آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent

نرم افزار fluent از سری نرم افزار های کاربردی است که امروزه جایگاه نسبتا مناسبی را در بازار کار به خود اختصاص داده است ، این نرم افزار با زبان برنامه نویسی C نوشته شده است.

این نرم افزار ویژگی هایی خاصی دارد که می تواند در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد ، با این نرم افزار می توانید از مش های مختلفی استفاده کنید مانند المان های چند ضلعی و چند بعدی.

این نرم افزار یک نوع نرم افزار تحلیلی می باشد و شما می توانید فایل هایی که با نرم افزار گمبیت می سازید را در این نرم افزار مورد تحلیل و بررسی قرار دهید، دوره آموزش نرم افزار گمبیت نیز در آموزشگاه آریا تهران انجام می گردد.

همانطور که گفته شد این نرم افزار به دلیل گسترشی که دارد می تواند در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد ، کاربرد بسیاری خوبی دارد و شرکت های مختلف را نیازمند به استخدام متخصص فلوئنت می کند.

ویژگی هایی که این نرم افزار به ما می دهد باعث می شود که در مصرف وقت و انرژی صرفه جویی کنیم و کار ها را سریع تر و دقیق تر انجام دهیم.

نرم افزار فلوئنت

کلاس آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent

کلاس های دوره نرم افزار فلوئنت Fluent به صورت خصوصی در مجتمع فنی آریا تهران برگزار می شود، که در زمان ثبت نام ابتدا سطح شما توسط استاد نرم افزار فلوئنت Fluent بررسی می شود و با توجه به سطح شما ساعت های حضور شما در کلاس مشخص می شود.

و یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلاس خصوصی نرم افزار فلوئنت Fluent این است که با توجه خصوصی بودن این کلاس فرصت بیشتری جهت پرس و پاسخ های بیشتر و تمرین بیشتر برای شرکت کنندگان این دوره آموزشی وجود دارد، و کلاس آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent سریع و کاربردی پیش خواهد رفت.

هزینه کلاس آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent

قیمت در نظر گرفته شده برای کلاس نرم افزار فلوئنت Fluent که به صورت خصوصی برگزار می شود با تخفیف ویژه ساعتی ۸۰ هزار تومان است.

جهت استفاده از این فرصت ویژه می توانید هر چه سریعتر اقدام به ثبت نام در کلاس دوره آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent نمایید.

سرفصل های دوره آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent

سرفصل های در نظر گرفته شده برای آموزش دوره نرم افزار فلوئنت به شرح زیر می باشد :

توضیحات بیشتر در مورد دوره نرم افزار فلوئنت Fluent

کاربرد های صنعتی نرم افزار فلوئنت Fluent عبارتند از :

صنایع هوا فضا، توربر ماشین ها ، صنایع نفت و گاز، تجهیزات پروسس و پتروشیمی، تولید انرژی و توان، صنایع الکترونیکی، صنایع خودرو سازی، صنایع ساخت مبدل های حرارتی و بویلر، سازمان های هواشناسی، صنایع تهویه مطبوع و تبری و در فرآیند مواد و در تحقیقات آتش و طراحی معماری کاربرد دارد.

با توجه به کاربرد های فراوانی که در مورد این نرم افزار کاربردی اشاره شد، نرم افزار Fluent امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

و بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری این نرم افزار می باشند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

ــ

کد استاندارد

ــ

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

سازه های آبی و مهندسین و طراحان مشغول در شرکت های مشاور, سازه های دریایی, عمران- سازه های هیدرولیکی, منابع آب, مهندسین عمران آب

مشاغل مربوط

ــ

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نرم افزار فلوئنت Fluent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.