آموزش پریمیر

آموزش پروژه محور پریمیر پرو در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک با ارائه مدرک معتبر بین المللی مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آموزش پروژه محور پریمیر، از جمله نرم افزار های تولید و تدوین ویدیو استودیو ادوبی می توان به نرم افزار ادوبی پریمیر اشاره کرد. ادوبی پریمیر ابتدا در سال ۱۹۹۱ برای تولید و تدوین ویدیوها برای سیستم عامل مک عرضه شد.

در ۱۲ سال بعد شرکت ادوبی نرم افزار پریمیر پرو را به شکلی که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، به بازار دیجیتال عرضه کرد و مورد تایید فیلم سازان و تدوین گران ویدیو قرار گرفت.

پیشنهاد ویژه : دوره پریمیر در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران، و ارائه مدرک فنی و حرفه ای پریمیر پرو مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

آموزش پریمیر
آموزش پریمیر

این نرم افزارمجموعه ای از نرم افزارهای دیداری و شنیداری دیجیتال است که دارای امکانات و فناوری پیشرفته برای تدوین و ساخت فیلم مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه به معرفی کامل نرم افزار پریمر، سیستم مورد نیاز، معرفی بهترین نسخه و آموزش آن به طور کامل می پردازیم.

فیلم آموزش پریمیر

در این بخش برای آشنایی بیشتر شما با نرم افزار پریمیر فیلم های آموزش پریمیر را با تدریس بهترین استاد آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران برای شما عزیزان قرار داده ایم. اگر سوالی در هر بخش دارید میتوانید در بخش نظرات بیان کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و مشکل را رفع کنند.

آموزش پریمیر

ورژن های مختلفی که از این نرم افزار عرضه می شود به صورت ۶۴ بیتی عرضه می شود چرا که سیستم های ۳۲ بیتی دیگر قادر به پردازش امکانات و قابلیت های سرسام آور این نرم افزار نیستند که نرم افزار های دیگر شرکت ادوبی همچون افتر افکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از سال ۲۰۰۳ که اولین نسخه از نرم افزارادوبی پریمیر عرضه شد، نسخه های مختلفی از این نرم افزار به بازار عرضه شدند که در حاضر نسخه ۱۴ سال ۲۰۲۰ آن آخرین ورژن عرضه شده از این نرم افزار محبوب ادوبی است.

قابلیت های پریمیر
قابلیت های پریمیر

علاوه بر افزایش چشمگیر در عملکرد و سرعت نسخه های جدید محصولات ادوبی،امکانات و قابلیت های بیش تری نیز به این نرم افزار اضافه شده است. از جمله قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قابلیت افزایش صدا در ادوبی پریمیر تا ۱۵ db
• پشتیبانی از فرمت های جدید عرضه شده همانند:H264،۵H26، PRORES HDR که برای سیستم عامل های مختلف همچون مک و ویندوز عرضه شده است.
• امکان اجرای کارها به صورت تیمی که متاسفانه این امکان برای کاربران ایرانی تحریم شده است و قابل اسستفاده نیست.
• افزایش سرعت ویدیو تا ۲۰۰۰۰ درصد که نسبت به نسخه های قبلی از افزایش چشمگیری برخوردار است.
• تغییر اندازه ویدیو به صورتی که تمامی عناصر فیلم از فریم مورد نظر خارج نشوند. قابلیت auto reframe
با وجود دنیای گسترده این نرم افزار تدوین و تولید فیلم و امکانات و قابلیت های بسیاری که این نرم افزار دارد، یادگیری این نرم افزار به صور پروژه محور از صفر تا صد از اهمیت بالایی برخوردار است و شما می توانید بعد از آموزش پروژه محور پریمیر، می توانید به صورت وارد بازار کار شوید.
ازجمله امکانات ادوبی پریمیر می توان به بروزرسانی های مرتب این برنامه اشاره کرد که علاوه بر بهبود سرعت و عملکرد، قابلیت های زیادی نیز به آن اضافه می شود و دست کاربران را برای انواع تدوین و ویرایش ویدیو باز می کند.
این نرم افزار بیشتر برای این موارد مورد استفاده قرار می گیرد:
• تدوین فیلم و تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی برای ارگان های مختلف
• برنامه های تلویزیونی و توولید ویدیو و محتوا های آنلاین برای شبکه های اجتماعی
• پر کاربرد برای پایگاه های خبری، متخصصین بازار یابی، شرکت های طراحی و اتلیه های عکاسی
البته باید دراینجا ذکرکنیم که این نرم افزار کاربرد های فراوانی دارد و به صورت فردی می توان کارای های زیادی را از این نرم افزار انتظار داشت.
شما درآموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک وانیمیشن در غرب تهران، می توانید به مدت ۱ ماه و نیم ادوبی پریمیر را به صورت کاربردی و پروژه محور مخصوص بازار کار، با قیمت مناسب فرا بگیرید و درانتهای دوره مدرک داخلی یا مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت کنید.

فیلم آموزش پریمیر رایگان

قسمت اول : ایجاد پروژه و آشنایی با محیط
قسمت دوم : آشنایی با محیط نرم افزار

قسمت سوم : آشنایی با ابزار های Project

همانطور که میدانید افتر افکت یکی دیگر از نرم افزار های ادوبی می باشد که شما در آن میتوانید به راحتی فیلم های مورد نظرتان را تدوین کرده و بسازید، اگر به دنبال تفاوت های میان افتر افکت و پریمیر هستید پیشنهاد میکنیم مقاله تفاوت پریمیر و افترافکت آریا تهران را مطالعه کنید.

در ادامه آموزش پروژه محور پریمیر، به شما عزیزان سیستم مورد نیازی که برای نصب نرم افزار پریمیر نیاز دارید را به طور کامل شرح می دهیم.
برنامه پریمیر برای کامپیوتر

برنامه پریمیر برای کامپیوتر، نرم افزار ادوبی پریمیر که امروزه جایگاه به خصوصی در میان کاربران پیدا کرده امروزه برای انواع پلتفرم ها و سیستم عامل ها عرضه شده است که پر کاربرد ترین نوع آن نسخه کامپیوتر آن می باشد.

چرا که کاربران می توانند با تمام امکانات این نرم افزار به صورت تخصصی به انجام پروژه های خود بپردازند. در ادامه سیستم مورد نیازی که شما عزیزان برای نصب و راه اندازی پریمیر نیاز دارید، شرح داده شده است.

سیستم مورد نیاز پریمیر ۲۰۲۰
سیستم مورد نیاز پریمیر ۲۰۲۰

سیستم مورد نیاز پریمیر ۲۰۲۰

سسیستم مورد نیاز پریمیر ۲۰۲۰، همانطور که در قبل اشاره کردیم نسخه های به روز و جدید تر نرم افزار ادوبی پریمیر بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا هستند چرا که سیستم های ۳۲ بیتی توان پردازش این نرم افزار های گرافیکی شرکت ادوبی را ندارند.

نکته قابل توجه برای شما دوستانی که از کاربران سیستم عامل ویندوز هستید، آن است که نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار پریمیر فقط بر روی سیستم ویندوز ۱۰ قابل اجرا می باشد و بر روی ویندوز های ۸،xp ویا ۷ قابل اجرا نمی باشد.

سیستم شما برای نصب نرم افزار باید ویژگی های زیر را دارا باشد :

• ویندوز ۱۰
• حداقل۸ گیگابایت رم (البته با رم ۴ گیگابایت نیز می توان عملکرد قابل قبولی از این نرم افزار را مشاهده کنیم.)
• حد اقل ۵ گیگابایت برای فضای دانلود نرم افزار
• حد اقل ۱۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نرم افزار
• صفحه نمایش با رزولوشن حد اقل ۱۰۲۴×۷۶۸
• Microsoft direct X9 ,X10 که با کارت گرافیک و کارت صدا سیستم سازگار است.

در ادامه آموزش پروژه محور پریمیر، به نصب این نرم افزار می پردازیم، که از اولین گام ها برای ورود به دنیای ادوبی پریمیر به حساب می آید.

پیشنهاد ویژه : آموزش کورل دراو در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران، و ارائه مدرک فنی و حرفه ای کورل دراو مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

آموزش نصب پریمیر ۲۰۲۰
آموزش نصب پریمیر ۲۰۲۰

آموزش نصب پریمیر ۲۰۲۰

آموزش نصب پریمیر ۲۰۲۰، این نسخه از ادوبی پریمیر در اواسط سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد و توجه بسیاری از کاربران را به دلیل امکانات و ویژگی های جدید خود، جلب کرد.

بعد از دانلود فایل SETUP و ورود به آن ابتدا زبان را بر روی، ید امرالعربیهenglish، قرار دهید تا بتوانید در ادوبی پریمیر از حروف فارسی نیز استفاده کنید.

توجه کنید که در حین نصب دسترسی خود را به اینترنت قطع کنید و فایل نصبی خود را از پوشه setup خارج کنید.

در برخی از نرم افزار هایی که تهیه می کنید در پوشه نصبی فایل کرک نرم افزار نیز وجود دارد که می توانید بعد از نصب پریمیر ۲۰۲۰ ، فایل کرک را در محل نصب مورد نظر خود قرار بدهید.

برای استفاده از محصولات ادوبی به یک فعال ساز که به اصطلاح ،فعال ساز محصولات ادوبی نامیده می شوید نیز باید استفاده کنید.
گاهی از برخی نرم افزارهای جانبی مانند cc maker نیز باید برای عملکرد بهتر محصولات ادوبی استفاده کنید که به راحتی می توانید این نرم افزار را در هر جایی به صورت رایگان تهیه کنید.

