اگر به دنبال گذراندن دوره آموزش متلب در یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب هستید باید بگوییم، ما در آموزشگاه آریا تهران دوره آموزش متلب را با بهترین اساتید و به صورت بازار کاری به مخاطبین خود آموزش میدهیم.

یکی از اصلی ترین تفاوت های گذراندن دوره آموزش متلب در آموزشگاه آریا تهران با سایر آموزشگاه ها هزینه کمتر و تخصصی تر بودن نحوه آموزش و آموزش گام به گام متلب می باشد.

لازم به ذکر است، ما در آموزشگاه آریا تهران مدرک دوره آموزش متلب را به دو صورت داخلی و فنی حرفه ای (قابل ترجمه) به هنرجویان عزیز خود ارائه می نماییم.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه برگزاری کلاس آموزش متلب در آموزشگاه آریا تهران و سرفصل دوره آموزش متلب به صورت جامع آشنا شوید.

دوره آموزش نرم افزار متلب (Matlab)

قبل از بررسی دوره آموزش متلب در آموزشگاه آریا تهران، بهتر است کمی با این زبان برنامه نویسی و کاربرد های آن آشنا شویم.

MATLAB یک زبان برنامه نویسی با کارایی بالا برای محاسبات فنی برنامه نویسی است. این زبان برنامه نویسی محاسبات برنامه نویسی را در محیطی با کاربری آسان که در آن مسائل و راه حل ها با نمادهای ریاضی بیان می شوند، ادغام می کند.

از جمله کاربرد های متلب عبارتند از:

ریاضی و محاسبات توسعه الگوریتم مدل سازی، شبیه سازی و نمونه سازی تجزیه و تحلیل داده ها، کاوش و تجسم گرافیک علمی و مهندسی توسعه برنامه، از جمله ساخت رابط کاربری گرافیکی.

زبان برنامه نویسی متلب در محیط های دانشگاهی، ابزار آموزشی برای دوره های مقدماتی و پیشرفته در ریاضیات، مهندسی و علوم ریاضی و کامپیوتر می باشد.

دوره متلب چیست
دوره متلب چیست

دوره متلب چیست

دوره آموزش متلب، یک کارگاه تئوری/عملی است که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است. دانشجو در دوره آموزش جامع متلب ضمن آشنایی با تمام مفاهیم و قابلیت های زبان برنامه نویسی متلب نحوه برنامه سازی و محاسبه راه حل مسائل مختلف علمی و همچنین امکانات محاسباتی نرم افزار متلب را فرا خواهند گرفت.

بعد از از گذراندن تمام کلاس های آموزش برنامه متلب مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت خواهید کرد.

پس از گذراندن دوره متلب و آموزش کامل متلب در آموزشگاه آریا تهران میتوانید به راحتی در بازار کار در زمینه های مختلف مشغول به کار شده و اقدام به کسب درآمد نمایید.

کلاس متلب

یکی از بهترین دوره هایی که میتوانید برای ورود به بازار کار برنامه نویسی در آن شرکت نمایید، کلاس متلب می باشد. در کلاس متلب مجتمع فنی آریا تهران میتوانید تمامی اصول و قواعد مربوط به این زبان برنامه نویسی را به آسانی و توسط بهترین استاد آموزش نرم افزار متلب آموزش ببینید.

شما عزیزان میتوانید برای شرکت در دوره آموزش نرم افزار متلب و دوره متلب با مدرک بین المللی به دو صورت آنلاین و حضوری به انتخاب خودتان اقدام به ثبت نام نمایید.

پیشنهاد میشود برای کسب طالاعات در رابطه با تاریخ برگزاری دوره آموزش نرم افزار متلب و دریافت مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی با شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دوره آموزش متلب مقدماتی برای افرادی می باشد که در رابطه با این زبان برنامه نویسی اطلاعی نداشته و میخواهد از پایه و از صفر اقدام به یادگیری دوره اموزش مقدماتی متلب نمایند.

ما در آموزشگاه آریا تهران دوره آموزشی متلب پیشرفته و دوره آنلاین متلب را با ارائه مدرک معتبر آموزشگاه برگزار می نماییم.

