معرفی کوتاه نرم افزار اتوکد

نرم افزار اتوکد با توجه به قابلیت های بالا و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان نرم افزار استاندارد در غالب رشته های مهندسی نظیر معماری، عمران، مکانیک، نقشه برداری، معدن، صنایع، پزشکی، نانو و حتی نجوم جهت انجام ترسیمات بکار برده می شود. آشنایی با این نرم افزار برای کسانی که به نحوی قصد فعالیت در زمینه های مهندسی را دارند، الزامی است. شما می توانید فیلم معرفی دوره اتوکد را نیز مشاهده نمایید.



با توجه به آنچه گفته شد نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی در جهان است. از قابلیت‌ های این نرم افزار می توان به قابلیت های گسترده طراحی مانند نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازه‌گیری دقیق و غیره اشاره کرد. همچنین طراحی و ترسیم آزاد سه بعدی و دو بعدی، کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها، بهره‌مندی از پسوند اختصاصی DWG، محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص، امکان  اشتراک گذاری طرح‌ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت، انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف، انعطاف پذیری بالای محیط کاربری و جلوگیری از انجام تغییرات ناخواسته از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

اگر قصد شرکت در دوره آنلاین و یا حضوری آموزش اتوکد را دارید ادامه مطلب را پیگیری کنید.


برخی از نمونه کارهای هنرجویان اتوکد

نمونه کارهای هنرجویان اتوکد
نمونه کارهای هنرجویان اتوکد
نمونه کارهای هنرجویان اتوکد
نمونه کارهای هنرجویان اتوکد
نمونه کارهای هنرجویان اتوکد
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران
نمونه کار هنرجویان آموزش اتوکد آریا تهران

تصاویر دوره اتوکد

تصاویر دوره اتوکد
تصاویر دوره اتوکد
تصاویر دوره اتوکد
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران
آموزش اتوکد - تصویر دوره آریا تهران

فرصت یادگیری نرم افزار اتوکد و مباحث مربوط به آن را در دوره آموزش اتوکد آریا تهران، در یک محیط دوستانه و حرفه ای از دست ندهید. 🙂


دوره ی حضوری آموزش اتوکد AUTOCAD

در کلاس حضوری آموزش اتوکد، کارآموزان طی فرایندی فشرده و بازارکاری با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۸ آشنا خواهند شد و در نهایت کارآموز از آموزشگاه اتوکد آریا تهران مدرک معتبر فنی و حرفه ی اتوکد را دریافت خواهد کرد.

شما با شرکت در کلاس آموزش اتوکد می توانید از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف دریافت نمایید.

دوره آموزش اتوکد AutoCAD یک دوره کاملا جامع است و اغلب کارآموزان پس از شرکت در این کلاس، برای ورود به بازار کار نیازی به حضور در کلاس های پیشرفته تر نخواهند داشت.

دوره مجازی اتوکد دو بعدی وسه بعدی

علاقمند به شرکت در کلاس های آنلاین اتوکد می توانند در قسمت ثبت نام از دوره های آنلاین اتوکد نیز استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر حتما با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.


کلاس های آموزش اتوکد

آموزشگاه اتوکد آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی اتوکد برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش اتوکد AutoCAD یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی AutoCAD زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. از طرفی شرکت در کلاس عمومی اتوکد از نظر قیمت و شهریه برای کارآموزان به صرفه تر خواهد بود.

مجتمع فنی آریا تهران برای آموزش جامع اتوکد، دو دوره مجزای اتوکد (کلاس اتوکد مقدماتیکلاس اتوکد حرفه ای) را با هم تلفیق کرده، و شما هنرجویان عزیز با صرف وقت و هزینه کمتر و طی ۱ دوره جامع اتوکد، می توانید از صفر تا ۱۰۰ نرم افزار اتوکد را یاد بگیرید، و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش این نرم افزار، امکان ترسیم نقشه های مختلف در حوزه های گوناگون مهندسی را برای دانشجویان در طول مدت کلاس فراهم آورده است و دانشجویان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود تمامی ترسیمات دوبعدی و سه بعدی را در نرم افزار ترسیم نمایند.

البته هنرجویان عزیز در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش اتوکد مقدماتی و دوره آموزش اتوکد پیشرفته بصورت مجزا ثبت نام کنند.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی اتوکد حداقل ۳ نفر می باشد.


