بهترین ویرایشگر های HTML

کد های HTML را در ویرایشگر های مختلفی می توان اجرا کرد

اما بهرین ویرایشگر HTML چیست ؟

در این بخش به معرفی بهترین ویرایشگر های HTML می پردازیم

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

به منظور اجرای کدهای HTML نیاز به یک ویرایشگر HTML می باشد و تا کنون ویرایشگر های HTML زیادی توسط شرکت های مختلف ارائه گردیده. البته بدین منظور از یک ویرایشگر ساده متن نظیر Notepad نیز می توان استفاده نمود. در گذشته برای طراحی صفحات وب از ویرایشگر هایی نظیر Notepad استفاده می کردند به همین دلیل زمان زیادی صرف تایپ کدهای HTML بصورت دستی می نمودند. ولی با گذشت زمان ویرایشگر های جدیدی به منظور طراحی صفحات وب ایجاد شد که به کمک آن ها طراحی صفحات وب بسیار آسان گردید.در این مقاله قصد داریم برترین ویرایشگر های HTML را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی ویرایشگر های HTML

ویرایشگر Kompozer ،HTML

Kompozer یکی از ویرایشگر های HTML می باشد که بصورت رایگان قابل استفاده می باشد و برای انواع سیستم عامل های Mac، Windows و Linux کاربردی می باشد. هدف از طراحی ویرایشگر Kompozer کد نویسی به شکل استاندارد و تمیز در صفحه می باشد.

 ویرایشگر iWeb ،HTML

یکی دیگر از ویرایشگر های HTML برنامه iWeb می باشد که توسط شرکت اپل (Apple) ارائه گردیده است. از مهم ترین ویژگی های iWeb می توان به سادگی و سرعت طراحی صفحات اشاره کرد. قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop) به طراحان این امکان را می دهد تا با کمترین دانش HTML قادر به طراحی صفحات وب باچند کلیک ساده باشند. همچنین ویرایشگر iWeb به شما اجازه مدیریت چندین سایت را می دهد. اگر هنوز html , css را به طور کامل بلد نیستید و میخواهید یک وبمستر حرفه ای بشید و به راحتی تمام امور یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در دوره آموزش وبمستر آریا تهران شرکت کنید. در این دوره html , css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های تخصصی سئو مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما آموزش داده میشود و تمام این آموزش ها متناسب با نیاز بازار کار میباشد. شما در انتهای این دره میتوانید با مهارت های کسب شده خود به راحتی جذب بازار کار شده و به عنوان یک وبمستر کسب درآمد چندین برابری داشته باشید. استخدام شدن شما با مهارت های کسب شده این دوره جامع قطعی میباشد.

 ویرایشگر Abobe Dreamweaver ،HTML

معروف ترین ویرایشگر حرفه ای HTML، برنامه Dreamweaver می باشد. دریم ویور دارای ۲ محیط شماتیک و کدنویسی می باشد و شما هم بصورت شماتیک و هم بصورت کد نویسی می توانید صفحات وب را طراحی نمایید، همچنی شما می توانید در هر دو محیط کد نویسی و شماتیک بصورت همزمان صفحات خو را طراحی نماید. تا کنون افزونه های زیادی برای این نرم افزار ارائه گردید است. ویرایشگر دریم ویور بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و مک قابل اجرا می باشد. اگر علاقه مند به یادگیری دریم ویور هستید پیشنهاد می کنم در ” دوره آموزش Dreamweaver به همراه HTML و CSS” شرکت نمایید.

ویرایشگر Microsoft Expression Web ،HTML

برنامه Expression Web ویرایشگر HTML تولید شرکت مایکروسافت می باشد و با تمام استاندار های طراحی وب سازگاری کامل دارد. این نرم افزار همچنین دارای امکاناتی برای طراحی سایت به شکل بهینه برای موتور های جست و جو می باشد. ویرایشگر Expression Web همچنین قابلیت کد زنی css قوی دارد که کار نوشتن css را برای شما بسیار ساده می سازد.

ورایشگر Notepad++ ،HTML

ویرایشگر ++Notepad یک برنامه رایگان، کم حجم و پر طرفدار در بین ویرایشگر های HTML می باشد. این برنامه شامل مواردی مانند شماره خط، کدگذاری رنگ، هینت و سایر ابزارهای مفید است که برنامه استاندارد Notepad فاقد آن ها می باشد. این افزونه ها انتخاب ایده آلی برای طراحان وب و بهبود ظاهر سایت است. ویرایشگر ++Notepad در واقع نسخه پیشرفته برنامه Notepad می باشد و تنها بر روی ویندوز قابل استفاده می باشد.

 ویرایشگر Eclipse ،HTML

وبرایشگر Eclipse نسبت به سایر ویرایشگر های متن HTML پیچیده تر بوده و امکانات بیشتری در اختیار طراحان قرار می دهد و مناسب افرادی است که از برنامه های مختلف استفاده می کنند و نیازمند پلاگین های مختلف می باشند زیرا این ویرایشگر به شما جازه نصب پلاگین های مختلف را می دهد. اگه در حال طراحی برنامه های کاربردی پیچیده ای هستید، Eclipse دارای ویژگی های بسیاری است و می تواند به ساخت راحت تر اپلیکیشن های شما کمک بزرگی نماید.

آموزش HTML و CSS

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران سال هاست همراه با برترین اساتید در حوزه طراحی سایت میزبان برگزاری دوره های طراحی سایت می باشد. شما عزیزان در صورت علاقه مندی به یادگیری HTML و CSS پیشنهاد می کنم در دوره های زیر شرکت نمایید:

2,400,000 تومانثبت نام

آموزش را در محیطی آرام، حرفه ای و همراه با اساتید برتر تجربه نمایید!!!