اگر به دنبال یادگیری آموزش مالیات هستید، حتما دوره آموزش حسابداری مالیاتی آموزشگاه آریا تهران را انتخاب کنید. ما برگزار کننده بهترین کلاس های مالیاتی تهران هستیم. آموزش مالیات و ارزش افزوده در کنار دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای. آموزش کامل مالیات و مباحث مالیاتی.

با شرکت در دوره صفر تا صد حسابداری مالیاتی ویژه بازار کار آموزشگاه حسابداری آریا تهران، علاوه بر یادگیری قوانین مالیات های مستقیم، قوانین مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلی و…  مدرک فنی حرفه ای نیز دریافت می کنید.

کارآموزان دوره آموزش مالیات، طی یک دوره فشرده در مدت کمتر از  ۳ ماه می توانند با تمام مباحث مالیاتی آشنا شده و با دریافت جزوه حسابداری مالیاتی، مدرک معتبر مالیاتی را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نمایند. مدرکی معتبر، قابل ترجمه و بین المللی. در کنار همه اینها آموزشگاه حسابداری آریا تهران امکان پرداخت اقساطی شهریه را نیز برای کارآموزان خود فراهم آورده است.

به یاد داشته باشید، مدیران شرکت های معتبر برای استخدام افراد مور نیاز خود، فقط به تخصص و مدرک معتبر آنها توجه خواهند کرد. این دو مهم را ما به شما هدیه خواهیم کرد.

پیشنهاد میشود فیلم معرفی زیر برای آشنایی بیشتر با این دوره مشاهده نمایید.

دوره مالیاتی چیست

دوره مالیاتی ویژه بازار کار آریا تهران را می توان بسیار جامع تر و کامل تر از دوره های آموزشی سازمان امور مالیاتی دانست. چرا که این دوره یک پکیج در قالب یک کارگاه تئوری/ عملی است که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است.

کارآموزان در دوره مالیاتی ویژه کار، ضمن آشنایی با تمام مفاهیم مالیات و ارزش افزوده، آموزش کامل رد کردن اظهارنامه و صورت معاملات فصلی را نیز بطور کامل فرا خواهند گرفت. در کنار این مفاهیم اصلی شما شیوه محاسبه مالیات عملکرد، مالیات املاک، مالیات مشاغل و… را نیز آموزش خواهید دید. بعد از از گذراندن تمام کلاس های مالیاتی موجود در پکیج آموزش مالیات، علاوه بر مدرک فنی حرفه ای ، کارآموزان می توانند مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت کنند. اگر به دنبال آموزش جامع حسابداری مالیاتی با مدرک معتبر هستید با ما تماس بگیرید.

نکته مهم: پیش نیاز این دوره، دوره حسابداری بازار کار است.

پیشنهاد ویژه: آموزش حسابداری را در بهترین آموزشگاه حسابداری تهران تجربه کنید. ارائه مدرک فنی و حرفه ای حسابداری در کمترین زمان. برای شرکت در دوره حسابداری بازار کار و استفاده از تخفیفات همین حالا اقدام کنید.

حسابداری مالیاتی چیست ؟

حسابداری مالیاتی به انگلیسی معادل tax accounting بوده و به عنوان یکی از رشته های تخصصی حسابداری شناخته می شود که در آن حسابدار موظف است به جای رسیدگی به صورت های مالی مختلف فقط روی مباحث مالیات و حسابداری امور مالیاتی تمرکز کند. به جرات تسلط و تخصص بر مالیات شرکت ها و افراد حقیقی برای هر حسابداری درآمد زا خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر مقاله حسابداری مالیاتی چیست را مطالعه کنید.

حسابدار مالیاتی کیست ؟

حسابدار مالیاتی فردی است که توانایی انجام کلیه امور مالیاتی از جمله محاسبه مالیات و بر درآمد و مالیات بر حقوق و سایر مالیات تکلیفی را داشته و به قوانین مالیاتی مسلط بوده و توانایی پاسخگویی به مراجع ذیربط را داشته باشد.

حسابدار مالیاتی فردی است که بتواند گزارشات لازم از جمله اظهارنامه مالیاتی و معاملات فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را به درستی انجام و ارائه کند.