قیمت کلاس اتوکد (AutoCAD)

هزینه دوره اتوکد با توجه به نوع کلاس های موسسه آموزش اتوکد آریا تهران متفاوت می باشد. همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه اتوکد دو نوع کلاس خصوصی اتوکد و عمومی برگزار می کند که قیمت آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت آموزش اتوکد خصوصی

هزینه کلاس خصوصی اتوکد بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب اتوکد سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای تدریس خصوصی اتوکد را مشخص می کند و هزینه کلاس خصوصی اتوکد تعیین می گردد، که در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … در دوره آموزش اتوکد AutoCAD را رزرو کند. ما به شما قول بهترین هزینه تدریس خصوصی اتوکد را خواهیم داد.

-قیمت آموزش اتوکد خصوصی ساعتی ۲۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی اتوکد

هزینه کلاس آموزش اتوکد بصورت عمومی در آموزشگاه AutoCAD با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود، کلاس های حضوری و عمومی اتوکد در دو بخش دو بعدی مقدماتی و سه بعدی پیشرفته برگزار می شود که هزینه دوره اتوکد بصورت عمومی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی مقدماتی و پیشرفته اتوکد ۱/۴۹۹/۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه کلاس آنلاین اتوکد

کلاس آنلاین اتوکد نیز همانند کلاس حضوری می تواند بصورت عمومی و بصورت خصوصی برگزار گردد.

هزینه کلاس آنلاین اتوکد همانند قیمت کلاس عمومی بوده و هزینه کلاس خصوصی آنلاین اتوکد ساعتی ۲۰۰ هزار تومان است.


دریافت مدرک فنی حرفه ای اتوکد (مدرک بین المللی)

شما کارآموزان عزیز بعد از سپری کردن دوره آموزش اتوکد AutoCAD در آموزشگاه اتوکد آریا تهران، مدرک فنی و حرفه ای اتوکد نیز دریافت خواهید کرد. مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. افرادی که قصد مهاجرت و کاریابی در خارج از کشور را دارند می توانند با شرکت در این دوره مدرک بین المللی اتوکد را دریافت کنند.

آموزشگاه AutoCAD آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره مقدماتی و پشرفته اتوکد، بعد از گذراندن کامل دوره دو نوع مدرک معتبر اتوکد قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی و حرفه ای اتو کد
– مدرک معتبر داخلی موسسه آموزش اتوکد


سرفصل های دوره آموزش اتوکد

سرفصل های دوره آموزش اتوکد AutoCAD طوری تنطیم شده که کارآموز بصورت گام به گام و همراه با تمرین عملی روی پروژه ها جلو رفته و به تمامی بخش های نرم افزار اتوکد مسلط شود.

سرفصل تدریس دوره آموزش اتوکد AutoCAD در موسسه آموزش اتوکد بصورت زیر می باشد:

آشنایی با محیط نرم افزار اتوکد

آشنایی با نحوه اجرا کردن فرمان ها

نحوه ورود مختصات

Ld solid

Multiline

Dont

Rectangle Polygon

Pline line

Circle

Point

Arc

Ellipse

Explode

Arrag

Offset

Fillet

Chamfer

Lenghts

Stretch

Scale

Rotate

Mirror

Break

Thin

Extend

Undo

Aps

Move

Copy

Erase

Aenial

Redaw

Regen

Pan

Zoom

View

شبکه Snape،

Grid

معرفی مفهوم Ortho بهمراه ترسیم نقشه های ایزومتریک

محتوای آکارئون

سایه روشن و هاشور

Linetype

Layer color

Line weight

ترسیم Layout و Platting


دیگر توضیحات دوره آموزش اتوکد AutoCAD ویژه بازارکاری

نرم افزار اتوکد یکی از محصولات قدرتمند شرکتی آمریکایی به نام Auto Desk می باشد که از سال ۱۹۸۲ وارد عرصه نرم افزار جهان گردیده است. این نرم افزار امکان استفاده از محیط های دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران خود فراهم می کند.

شما با داشتن نرم افزار اتوکد، میتوانید میز و وسایل نقشه کشی مهندسی را به کلی کنار بگذارید و تمام کارهای نقشه کشی و مهندسی خود را درون کامپیوتر شخصی خود به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

عبارت CAD که درون نام نرم افزار اتوکد قرار گرفته است به عنوان اختصار کلمه Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک کامپیوتر می باشد. نرم افزار اتوکد یکی از اولین نرم افزار های طراحی به کمک کامپیوتر بود هکه میتواند بر روی کامپیوترهای شخصی کاربران اجرا شود. در نسخه های ابتدایی نرم افزار اتوکد ، فقط امکان ترسیم خط، چند ضلعی، دایره ، کمان و متن وجود داشت.