دوره متلب مجتمع فنی تهران

ما در آموزشگاه آریا تهران دوره آموزش برنامه نویسی با نرم افزار متلب MATLAB را به صورت عملی و صفر تا صد برای افراد مبتدی تا پیشرفته ارائه میدهیم، شما عزیزان میتوانید تمامی دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی را در آموزشگاه آریا تهران با بهترین استادی سپری نمایید.

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران، دوره آموزش نرم افزار متلب را به صورت کلاس های خصوصی برگذار می کند شما میتوانید ابن دوره را به صورت حضوری و آنلاین شرکت نمایید اما شایان ذکر است در کلاس حضوری آموزش متلب، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

در هر دو کلاس آموزش matlab، سرفصل دوره آموزش متلب یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد. شما عزیزان میتوانید در کلاس آنلاین نیز به صورت لحظه ای با استاد در ارتباط بوده و سوالات و مشکلات خود را بیان نمایید.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و جامع متلب امکان انجام تمرین های مختلف در نرم افزار متلب وجود دارد.

دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش متلب فنی حرفه ای، قادر به انجام پروژه های مختلف و اشتغال به کار خواهند بود.

برای دیرافت مدرک دوره آموزش متلب از معتبر ترین آموزشگاه برنامه نویسی در تهران و کسب اطلاعات در رابطه با تاریخ صدور مدرک بین المللی میتوانید همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به صورت رایگان اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

کتاب آموزش متلب

استادی ما در آموزشگاه آریا تهران کتاب آموزش متلب را به شما عزیزان معرفی کرده و میتوانید در اکث انتشارات کتب برنامه نویسی این کتاب را تهیه نمایید.

فراموش نکنید که آموزشگاه آریا تهران انواع دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی را با بهترین اساتید و به صورت مقدماتی تا پیشرفته برگزار می نماید.

مدرک دوره آموزش متلب
مدرک دوره آموزش متلب

مدرک دوره آموزش متلب

آموزشگاه برنامه نویسی جامع آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره آموزش جامع متلب، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک معتبر داخلی مجتمع فنی آریا تهران، قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

مدرک معتبر داخلی زبان برنامه نویسی و نرم افزار  متلب

شهریه دوره آموزش متلب

آموزش نرم افزار متلب پیشرفته یکی از آموزش های حرفه ای می باشد که معمولا مخاطبان خاص و منحصر به فردی نیز دارد، همانطور که بالاتر نیز گفته شد در آموزشگاه آریا تهران آموزش جامع نرم افزار متلب به صورت بازار کاری و عملی بوده و توسط بهترین اساتید تهران تدریس می شود.

آموزش نرم افزار متلب ویژه بازار کار، به صورت کلاس خصوصی برگذار می شود، که قیمت آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت دوره آموزش متلب

هزینه کلاس خصوصی آموزش جامع نرم افزار متلب (کار با نرم افزار متلب) بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب برنامه نویسی متلب سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزشی متلب را مشخص می کند، که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

-هزینه دوره آموزش متلب ساعتی۲۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

دوره آموزش آنلاین نرم افزار متلب نیز با همین هزینه در آموزشگاه آریا تهران برگزار میگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه کلاس متلب پیشرفته و سایر رشته های فنی حرفه ای با شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود رایگان آموزش متلب pdf و آموزش متلب ۲۰۲۰ pdf میتوانید از وبسایت های ارائه دهنده فیلم های آموزشی متلب کمک بگیرید.

سر فصل های دوره آموزش متلب (MATLAB)

در این بخش برای شما عزیزان سرفصل های دوره آموزش کامل متلب را قرار داده ایم، لازم به ذکر است آموزش نرم افزار متلب به زبان ساده و به صورت بازار کاری به هنرجویان عزیز ارائه میشود.