مژده: شما در اتمام دوره آموزش مالیات آموزشگاه آریا تهران یک حسابدار مالیاتی خواهید بود.

مدت زمان آموزش حسابداری مالیاتی

مدت زمان دوره آموزش حسابداری مالیاتی ویژه بازار کار، به مدت ۲٫۵ الی ۳ ماه بوده و هر هفته متناسب با شرایط کارآموزان و اغلب در تایم عصر آموزشگاه آریا تهران برگزار می گردد.  فراموش نکنید که تمایز ما نسب به سایر رقبا این است که، داوطلبان علاوه بر یادگیری بازار کاری مفاهیم و قوانین مالیاتی، بعد از اتمام این دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران دریافت خواهند کرد.

این دوره علاوه بر افرادی که در شرکت ها و سازمان های دولتی و کارخانجات بزرگ به عنوان حسابدار مالیاتی، حسابرس یا کمک حسابدار می خواهند مشغول به کار بشوند به عموم افراد و صاحبین کسب و کار که قصد یادگیری کامل حسابداری مالیاتی را دارند نیز توصیه می شود.

دوره های مجزا در تمام روزهای هفته و برای کارمندان روز های پنجشنبه و جمعه در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود.

کلاس آموزش مالیات

آموزشگاه حسابداری آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت حضوری و آنلاین دارد. هر یک از این کلاس ها می تواند به صورت عمومی و یا خصوصی برگزار شود. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش مالیات یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش مالیات، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های حسابداری خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های حسابداری عمومی حداقل ۵ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی رد کردن اظهارنامه مالیاتی و صورت معاملات فصلی آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و جامع مالیات، امکان انجام تمرین های مختلف حین دوره وجود دارد.

در کلاس مالیاتی ویژه بازار کار آریا تهران چندین دوره به صورت یکجا به شما آموزش داده می شود:

  • آموزش قوانین مالیات های مستقیم
  • آموزش قوانین مالیات بر ارزش افزوده
  • آموزش گزارشات فصلی
  • آموزش کامل اظهارنامه مالیاتی

دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش مالیات، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

آموزش آنلاین مالیات

آموزشگاه حسابداری آریا تهران دوره مالیات آنلاین را تحت بهترین شرایط اینترنتی توسط بهترین اساتید تهران برگزار می کند. کلاس های آموزش آنلاین مالیات ما کاربردی و عملی بوده و علاوه بر اینکه متناسب با نیاز بازار کار طراحی شده، دارای مدرک معتبر نیز می باشد.

سرفصل کلاس های آموزش آنلاین مالیات نیز دقیقا مشابه کلاس های حضوری است. دوره صفر تا صد مالیات را با بهترین آموزشگاه حسابداری تهران تجربه کنید.

آموزش مالیات در غرب تهران

برای شرکت در دوره های آموزش مالیات در حسابداری غرب تهران می توانید از خدمات شعبه مرکزی آموزشگاه حسابداری آریا تهران واقع در غرب تهران، تحت نظر بهترین اساتید حسابداری استفاده کنید.

تمامی عزیزانی که ساکن مناطق مختلف غرب تهران هستند می توانند برای شرکت در کلاس های آموزش مالیات در صادقیه، دوره مالیاتی در نواب ، دوره های مالیات بر ارزش افزوده در ستارخان، کلاس آموزش مالیات در گیشا ، دوره مالیات در انقلاب و توحید و دیگر مناطق غرب تهران به این شعبه مراجعه نمایند.

دریافت مدرک مالیاتی

از آنجا که آموزشگاه مالیات آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، بعد از گذراندن کامل دوره حسابداری بازار کار، همه دانش پذیران می توانند دو نوع مدرک معتبر حسابداری قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف دریافت کنند. مدرک این دوره تحت عنوان حسابدار مالیاتی به شما ارائه خواهد شد.

فراموش نکنید که یکی از بزرگترین مزایای شرکت در دوره حسابدار مالیاتی فنی و حرفه ای دریافت مدرک بین المللی است. مدرکی که قابل ترجمه بوده و برای مهاجرت شما تاثیر گذار است.