در نسخه های بعدی نرم افزار اتوکد امکان استفاده از ابزار ها و قابلیت های سه بعدی پیشرفت چشمگیری داشت و امکان پیمایش Objectهادر نمای سه بعدی و همچنین رندرینگ پیشرفته نیز به این نرم افزار قدرتمند اضافه گردید.

نرم افزار اتوکد به اندازه ای قدرتمند است که حتی برا ی کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی بتواند با Object ها طرح های دو و سه بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند و کاربردهای بی شمار این نرم افزار زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را به عنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد.

با توجه به این مطالب کارور اتوکد از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود و جهت ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی ایجاد گردیده است.

در این بخش برای شما عزیزان فیلم کارآموزان اتوکد را قرار داده ایم تا بیشتر با نظرات کارآموزان این دوره آشنا شوید و با آگاهی بیشتر برای شرکت در این دوره ها اقدام کنید.

فیلم و جزوه آموزش اتوکد

برای کسب اطلاعات کافی در مورد فیلم و جزوه آموزش اتوکد که بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد حتما با موسسه آموزش اتوکد آریا تهران تماس بگیرد.

اگر به دنبال آموزشگاه اتوکد در نواب صفوی هسنید، اگر مایلید در بهترین آموزشگاه اتوکد در میدان توحید ثبت نام کنید و اگر به دنبال معتبر ترین مرکز و آموزشگاه اتوکد در ستارخان هستید حتما مجتمع فنی آریا تهران را انتخاب کنید.

برای مشاهده نمومه کار های هنر جویان فقط کافیست روی آن کلیک نمایید.

جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد
جزوه آموزش اتوکد

سوال و جواب در خصوص این دوره

آیا شرکت در این دوره نیازمند پیشنیاز خاصی است؟

خیر. شرکت در دوره اتوکد نیازمند پیشنیاز خاصی نیست و تنها آشنایی با کامپیوتر کافی است.

هزینه این دوره چه قدر است؟

هزینه دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ اتوکد بسیار پایین است و مبلغ ۱/۴۹۹/۰۰۰ هزارتومان برای شرکت در دوره اتوکد در نظر گرفته شده است.

آیا دوره اتوکد مدرک دارد؟

بله شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد می توانید اقدام به دریافت مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و همچنین دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی و حرفه ای نمایید.

آیا یادگیری اتوکد برای کاریابی موئثر است؟

در خصوص این سوال باید بگوییم که بله شما می توانید با یادگیری کامل نرم افزار اتوکد و کسب تجربه در آن و همچنین کاراموزی در شرکت های فعال این حوزه اقدام به کاریابی و ورد به بازار کا کنید. همچنین باید بدانید که آموزش های آریا تهران همگی مناسب بازار کار بوده و شما را برای ورود به عرصه اشتغال آماده می کند.

مدرس این دوره کیست و تدریس چگونه است؟

در دوره اتوکد شما توسط یکی از بهترین مدرسین اتوکد و نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی آموزش داده می شوید. خانم نجمه سرلک مدرس دوره اتوکد می باشد. علاوه بر آن نحوه تدریس در آموزشگاه آریا تهران و به خصوص آموزش اتوکد کاملا پروژه محور بوده و تمرین های واقعی در آن حل می شوند.


حرف آخر

شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد AutoCAD بصورت کامل با نرم افزار اتوکد ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد. در کلاس حضوری اتوکد کارآموز بصورت گام به گام و از پایه آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی و تمام ترسیمات این نرم افزار را فراخواهد گرفت. افرادی که در کلاس های آموزشی اتوکد مجتمع فنی آریا تهران شرکت می کنند علاوه بر یادگیری عملی و بازار کاری نرم افزار اتوکد می توانند در انتهای دوره، مدرک فنی و حرفه ای کارور اتوکد را نیز دریافت نمایند. لازم به ذکر است که مدرک اتوکد فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است.