نصب و راه اندازی نرم افزار

تغییر دایرکتوری ریشه

باز کردن بلوکهای مختلف در محیط Simulink

باز کردن انواع مختلف ToolBox ها جهت بررسی مقدماتی

بررسی مدلهای موجود در Help نرم افزار جهت بررسی

انجام مثال های کاربردی جهت شناسایی و تعریف انواع متغیرها

کد کردن مثالها در قالب انواع توابع موجود و بکارگیری توابع ریاضیاتی موجود

به کارگیری Cells و انواع Object های موجود در Matlab

داده کاوی و انجام یک مسئله بهینه سازی عملی توسط الگوریتم- های پیاده سازی شده

کار با حد اقل چهار ToolBox موجود در نرم افزار متلب

بکارگیری ToolBox های معرفی شده در قالب file-M به گونهای که دانش پژوه بتواند به صورت عملی کدهای دوره قبل را با ToolBox مربوطه در هم آمیخته و مدلسازی نماید

انجام مدلسازی عملی با ToolBox های معرفی شده در قالب چندین مثال صنعتی

انجام مثال های عملی با بلوک های پایه و بکارگیری آن در قالب مثالهای عملی

پیاده سازی یک مثال عملی با بلوکهای مرتبط با ToolBox های معرفی شده در قسمت قبل

انجام یک مثال ترکیبی در قالب Simulink و file-M و استفاده آن در یک مثال صنعتی و غیره…

مخاطبین دوره آموزش متلب ویژه استخدام

آموزش نرم افزار و زبان برنامه نویسی متلب، یک کارگاه آموزش برنامه نویسی عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است، لذا تمام دانشجویان رشته های فنی مهندسی (برق، هوا فضا، کامپیوتر، مکانیک…)، علوم پایه و تمامی گرایش هایی که به طریقی با ریاضیات سروکار دارند (حسابداری، اقتصاد و…). همچنین شرکت ها و موسساتی که نیاز به کدنویسی محاسباتی دارند همگی جزء مخاطبین دوره آموزش matlab می باشند.

شما میتوانید در کنار شرکت در کلاس های اموزش نرم افزار متلب، اقدام به یادگیری دوره های آموزش رایگان نرم افزار متلب در یوتوب و آپارات نمایید.

همچنین علاوه بر افراد جویای کار و دانشجویان اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با برنامه نویسی متلب دارند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند.

آموزش متلب رایگان

هنرجویان عزیز میتوانند برای مشاهده آموزش متلب رایگان در یوتیوب و آپارات و سایر پلتفرم های ارائه دهنده فیلم های آموزشی، دوره آموزش رایگان متلب را مشاهده نمایند.

اما همانطور که بالاتر نیز گفته شد، با شرکت در کلاس های خصوصی آموزش نرم افزار matlab بهتر و سریع تر میتوانید این زبان برنامه نویسی را آموزش ببینید.

آینده شغلی متلب
آینده شغلی متلب

آینده شغلی متلب

پس از یادگیری متلب ممکن است از خود بپرسید، پس از گذراندن دوره های سخت و طولانی برنامه نویسی آیا می توانید شغل مناسب و پر درآمدی داشته باشید؟

این ها و خیلی سوالات دیگر در رابطه با یادگیری و آموزش برنامه نویسی متلب ممکن است ذهن شما را مشغول کند ولی صنعت کامپیوتر و بدنبال آن برنامه نویسی در جهان با سرعت بالایی رو به رشد است و هر روزه کارفرمایان بسیاری بدنبال افراد مستعد و  علاقه مند به برنامه نویسی برای انجام کارهای خود می باشند پس می توان به آینده شغل برنامه نویسی خوش بین بود.

از موارد مهمی که سبب تضمین آینده شغلی برنامه نویسی شده است دور کاری و آزادکاری در این حوزه می باشدو برنامه نویسان براحتی می توانند در هرجایی که باشند با ابتکار و خلاقیت حتی از راه دور کسب درآمد کنند.

در سال های اخیر، میزان استخدام برنامه نویسان در تمام دنیا و البته ایران با نرخ قابل توجهی رو به افزایش بوده و با توجه به توسعه نرم افزار در کشور، می توان پیش بینی کرد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

و اما به جرئت می توان گفت، اگر با هدف بلند مدت و برنامه ریزی درست وارد حوزه برنامه نویسی شوید و مراحل آموزش را سپری و کسب تخصص کنید، آینده شغلی بسیاری روشنی خواهید داشت.

