سایت تبلیغاتی رایگان

هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی کردید و یک وب سایت ایجاد کردید، باید این توانایی را داشته باشید که کاربران اینترنتی را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید و دایره مخاطبان خود را گسترش دهید. در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد از جمله وبلاگ نویسی، […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

هنگامی که کسب و کار خود را راه اندازی کردید و یک وب سایت ایجاد کردید، باید این توانایی را داشته باشید که کاربران اینترنتی را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید و دایره مخاطبان خود را گسترش دهید. در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد از جمله وبلاگ نویسی، بازاریابی ایمیلی، سئو (مطالعه بیشتر : سئو چیست) و تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین روش ها است. اگرچه تبلیغات اغلب گران تمام می شوند و در واقع برای شرکت هایی با بودجه بالا این کار امکان پذیر است اما بسیاری از پلتفرم ها به شما امکان می دهند با هزینه صفر تبلیغات کنید مانند انواع سایت تبلیغاتی رایگان.

برای صرفه جویی در کار شما، ما لیستی از بهترین سایت های تبلیغاتی عالی را برای بهبود کسب و کارتان گردآوری کرده ایم. با استفاده از این سایت های تبلیغ کسب و کار میتوانید دایره مخاطبان خود را گسترش دهید و درآمد بالایی را از آن خود کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران و سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی آشنا شوید.

بهترین سایت تبلیغاتی رایگان

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار سایتی است که اول از همه کاربران زیادی داشته باشد و شما این اطمینان را داشته باشید که با قرار دادن مطالب مورد نظرتان حداقل تعدادی کاربر به سایت تان هدایت میشوند. نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار در نظر داشته باشید این است که سایتی را انتخاب کنید که اگر تاثیر مثبت در سئو سایت تان ندارد حداقل باعث امتیاز منفی در سئو نشود و اسپم اسکور بالایی نداشته باشد.

بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران میتوانند برای معرفی کسب و کار شما مناسب تر باشند زیرا شما میتوانید مخاطبان هم زبان خود را برای ورود به سایت تان جذب کنید و از آن ها مشتری واقعی بسازید. سایت های زیادی وجود دارند که ادعا میکنند جز بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران هستند اما شما بهتر است قبل از درج تبلیغت تان آن ها را از هر نظر مورد بررسی قرار دهید تا تاثیر منفی در سئو ساییت تان نداشته باشند.

در این قسمت میخواهیم ۹۰ سایت تبلیغاتی رایگان ایرانی را به شما معرفی کنیم:

  • beyram-kabir.ir
  • www.beidokhtnews.ir
  • doormag.ir
  • wikiho.ir
  • eqamp.ir
  • virgool.io
  • persianblog.ir
  • www.blogfa.com
  • divar.ir
  • www.sheypoor.com
  • avalma.ir
  • rayamarketing.com
  • http://vista.ir/ads
  • http://mojri.org
  • http://www.tifaa.com
  • http://www.sodavar.ir
  • http://www.dar118.com
  • http://www.niaz118.com
  • http://www.digiaghahi.ir
  • http://www.istgah.org
  • http://www.khafanbazar.ir
  • http://payamagahi.com
  • http://niazdon.com
  • http://saniaz.com

شما میتوانید در این بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران کسب و کارتان را معرفی کنید و حتی با پرداخت هزینه بسیار پایینی لینک فالو و در بعضی مواقع لینک نوفالو دریافت کنید و به بهبود سئو سایت تان کمک کنید. باز هم اکید میکنیم قبل از انتخاب سایت های تبلیغاتی رایگان بررسی های لازم را انجام دهید تا این تبلیغات باعث افت رتبه بندی سایت تان نشوند.