آموزشگاه اتوکد آریا تهران با ارائه فیلم و جزوات آموزشی رایگان یادگیری کارآموزان خود را تسهیل خواهد کرد. در کنار تمام این مزایا شما می توانید شهریه دوره را بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , , , , , , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

کارور AutoCAD

کد استاندارد

۲۵۱۳/۷۶

مهارت پیش نیاز

کاربر عمومی رایانه شغلی یاICDL درجه ۲

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

برق و الکترونیک، عمران و تمامی رشته های فنی و مهندسی که تمایل به ترسیم نقشه های سه بعدی بصورت دقیق دارند, تمام افرادی که می خواهند با نقشه کشی، پاسخگوی نیاز های خود باشند و یا در بازار کار نقشه های حرفه ای طراحی و ویرایش کنند و یا به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند, دانش آموزانی که به نرم افزار های معماری، فنی و نقشه کشی علاقه مند هستند., شرکت در دوره آموزشی اتوکد فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست و شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست

مشاغل مربوط

این دوره با مشاغل مدیر طراحی، مهندس تجزیه و تحلیل، معماران سیستم و مهندسین ناظر در ارتباط می باشند.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۶ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 17 الی 20 (فقط حضوری), ۲۸ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 9 الی 12 (حضوری – آنلاین), ۳۰ فروردین – فقط پنجشنبه – 9 الی 13 (حضوری – آنلاین), ۲۰ اردیبهشت – فقط پنجشنبه – 16:30 الی 20 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

مدرس

نجمه سرلک

151 دیدگاه برای دوره اتوکد AutoCAD دو بعدی و سه بعدی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. صیدی نژاد

    نحوه تدریس و نحوه بیان مطالب استاد سرلک بسیار عالی فوق العاده و کامل هست و ایشان بسیار صبور و خوش اخلاق هستند و خیلی راضی هستم که برای گذراندن دوره اتوکد آموزشگاه آریا تهران رو انتخاب کردم
    باتشکر از استاد سرلک عزیز و مدیریت محترم اموزشگاه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات خوب و مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود و اموزشگاه همواره تلاش میکند تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  2. نیره مولایی

    با تشکر از استاد سرلک عزیز بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن و با تسلط کامل تدریس کردن
    تدریس فوق‌العاده بود
    و ممنون از مدیریت آموزشگاه

    • aryatehran_B

      درود خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و ممنونیم از حسن انتخاب شما و نظرات خوب شما و هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب برای ارائه بهترین اموزش است

  3. قربانی

    کلاس هایه خوب جامع ای برگزار گردید.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  4. Mahdis

    تدریس بسیار عالی با استاد نمونه و تجهیزات عالی ❤️❤️

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای اموزش است

  5. رضا پیری

    استاد خوش اخلاق وبا حوصله میباشد وکاملا مسلط میباشد

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما اموزشگاه میکوشد تا با بهترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهند

  6. علی رضا موسی خانی

    باتشکر از نحوه تدریس استاد

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما خورسندیم که رضایت داشته اید

  7. محمد

    استاد سرلک بسیار استاد با شخصیت وکار بلد و خوش اخلاق هستن امیدواریم دورهای دیگری مورد خود را با استاد بگذرونیم ممنونم از ایشون و مدیریت محترم آموزشگاه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هذف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای ارائه بهترین اموزش است

  8. امید

    عالی بود .عالی عالی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  9. علی

    با تشکر از استاد عزیز و گرامی سرکار خانم سرلک بابت آموزش فوق العاده ایشان

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایطی مناسب برای اموزش به بهترین شکل ممکن است

  10. محمدعلی صمیمی فر (خریدار محصول)

    استاد بسیار مسلط و حرفه ایی آموزش می دهند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز مجموعه میکوشد تا با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی بهترین اموزش را ارائه دهد

  11. اکبری (خریدار محصول)

    بسیار عالی و آموزنده بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میباشد

  12. فرداد بختیاری

    استاد سرلک بسیار استاد با شخصیت وکار بلد و خوش اخلاق هستن امیدواریم دورهای دیگری مورد خود را با استاد بگذرونیم ممنونم از ایشون و مدیریت محترم آموزشگاه

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما و خورسندیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه و اساتید ام فراهم کردن شرایطی مناسب برای ارائه بهترین اموزش است

  13. BRTALI

    کلاس اتوکد خانم سرلک مفید و خوب بود .
    و تمام مطالب کامل و قابل فهم تدریس شده .

    در کل عالی بود باتشکر از دست اندرکاران و کادر آموزشگاه

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام جلب رضایت شما با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی است

  14. صدف لطفی

    استاد سرلک ، از کلاس و آموزش رضایت کامل دارم
    توضیحات و تدریس خوب و مفید
    هر جلسه به صورت کامل و دقیق مطالب وتوضیحات کامل داده میشود .

