بهترین آموزش فتوشاپ رایگان در ایران

آموزش فتوشاپ رایگان

اگر میخواهید هر ایده ای را که در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید و از دانش برترین اساتید فتوشاپ ایران بهره مند شوید آموزش فتوشاپ رایگان آموزشگاه آریا تهران را از دست ندهید.

تیزر فیلم آموزش فتوشاپ رایگان

آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان

مجموعه بزرگ آریا تهران تلاش کرده در ۹ فصل شامل ۵۰ قسمت آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این فیلم های آموزشی زیر نظر برترین اساتید فتوشاپ تهران تدریس شده است و شما میتوانید اطمینان داشته باشید بدون هیچ گونه پیش نیازی آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ رایگان را دریافت کنید و در این حوزه تبدیل به یک فرد متخصص و حرفه ای شود. اگر در آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان سوالی برای شما پیش آمده که در فیلم ها پاسخ داده نشده است میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ فصل اول – آموزش فتوشاپ مقدماتی

خرید فصل اول مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

تیم آموزشی آریا تهران در این صفحه ۱۴۵ ویدیو آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را در ۱۰ فصل جمع آوری کرده است و با قیمتی استثنایی و ارزان به فروش میرساند. شما میتوانید تمامی این فصول را به تنهایی به صورت مجزا خریداری کنید و هم میتوانید پکیج کامل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را به صورت یکجا خریداری کنید و صفر تا صد فتوشاپ را آموزش ببینید. همچنین در صورتی که بخواهید فتوشاپ ۲۰۱۷ را یاد بگیرید میتوانید به بخش پایین تر مراجعه کرده و ۲۳ قسمت از ۱۰۳ قسمت آموزش را به صورت رایگان مشاهده کنید و در صورت تمایل پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنید. همچنین شما می توانید برای کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و یا آزمون های استخدامی اقدام به دریافت نمونه سوالات فتوشاپ نمایید و مهارت های خود را بسنجید.

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ فصل اول

قسمت ۱ – معرفی و خوشامدگویی

قسمت ۲ – دانلود و نصب فتوشاپ

قسمت ۳ – نحوه باز کردن فایل های فتوشاپ

قسمت ۴ – باز کردن سند و تصاویر در dng

قسمت ۵ – حالت‌های رنگی چیست

دانلود فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ – آموزش فتوگرافی در فتوشاپ

خرید فصل دوم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

در فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ رایگان نحوه ترکیب تصاویر و ایحاد تصاپیر منحصر به فرد آموزش داده میشود و شما میتوانید ساخت تصاویر یونیک و منحصر به فرد را به صورت صفر تا صدی از بهترین سایت آموزش فتوشاپ فرا بگیرید. در این فرصت استثنایی میتوانید اقدام به خرید پکیج آموش فوشاپ ۲۰۲۰ کنید وو در صورت تمایل میتوانید فصل دوم را که آموزش فتوگرافی در فتوشاپ یا به عبارتی آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ میباشد را به صورت مجزا خریداری کنید. در آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ با ابزار ادیت عکس در فتوشاپ به طور کامل آشنا میشوید و به راحتی میتوانید با نکات آموزش رایگان ادیت عکس با فتوشاپ بهترین ادیت ساده با فتوشاپ را یاد بگیرید. در پایان این فصل و با تکمیل فصل های ۳ و ۴ میتوانید آموزش ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ را یاد بگیرید و به راحتی تصاویر جذاب و منحصر به فرد تولید کنید. اگر سوالی در مورد آموزش فتوگرافی در فتوشاپ دارید میتوانید در قسمت نظرات این صفحه بیان کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

دانلود فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ 2020 – آموزش فتوگرافی در فتوشاپ

قسمت ۱ – دوج و برن با کمک رزمناوها

قسمت ۲ – دو راه برای قرار دادن یک تم رنگ روی تصاویر

قسمت ۳ – ایجاد تم رنگ روی تصاویر و روش تصاویر سیاه و سفید

قسمت ۴ – ایجاد یک تم رنگی با استفاده ازgradient map و سیاه و سفید

دانلود فصل سوم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ – آموزش طراحی در فتوشاپ

