دوره آموزش بازاریاب بیمه در آموزشگاه آریا تهران برگذار می شود و افرادی که در این دوره ثبت نام می کنند می توانند از مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی نیز بهره مند شوند.

اما بازاریاب بیمه کیست و چه وظیفه ای دارد ؟

در واقع شما در طول روز چندین بار این افراد را مشاهده می کنید. در ایستگاه های مترو و قطار در مرکز شهر و…

بازاریاب بیمه افرادی هستند که توسط شرکت های بیمه استخدام می شوند و وظایف کاری مشخصی برعهده دارند و برطرف آن کار می کنند.

در حالت معمولی افراد جامعه سراغ شرکت های بیمه می روند و خود و یا خانواده و یا اموال خود را بیمه می کنند. بازاریابان بیمه این کار با به عکس انجام می دهند و خود سراغ افراد می روند و آن ها را متقاعد می کنند که بیمه خریداری کنند.

شرکت های بیمه با استخدام افراد مختلف و همچنین تبلیغاتی که در سطح شهر و مکان های پرجمعیت انجام می دهند افراد را ترغیب می کنند تا خود را بیمه کنند.

ویژگی های بازاریاب بیمه

بازاریاب های بیمه علاوه بر اینکه باید در کار خود متخصص باشند و تمامی روابط و ظوابط کار را بشناسند باید ویژگی های ظاهری و شخصی ای هم داشته باشند که در این قسمت به آن می پردازیم.

از ویژگی های شخصی یک بازاریاب بیمه می توان به داشتن ظاهری آراسته و مرتب ، صداقت ، اجتماعی و توانایی ارتباط با مردم ، شناخت افراد مختلف و انعطاف داشتن در برخورد با مشتریان.(ظاهر و رفتار یک فرد بازاریاب باید به طوری باشد که در دل مشتری حس اطمینان را ایجاد کند).

یک فرد بازاریاب باید بروز باشد و اخبار را دنبال کند و متناسب با نیاز روز مردم شگرد هایی بزند و افراد را ترغیب به خرید و ثبت نام بیمه کند.

این فرد باید با بازار های مختلف ارتباط داشته باشد و بتواند اطلاعات کامل ، بروز و مفیدی را در اختیار مشتریان قرار دهد تا حس اطمینان آن ها را بدست آورد.

یک فرد بازاریاب باید توانایی تجزیه و تحلیل بسیار خوبی داشته باشد زیرا کل بازاریابی در کلمه تجزیه و تحلیل خلاصه می شود، فرد بازاریاب باید با شناختی که از فرد مقابل در چندین کلمه اول پیدا می کند تمامی رفتار های خود را تغییر دهد و مطابق با علاقه فرد مورد نظر رفتار کند.

علاوه بر مشتریان همانطور که گفته شد باید نبظ بازار را در دست خود بگیرد و بتواند نیاز های روزانه مردم را بررسی کند و به آن ها پاسخ دهد.

نکته است که شاید هنوز در ذهن شما شکل نگرفته باشد و آن هم این است که فرد بازاریاب نباید در فرایندی که رو به موفقیت است تغییر رفتار بدهد زیرا ممکن است مشتری را از خود سرد کند و با وی در مراحل بعدی به مشکل بخورد.

باید در نظر داشته باشید که قرارداد های بیمه ای که امضا می شود درواقع تاریخی دارند و تا سررسید آن تاریخ معتبر می باشند ، بعد از اتمام تاریخ در صورت رضایت فرد از خدمات بیمه نسبت به تمدید آن اقدام می کند.

در واقع فردبازاریاب بیمه باید حس اطمینان را طوری در دل مخاطب بی اندازد که اثر آن تا مدت ها از بین نرود و در نهایت مشتری را با رضایت کامل نسبت به تمدید قرارداد قانع کند.

یکی از مهمترین مسائلی که شرکت های بیمه به بازاریابان خود ارائه می کنند این است که مهم تر است ثبت یک قرار داد جدید برای بیمه ، تمدید کردن آن است.

در یک عبارت کاملا ساده می توانیم تفاوت یک بازاریاب بیمه خوب و بد را تشخیص دهیم و آن این است که بیشتر از میانگین میزان قرارداد هایی که توسط مشتریان جدید امضا می شود برابر با تعداد افرادی باشد که آن را تمدید می کنند.

کلاس بازاریاب بیمه

آموزشگاه آریا تهران با برگذاری کلاس بازاریاب بیمه به صورت عمومی و خصوصی توانسته است سال های سال بازاریابان خوبی را وارد بازار کار کند.

کلاس بازاریاب بیمه به صورت خصوصی و عمومی برگذار می گردد که هر کدام خصوصیاتی دارند که شما از آن با خبر هستید، برای اطلاع بیشتر و نحوه ثبت نام و همچنین هماهنگی ساعات مورد نظر همین حالا با ما تماس بگیرید و یا به آدرس حضوری آموزشگاه آریا تهران تشریق بیاورید.

چرا دوره بازاریابی بیمه در کنار ما

دوره بازاریابی که در آموزشگاه آریا تهران برگذار می شود یکی از کامل ترین دوره های برگذار شده در کشور می باشد زیرا همراهی بهترین متخصصان بیمه انجام می گیرد و شما می توانید از تجربه های مدرس خود استفاده کنید.

شما می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه بیمه و بازاریابی آن از مدرس خود سوال کنید و مسیر آینده خودتان را مشخص کنید.

همچنین در انتهای دوره به شما مجموعه سوالات و جواب های بازاریابی بیمه اهدا می شود که می توانید با مطالعه آن از بار علمی بیشتری نسبت به هم رده های خود داشته باشید.

سرفصل های دوره آموزش بازاریاب بیمه

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

نام دوره در فنی و حرفه ای

بازاریاب بیمه

کد استاندارد

4-41/29/1/3

مهارت پیش نیاز

انعطاف پذیر بودن, برخورد مناسب, دارا بودن استعداد کلامی و سرعت همراه با دقت حواس و وفاداری به اصول, شناخت مشتری, صداقت و صراحت در گفتار, ظاهر آراسته, علاقه به مردم

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1/5ماه

مخاطبین

بازاریابان, کارشناسان بیمه, مدیران شرکت های بیمه

مشاغل مربوط

بازاریابان, کارشناسان بیمه, مدیران شرکت های بیمه

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش بازاریاب بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.