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که رضایت داشته اید ممنون ازن ظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  15. سینا

    همه چیز عالی باتشکر از استاد سرلک

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  16. کبورانی

    بسیار بسیار عالی و دقیق و پر حوصله ممنونم از زحمات بی دریغ خانم دکتر سرلک عزیز و بزرگوار من در خصوص فیلم های آموزشی ضبط شده که کاملا واضح و مشخصه ..بسیار مهربان هستن …فقط چایی ندارین🤗

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما خوشحالیم که رضایت داشته اید

  17. نگار شادمان

    من از برگزاری کلاس ها و مجموعه خیلی راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود خورسندیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  18. حسین اکرمی

    کلاس مفید بود و آموزش ها مفید و بجا بوده ممنون از استاد سرلک

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  19. مهسا عبدی نژاد (خریدار محصول)

    خوب بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از نظرات خوب شما

  20. مرادی

    کلاس بسیار عالی بود. قدرت بیان و پاسخگویی استاد فوق العاده عالی . ممنون از استاد عزیز سرکار خانم سرلک بابت پیگیری تمارین. تیم پشتیبانی فوق العاده دلسوز وپاسخگو بودند ممنون از تمامی عزیزان موسسه اریا

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که توانسته ایم اعتماد شما را جلب نماییم و هدف استاد و پرسنل اموزشگاه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای بهترین اموزش است

  21. نگین

    راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود

  22. زهرا درویشان (خریدار محصول)

    از نحوه تدریس استاد سرلک راضی بودم. دوره مفیدی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از نظرات خوب شما خورسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  23. حسین

    خوب بود

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  24. مهسا عبدی

    سلام خیلی ممنونم از گروه آموزشی آریا
    من کلاس اتوکد با سرکار خانم استاد سرلک گذروندم
    همه مباحث به صورت حرفه ای و کامل تدریس شد
    عالی بود.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنوینم از نظرات مثبت شما اموزشگاه تلاش میکند تا بهترین اموزش را با کمترین هزینه به کاراموزان عزیز ارائه دهد

  25. Amir

    کلاس خیلی مفید و خوبی بود استادش هم خیلی خوبه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را بدهیم

  26. علی

    بصورت خصوصی در یکهفته میشه استاد یاد بده و اینکه چند ساعت هست که از مقدماتی تا پیشرفته رو یاد گرفت مخصوصا سه بعدی سازی اجسام هندسی و اینکه استاد وقت تدریس فشرده رو دارند یا خیر

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما دوره های اتوکد اموزشگاه اریا تهران را میتونید هم به صورت عمومی و هم خصوصی اموزش ببینید و تمام مطالب به صورت صفر تا صد اموزش داده میشود و برای کلاس های خصوصی میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  27. امیر مسعود حاجی ابادیان

    با تشکر از گروه آموزشی آریا تهران
    بنده کلاس اتوکد رو با استاد سرکار خانم نجمه سرلک گذروندم تو دوره گذرونده شده تمامی مباحث به صورت کامل توضیح داده شد با بهترین شیوه تدریس و بعد از پایان کلاس ها تمرکز کامل را روی اتوکد به دست می آورید

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از این که رضایت داشته اید از شرکت در دوره و ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  28. حمیدرضا رسولی

    سلام
    دوره آنلاین میخوام شرکت کنم و به صورت حرفه ای یاد بگیرم
    نقشه بردار هستم و درحد ترسیم نقشه با آموزش دیمی حدود ۱۶ سال کارم‌پیش رفته ولی خیلی دوست دارم دوره آنلاین رو شرکت کنم

    جسارتا هرکاری کردم کتاب رو نتونستم دانلودش کنم.
    کاری که انجام میدین یعنی آموزش سعادتی هست که نصیب هرکسی نمیشه چون پشتش کلی دعای خیر بدرقه راه و زندگیتون میشه همیشه چه از جانب هنرجو و چه از جانب خانواده های عزیزان
    موفق باشید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از شما دوست عزیز شما میتونید دوره های ما را به صورت انلاین شرکت کنید و اموزش ببینید و ما ام دوره های انلاین داریم و هم فیلم های اموزشی

  29. محمد حجازی زاده

    استاد باتجربه بالا و مسلط وصادقانه آموزش دادند ممنون از زحمات ایشان

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خورسندیم از نظرات مثبت شما خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  30. آتنا قره داغی