علاوه برنسخه های نصبی این نرم افزار می توانید از نسخه portable این نرم افزار ها که بدون نیاز به نصب هستند نیز استفاده کنید.
در آموزش نصب پریمیر ۲۰۲۰، توجه کنید که گاهی اوقات پیش می آید که در هنگام باز کردن پوشه کرک نرم افزار با یک پوشه خالی مواجه بشوید.

دلیل این امر آن است که آنتی ویروس شما فایل کرک را به عنوان فایل مخرب شناسایی کرده و از بین می برد.

پس قبل از باز کردن فایل های نصبی نرم افزار لطفا آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید.

در ادامه آموزش پروژه محور پریمیر به معرفی بهترین ورژن پریمیر و کاربرد آن برای کاربران مختلف میپردازیم.

بهترین ورژن پریمیر
بهترین ورژن پریمیر

بهترین ورژن پریمیر

بهترین ورژن پریمیر، از محبوب ترین نسخه هایی که امروز در میان کاربران محصولات پریمیر ادوبی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به نسخه های CS4و۶٫۵ اشاره کرد.

البته باید توجه کنید که اگر سیستم شما ۶۴ بیتی می باشد نسخه cs5 می تواند نسخه بهتری از cs4 باشد. فقط باید توجه کنید که به دلیل ۶۴ بیتی شدن cs5، پلاگین های نسخه cs4 قابل اجرا بر روی نسخه cs5 نمی باشد.

اما cs4 چه از نظر قدرت و چه از نظر سرعت می تواند گزینه مناسبی برای کاربران ادوبی باشد.

نسخه ۶٫۵ نیز ازنسخه های محبوب در بین کاربران است که تفاوت چندانی با نسخه های بالاتر از خود ندارد و مورد توجه کاربران است.

البته باید توجه کنید که در برخی از سیستم ها نسخه cs4 ممکن است با مشکل رندر گیری مواجه شود که به این مورد نیز باید اشاره کنیم.
در ادامه آموزش پروژه محور پریمیر به آموزش برنامه پریمیر می پردازم.

آموزش ADOBE PREMIERE PRO CC
آموزش ADOBE PREMIERE PRO CC

آموزش ADOBE PREMIERE PRO CC

به طور کلی یادگیری شرکت در دوره آموزش پریمیر پرو در آموزشگاه پریمیر آریا تهران دارای پیشنیاز خاصی نمی باشد اما آشنایی کلی در خصوص کامپیوتر می تواند روند یادگیری شما را در این خصوص بهبود ببخشد.

دوره آموزش پریمیر پرو فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست. تمام افرادی که به طراحی و کارهای گرافیکی علاقه دارند، افرادی که به صورت اجمالی با نرم افزار پریمیر پرو آشنا هستند و می خواهند به صورت حرفه ای و به صورت علمی با این برنامه قدرتمند کار کنند می توانند دردوره آموزش ADOBE PREMIERE PRO CC شرکت نمایند.

شرایط سنی, برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست. تمام افرادی که می خواهند ویرایش و تدوین فیلم را خودشان انجام دهند.تمام افرادی که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند و تمام فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف می توانند در دوره آموزش پریمیر پرو شرکت نمایند.

آنچه شما پس از گذراندن دوره فوق العاده آموزش پریمیر پرو خواهید آموخت :

• توانایی کار با محیط نرم افزار
• توانایی کار با پنجره Time Line
• توانایی ویرایش فیلم و ساخت ویدیو کلیپ
• توانایی کار با پارت ها
• آموزش کامل ایجاد افکت های واقعی در فیلم
• آموزش کامل ابزار های پریمیر و توانایی تدوین یک فیلم از صفر تا صد
• ساخت افکت های جالب از مطابق فیلم های علمی تخیلی با نرم افزار پریمیر
• دریافت نمونه سوالات عملی پریمیر برای آمادگی در آزمون های داخلی و فنی حرفه ای

در ادامه آموزش پروژه محور پریمیر به آموزش های رایگان ارائه شده توسط آموزشگاه آریا تهران می پردازیم.

آموزش رایگان پریمیر ۲۰۲۰
آموزش رایگان پریمیر ۲۰۲۰

آموزش رایگان پریمیر ۲۰۲۰

آموزش رایگان پریمیر ۲۰۲۰، توسط اساتید متخصص و با تجربه آموزشگاه آریا تهران برای شما عزیزان گرد آوری شده است.

اگر تصمیم به ورود به دنیای گرافیک و انیمیشن و یادگیری نرم افزار ادوبی پریمیر دارید می توانید از فیلم های رایگان آموزشگاه آریا تهران بهترین استفاده را کنید.

در ادامه ویدیو های بیش تری برای شما عزیزان نیز قرار داده می شود.