خرید فصل سوم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

در فصل سوم پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان به شما نحوه طراحی در فتوشاپ را آموزش میدهیم و شما میتوانید به راحتی طراحی های جذاب و منحصر به فرد در این نرم افزار ایجاد کنید و پروژه های زیبایی ایجاد کنید. طراحی در فتوشاپ یکی از چالش هایی است که برای ایجاد پروژه های منحصر به فرد در فتوشاپ نیاز میشود اما متاسفانه در آموزش کامل فتوشاپ ۲۰۲۰ این موضوع از قلم میفتد و کمتر استادی این مبحث را به صورت صفر تا صدی آموزش میدهد. در این پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان شما میتوانید آموزش فتوشاپ pdf را نیز دریافت کنید تا بتوانید بدون محدویدت های زمانی و مکانی نکات آموزشی را دریافت کرده و حتی برای تحقیقات و پروژه های کاری خود از آن استفاده کنید. شما در این فصل آموزش جامع فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید مرحله به مرحله کار با ابزار های طراحی در فتوشاپ را یاد بگیرید و در صورتی که ایرادی در هر بخش داشتید میتوانید سوال تان را از اساتید ما بپرسید. ما شما را در هیچ مرحله ای از آموزش فتوشاپ حرفه ای رایگان تنها نمیگذاریم و در هر شرایطی پاسخگوی سوالات و ایرادات شما هستم. شما میتوانید فیلم های آمومزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را چندین بار مشاهده کنید و نکات آموزشی را به صورت عمیق درک کنید.

دانلود فصل سوم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ 2020 – آموزش طراحی در فتوشاپ

قسمت ۱- تمرین ترکیب حالات

قسمت ۲ – برچسب زدن روی بطری

قسمت ۳ – ابزار Puppet warp

دانلود فصل چهارم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ – آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

خرید فصل چهارم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

طراحی کارت ویزیت یکی از کار هایی است که بازار کار خوبی دارد و میتواند برای شما درآمد بالایی به همراه داشته باشد. در پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان تخصصی ترین آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید در پایان این دوره آموزشی زیباترین کارت ویزیت ها را با فتوشاپ طراحی کنید. در آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی این مهارت را یاد بگیرید و به راحتی تنها با همین فصل آموزشی جذب بازار کار شده و به راحتی کسب درآمد کنید. در انتهای این پکیج آموزش جامع فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید فایل آموزش فتوشاپ pdf را نیز دریافت کنید و نکات آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ را به صورت فایل پی دی اف دریافت کنید. اگر سوالی در مورد آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ ۲۰۲۰ دارید میتوانید در قسمت نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید فتوشاپ بهترین سایت آموزش فتوشاپ در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

دانلود فصل چهارم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ 2020 – آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

آنچه در فصل چهارم یاد خواهید گرفت

دانلود فصل پنجم فیلم رایگان ۰ تا ۱۰۰ فتوشاپ – آموزش طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰

خرید فصل پنجم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

در فصل پنجم از آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ آریا تهران آموزش طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰ با ذکر نکات جزیی و حرفه ای در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید در انتهای این فصل آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ ۲۰۲۰ بروشور های جذاب و حرفه ای طراحی کنید و از این راه کسب درآمد بالایی داشته باشید. همان طور که میدانید طراحی بروشور در فتوشاپ علاوه بر آن که نیاز به آموزش تخصصی دارد نیاز به قوه خلاقیت بالایی نیز دارد که اساتید ما با انجام تمارین زیاد این خلاقیت را به شما میدهند. به این ترتیب شما با مشاهده فیلم آموزش طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید علاوه بر یادگیری ساخت بروشور های منحصر به فرد میتوانید با تقویت خلاقیت خود طرح های جذابی نیز ایجاد کنید و از این راه درآمد خود را چندین برابر کنید. اگر به یادگیری فتوشاپ صفر تا صد علاقه مند هستید و میخواهید در کلاس های حضوری آریا تهران شرکت کنید میتوانید در انتهای این دوره های حضوری مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این دوره برای مهاجرت و یا ورود به بازار کار بهره مند شوید. اگر سوالی در هر بخش از فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ داشتید میتوانید از اساتید ما بپرسید تا بدون ایرد بتوانید اقدام به طراحی بروشور در فتوشاپ ۲۰۲۰ کنید.