– مدرک فنی حرفه ای حسابدار مالیاتی

قیمت دوره مالیاتی در تهران

همانطور که پیشتر گفته شد مجتمع فنی آریا تهران، دو نوع دوره مالیاتی ویژه بازار کار، در قالب دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می کند. با توجه به آنچه گفته شد هزینه آموزش مالیات ویژه بازار کار به شرح زیر می باشد:

قیمت دوره آنلاین حسابداری مالیاتی

هزینه دوره آنلاین حسابداری مالیاتی پایین تر از دوره حضوری است. برای اطلاع از هزینه ها در قسمت انتخاب دوره می توانید دوره آنلاین مالیاتی را انتخاب کرده و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید. در غیر این صورت برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

هزینه کلاس آموزش مالیات در حسابداری

هزینه کلاس آموزش مالیات در حسابداری به صورت حضوری نیز در قسمت ثبت نام متناسب با روز برگزاری و تخفیفات مربوطه درج شده است. کافی است در قسمت ثبت نام، دوره مورد نظر خودتان را انتخاب کتید.

قیمت تدریس خصوصی مالیات

هزینه تدریس خصوصی مالیات بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب حسابداری سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعات اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند، که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–هزینه کلاس خصوصی حسابداری جامع، ساعتی 400,000 تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی دوره های مالیاتی مجتمع فنی آریا تهران

هزینه دوره های مالیاتی مجتمع فنی آریا تهران با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی حسابدار مالیاتی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی آموزش مالیات جامع: 3,990,000 تومان

سرفصل های دوره فشرده آموزش مالیات و ارزش افزوده

همانطور که پیش تر گفته شد در دوره آموزش مالیات مجتمع فنی آریا تهران، تمام نکات مهم مالیاتی و همچنین نکات کاربردی قانون مالیاتهای مستقیم و ارزش افزوده گفته خواهد شد. سرفصل دوره جامع آموزش مالیات شرکت ها و اشخاص حقیقی شامل یک پکیج آموزش حسابداری مالیاتی کاربردی و بازار کاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرفصل پکیج آموزش مالیات با مدرک معتبر می توانید همین حالا با شماره تماس های آموزشگاه ارتباط برقرار نمایید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

سرفصل های قانون مالیاتهای مستقیم

در این بخش ماهیت و مفهوم مالیات، اشخاص مشمول مالیات، انواع مالیات (مالیات مستقیم و غیر مستقیم)، وظایف مودیان در قبال وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اشخاص طرف حساب، اختیارات و وظایف مراجع مالیاتی بررسی می شود. همچنین شما با تشکیل پرونده اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین دریافت کد اقتصادی آشنا خواهید شد.

در این بخش، مواد قانونی مربوط به مالیات های تکلیفی، نحوه پرداخت مالیات های تکلیفی، اصول ارائه مدارک به اشخاص ذینفع، نحوه ثبت در دفاتر، مدارک مورد تایید پرداخت مالیات، جرایم عدم پرداخت حق تمبر و.. بررسی می گردد. همچنین با مطابقت مدارک پرداخت مالیات با دفاتر، تعیین مغایرت های احتمالی بین مالیات مکسوره و مالیات پرداختی، تنظیم لیست مالیات های تکلیفی پرداخت شده از طرف واحد های اقتصادی، پیگیری پرداخت مالیات های مکسوره توسط کسر کنندگان مالیات آشنا می شوید.

در این قسمت، حقوق ناخالص، حقوق مشمول مالیات، معافیت های مالیاتی حقوق، جرائم مالیات حقوق و… بررسی می گردد. شما در این بخش با محاسبه و پرداخت مالیات حقوق، تنظیم و کنترل لیست حقوق، کنترل لیست حقوق و دستمزد از نظر صحت محاسبه مالیات و ارسال لیست حقوق بصورت آنلاین آشنا می شوید.

در این بخش آئین نامه تحریر دفاتر، انواع ثبت دفاتر، الزامات ارائه گزارشات میان دوره ای به سازمان امور مالیاتی بررسی خواهد شد. همچنین با پلمپ و اخذ دفاتر قانونی، تحریر دفاتر قانونی نیز آشنا می شوید.

