اگر به دنبال آموزش حسابداری صنعتی صفر تا صد ویژه بازار کار هستید، دوره حسابداری صنعتی عملی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران یکی از بهترین کلاس های تخصصی برای یادگیری حسابداری صنعتی و بهای تمام شده کالا در شرکت های تولیدی و… است.

شما در این دوره در کنار آموزش صفر تا صد حسابداری صنعتی، امکان دریافت مدرک بین المللی را نیز خواهید داشت. با ما همراه باشید. همچنین خوب است بدانید که مدرک حسابداری صنعتی درجه یی از مدارک مهارتی مهم برای اخذ دیپلم حسابداری است.

دوره حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی یکی از زیر مجموعه های حسابداری است که امروزه از بازار کار خوبی برخوردار است و بسیاری از افراد به دنبال بهترین آموزشگاه حسابداری برای گزراندن این دوره هستند. آموزشگاه آریا تهران بدین منظور مدت هاست که دوره آموزش حسابداری صنعتی را فراهم آورده است و با بالاترین کیفیت به کارآموزان تدریس می کند.

همانطور که گفته شد دوره حسابداری صنعتی زیر مجموعه ای از علم حسابداری است که وظایف مختلفی را برعهده فرد حسابدار صنعتی می گذارد.

درواقع در دوره حسابداری صنعتی به شما آموزش داده می شود که چگونه عملیات جمع آوری اطلاعات مختلف را انجام دهید و با بررسی و تحلیل تمامی هزینه ها و ورودی ها و خروجی ها بتوانید یک گزارش کامل بنویسید و به مدیر خود تحویل دهید. این گزارش باید به همراه تحلیل های متفاوتی مانند چگونگی بهبود روند درآمدی و مخارجی باشد و همچنین دلایل افزایش و یا کمبود فروش و…

آموزشگاه آریا تهران به عنوان برترین برگذارکننده دوره های آموزشی حسابداری صنعتی به شما این اطمینان را می دهد که با گذراندن این دوره و البته کسب تجربه بتوانید در بازار حسابداری شروع به کار کنید.

توجه: این دوره برای افرادی مناسب است که پیش نیاز آن یعنی دوره حسابداری بازار کار را گذرانده باشند. در کمترین حالت برای درک بهتر این دوره می بایست در دوره حسابداری مقدماتی شرکت کرده باشید.

حسابداری صنعتی

اهداف حسابداری صنعتی

در دنیای امروزی هر فعالیتی اهدافی دارد و نمی تواند بدون داشتن هدف خاصی کاری را انجام داد، در زمینه حسابداری صنعتی نیز به همین صورت است و فرد حسابدار وظیفه خاصی دارد که باید از عهده آن بر بیاید.

هدف اصلی یک حسابدار صنعتی برآورد هزینه های اورده شده و خارج شده از یک شرکت و یا صنعت خاص  است. که در نهایت به محاسبه یکی از مهمترین هزینه ها تولیدی، یعنی بهای تمام شده کالا می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مقاله حسابداری بهای تمام شده چیست را مطالعه کنید.

البته روشی که حسابداران صنعتی در شرکت های صنعتی استفاده می کنند هیچ تفاوتی با سایر شغل های آزاد و دولتی ندارد و همه حسابدار ها از اصول و روش های یکسانی برای برآورد هزینه ها و … استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه : برای یادگیری کامل حسابداری می توانید از از خدمات آموزش حسابداری بهترین آموزشگاه حسابداری تهران، تحت قالب فیلم های آموزشی، جزوات رایگان، مقالات و دوره های حضوری و آنلاین استفاده کنید.

صفر تا صد حسابداری صنعتی

آموزشگاه حسابداری آریا تهران، با برگزاری دوره های مختلف حسابداری، اعم از صنعتی، حسابداری مالی، حقوق و دستمزد، حسابداری پیشرفته و غیره … تخت نظر بهترین اساتید حسابداری در تهران، پذیرای شما علاقه مندان به دوره های حسابداری می باشد.

شما با شرکت در کلاس های حسابداری صنعتی مجتمع فنی آریا تهران در کنار یادگیری و اموزش کامل حسابداری صنعتی می توانید از بسیاری خدمات آموزشی ما نیز بهرمند گردید.

آریا تهران محیطی آرام و با نشاط را برای شما هنرجویان عزیز و علاقه مند به حسابداری فراهم آورده است. برای اطلاع از سایر دور های ما وارد صفحه دپارتمان حسابداری شوید.

ویژگی های دوره آموزش حسابداری صنعتی آریا تهران

دوره آموزش حسابداری صنعتی که در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود ویژگی های بسیار خوبی دارد که در این قسمت به آن می پردازیم.

آموزش از مبتدی تا پیشرفته : این دوره آموزشی برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای با حسابداری صنعتی ندارند نیز مناسب است زیرا در این دوره به صورت کامل و از مبتدی تا پیشرفته مباحث برای شما باز می شود و با اطمینان می توانیم بگویم که نگرانی از این بابت نداشته باشید.

البته فراموش نکنید که پیش نیاز های این دوره که قبل تر ذکر شد را می بایست گذرانده باشید.

فیلم آموزشی رایگان : کارآموزان شرکت کننده در دوره های حسابداری مجتمع فنی آریا می توانند پس از ثبت نام از بسیاری فیلم های آموزشی مربوطه به دوره خود بصورت رایگان استفاده کنند.

پروژه محور : دوره آموزش حسابداری صنعتی کاملا پروژه محور می باشد و شما در طول دوره با چندین پروژه کار خواهید کرد تا به صورت کامل بر روی این حوزه مشرف شوید.

مدرک فنی حرفه ای : یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد حسابداری صنعتی در غرب تهران، امکان دریافت مدرک حسابداری صنعتی از سازمان فنی و حرفه ای است.

کلاس های حسابداری صنعتی

کلاس های دوره حسابداری صنعتی به دو شیوه حضوری و آنلاین و در قالب دوره های عمومی و خصوصی قابل برگزاری است. دوره های عمومی حسابداری از ۳ تا ۱۵ نفر ظرفیت خواهد داشت و  دوره های خصوصی و نیمه خصوصی نیز با ۱ تا ۳ نفر بر گزاری می گردند.

دوره حسابداری صنعتی حضوری

برای شرکت در دوره حسابداری صنعتی حضوری می بایست از طریق همین صفحه، دوره مورد نظر و زمان برگزاری را انتخاب کرده و هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کنید. در صورت تمایل به پرداخت اقساطی دوره با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

اموزش کامل حسابداری صنعتی بصورت آنلاین

برای شرکت در دوره های اموزش کامل حسابداری صنعتی بصورت آنلاین می بایست از طریق همین صفحه در قسمت ثبت نام، دوره های آنلاین را انتخاب و هزینه دوره را بپردازید. درصورتی که سوالی برای شما پیش آمد می توانید برای شرکت در دوره آنلاین حسابداری صنعتی با آموزشگاه حسابداری آریا در غرب تهران تماس بگیرید.

قیمت دوره حسابداری صنعتی

قیمت دوره حسابداری صنعتی در مجتمع فنی آریا تهران برای کلاس های عمومی ۱/۳۰۰/۰۰۰ هزار تومان و برای کلاس های خصوصی ساعتی ۲۰۰  هزار تومان است.

قیمت دوره آنلاین حسابداری صنعتی نیز متناسب با شرایط در قسمت ثبت نام درج خواهد شد و این قیمت معمولا ۱/۳۰۰/۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدرک حسابداری صنعتی

همانطور که گفته شد، از آنجا که آموزشگاه آرای تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، شما این امکان را خواهید داشت تا در کنار یادگیری صفر تا صد حسابداری صنعتی، مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت بکنید.

مدرکی بسیار معتبر و قابل ترجمه و استعلام در اکثر کشور های جهان. مدرکی که قطعا برای کار و مهاجرت شما به خارج از کشور الزامی خواهد بود.

سرفصل های حسابداری صنعتی

  • تعیین بهای اولیه و هزینه تبدیل
  • سیستمهای حسابداری ثبت موجودیها
  • روشهای مختلف هزینه یابی در سیستمهای مختلف
  • هزینه سربار ساخت و فرآیند تخصیص و انتساب آن
  • سیستم هزینه یابی سفارش کار
  • سیستم هزینه یابی مرحله ای و ضایعات تولید
  • آشنایی با مفاهیم بهای تمام شده
  • روش های محاسبه بهای تمام شده محصولات
  • هزینه یابی سفارش کار و مرحله ای
  • هزینه یابی محصولات مشترک
  • تهیه و تنظیم بودجه برای تولید
  • محاسبه انحرافات از بودجه پیش بینی شده

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

حسابداری صنعتی درجه 2

کد استاندارد

۱-۱۰/۱۲/۲/۳

نوع تدریس

شفاهی، کتبی

مهارت پیش نیاز

حسابداری عمومی مقدماتی

طول دوره

12 جلسه

مخاطبین

کسانی که در بانکها، اعتبار دهندگان، بستانکاران بلند مدت و کوتاه مدت، فروشندگان، مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران بالقوه، کارگزاران بازار سرمایه، جامعه و مدیریت مؤسسه می باشند.

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل حسابداری، حسابرسی، مدیریت و حسابداری فروش در ارتباط می باشد.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۰ اردیبهشت – شنبه و چهارشنبه – 15 الی 17 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش حسابداری صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.