طراح گرافیک رایانه ای در واقع از ابتدایی ترین شاخه هایی است که برای علوم رایانه بوجود آمده است و از ابتدای پیداش گرافیک وجود داشته است.

درواقع این کار خلاصه می شود به کار با انواع تصویر ها در محیط های مختلف نرم افزاری و… ، همانطور که می دانید گرافیک از مهمترین رشته های کامپیوتری است که در دنیای امروزی نقش بسیار با اهمیتی را در شرکت های مختلف بزرگ و کوچک بازی می کند.

کسی که بتواند به خوبی در این حوزه تخصص پیدا کند می تواند به وارد بازار کار شود و درآمد خوبی نیز کسب کند، برای اطلاعات بیشتر درباره گرافیک رایانه ای می توانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

افرادی که در حوزه گرافیک رایانه ای فعالیت می کنند می دانند که ابزار های مورد استفاده در این مسیر به شما این امکان را می دهد که بتوانید توسعه های زیادی را در این زمینه انجام دهید و بتوانید تصویر ها و انیمیشن ها و بسیاری از کار های گرافیکی زیادی انجام دهند.

هدف از یادگیری دوره طراح گرافیک رایانه ای چیست

در نظر داشته باشید که گرافیک رایانه ای می تواند علاوه بر افزایش اطلاعات شما در زمینه گرافیک و کار با کامپیوتر کاربرد دارد می تواند لذت کار با کامپیوتر را برای شما روشن سازد.

بدین منظور شما می توانید در زمینه های گرافیکی دیگر شروع به کار کنید و در صورت علاقه مند شدن می توانید چندین بعد گرافیک را به جلو پیش برید.

نکته ای مهم در این میان پیش می آید و بسیاری از کار آموزان سوال می پرسند که این دوره آموزشی پیش نیازی می خواهد یا خیر؟

باید با شما عرض کنیم که این دوره پیش نیازی خاصی ندارد ولی بهتر است که قبل از شروع این دوره با مفاهیم کاربردی کامپیوتر و مبانی آن آشناییت داشته باشید.

برای افرادی که می خواهند پایه خود را تقویت ببخشند بهتر است که دوره آموزش icdl را نیز پشت سر بگذارند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

مشاغل مربوط

اين شغل با مشاغل مدير طراحي، مهندس تجزيه و تحليل، طراحي رسانه هاي گرافيكي و طراحي چند رسانه ای، در ارتباط است.

مخاطبین

اشتغال در بخشهای خصوصی تبلیغاتی, توانایی ارائه خدمات آموزشی – هنری, فعالیت در بخش روابط عمومی کارخانه جات و سازمانهای دولتی, فعالیت در دفتر مجلات و روزنامه ها, قبول و انجام سفارشات هنری به طور شخصی, محصلان رشته کارو دانش و دانشجویان رشته های گرافیک

مهارت پیش نیاز

کارور عمومی رایانه شخصی

کد استاندارد

1-66/51/1/3

موضوع

, , , , ,

1 دیدگاه برای دوره آموزش طراح گرافیک رایانه ای

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. الناز

    با سلام مرسی از زحماتی که کشیدین دوره خیلی خوبی بود و خیلی قشنگ من ترسیم و طراحی رو در این دوره تونستم یاد بگیرم