دانلود فصل پنجم فیلم رایگان ۰ تا ۱۰۰ فتوشاپ – آموزش طراحی بروشور در فتوشاپ 2020

قسمت ۱ – طراحی بروشور پارت ۱

قسمت ۲ – طراحی بروشور پارت ۲

قسمت ۳– طراحی بروشور پارت ۳

دانلود فصل ششم فیلم آموزش نرم افزار فتوشاپ رایگان – آموزش دابل اکسپوژر در فتوشاپ ۲۰۲۰

خرید فصل ششم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

شما در فصل ششم آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ ۲۰۲۰ به مرحله حرفه ای شدن نزدیک تر میشوید و میتوانید تحت آموزش دابل اکسپوژر در فتوشاپ ۲۰۲۰ قرار گیرید و تصاویر را با هم ترکیب کرده و پروژه های حرفه ای تری ایجاد کنید. هدف ما در این صفحه این بوده که آموزش فتوشاپ حرفه ای رایگان را به صورت پروژه محور پیش ببریم و شما را با نکات کاربردی و مناسب نیاز بازار کار آشنا کنیم. با انجام تمریناتی که در این فصل های آموزشی فتوشاپ به شما گفته میشود میتوانید نمونه کار های بیشتری در رزومه کاری خود ایجاد کنید و به این ترتیب برای ورود به بازار کار روند سریع تری را طی کنید. با دانلود آموزش فتوشاپ pdf میتوانید بیشتر با نمونه کار های کارآموزان آریا تهران در بخش های گرافیکی آشنا شوید و خلاقیت بیشتری برای ایجاد پروژه های منحصر به فرد به دست آورید.

دانلود فصل ششم فیلم آموزش نرم افزار فتوشاپ به صورت رایگان – آموزش دابل اکسپوژر در فتوشاپ 2020

قسمت ۱ – دابل اکسپوژر پارت ۱

قسمت ۲ – دابل اکسپوژر پارت ۲

قسمت ۳ – دابل اکسپوژر پارت ۳

دانلود رایگان فصل هفتم فیلم آموزش فتوشاپ – آموزش روتوش در فتوشاپ ۲۰۲۰

خرید فصل هفتم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

یکی از مهمترین کاربردهای نرم ازار فتوشاپ روتوش تصاویر میباششد و ما این فصل آموزش فتوشاپ را به آموزش روتوش در فتوشاپ ۲۰۲۰ اختصاص داده ایم. در این فصل به صورت صفر تا صدی روتوش تصاویر را به شما آموزش داده ایم و شما میتوانید تنها با خرید این فصل به راحتی ادیت و ویرایش تصاویر را یاد بگیرید و در این حوزه مشغول به کار شوید.در فصل هفتم آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان میتوانید ایراداتی که در عکس ها وجود دارد را برطرف کنید و تصاویر بی نقصی را به مشتری ارائه دهید. البته این نکته را باید به عرض شما برسانیم اگر میخواهید روتوش عکس در فتوشاپ را به صورت فوق حرفه ای اید بگیرید میتوانید در کلاس های حضوری آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید و علاوه بر مزایای کلاس حضوری میتوانید در انتهای دوره آموزشی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای نیز دریافت کنید.

دانلود رایگان فصل هفتم فیلم آموزش فتوشاپ – آموزش روتوش در فتوشاپ 2020

قسمت ۱ – روتوش پایه پارت ۱

قسمت ۲ – ابزار patch پارت ۲

قسمت ۳ – ابزار healing brush

دانلود فصل هشتم فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ – آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ

خرید فصل هشتم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار فتوشاپ فتومونتاژ میباشد. در این فصل ما آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و شما میتوانید با استفاده از این نکات آموزشی به راحتی عکس هایی ایجاد کنید که ترکیبی از چند تصویر میباشد و به این ترتیب تصاویر یونیک و جذابی ایجاد کنید. در این فصل آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ شما را با ابزار های فتومونتاژ آشنا میکنیم و نکات استفاده از این ابزار ها را به شما آموزش میدهیم. مهمترین ویژگی این دوره آموزشی این است که میتوانید با دانلود پکیج کامل ۱۰ فصل آموزش فتوشاپ حرفه ای ۲۰۲۰ هرآنچه برای کار با این نرم افزار نیاز است بدانید را آموزش میبینید و میتوانید با مشاهده چندین باره این فیلم های آموزشی به سطح حرفه ای برای کار با نرم افزار فتوشاپ دست یابید.

دانلود فصل هشتم فیلم آموزش فتوشاپ – آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ

قسمت ۱ – فتومونتاژ پارت ۱

قسمت ۲ – فتومونتاژ پارت ۲

قسمت ۳ – فتومونتاژ پارت ۳ pen

دانلود فصل نهم آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰– آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام در فتوشاپ