در این بخش  هزینه های موجه و قابل قبول مالیات طبق آخرین تغییرات، هزینه استهلاک و مبانی اندازه گیری آن، روش محاسبه استهلاک و جدول نرخ های محاسبه آن بررسی خواهد شد. همچنین با محاسبه استهلاک دارایی های موجود در انبار، محاسبه استهلاک دارایی های ثابت مشهود و نامشهود و اعمال تغییرات اساسی ( اورهال) آشنا خواهید شد.

در این بخش با مشمولین مالیات بر ارزش افزوده، مراحل پیش ثبت نام ارزش افزوده، مراحل ثبت نام ارزش افزوده، جرائم مالیات بر ارزش افزوده بررسی خواهد شد. همچنین با ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، ثبت سند حسابداری ارزش افزوده و انجام دفاعیات، مطالبه و استرداد ارزش افزوده نیز آشنا خواهید شد.

در این بخش با نحوه ارائه گزارش خرید و فروش، صورت معاملات فصلی، جرائم مربوط به معاملات فصلی، خرید و فروش های مورد قبول و تکالیف مهم ارائه قراردادها بررسی خواهد شد. همچنین با اصلاح اطلاعات ثبت شده، ارائه گزارش عدم مغایرت، ارائه گزارش معاملات فصلی نیز آشنا خواهید شد.

در این قسما با فرایند طبق

در این بخش با فرایند طبقه بندی اشخاص حقیقی از نظر تکلیف نگهداری دفاتر، موارد تشخیص علی الراس مالیات، مهلت و نحوه ارائه اظهارنامه، اصول محاسبه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی، نحوه محاسبه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی، مهلت و نحوه ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی در صورت تشخیص علی الراس مالیات و… بررسی  خواهد شد.

همچنین با تنظیم اظهارنامه مالیاتی TTMS، تسلیم اظهارنامه مالیاتی، شناسایی مواد مشمول مالیات مقطوع و معافیت ها، محاسبه مالیات طبق اظهارنامه مالیاتی تنظیم شده و انجام ترتیبات مالیات ابزاری و… آشنا خواهید شد.

در این قسمت، صرفا به معرفی لوایح مالیاتی، معرفی انواع ابلاغ مالیاتی، معرفی مراحل رسیدگی مالیاتی و… پرداخته خواهد شد. برای آشنایی کامل با دفاع مالیاتی میبایست در یک دوره مستقل شرکت کنید.

توضیحات بیشتر:

آموزش قوانین مالیاتی

همانطور که در سرفصل بالا مشخص است، ما تمام مباحث آموزش قوانین مالیاتی را جزء به جزء آموزش خواهیم داد.

قیمت و هزینه دوره مقررات مالیاتی با توجه به استاندارد های سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می شود. اما آموزشگاه حسابداری آریا تهران با ارائه تخفیف ویژه به کارآموزان عزیز و علاقه مندان به دوره های حسابداری و قوانین و مقررات مالیاتی این دوره را با قیمت استثنایی برگزار می کند.

پس شما عزیزانی که علاقه مند به شرکت در این دوره هستید ، این فرصت ایده آل را از دست ندهید و تا قبل از تکمیل ظرفیت جهت انجام مراحل ثبت نام با آموزشگاه حسابداری آریاتهران تماس بگیرید.

سرفصل های دوره قوانین و مقررات مالیاتی

سرفصل های دوره آموزشی قوانین و مقررات مالیاتی شامل موارد زیر می باشند، که توسط اساتید حسابداری آموزشگاه آریا تهران در دوره مربوطه ارائه می شود.

  • آموزش مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
  • آموزش مالیات های تکلیفی
  • آموزش مالیات بر ارزش افزوده
  • آموزش مالیات بر درآمد حقوق
  • آموزش مالیات معاملات فصلی
  • هزینه های قابل قبول مالیاتی
  • معافیت های مالیاتی

دوره آموزش ارزش افزوده

همانطور که در سرفصل بالا مشاهده می کنید، تمام سرفصل های آموزش مالیات بر ارزش افزوده و  سرفصل های آموزش معاملات فصلی بطور کامل ادا شده است. و دوره آموزش ارزش افزوده نیز جزئی از پکیج آموزش مالیات آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران است.

برای یادگیری حسابداری، آموزشگاه آریا تهران، یکی از بهترین مراکز برگزاری دوره های حسابداری در تهران را انتخاب کنید.

مخاطبین دوره صفر تا صد حسابداری مالیاتی

آموزش مالیات ویژه استخدام، یک کارگاه آموزش حسابداری مالیاتی تئوری و عملی است که برای افراد جویای کار و حسابداران علاقمند به ارتقا شغلی طراحی گردیده است لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با مالیات را دارند جزء مخاطبین این دوره هستند.

علاوه بر افراد جویای کار در حوزه حسابداری و مالیات، صاحبان کسب و کار و اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با قوانین مالیاتی دارند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند. آموزش حسابداری و مالیات را در کلاس مجتمع فنی آریا تهران واقع در غرب تهران، میدان توحید و ستارخان تجریه کنید.

آینده شغلی حسابدار مالیاتی

هر روزه تعداد شرکت هایی که ثبت می شوند رو به رشد است و با توجه به قوانین مالیاتی جدید، هریک از این شرکت ها علاوه بر یک حسابدار معمولی به یک حسابدار مالیاتی نیازمند هستند. با توجه به این نیاز به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد موقعیت شغلی منتظر متخصصین و علاقمندان به حوزه مالیات شرکت ها حقوقی و اشخاص حقیقی می باشد.

شرکت هایی که در حال توسعه هستند نیز یکی از مهم ترین متقاضیان و جویندگان استخدام حسابداران مالیاتی هستند. چرا که حجم معاملات آنها بدون محاسبات مالیاتی دقیق، امکان پذیر نیست. شما می توانید در خصوص بررسی کامل آینده شغل حسابدار مالیاتی مقالات بهترین سایت حسابداری ایران را مطالعه نمایید.

شیوه‌ های آموزش مالیات در آموزشگاه آریا تهران

  • آموزش مالیات از طریق برگزاری کلاس آموزشی حضوری و آنلاین
  • آموزش مالیات از طریق بسته‌ های آموزشی
  • آموزش مجازی حسابداری مالیاتی
  • آموزش حسابداری مالیاتی از طریق کتاب‌ های الکترونیکی (eBOOK)

شما پس از گذراندن دوره آموزش مالیات در آموزشگاه آریا تهران، گواهینامه حسابدار مالیاتی دریافت خواهید کرد، که در استخدام، ارتقا شغلی و مهاجرت شما بسیار مفید خواهد بود. آقای مالیات باش.

سوالات متداول:

آموزش حسابداری مالیات با مالیات ارزش افزده متفاوت است ؟
همانطور که در مقاله مالیات ارزش افزوده چیست توضیح داده شده، مالیات عملکرد مربوط به پایان دوره مالیاتی شرکت است که با ارائه دادن اظهار نامه مالیاتی بررسی می شود و براساس سود و زیانی است که به شرکت تحمیل شده و با استفاده از این مالیات محاسبه و پرداخت می شود. اما مالیات ارزش افزوده، مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌ کننده یا خریدار آن را با بهای خرید کالا یا خدمات پرداخت می کند و دریافت‌ کننده یا فروشنده باید مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز نماید.
 
آموزش مالیات شرکت ها با مالیات اشخاص حقیقی متفاوت است؟
به در برخی موارد تکالیفت مالیاتی اشخاص حقوقی با اشخاص حقیقی متفاوت است که در این دوره کاملا به آن اشاره شده است.
 
آیا در این دوره محاسبه مالیات انجام می شود؟
بله در این دوره علاوه بر آموزش قوانین مالیاتی محاسبه مالیات عملکرد در قالب تمرین های عملی انجام می شود.
 

تصاویر دوره مالیات فنی حرفه ای و نظرات کارآموزان مالیاتی آریا تهران

در ادامه برخی از تصاویر دوره مالیات مجتمع فنی آریا تهران و رضایت ایشان از حضور در این دوره را ملاحظه می فرمایید. برای مشاهده تصاویر و فیلم های بیشتر حتما به پیج اینستاگرام آموزشگاه آریا تهران ( @aryatehran_ )مراجعه فرمایید.