البته باید دقت داشته باشید سایت شما باید زیرساخت لازم برای جذب کاربر را داشته باشد زیرا مثلا تصور کنید کاربران از سایت های تبلیغ کسب و کار به سایت شما وارد میشوند اما اگر سایت شما جذابیت لازم را نداشته باشد و کاربر پسند نباشد خیلی راحت شما این کاربران را از دست میدهید. پس هتر است به فکر طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان باشید که کاربران بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

با شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

بهترین سایت تبلیغاتی رایگان
بهترین سایت تبلیغاتی رایگان

سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار طیفی از مخاطبان را پوشش می‌دهند که روش هر یک از آنها در تبلیغ سایت شما کاملاً مشابه است: شما URL وب سایت حرفه ای خود و همچنین جزئیات اضافی در مورد کسب و کار یا سازمان خود را ارسال می کنید. این سایت‌ها، به نوبه خود، این اطلاعات را در بانک‌های اطلاعاتی خود وارد می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که وقتی کاربران دسته‌های محتوای مرتبط را جستجو می‌کنند، پیوندی به سایت شما ظاهر می‌شود.

این سایت های تبلیغاتی رایگان علاوه بر نمایش نام کسب و کار و وب سایت شما، می توانند بهینه سازی موتور جستجو یا سئوی شما را بهبود بخشند. این به ارتقاء وب سایت شما با افزایش رتبه آن در موتورهای جستجو کمک می کند و شانس یافتن خدمات شما در گوگل و جذب ترافیک به وب سایت تان را افزایش می دهد.

البته اگر هدف تبلیغ سایت شما باشد و میخواهید رد مدت زمان کوتاهتری به این هدف دست یابید میتوانید از خرید رپورتاژ آگهی نتیجه سریعتری بگیرید. با خرید ریپورتاژ میتوانید در سایت هایی که مخاطان بیشتری داشته و دامین اتوریتی بالاتری دارند به سایت خودتان لینک دهید و مخاطبان بیشتری را به سایت تان هدایت کنید.

در این قسمت میخواهیم ۱۰۰ سایت تبلیغاتی رایگان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون پرداخت هزینه در سایت های مختلف کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به اهداف تجاری خود دست یابید.

درست است که تعداد این سایت ها به ۱۰۰ سایت های تبلیغاتی رایگان نمیرسد اما شما میتوانید به راحتی د ر ین سایت ها کسب و کار خود را به صورت رایگان معرفی کنید و مخاطبان بیشتری را به وبسایت خود هدایت نمایید.

شما میتوانید از رسانه های اجتماعی نیز به عنوان تبلیغات برای سایت خود بهره بگیرید البته که باید شکه های اجتماعی را برای این کار انتخاب کنید که بیشترین مخاطب را به سایت تان هدایت کند و برای شما موثر باشد. برای انتخاب سایت های تبلیغاتی رایگان باید به کشوری که در آن هستید و قشری از مردم که قصد جلب توجه آن ها را دارید در نظر بگیرید و در سایت های تبلیغاتی رایگانی سایت تان را تبلیغ کنید که بیشترین نتیجه را برایتان داشته باشد.

نکته حائز اهمیت برای تبلیغات در سایت های مختلف این است که سایت شما باید بتواند کاربرانی که وارد میشوند را جذب کند و از آن ها مشتری بسازد. پس باید طراحی حرفه ای داشته باشد تا حتی از تعداد محدودی کاربر که به سایت شما وارد میشوند مشتری واقعی بسازید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی
سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی

تبلیغات برای سایت در رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک استراتژی قدرتمند برای صاحبان مشاغل است. اساساً پلتفرم‌های اجتماعی جز بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان هستند که کاربران زیادی در آن ها مشغول به فعالیت بوده و شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید و کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کنید. برای تبلیغات در سایت های مختلف در اینستاگرام خود را تبلیغ کنید یا یک کانال یوتیوب برای کسب و کارتان راه اندازی کنید، می توانید برند خود را بسازید و به مشتریان وفادار دسترسی پیدا کنید.

شما میتوانید از طریق ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به برندینگ سازی خدمات تان کمک شایانی کنید و در خاطر کاربران حک شوید. همین امر میتواند از کاربرانی که خدمات شما را مشاهده میکنند مشتری واقعی بسازد و به درآمد بیشتر شما کمک کند.