خرید فصل نهم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

از دیگر کاربرد های نرم افزار فتوشاپ طراحی پست و استوری اینستاگرام در فتوشاپ میباشد و امروزه با توجه به مجبویت اینستاگرام و فراهم شدن زمینه هایی برای کسب درآمد از این پلتفرم همه به دنبال ایجاد پست و استوری های جذاب و منحصر به فرد در اینستاگرام هستند که مخاطبان بیشتری را جذب کند. شما با خرید فیلم آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام در فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید به راحتی یاد بگیرید چطور بهترین و جذاب ترین پست ها و استوری ها را بسازید و فالور های بیشتری را جذب کنید. خرید همین قسمت از پکیج آموزش کامل فتوشاپ ۲۰۲۰ هرآنچه برای طراحی های اینستاگرام در فتوشاپ نیاز است بدانید را در اختیارتان قرار میدهد و شما میتوانید با یک دانش ابتدایی از فتوشاپ به راحتی در اینستاگرام به فعالیت های خود رنگ و بوی تازه ای بدهید. شما میتوانید تمام این نکات آموزشی را از سایت های مرجع خارجی نیز دریافت کنید. البته باید این نکته را بدانید که در بهترین سایت های آموزش فتوشاپ در جهان مانند سایت udemy شما باید با هزینه های بسیار بالاتری کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید. به همین دلیل بهترین کار این است که ابتدا تمام ۱۴۵ قسمت فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای رایگان آریا تهران را دانلود کنید و در صورتی که از نحوه تدریس استاد رضایت داشتید اقدام به خرید و دانلود آموزش فتوشاپ با هزینه ای بسیار کمتر از سایت های خارجی کنید.

دانلود فصل نهم آموزش فتوشاپ 2020– آموزش طراحی پست و استوری اینستاگرام در فتوشاپ

قسمت ۱ – طراحی کاور پارت ۱

دانلود فصل دهم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ – ترفند آپلود عکس بدون افت کیفیت در اینستاگرام

خرید فصل دهم مجزا خرید ۱۰ فصل کامل

یکی از کار هایی که برای جذب فالور در اینستاگرام میتوانید انجام دهید آپلود عکس های باکیفیت میباشد اما معمولا وقتی عکس ها را در اینستاگرم آپلود میکنید کیفیت آن ها کاهش پیدا میکند. در این فصل آموزشی ما ترفند آپلود عکس بدون افت کیفیت در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد و شما میتوانید به راحتی از این راه به موفقیت در جذب فالور در اینستاگرام برسید. اگر تنها به کسب و کار در اینستاگرام و فضای مجازی علاقه مند هستید به شما توصیه میکنیم فصل ۹ و ۱۰ آموزش حرفه ای فتوشاپ ۲۰۲۰ را از دست ندهید. البته شما میتوانید این دو فصل را به صورت مجزا خریداری کنید اما با خرید پکیج کامل ۱۰ فصل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید با سایر کاربرد های این نرم افزار نیز آشنا شوید و با خلاقیت بیشتری در فضای مجازی فعالیت کنید.

دانلود فصل دهم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۲۰ – ترفند آپلود عکس بدون افت کیفیت در اینستاگرام

آنچه در فصل دهم یاد خواهید گرفت

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ فصل اول – شروع کار با فتوشاپ

خرید ۱۰۳ قسمت پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷

تیم اریا تهران بنا به درخواست کاربران و دانشجویان خود اقدام به ارائه فیلم آموزش کامل نرم افزار فتوشاپ برای شما نموده است. شما می توانید در این صفحه اقدام به دریافت کامل ترین فیلم و آموزش نرم افزار فتوشاپ آن هم به صورت رایگان نمایید. این دوره شامل ۱۰۱ ویدیو در خصوص آموزش نرم افزار فتوشاپ می باشد که ۲۳ قسمت از آن که شامل بخش مقدماتی تا پیشرفته می باشد رایگان است و شما می توانید اقدام به دانلود آن ها به صورت مجزا و یا خرید ۱۰۱ قسمت به صورت کلی نمایید. در صورتیکه در هر بخش از آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ سوالی داشتید میتوانید در قسمت نظرات سوال تان را مطرح کنید تا استید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ فصل اول

قسمت ۱ – معرفی دوره به همراه ویژگی های فتوشاپ

قسمت ۲ – آشنایی با قسمت های مختلف در فتوشاپ و حذف و اضافه نوار ها

قسمت ۳ – ذخیره فایل و معرفی پسوند ها در فتوشاپ

قسمت ۴ – معرفی پالت تاریخچه و نوار وضعیت در فتوشاپ

قسمت ۵ – ابزار انتخاب در فتوشاپ

قسمت ۶ – ردیف ها و ستون ها در فتوشاپ

قسمت ۷ – ابزار lasso در فتوشاپ

قسمت ۸ – ابزار select در فتوشاپ

قسمت ۹ – ابزار select قسمت دوم

قسمت ۱۰ – ابزار magic wand در نرم افزار فتوشاپ

قسمت ۱۱ – ابزار برش یا crop در فتوشاپ

قسمت ۱۲ – معرفی transform در فتوشاپ

دانلود فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ – کار با لایه ها

خرید ۱۰۳ قسمت پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷

در فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ رایگان نحوه کار با لایه های مختلف را به شما آموزش داده ایم و شما در این فیلم های آموزشی که بهترین سایت آموزش فتوشاپ برای شما تهیه کرده است میتوانید نحوه اضافه کردن المان های مختلف در لایه های متعدد فتوشاپ را یاد بگیرید. این فرصت مناسبی است که بهترین سایت آموزش فتوشاپ برای شما فراهم کرده است تا بتوانید پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان را به صورت یکجا دریافت کرده و بدون هیچ گونه پیش نیازی در این حوزه حرفه ای شوید. مهمترین ویژگی که پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان آریا تهران دارد این است که شما میتوانید در هر بخش از آموزش که سوالی برایتان پیش آمد به راحتی در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف کنند.

دانلود فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷

قسمت ۱۳ – تغییر اندازه در فتوشاپ

قسمت ۱۴ – شروع کار با لایه های در فتوشاپ

قسمت ۱۵ – ایجاد و تغییر نام لایه در فتوشاپ

قسمت ۱۶ – حذف و کپی یک لایه در فتوشاپ

قسمت ۱۷ – ادغام لایه ها در فتوشاپ

دانلود فصل سوم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ – کار با مدل های رنگی

خرید ۱۰۳ قسمت پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷

در فصل سوم از پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان شما نحوه ساخت پس زمینه های رنگی دلخواهتان را یاد میگیرید و میتوانید به راحتی انواع پس زمینه ها را در فتوشاپ بسازید و مدل حرفه ای نهایی خود را تولید کنید. بهترین آموزش فتوشاپ آموزشی است که به صورت مرحله به مرحله شما را برای حرفه ای تر شدن آماده کند و از شما یک طراح حرفه ای بسازد و دقیقا این همان چیزی است که در آموزش فتوشاپ حرفه ای رایگان آریا تهران اتفاق میفتد. در این آموزش ها به ترتیب شما را با بخش ها و قابلیت های مختلف نرم افزار فتوشاپ آشنا میکنیم و شما مرحله به مرحله کار با بخش های مختلف فتوشاپ را یاد گرفته و به تدریج در این بخش ها حرفه ای میشوید. شما با دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته میتوانید هر فیلم را چندین بار ببینید و در صورتی که ایرادی در هر بخش داشتید میتوانید از اساتید ما سوال تان را بپرسید و برای کسب مهارت فیلم های بعدی را مشاهده کنید.

دانلود فصل سوم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ – کار با مدل های رنگی

قسمت ۱۸- آشنایی با مدل های رنگی در فتوشاپ

قسمت ۱۹ – ایجاد شیب رنگی یا gradient در فتوشاپ

دانلود فصل چهارم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ – کار با ابزار براش

خرید ۱۰۳ قسمت پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷

براش یکی از ابزار های مهم در فتوشاپ است که شما میتوانید با استفاده از این ابزار نماد هایی را به لایه های فتوشاپ خود اضافه کنید. در فصل چهارم پکیج بهترین آموزش فتوشاپ شما با تنظیمات براش ها در فتوشاپ آشنا میشوید و میتوانید به راحتی براش های دلخواه تان را ایجاد کنید. مهمترین ویژگی که پکیج آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ رایگان آریا تهران دارد این است که شما میتوانید علاوه بر دانلود فیلم آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته ومشاهده متعدد هر فیلم میتوانید اقدام به دانلود آموزش فتوشاپ pdf کنید و به این ترتیب در هر زمان ایرادات خود را برطرف کرده و با قابلیت های بیشتر المان های فتوشاپ به صورت تئوری آشنا شوید.

دانلود فصل چهارم فیلم آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۷ – کار با ابزار براش

قسمت ۲۰ – معرفی ابزار براش در فتوشاپ

قسمت ۲۱ – ایجاد یک براش جدید

قسمت ۲۲ – تنظیمات براش در فتوشاپ

قسمت ۲۳ – ترکیب براش ها در فتوشاپ

صفر تا صد فتوشاپ یاد بگیر

آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان

یکی از خدماتی که اساتید آریا تهران ارائه میدهند آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان میباشد. شما میتوانید به عنوان یک عکاس آماتور و یا حتی حرفه ای هرآنچه برای کار با نرم افزار فتوشاپ نیاز است را یاد بگیرد و از مهارت های کسب شده کسب و کار خود را رونق بخشید. روتوش و ادیت تصاویر یکی از مهارت هایی است که تکمیل کننده کار عکاسان است و اگر عکاسی بتواند این مهارت را خود کسب کند میتواند هنر خود را گسترش دهد و به همگارن در زمان کوتاهتری معرفی کند.
در بخش هایی از فیلم هایی که در این صفحه قرار داده شده است رتوش و ادیت تصاویر آموزش داده شده است که شما میتوانید به عنوان آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان از آن ها بهره ببرید. اگر سوالی در این اموزش ها دارید و یا میخواهید آموزش جامع تری برای این بخش تهیه شود میتوانید در بخش نظرات اعلام کنید تا همکاران ما برای تهیه فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان اقدام کنند.

آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی رایگان

یادگیری فتوشاپ با کمترین امکانات

آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی

از برنامه های آینده این صفحه این است که شما را با آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی آشنا کنیم و نرم افزار هایی که میتوان در گوشی برای ادیت و ویرایش عکس از آن ها استفاده کرد را به شما عزیزان معرفی کنیم. امروز همه خواهان این موضوع هستند که بتوانند با کمترین امکانات مهارت های جدیدتری را یاد بگیرند و از مهارت های کسب شده خود درامدزایی داشته باشند. یکی از مهارت هایی که میتواند شما را به درامد بالایی برساند فتوشاپ با گوشی میباشد.
خوشبختانه امروزه همه دارای گوشی هوشمند هستند و شما میتوانید با یادگیری این مهارت بدونت نیاز به سیستم پیشرفته و لپ تاپ تصاویر را ویرایش کنید و به عنوان یک گرافیست ، طراح و یا ادیتور مشغول به کار شوید. در آینده فیلم های آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی در این صفحه برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد و شما میتوانید با استفاده از این آموزش ها در هر سنی که هستید حتی در خانه کسب درآمد کنید.

آموزش فتوشاپ رایگان با گوشی

ایده ها رو به واقعیت تبدیل کن

دانلود فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

در کنار ۵۰ قسمت فیلم آموزش فتوشاپ حرفه ای که توسط برترین اساتید فتوشاپ آریا تهران تدریس شده در این بخش نمونه های دیگیری از فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی را قرار داده ایم. اگر میخواهید با پروژه های حرفه ای تری در دنیای فتوشاپ اشنا شوید و برای طراحی های خود از آن ها ایده بگیرید مشاهده فیلم های آموزشی سایت یوتیوب نیز به شما پیشنهاد میشود.

قسمت ۱ – فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

قسمت ۲ – فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

قسمت ۳ – فیلم آموزش رایگان فتوشاپ به زبان فارسی

سرفصل های فیلم آموزش فتوشاپ رایگان

در آموزشگاه آریا تهران تدریس بر اساس سرفصل های تایید شده توسط سازمان فنی و حرفه ای و نیاز بازار کار میباشد. در آموزشگ فتوشاپ آریا تهران هرآنچه نیاز بازار کار باشد به صورت عملی به شما آموزش داده میشود و شما برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بیشتر آماده میشوید. سرفصل های آموزش فتوشاپ عبارتند از :

  • شروع کار با فتوشاپ
  • کار با لایه ها
  • آشنایی با مدل های رنگی
  • ابزار براش
  • ایجاد لایه های متنی در فتوشاپ
  • ایجاد جلوه های ویژه روی لایه ها در فتوشاپ
  • رسم شکل با فتوشاپ
  • کار با ابزار pen
  • ابزار پاک کن
  • اصلاح و روتوش تصاویر
  • ابزار های اصلاح تصاویر در فتوشاپ
  • کانال ها و ماسک ها در فتوشاپ
  • تنظیمات نور و رنگ در فتوشاپ
  • تنظیمات خطکش و خط راهنما در فتوشاپ
  • مدل های رنگی در فتوشاپ
  • فیلتر ها در فتوشاپ

سرفصل های فیلم آموزش فتوشاپ رایگان

آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰

مجموعه آریا تهران برای آن که شما بتوانید مهارت های کار با نرم افزار فتوشاپ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ را به صورت تخصصی کسب کنید و زیر نظر برترین استاد فتوشاپ تهران آموزش ببینید در این صفحه آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۱ و آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۰ را فراهم کرده است. شما میتوانید با تکنیک هایی که استاد گرانقدر به شما آموزش میدهد برای ورود به بازار کار آماده شوید و به سرعت از مهارت های خود کسب درآمد کنید. با وجود ان که آموزش های قرار گرفته در این صفحه به عنوان آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۱ و آموزش فتوشاپ رایگان ۲۰۲۰ میتواند شما را در این حوزه به یک فتوشاپ کار حرفه ای تبدیل کند اما اگر تمایل داشته باشید در قبال یادگیری این مهارت ها مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید وپ از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید میتوانید در کلاس های آموزش فتوشاپ آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید. کلاس های آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود تا شما عزیزان بتوانید بدون محدودیت زمانی در این کلاس ها شرکت کنید و سطح مهارت های فنی و تخصصی خود را ارتقا بخشید.

آموزش فتوشاپ پیشرفته رایگان

در برنامه های آینده این صفحه این است که برای شما عزیزان آموزش فتوشاپ پیشرفته رایگان قرار داده شود تا شما بتوانید هرآنچه برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای نیاز اسشت بدانید را یاد بگیرید. اگر مبحث خاصی مد نظر شماست که تمایل دارید در این بخش آموزش داده شود میتوانید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا اساتید ما در تهیه فیلم های آموزش فتوشاپ پیشرفته رایگان این موارد را در نظر داشته باشند. اگر میخواهید سریعتر آموزش پیشرفته فتوشاپ را یاد بگیرید و در کنار یادگیری مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید میتوانید در کلاس های اموزشی ما شرکت کنید. این کلاس ها مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و شما میتوانید هرآنچه برای حرفه ای شدن در این حوزه نیاز است بدانید را یاد بگیرید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری کلاس های آموزشی با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و از هزینه برگزاری کلاس ها و روز ها و ساعات مطلع گردید.

آموزش مجازی فتوشاپ به همراه ارائه مدرک فنی حرفه ای

در دوره های آنلاین نرم افزار فتوشاپ همانند دوره های حضوری به هنرجویان شرکت کننده در این دوره مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای به همراه مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران ارائه می شود. یکی از ویژگی های مهم این مدرک این است که با توجه به این که از سوی سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود و قابل ترجمه می باشد، شما می توانید آن را با تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی ارائه دهید.

کلاس آنلاین فتوشاپ

کلاس آنلاین فتوشاپ، یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در بین تمامی نرم افزار های گرافیکی می باشد. کلاس های آنلاین فتوشاپ شامل کلاس های خصوصی و عمومی می باشد، که البته تمامی سرفصل های ارائه شده در کلاس های خصوصی و عمومی مشابه می باشد، اما همانطور که مطلع هستید معمولا در کلاس های خصوصی فرصت بیشتری برای پرسش و پاسخ بین استاد مربوطه و هنرجو وجود دارد، و زمان بیشتری برای حل تمرینات و مثال های بیشتر صرف می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه چگونگی شرکت در کلاس های آنلاین فتوشاپ به صورت خصوصی و عمومی با همکاران ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

آموزش فتوشاپ برای بازار کار + مدرک فنی حرفه ای فتوشاپ

شما عزیزان در دوره آموزش فتوشاپ برای بازار کار علاوه بر این که با مفاهیم عملی و کاربردی نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید می توانید از آموزشگاه آریا تهران مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی فتوشاپ را دریافت نمایید تا در صورتی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشتید بتوانید با استفاده از مدرک بین المللی فتوشاپ در خارج از کشور نیز مشغول به کار شوید ضمن این که در داخل ایران هم مدرک فتوشاپ می تواند ورود شما را به بسیاری از شرکت های معتبر که به یک فتوشاپ کار حرفه‌ای نیاز دارند را میسر کند. مدرک مورد نظر کاملا مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای می باشد، و تمامی سرفصل های ارائه شده دراین دوره هم مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ی تنظیم شده است.