    استاد سرلک دوره بسیار خوبی بود با تدریس خوب

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما دوست عزیز باعث دلگرمی مجموعه میشود نظرات مثبت شما

  31. آیدا اصغری

    سلام
    تدریس استاد سرلک عالی هست خواستم از استاد سرلک و از آموزشگاه خوبتون تشکر کنم

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید

  32. علی محمدیان

    با سلام
    خواستم از استاد سرلک برای تدریس خوبشون تشکر کنم
    و از شما بخاطر آموزشگاه خوبتون ممنونم.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و خوشحالیم که توانسته ایم اعتماد شما را جلب نماییم

  33. فرهاد لشنی

    تدریس سرکار خانم مهندس سرلک عالی
    کادر آموزشگاه حرفه ای.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه است

  34. فرزاد

    استاد سرلک بسیار مسلط و روان تدریس میکردن و واقعا از سطح آموزشی بالا برخوردار بودن .

  35. ریحانه ساعدی

    از نحوه تدریس استاد سرلک راضی بودم و دوره مفیدی بود

    • aryatehran_B

      سلام خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  36. فاطمه سعادت مند

    استاد سرلک دوره بسیار مفیدی بود.
    (فاطمه سعادتمند)

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کردید و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  37. مبینا کاشفی

    استاد سرلک
    توضیحات عالی و با حوصله

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  38. Helia

    من از نحوه تدریس استاد سرلک بسیار راضی بودم و دوره بسیار عالی بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف استاد ام اموزش کاربردی برای جلب رضایت کاراموزان عزیز است

  39. عبدالصمد (خریدار محصول)

    با سلام از انتخاب آموزشگاه شما واقعا راضی بودم از مسئولین ثبت نام تا استاد همه عالی بودند.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  40. عبدالقدوس

    یک دوره کاملا جامع و کار بردی می باشد. همچنان دوره بسیار آموزنده و جامع بود.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی اموزشگاه اریا تهران است

  41. علیرضا پورمحمدی

    بسیار کلاس مفید و خوبی بود. استاد سرلک هم
    سطح بسیار بالایی داشت .

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  42. زهره مقیسه

    من در دوره اتوکد شرکت کردم با توجه به مقایسه با برخی از مراکز از نحوه تدریس خیلی راضی بودم تسلط استاد سرلک به مباحث عالی بود
    با تشکر

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام اموزش با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است دوست عزیز

  43. حسین خلیفه

    بسیار عالی و توضیحات کامل ممنون از استاد سرلک 🙏

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  44. مریم ابراهیمی

    دوره اتوکد ۵۰۲۵ تدریس سرکار خانم مهندس سرلک بسیار کامل و جامع و توضیحات اضافه بر سازمان آموزش روان و بی نقص استاد همچینین برخورد با احترام ایشان ،سپاسگزارم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف استاد ام اموزش کاربردی شما و جلب رضایت شما است دوست عزیز

  45. دنیا حاجی ابراهیمی

    دوره اتوکد ۵۰۲۵ تدریس استاد سرلک
    کلاس مفیدی بود علاوه بر تدریس رفتار خوبی داشتند و تایم رفع اشکال هم داشتیم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید ممنونیم از حسن انتخاب شما و هدف استاد ام جلب رضایت شما و اموزش کاربردی است

  46. محمد محمدی

    با تشکر از استاد سرلک بابت تدریس عالیشون

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از لطف شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  47. محمدمحمدی

    با سلام خیلی کلاس خوبی بود استاد خیلی عالی بودند تمام مطالب رو واضح توضیحو تدریس میدادند و اگر موضوعی رو متوجه نمی‌شویم به طور واضح دوباره برامون می‌گفتند کلاس واقعا خوب و عالی بود با تشکر از استاد سرلک

    • aryatehran_B

      سلامک عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما خوشحالیم که رضایت داشته اید از شرکت در دورتون به امید دیدار مجدد شما

  48. مهرناز

    دوره بسیار کاربردی و کامل ، استاد به مطالب مسلط

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده به امید دیدار مجدد شما

  49. حمزه علی

    بسیار کلاس آموزنده ای بود ممنون از استاد عزیز

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خورسندیم که رضایت داشته اید و هدف استاد ام اموزش به بهترین شکل و جلب رضایت شما است

  50. حسینی

    استاد سرلک بسیار عالی هستن دوره اتوکد خیلی مفید بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما