اگر برای استخدام در شرکت های خوب به دنبال یادگیری و شرکت در کلاس آموزش نرم افزار سپیدار هستید، ما بهترین دوره های آموزشی حسابداری سپیدار در تهران را به شما معرفی می کنیم. مجتمع فنی آریا تهران با بهره گیری از اساتید باتجربه تمام خدمات آموزشی در حوزه نرم افزار سپیدار را به شما ارائه خواهد کرد.  ما یکی از بهترین برگزار کنندگان دوره های آموزش نرم افزار سپیدار  به صورت حضوری، آنلاین و مجازی و یا با ارائه بسته های آموزشی هستیم.

اگر با سپیدار و قابلیت های این نرم افزار آشنایی ندارید حتما مقاله نرم افزار سپیدار چیست را مطالعه کنید.

برای ثبت نام در دوره و کلاس حضوری و همچنین آنلاین از لینک های همین صفحه در قسمت ثبت نام استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از سایر خدمات زیر استفاده کرده و یا با شماره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید.

کلاس آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار

مجتمع آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های آموزش نرم افزار سپیدار، کلاس آموزش سپیدار را در محیطی مجهز و تحت نظر مربیان باسابقه و با تجربه در تهران برگزار می کند. شما با شرکت در دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار بصورت کاربردی و خیلی سریع با مفاهیم و شیوه کار با نرم افزار سپیدار آشنا خواهید شد.

آموزشگاه حسابداری آریا تهران برای تسهیل یادگیری کارآموزان و تمرین بیشتر فیلم هر جلسه آموزشی را بعد از هر کلاس بصورت جداگانه به کارآموزان ارائه خواهد کرد. علاوه براین کارآموزان کلاس آموزش نرم افزار سپیدار در غرب تهران، پس از اتمام دوره می توانند پیشتبانی آموزشی و آنلاین دریافت کنند.

نگران پرداخت شهریه نباشید. آموزشگاه حسابداری آریا تهران امکان پرداخت اقساطی را نیز برای کارآموزان خود فراهم نموده است. برای اطلاع کامل از خدمات آموزش نرم افزار های حسابداری می توانید با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ و همچنین ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

نرم افزار حسابداری و مالی سپیدار چیست؟

همانطور که مقاله نرم افزار سپیدار چیست توضیح دادیم، نرم افزار سپیدار یکی از پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری شرکتی فروشگاهی است. نرم‌افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌ های کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین ویژه اصناف و فروشگاه ها. یکی از مزیت ‌های اصلی سپیدار کاربری آسان و عدم بروز خطای سیستمی است که نیاز به هرگونه پشتیبانی فنی را به حداقل می‌ رساند. با وجود امکانات بی نظیر این نرم افزار می توان محاسبات را بدون هر نقصی انجام داد.

پیشنهاد بررسی : در همین تراز، می توانید با خواندن مقاله نرم افزار هلو چیست، با یکی دیگر از نرم افزارهای پرطرفدار حسابداری آشنا شوید.

دوره آموزش جامع نرم ‌افزار سپیدار همکاران سیستم

آموزشگاه آریا تهران برای افزایش توانمندی کارآموزان دپارتمان حسابداری خود، سال ها است که اقدام به برگزاری دوره آموزش جامع نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم در غرب تهران نموده است. کلاس آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار، یک کارگاه کاملا عملی است که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است.

دانشجو در دوره آموزش نرم افزار حسابداری و مالی سپیدار، از آنجا که در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار کاملا با تمام مفاهیم حسابداری آشنا شده و کار با نرم افزار هلو را کامل فرا گرفته اند می توانند براحتی خود را آماده اشتغال بدانند.

کارآموزان آموزشگاه حسابداری آریا تهرن، بعد از اتمام دوره و کلاس آموزش سپیدار، می توانند از خدمات کارآموزی مجتمع فنی آریا تهران و پشتیبانی های مرتبط با آن نیز استفاده نمایند. ما در بهترین آموزشگاه حسابداری تهران همه چیز را برای آموزش حسابداری فراهم کرده ایم.

مهارت های پیش نیاز کلاس کلاس آموزش نرم افزار سپیدار:

متناسب دلیل شما برای یادگیری، و سطحی که قرار است آموزش ببیند شما به ترتیب به دوره های زیر، قبل از این دوره احتیاج پیدا خواهید کرد.

آشنایی با حسابداری مقدماتی برای افرادی که قرار است مقدمات استفاده از نرم افزار سپیدار را یادبگیرند.

آشنایی به حقوق و دستمزد برای افرادی که قرار است در بخش مالی و کارگزیی یک شرکت بصورت حسابدار مشغول به کار شوند. این افراد می بایست علاوه بر حسابداری معمولی به قوانین حسابداری حقوق و دستمزد نیز آشنا باشند.

آشنایی با حسابداری صنعتی برای افرادی که قرار است در شرکت های تولید از این نرم افزار استفاده کرده و می بایست به مفهوم بهای تمام شده تسلط داشته باشند.

آشنایی با حسابداری فروش برای افرادی که با فروش سرو کار دارند.

کلاس های آموزش سپیدار

آموزشگاه حسابداری آریا تهران دو نوع کلاس آموزش سپیدار بصورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. این دو کلاس نیز در قالب کلاس های عمومی و خصوصی قابل برگزاری است.

در هر دو کلاس سرفصل های دوره نرم افزار سپیدار یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد. اما مسلما در کلاس خصوصی نرم افزار سپیدار، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. البته با هزینه بیشتر.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش سپیدار ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش سپیدار حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت کاملا عملی نرم افزار سپیدار آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان کلاس آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار ، امکان انجام تمرین های مختلف در نرم سپیدار وجود دارد.

داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش سپیدار، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

ارائه فیلم آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار

یکی از تسهیلات آموزشی مجتمع فنی آریا برای ارائه فیلم آموزشی سپیدار بعد از هر کلاس است. این ار به تثبیت یادگیری کارآموزان برای بهره گیری از کلاس بسیار کمک می کند. برای تهیه فیلم آموزش کامل نرم افزار سپیدار از لینک های ابتدای صفحه استفاده کنید.

دریافت مدرک سپیدار

هرچند آموزشگاه حسابداری آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بوده و به فراگیران دوره حسابداری جامع ویژه بازار کار، بعد از گذرندان کامل دوره، دو نوع مدرک معتبر حسابداری ارائه خواهد کرد. اما فعلا امکان صدور مدرک فنی و حرفه ای سپیدار موجود نیست.

مدرک معتبر داخلی دوره آموزش سپیدار

قیمت کلاس حسابداری سپیدار

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از بهترین بر گزار کنندگان کلاس آموزش نرم افزار سپیدار در تهران دوره های خود را در دو نوع کلاس حضوری و آنلاین به صورت خصوصی و عمومی برگزار میکند، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی حسابداری سپیدار

هزینه کلاس خصوصی آموزش سپیدار بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب آموزشگاه سنجیده شده و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند. در صورت نیاز داوطلب نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو نماید.

-هزینه کلاس خصوصی حسابداری سپبدار، ساعتی۲۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی حسابداری سپیدار

هزینه کلاس آموزش سپیدار با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی آموزش سپیدار به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی آموزش سپیدار : ۸۰۰٫۰۰۰ تومان

سر فصل های کلاس آموزش نرم افزار سپیدار

ماژول ‌های که در دوره سپیدار غرب تهران تدریس می شود

  1. حسابداری
  2. دریافت و پرداخت (امور مالی یا خزانه داری)
  3. فروش و مشتریان
  4. امین کنندگان و انبار
  5. حسابداری حقوق و دستمزد
  6. سفارش کار/ تولید یا بهای تمام شده
  7. بررسی منوی شرکت
  8. تنظیمات

مخاطبین کلاس آموزش نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

دوره آموزش نرم ‌افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم، یک کارگاه آموزش کاملا عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است لذا تمام کسانی پیشنه حسابداری دارند یا حداقل دوره حسابداری مقدماتی را گذرانده اند و قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با حسابداری را درند جزء مخاطبین این دوره هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کار حسابداری اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با نرم افزار های حسابداری و زیر مجموعه های این رشته دارند نیز می توانند در این دوره و کلاس آموزش نرم افزار هلو شرکت کنند.

آینده شغلی کاربران و کارآموزان دوره نرم افزار سپیدار

با توجه به رشد اقتصادی و روز افزون شرکت ها و ادارات و گردش مالی در این مراکز به طور حتم نیاز به افراد مسلط به انواع نرم افزار های حسابداری مانند سپیدار و هلو احساس می شود. با گذراندن دوره های آموزش حسابداری آینده ی شغلی خود را تضمین کنید.

برای اطلاعات کامل در این حوزه می توانید از مقاله شغل حسابداری را مطالعه کنید.

نتیجه:

اگرصاحب یه شرکت کوچک و در حال پیشرفت هستید و یا قصد دارید به عنوان کارمند بخش مالی در یک شرکت شروع به کار کنید با فراگیری نرم افزار های حسابداری مانند سپیدار و هلو یه گام به جلو بردارید.

یک پیشنهاد ویژه: اگر علاقه مند به یادگیری حسابداری به شکل پیشرفته می باشید، پیشنهاد می کنم در دوره حسابداری پیشرفته شرکت نمایید. تا در کنار یادگیری دوره حسابداری صنعتی با نرم افزار حسابداری سپیدار نیز آشنا شده و مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

شما با شرکت در دوره های حسابداری بازار کار پیشرفته می توانید دوره آموزش نرم افزار سپیدار را همراه با دوره حسابداری مالیاتی و حسابداری تکمیلی نیز فرا بگیرید. برای استفاده از آموزش های رایگان حسابداری، بهترین سایت حسابداری ایران را انتخاب کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

4 جلسه

مهارت پیش نیاز

حسابداری عمومی مقدماتی

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

مخاطبین

کسانی که در بانکها، اعتبار دهندگان، بستانکاران بلند مدت و کوتاه مدت، فروشندگان، مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران بالقوه، کارگزاران بازار سرمایه، جامعه و مدیریت مؤسسه می باشند.

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل حسابداری، حسابرسی، مدیریت و حسابداری فروش در ارتباط می باشد.

موضوع

, , , ,

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۷ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 14 الی 17 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

مدرس

اسماعیل شرفبیانی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلاس آموزش نرم افزار سپیدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.