تصاویر دوره حسابداری آریا تهران
تصاویر برگذاری دوره حسابداری در آریا تهران
تصاویر دانشجویان حسابداری آریا تهران
تصاویر دانشجویان حسابداری آریا تهران

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۷ اردیبهشت – فقط جمعه – 12 الی 15 (فقط حضوری), ۱۸ خرداد – فقط جمعه – 9 الی 12 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

مهارت پیش نیاز

حسابدار عمومی تکمیلی

نوع تدریس

شفاهی, کتبی

کد استاندارد

۱-۱۰/۱۴/۱/۱

مخاطبین

مدیران مالی شرکت ها، کارکنان و کارشناسان واحدهای مالی و حسابداری، دانشجویان رشته های حسابداری و کلیه علاقمندان به این حوزه

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل حسابداری، حسابرسی، مدیریت و حسابداری فروش در ارتباط می باشد.

موضوع

, , , , ,

مدرس

داوود دهقان

20 دیدگاه برای آموزش مالیات

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نگین امیری

    کلاس خوب بود و عالی مطالب بروز و استاد دهقانی کاملا مسلط به آموزش بودند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود به امید دیدار مجدد شما

  2. شاکرمی

    آموزشگاه و استاد دهقان عالی هستن تشکرمیکنم از زحماتتون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خورسندیم از حسن انتخاب شما و مجموعه میکوشد تا بهترین شرایط اموزشی را برای شما کاراموز عزیز فراهم کند

  3. پروانه بابائی

    باسلام و تشکر از استاد بزرگوار دهقانی
    بسیار رضایت داشتم از نحوه بیان و به روز بودن مطالب، برایم مفید بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما و مجموعه همیشه تلاش میکند تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  4. سحر پهلوانی

    استاد دهقان از نظر آموزشی خوب آموزش میدن و بسیار انسان محترمی هستند.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  5. مریم

    کلاس حسابداری مالیاتی با استاد دهقانی برداشتم بسیار بسیار بسیار کلاس عالی بوده و استاد فوق العاده با دل و جون مایه گذاشتن خدا خیرشون بده

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام استفاده از بهترین و مجرب ترین اساتید برای ارائه بهترین اموزش به شما کاراموزان عزیز است

  6. زهره باباخانی

    استاد دهقانی بسیار عالی بودند

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده خوشحالیم که رضایت داشته اید

  7. فریبا

    خوب بود

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز

  8. ایلیا آب برین

    عالی ممنون از شما

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و نظرات خوب شما

  9. مرجان امامی

    استاد فوق العاده بی نظیر و عالی

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  10. سپیده سلطانی

    استاد و آموزشگاه عالی بودن

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز به امید دیدار مجدد شما

  11. پروانه هانری

    استاد دهقان عالی هستن و همینطور آموزشگاه

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  12. سبزواری

    استادم اقای دهقان بودند عالی عالی
    واقعا سواد علمی بالایی دارند و واقعا پاسخگوی سوالاتمون بودند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از دورتون راضی بوده اید نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است به امید دیدار مجدد شما

  13. سپیده

    سلام وقت بخیر در دوره مالیاتیتون آموزش های مربوط به سامانه مودیان و نحو بارگذاری در سایت رو هم دارید؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد تمام سر فصل های اموزشی داخل سایت اریا تهران هست

  14. معصومه پیربداغی

    دوره هاخوب برگزار شد. ای کاش اموزش پلمپ دفاتر بصورت مجزا و مفصل و عملی و ثبت شرکت و برند و لوگو هم داشتین.
    مرسی از شما🌹🌹
    کد دوره۱۲۵۹

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی حوشحالیم که مارو انتخاب کردید و حتما پیشنهاد شما بررسی میشود

  15. معصومه پیربداغی

    دوره ها خوب برگزار شد. ای کاش اموزش پلمپ دفاتر بصورت مجزا و مفصل و عملی و ثبت شرکت و برند و لوگو هم داشتین.
    مرسی از شما🌹🌹

  16. زهره ضیائی

    استاد حاذق و پرباری بودند

  17. رضا

    خوب و مفید

  18. ناهيد صيادي

    بسیار عالی تدریس کردن مخصوصا کلاس های استاد دهقان که خیلی کامل و پرمحتوا بود طی دوره که همه ظرافت های مالی و مالیاتی توضیح میدن

  19. مرتضی خادمی

    در سطح مورد نظر بصورت خوب انجام شد

  20. حکیمه پروری

    بسیار عالی و استاد خوب و پر باری داشتیم