نتیجه؟

با توجه به دلایل ذکر شده و همچنین اهمیت و کاربردهای برنامه نویسی به زبان متلب به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته برنامه نویسی متلب و آموزش مطلب از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی متلب :

  • زبان سطح بالا برای محاسبات فنی
  • محیط توسعه برای مدیریت کد، فایل ها و داده ها
  • ابزاری مناسب برای حل های مبتنی برتکرار، طراحی و حل مسأله
  • توابع ریاضی برای جبر خطی، آمار، تجزیه و تحلیل فوریه، فیلتر کردن، بهینه سازی، و یکپارچه سازی عددی
  • توابع گرافیکی دو بعدی و سه بعدی برای تجسم اطلاعات
  • ابزاری برای ایجاد یک رابط کاربر گرافیکی (graphical user interfaces,GUI)
  • توابعی برای یکپارچه سازی الگوریتم های مبتنی بر MATLAB
  • با برنامه های خارجی و زبان مانند C، C++، فرترن، جاوا و مایکروسافت اکسل

دوره های آنلاین آموزش برنامه نویسی در متلب

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، آموزش برنامه نویسی متلب برای علوم و مهندسی به صورت انلاین و غیر حضوری نیز برگزار میگردد، سرفصل های آموزش متلب آنلاین در آموزشگاه اریا تهران عبارت اند از:

  • آموزش کار با متلب به صورت صفر تا صد
  • آموزش تمامی توابع متلب
  • تعریف آرایه‌های عددی، آرایه‌های رشته‌ای، آرایه‌های سلولی و ساختاری
  • ساخت بردارهای عددی با رفتار منظم،
  • ساخت ماتریس‌ها با مقادیر خاص و جبر ماتریس‌ها تعریف توابع
  • ساختار کلی در دستورات، دستورات شرطی و تابع در متلب
  • و…

لازم به ذکر است با گذراندن دوره آموزش آنلاین متلب نیز قادر به دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه پس از کسب نمره قبولی در آزمون این دوره خواهید بود.

سوالات متداول

هزینه دوره آموزش متلب Matlab چقدر است؟

دوره آموزش متلب به صورت خصوصی برگزار شده و هزینه آن ساعتی محاسبه میگردد، هزینه دوره آموزش متلب ساعتی ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

مدت زمان دوره آموزش متلب چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش متلب در آموزشگاه آریا تهران دو ماه بوده و متناسب با مقدار نیاز شما برای یادگیری این زبان برنامه نویسی متغیر خواهد بود.

دوره آموزش متلب Matlab مدرک فنی حرفه ای دارد؟

پس از گذراندن این دوره آموزشی در آموزشگاه آریا تهران، مدرک داخلی و معتب این مجموعه را دریافت خواهید نمود.

بازار کار یادگیری زبان برنامه نویسی متلب چطور است؟

امروزه بازار کار یادگیری زبان برنامه نویسی متلب برای علاقه مندان به این زبان برنامه نویسی خوب بوه و در بازار کار تقاضای زیادی دارد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

رایانه کار Matlab

کد استاندارد

2513-53-079-1

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

این شایستگی برای مهندسین که در صنعت مشغول به کار میباشند تعریف شده تا بتوانند با استفاده از این نرم افزار گلوگاه های موجود در فرایندهای صنعتی را مدل کرده و رفع نمایند, و همچنین مهندسین کامپیوتر و برق و دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی و فارغ التحصیلان رشته برق و کامپیوتر مناسب می باشد.

مشاغل مربوط

این نرم افزار با مشاغلی که در امور مهندسی کامپیوتر در زمینه های گرایش هوش مصنوعی, مهندسی مکانیک گرایشهای جامدات-سیالات-هوافضا, همچنین مهندسی برق گرایش های کنترل و الکترونیک. این شایستگی با کلیه مشاغل مهندسی در ارتباط است.

مدرس

نجمه سرلک

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش متلب Matlab”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.