در آموزشگاه آریا تهران دوره آموزش برنامه نویسی اندروید را به صورت جامع و صفر تا صد با بهترین استاید برنامه نویسی اندروید آموزش ببینید.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید فنی حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار میگردد، لازم به ذکر است در انتهای این دوره مدرک معتبر داخلی دوره آموزش برنامه نویسی اندروید به هنرجویان عزیز ارائه میگردد.

برنامه نویسی اندروید یکی از رشته هایی است که امروزه بازار کار خوبی دارد و هم در ایران و هم در کشور های خارجی با تسلط به این زبان برنامه نویسی میتوان کسب درآمد خوبی داشت.

آموزشگاه آریا تهران ارائه دهند بهترین دوره برنامه نویسی اندروید در تهران می باشد که مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان خود اعطا میکند. هزینه آموزش برنامه نویسی اندروید در آموزشگاه آریا تهران مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و در این کلاس ها از حضور برترین اساتید ایران بهره گرفته شده است.

برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس برنامه نویسی اندروید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

پیشنهاد میشود بهترین دوره آموزش اندروید را در آموزشگاه آریا تهران تجربه نمایید، آریا تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه در آموزش کامپیوتر، حسابداری و برنامه نویسی توانسته است جایگاه خود را در لیست بهترین آموزشگاه های آموزش برنامه نویسی اندروید Android حفط نماید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

امروزه یکی از بیشترین تقاضا در بازار کار، برنامه نویس اندروید می باشد. شما در کلاس برنامه نویسی اندروید آموزشگاه آریا تهران تمامی موارد مهم و نکات بازار کاری برنامه نویسی اندروید را به زبانی ساده و با بهترین استاید آموزش خواهید دید.

استفاده از گوشی های هوشمند روز به روز رو به افزایش است و امروزه کمتر کسی است که از این گوشی ها استفاده نکند. با توجه به تحقیقات صورت گرفته نزدیک به ۷۰٪ گوشی هایی که در بازار جهانی موجودند از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند که این میزان در کشور ایران باتوجه به محدودیت ها بیشتر از ۷۰٪ است.

باتوجه به مجبوبیت سیستم عامل اندروید در میان مردم و قدرت این سیستم عامل در بازار جهانی قطعا متوجه بازار کار و فرصت های شغلی پیش رو برای سیستم عامل اندروید شده اید و میدانید با یادگیری اندروید صفر تاصد میتوانید این فرصت های شغلی را کسب کرده و درآمد بالایی داشته باشید.

در دوره آموزش صفر تا صد اندروید و کلاس آموزش برنامه نویسی اندروید شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی هرآنچه در مورد برنامه نویسی اندروید نیاز است بدانید را آموزش ببینید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

سرفصل های این دوره مطابق با دوره برنامه نویسی اندروید دانشگاه تهران بوده و برای افراد مبتدی تا فوق پیشرفته می باشد.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره حرفه ای برنامه نویسی اندروید،  به صورت تئوری/عملی برگزار می شود، که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است.

بعد از از گذراندن تمام برنامه نویسی اندروید بطور پیشرفته، مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت خواهد کرد.

امروزه وبسایت های مختلف و آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور دوره آموزش برنامه نویسی اندروید را به صورت آنلاین و به صورت پکیج فیلم های آموزشی عرضه می نمایند، اما باید بگوییم بهتر است برنامه نویسی اندروید را به صورت حضوری و با شرکت در کلاس های عمومی آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش ببینید، چرا که در کلاس های حضوری میتوانید سوالات خود را با اساتید خود مطرح نموده و برنامه نویسی اندروید را به صورت صفر تا صد آموزش ببینید.

کلاس اندروید

آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران، دو نوع کلاس آموزشی بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس ، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی، حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی برنامه نویسی اندروید آموزش داده می شود.

دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش حرفه ای برنامه نویسی اندروید، در صورتی که مباحث را کامل فرا گرفته باشند، قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

شما عزیزان میتوانید کلاس اندروید را به صورت آنلاین و حضوری در آموزشگاه آریا تهران آموزش ببینید، لازم به ذکر است این دوره با بهترین اساتید برنامه نمیسی در تهران تدریس میشود.

این کلاس به دو صورت:

  1. دوره برنامه نویسی اندروید مقدماتی
  2. دوره برنامه نویسی اندروید پیشرفته

در آموزشگاه آریا تهران تدریس میگردد. شما عزیزان در هر سطحی قادر به یادگیری برنامه نویسی اندروید خواهید بود.

مدرک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزشگاه برنامه نویسی اندروید آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک معتبر برنامه نویسی اندروید، قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

ما در آموزشگاه آریا تهران مدرک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید را به هنرجویان خود پس از اخذ آزمون و کسب نمره نهایی و قبولی مناسب هنرجو، به متقاضیان ارائه خواهیم داد.

این مدرک معتبر بوده و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد، لازم به ذکر است ما تمامی دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی را در آموزشگاه به صورت بازار کاری و از مقدماتی تا پیشرفته آموزش میدهیم.

قیمت دوره برنامه نویسی اندروید

همانطور که پیشتر گفته شد، کارگاه برنامه نویسی اندروید، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگذار می شود، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

هزینه کلاس خصوصی برنامه نویسی اندروید بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب اندروید سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه، تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند، که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

هزینه دوره آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت عمومی نیز متناسب با سطح یادگیری هنرجویان و همچنین میزان ساعات مورد نیاز برای تدریس محاسبه میگردد.

–جهت اطلاع از شهریه دوره آموزش برنامه نویسی اندروید و نحوه صدور مدرک بین المللی با ما تماس بگیرید.

