworld، رابرت مونچن، آماردان و مدرس زبان برنامه نویسی R

اعلام کرده است این زبان در تابستان امسال به محبوب‌ترین زبان و محیط نرم‌افزاری برای عملیات تحلیلی پژوهشی تبدیل شده است.

وی با بررسی و تحلیل میزان استفاده از این نرم‌افزارها در پژوهش‌های علمی و میزان ارجاعات به این نرم‌افزارها در فروم‌ها و اتاق‌های گفت‌وگوی آنلاین دست به این نتیجه‌گیری زده است.

R یک زبان برنامه نویسی و یک محیط نرم‌افزاری ویژه است که از آن برای انجام عملیات آماری و تحلیلی استفاده می‌شود.

این زبان برنامه نویسی را در دنیای نرم‌افزارها می‌توان همچون نرم‌افزار متلب دانست که انواع گراف‌ها و نمودارها را با تحلیل محاسبات ماتریسی به شما نشان می‌دهد.

به همین جهت زبان برنامه‌نویسی R در لیست بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی جای می‌گیرد.

زبان برنامه‌نویسی R، به دلیل OpenSource بودن، به سرعت گسترش یافته است

و با قاطعیت می‌توان گفت که یک بخش ارزشمند و قابل توجه از آینده برنامه نویسی با زبان R نوشته خواهد شد.

به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته برنامه نویسی R از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

آمار و تحلیل داده‌ها گام اول برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان است، پس فرصت‌های شغلی زیادی در این وادی منتظر شما است.

از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمی‌توان وارد حوزه اشتغال گردید. و مشکل بیکاران رشته برنامه نویسی کامپیوتر نیز عمدتا نداشتن دانش کاربردی است.

باید گفت که برنامه نویسی هم مانند همه حرفه ها باید از پله اول شروع شود.

ما در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، به پشتوانه سال ها تجربه و سابقه درخشان در  زمینه برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای، همچنین اساتید با تجربه و حرفه ای، آماده ایم تا به شما در طی کردن مسیر یادگیری، از پله اول تا پله نهایی و نتیجه مطلوب کمک کنیم.

نتیجه ؟

دانش عمومی و دانشگاهی معمولا برای استخدام کافی نیست و نیاز به یادگیری و تجربه بیشتری است پس منتظر نمانید و همین حالا سطح علمی خود را بالا ببرید و استخدام شوید.

انجام پروژه برنامه نویسی به زبان R

جهت انجام انواع پروژه های برنامه نویسی R، می توانید با تیم پروژه آریا تهران در ارتباط باشید.

تیم پروژه آریا تهران با اعضای متخصص و حرفه ای در زمینه انواع زبان های برنامه نویسی از جمله زبان برنامه نویسی R، آماده پذیرش انجام پروژه های برنامه نویسی شما عزیزان می باشد.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

آموزش نرم افزار r studio pdf

یکی از ویژگی های آموزش نرم افزار R در آموزشگاه آریا تهران این است که به کارآموزان این دوره فایل آموزش نرم افزار r studio pdf ارائه میشود. به این ترتیب افراد میتوانند با مرور این فایل پی دی اف به مباحث تدریس شده در کلاس تسلط یابند و در این حوزه حرفه ای شوند.

اگر شما هم قصد د ریافت فایل آموزش نرم افزار r studio pdf را دارید میتوانید در قسمت نظرات ایمیل خود را ثبت کنید تا فایل آموزش نرم افزار r pdf را برای شما نیز ارسال کنیم.

سوالات متداول

ویژگی بهترین دوره آموزش نرم افزار r چیست؟

بهترین دوره آموزش نرم افزار r در آموزشگاه آریا تهران برگزار میشود که ویژگی آن ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی، بهره مندی از تدریس برترین اساتید، محیط آموزشی مناسب، مناسب بودن قیمت آموزش نرم افزار r و برگزاری انواع دوره های آموزشی حضوی و مجازی باتوجه به شرایط افراد مختلف میباشد.

هزینه دوره آموزش نرم افزار r و آموزش زبان r چقدر است؟

باتوجه به آن که مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه میشود و از حضور برترین اساتید بهره گرفته شده است هزینه دوره آموزش نرم افزار r هزینه آموزش زبان r بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست که بر اساس نوع آموزش حضوری،آنلاین،خصوصی و عمومی این هزینه متفاوت میباشد که در این صفحه مجزا مطرح شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

کد استاندارد

ــــ

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

۱۲ ساعت

مخاطبین

تحلیل گرهای داده, تحلیلگر بازار سهام و فعالان اقتصادی, دانشجویان و محققان علمی, کارشناسان آمار و مسولان کنترل کیفیت کارخانه های تولیدی و …, کارشناسان تحقیقات بازار شرکت ها

مشاغل مربوط

اساتید و دانشجویان دانشگاهی, جاهایی که نیاز به تحقیقات علمی و تحقیقات بازاریابی دارند, شرکت های پخش و بازاریابی و …, شرکت های داروسازی, یا شرکت هایی که به دلیل سیستم هایی که دارند نیاز به آنالیز داده ها دارند

4 دیدگاه برای آموزش نرم افزار و زبان برنامه نویسی R

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نظری

    سلام آیا برای شهرستان امکان شرکت در کلاس ها بصورت آنلاین هست؟ با دریافت مدرک فنی حرفه ای؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله میتونید به صورت انلاین شرکت کنید ولی برای کسب مدرک فنی حرفه ایی برای ازمون ها باید تشریف بیارید تهران

  2. احمد مجیدی

    درود بر شما
    من شهرستانم و نمی توانم در دوره های شما شرکت کنم اگر مقدور هست فایل آموزش نرم افزار r pdf برام ایمیل کنید ممنون میشوم.
    موفق و سربلند باشید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما ما برای برنامه نویسی r فایل پی دی اف نداریم براتون ارسال کنیم

  3. پریدخت

    afarin matlab khobi boԁ

  4. پارسا

    خیلی خوبه حتما بهتون پیشنهاد میکنم ثبت نام کنید