شما میتوانید از شبکه های اجتماعی زیر به عنوان بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان بهره بگرید:

بهترین سایت های تبلیغاتی

بهترین سایت های تبلیغاتی سایت هایی هستند که شما بتوانید خدمات خود را در آن ها معرفی کنید و به سایت تان لینک دهید و یا اطلاعات تماس تان را درج کنید. سایت های زیادی در این حوزه وجود دارند اما اگر شما میخواهید از این طریق به بهبود سئو سایت تان نیز کمک کنید بهتر است نکات زیادی را د ر انتخاب آن ها در نظر بگیرید تا تاثیر مثبت رد سئو سایت تان نیز داشته باشد. برای مثال دقت داشته باشید که این سایت ها دامین اتوریتی بالایی داشته باشند و اسپم اسکورشان پایین باشد.

در این قسمت سعی کرده ایم برترین سایت تبلیغاتی رایگان + جدید را به شما معرفی کنیم:

  • www.reddit.com
  • www.quora.com
  • www.tumblr.com
  • Foursquare
  • www.wikihow.com
  • mix.com
  • www.producthunt.com
  • digg.com
  • www.juxtapost.com
  • www.scoop.it
  • www.akonter.com

شما میتوانید در این سایت ها خدمات خود را معرفی کنید و به صفحاتی از سایت تان که کاربرپسندتر است لینک دهید تا کاربران از سایت های تبلیغ کسب و کار به سایت شما هدایت شوند و شما با روش های بازاریابی دیجیتال آن ها را به مشتری تبدیل کنید. بله همه چیز فقط تبلیغات در سایت های مختلف نیست و شما باید بستر لازم برای جذب کاربر و تبدیل او به مشتری را در سایت تان داشته باشید. پس بهتر است از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید از کاربران مشتری بسازید و کسب درآمد بیشتری از سایت تان داشته باشید.

بهترین سایت های تبلیغاتی
بهترین سایت های تبلیغاتی

تبلیغات سایت در گوگل

روش های مختلفی برای تبلیغات سایت در گوگل وجود دارد برای مثال شما میتوانید به جای تبلیغات در سایت های مختلف برای کسب و کارتان یک وبسایت زیبا و کاربرپسند طراحی کنید و از این طریق مشتری جذب کنید. شما میتوانید برای آن که تبلیغات سایت در گوگل به درستی انجام شود و کاربران بیشتری را جذب کنید روی سئو و بهینه سازی سایت تان تمرکز بیشتری داشته باشید تا در صفحات و نتایج برتر گوگل حضور داتشه باشید و برای مدت طولانی بتوانید از مزایای این بهینه سازی و ورود کاربران بیشتر به سایت تان بهره مند شوید.

روش دیگر برای تبلیغات سایت در گوگل بهره گیری از تبلیغات گوگل یا google ad میباشد.شما با پرداخت هزینه ای به گوگل این امکان را فراهم میکنید تا سایت تان در نتایج برتر نمایش داده شود و کاربران بیشتری به سایت تان وارد شوند.

برای تبلیغات سایت رایگان در گوگل میتوانید در سایت هایی که اعتبار بالایی دارند به صورت رایگان مطلب منتشر کنید و خدمات تان را معرفی کنید و کاربرانی که از این سایت ها بازدید میکنند را به سایت تان هدایت کنید.

در تبلیغات سایت در گوگل شما هزینه ای به گوگل میپردازید و بر اساس تعداد کلیک هایی که روی سایت تان انجام میشود از این هزینه کسر میشود. به ان ترتیب هزینه گوگل اد برای همه سایت ها در همه شرایط کسان نیست و بر اساس تعداد ورودی های سایت تان سنجیده میشود.

اگر نمیدانید تبلیغات سایت در گوگل را از چه طریقی میتوانید انجام دهید میتوانید از خدمات تبلیغات در گوگل آریا تهران کمک بگیرید. ما در زمینه گوگل اد بسیار فعال هستیم و شما میتوانید به راحتی از طریق تماس با همکاران ما تبلیغات تان را در گوگل با بالاترین کیفیت انجام دهید.