قیمت کلاس عمومی آموزش برنامه نویسی اندروید

هزینه کلاس برنامه نویسی اندروید، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

– جهت اطلاع از هزینه کلاس های برنامه نویسی اندروید با ما شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا مشاوران مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

لازم به ذکر است یکی از اصلی ترین وجه تمایزات ما با سایر آموزشگاه های برنامه نویسی، قیمت کلاس برنامه نویسی اندروید می باشد که نسبتا کمتر بوده و تمامی سرفصل ها به صورت صفر تا صد آموزش داده میشود.

سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی اندروید
سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مطابق با سرفصل های مجتمع فنی بوده و تمامی اصول و قواعد برنامه نویسی به صورت جامع آموزش داده میشود.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با سرفصل های آموزش اندروید با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شما عزیزان دوره ژنرال اندروید یا همان دوره متخصص اندروید را در آموزشگاه آریا تهران میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین سطح تدریس شرکت نمایید.

دوره برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران

همانطور که بالاتر نیز در رابطه با دوره برنامه نویسی اندروید مجتمع فنی تهران گفته شد، آموزش برنامه نویسی اندروید، یک کارگاه آموزشی عملی است، که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با اندروید دارند، جزء مخاطبین این دوره هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کار، اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی اندروید دارند نیز می توانند در این دوره جامع شرکت کنند.

هزینه آموزش برنامه نویسی اندروید نیز مطابق دستور مجتمع فنی تهران بوده و اساتیدی با تجربه و با سابقه در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید این دوره را به شما عزیزان آموزش خواهند داد.

اگر به دنبال بهترین کلاس برنامه نویسی اندروید در تهران هستید باید بگوییم آموزشگاه اریا تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود، چرا که ما در آریا تهران انواع پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید در هر زمان و مکانی که میخواهید اقدام به یادگیری برنامه نویسی اندروید نمایید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه دوره برنامه نویسی فنی حرفه ای اندروید و سایر رشته های فنی حرفه ای با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به صورت رایگان اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

یکی از پرطرفدار ترین دوره ها در مجتمع فنی آریا تهران دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید می باشد چرا که در آریا تهران دوره آموزش برنامه نویسی اندروید Android را در محیطی حرفه ای و در کنار اساتید متخصص و با سابقه تجربه خواهید نمود.

از امتیازات و برتری های آموزشگاه برنامه نویسی اندروید آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره اموزش کامل اندروید، به تمام فراگیران دوره متخصص برنامه نویسی اندروید، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می نماید.

آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین

ما در آریا تهران دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین و دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا و android-studio را به دو صورت آنلاین و حضوری به هنرجویان عزیز خود آموزش خواهیم داد.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا و هزینه ی دوره‌ ها​ی برنامه نویسی موبایل با یکی از شماره تلفن هی ما در آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

آینده شغلی برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید یک صنعت نو ظهور توی ایران هست و در عرصه معرفی و تبلیغات حرفه ای، حرف اول رومیزند، و اپلیکیشن های موبایل به کمک این دانش ساخته می شوند.

اگر میخواهید بدانید دوره آموزش اندروید مناسب چه کسانی است بایدبگوییم، برنامه نویسی اندروید در ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت هست و در حال حاضر به شدت کمبود نیروی متخصص در این زمینه احساس میشود و به شما عزیزان اطمینان میدهیم نگران آینده شغلی این صنعت درحال پیشرفت و غیر قابل اشباع نباشید، چون هروز بخش های جدیدی به اون اضافه میشه و هیچوقت از حرکت نمی ایستد.

لازم به ذکر است شما میتوانید دوره برنامه نویسی اندروید رایگان را از پلتفرم های یوتیوب و آپارات نیز مشاهده نمایید، اما بهتر است برنامه نویسی اندروی را با حضور در کلاس ها و به صورت عملی آموزش ببینید تا بتوانید در بازار کار به موفقیت برسید.

سوالات متداول

هزینه دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چقدر است؟

هزینه دوره آموزش برنامه نویسی اندروید در آموزشگاه آریا تهران به صورت ساعتی بوده و مطابق مجتمع فنی تهران می باشد. برای کسب اطللاعات در رابطه با هزینه دوره آموزش برنامه نویسی اندروید تماس بگیرید.

مدت زمان دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش برنامه نویسی اندروید دوماه بوده و متناسب با نیاز فرد و سطح یادگیری فرد متغیر می باشد.

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مناسب افردی می باشد که میخواهد به عنوان برنامه نویس موبایل در بازار کسب درآمد نمایند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه نویسی برنامه های کاربردی اندروید

کد استاندارد

2513-53-002-1

مهارت پیش نیاز

کاربر اندروید

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

ــ

مشاغل مربوط

اين دوره آموزشی با كليه مشاغل و شايستگي هاي عمومي و تخصصي حوزه فناوري اطلاعات و ساير حوزه هاي مهارتي در ارتباط است.

2 دیدگاه برای دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. گرایلی

    سلام

    پیش نیاز دوره چیه ؟ آیا باید به زبان جاوا آشنائیت یا تسلط داشت ؟ می توان اپلیکیشن خود را در آموزشگاه نوشت .. آیا سطح تدریس به روز و پیشرفتست ؟ هر نفر با یک کامپیوتر کار می کند ؟

    • aryatehran_r

      باید جاوا بلد باشید. کلاس خصوصی هستش و به روز

  2. پریسا

    من تو دوره خصوصیش شرکت کردم خوب بود و اینکه چیز های زیادی دیمورد نرم افزار های اندروید یاد گرفتم