آموزش تبلیغات رایگان در سایت

بعد از پیدا کردن سایت تبلیغاتی رایگان جدید نحوه تبلیغ کسب و کار اهیمت زیادی پیدا میکند. شما باید بدانید که چگونه و با چه لحنی بنویسید و یا اصلا چه محتوایی تولید کنید که بتوانید کاربران زیادی را جذب کنید. تنها معرفی خدمات و کسب و کارتان کافی نیست و باید به گونه ای تولید محتوا داشته باشید که در عین معرفی کاربتن را ترغیب کنید از سایت تان دیدن کنند و به شما اعتماد کرده و از خدمات تان استفاده کنند.

این کار خیلی ساده نیست و باید در این حوزه تخصص داشت تا بتوان اعتماد کاربران را جلب کرد و حتی آن ها را به مشتری تبدیل کرد. ما در مقاله آموزش رایگان تبلیغ نویسی تا حدودی شما را با تبلیغ نویسی که اعتماد بیشتر کاربران را جلب کند و آن ها را به مشتری واقعی وفادار تبدیل کند آشنا کرده ایم. مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست و به شما کمک میکند نحوه تبلیغ کسب و کارتان را در بهترین سایت تبلیغات کسب و کار یاد بگیرید.

اگر میخواهید به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت کنید میتوانید آموزش تبلیغات رایگان در سایت را در آموزشگاه آریا تهران در کلاس های سئو یاد بگیرید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای از مهارت هایی که در این دوره آموخته اید کسب درآمد کنید.

همچنین اگر میخواهید با تولید محتوا هوشمندانه و بهینه سازی شده به صورت ارگانیک به صفحات برتر گوگل برسید میتوانید از شرکت تولید محتوا آریا تهران در این حوزه کمک بگیرید. ما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا سئو شده تخصص بالایی داریم و رزومه کاری قوی ما در این حوزه گویای این ادعاست.

با تولید محتوا سئو شده میتوانید این اطمینان را داشته باشید که کاربران بیشتری را جذب میکنید و در عین حال به بهبود سئو سایت تان و کسب رتبه های برتر گوگل کمک میکنید.

شما در این حوزه میتوانید از اپلیکیشن تبلیغات کسب و کار نیز بهره ببرید و از اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور که برای معرفی کسب و کار ها راه اندازی شده اند بهره ببرید. البته باز هم باید بدانید که چطور تبلیغات انجام دهید و از چه ترفند هایی برای جذب کاربران استفاده کنید.

جمعبندی

ما در این مقاله تلاش کردیم بهترین راه برای تبلیغات در ۱۰۰ سایت را اموزش دهیم و بهترین سایت تبلیغاتی رایگان را برای بهبود سب و کارتان معرفی کنیم. بعد از پیدا کردن بهترین سایت تبلیغات کسب و کار دقت داشته باشید که محتوا سئو شده تولید کنید و در عین حال محتوا شما کاربرپسند بوده و کاربان را برای ورود به سایت تان و استفاده از خدمات تان ترغیب کند. در این صورت است که میتوانید از طریق تبلیغات سایت در گوگل و در سایت های مختلف به درآمد بالایی برسید و به برندینگ سازی خدمات و کسب و کارتان کمک کنید.

سوالات متداول

بهترین سایت تبلیغاتی رایگان ایرانی و خارجی چیست؟

ما در این مقاله بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای تبلیغات سایت تان را به شما معرفی کرده ایم و شما میتوانید از طریق لیست قرار داده شده در این صفحه کاربران بیشتری را از سایر سایت ها به سایت تان هدایت کنید و کسب و کارتان را بهبود بخشید.

آیا تبلیغات سایت در گوگل به صورت رایگان است و جز تبلیغات رایگان به شمار میرود؟

برای تبلیغ در گوگل باید هزینه بپردازید تا در رتبه های برتر نمایش داده شوید. البته با سئو سایت تان میتوانید برای مدت زمان بیشتری در رتبه های برتر حضور داشته باشید و درآمد بالایی از این طریق کسب کنید.