آموزش فتوشاپ برای بازار کار
توضیحات بیشتر در مورد آموزش مجازی فتوشاپ

اس های حضوری دارند، دوره های آنلاین و مجازی بستری را فراهم کرده اند که شما بتوانید با صرف هزینه کمتر آموزش های لازم را فرا بگیرید. اما ممکن است شما سئوالات زیادی را در مورد نحوه برگزاری و شرکت در این دوره های آنلاین داشته باشید، که ما در این قسمت سعی می کنیم که برخی از این ابهامات را برطرف سازیم. مثلا این جهت شرکت در دوره آنلاین فتوشاپ چه امکاناتی را شما نیاز دارید ؟ امکانات مورد نیاز جهت شرکت در این دوره آموزشی همرا داشتن یک کامپیوتر و یا لپ تاب، و همچنین داشتن گوشی هوشمند و یا تبلت و اتصال این وسایل به اینترنت نیاز شما را جهت شرکت در این کلاس ها برطرف می سازد. مورد بعدی که بسیاری از هنرجویان با برقراری تماس با همکاران مهمانطور که در ابتدای مطلب گفته شد به دلیل مشکلاتی که هنرجویان برای شرکت در کلا سئوال می کنند این است که آیا در این کلاس امکان سئوال از استاد و رفع اشکال همانند کلاس های حضوری وجود دارد ؟ بله مطمئنا در کلاس های آنلاین هم شما امکان تایپ کردن و صحبت کردن با استاد را دارید، بویژه در کلاس های خصوصی که زمان بیشتری هم جهت رفع اشکال در اختیار شما خواهد بود. آیا در دوره های آنلاین فتوشاپ فیلم کلاس ها همانند کلاس های حضوری ضبط می شود ؟ در این مورد شما می توانید هماهنگی های لازم را با استاد مربوطه انجام دهید، تا تا صورت تمایل پس از پایان کلاس فیلم آموزش به طور کامل توسط استاد ضبط شود و دراختیار شما قرار گیرد. همانطور که ملاحظه کردید تمامی امکاناتی که در کلاس های حضوری وجود دارد، در کلاس های آنلاین هم این امکانات و مزایا به هنرجویان ارائه می شود، در صورتی که هرگونه ابهام و یا سئوالی در مورد دوره آنلاین نرم افزار فتوشاپ دارید می توانید با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

کارآموزان فتوشاپ آریا تهران

نظرات کارآموزان فتوشاپ

نظرات کارآموزان فتوشاپ آریا تهران

نظرات کارآموزان فتوشاپ آریا تهران

نظرات کارآموزان فتوشاپ آریا تهران

ما شما را تنها نمی گذاریم! مقالات و فیلم های رایگان فتوشاپ

تا اینجا شما با دانلود آموزش فتوشاپ قطعا به یک دید کلی نسبت به این نرم افزار رسیده اید و برای ادامه یادگیری خود برنامه ریزی نموده اید. در بخش آموزش ما هرگز شما را رها نمکنیم و همواره با انتشار جدیدترین و کاربردی ترین مسائل مربوط به فتوشاپ شما را در امر فتوشاپ یاری میکنیم. اگر میخواهید همیشه در حوزه طراحی با فتوشاپ حرفه ای عمل کنید بهتر است این صفحه را ذخیره کنید و هر هفته مقالات جدیدی که در این بخش قرار داده میشود را مطالعه کنید. ما به زودی بهترین مقالات آموزشی آموزش فتوشاپ با گوشی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با مطالعه مقالات آموزشی فتوشاپ میتوانید اشکالات خود را در بخش های مختلف رفع کنید و به صورت مداوم در این حوزه پیشرفت کنید. برای مطالعه تمام مقالات آموزشی فتوشاپ میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

چقدر فتوشاپ بلدی؟ مهارتتو بسنج

آزمون آنلاین فتوشاپ

اگر تا حدودی کار با نرم افزار فتوشاپ را بلد هستید و میخواهید برای آزمون فنی و حرفه ای اقدام کنید و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید بهترین کار سنجش میزان مهارت هایتان در این حوزه میباشد. یکی از بهترین کارهایی که تیم آریا تهران برای علاقه مندان به این حوزه انجام داده است شبیه سازی آزمون فنی و حرفه ای است که شما میتوانید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه آزمون آنلاین فتوشاپ وارد شوید و آماده آزمون گردید.
آزمون آنلاین فتوشاپ به شما کمک میکند بیشتر با نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای و یا آزمون های استخدامی آشنا شوید و با در اختیار داشتن نمونه سوالات بیشتر موفقیت خود را تضمین کنید.

آزمون آنلاین فتوشاپ

زمان برگزاری دوره های حضوری

تقویم آموزشی دوره های گرافیک

آموزش فتوشاپ پیشرفته

کلاس فتوشاپ پیشرفته

5
66
توضیحات: برگزاری کلاس فتوشاپ پیشرفته در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران کلاس فتوشاپ پیشرفته
۱۶ فروردین ۱۴۰۳
1299000 تومان
حضوری آنلاین
1 ماه
ثبت نام
کلاس فتوشاپ مقدماتی در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

4.9
258
توضیحات: دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت کاملا پروژه محور و ۱۰۰ درصد عملی با شرکت در دوره
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
999000 تومان
حضوری
1.5 ماه
ثبت نام

دوره فتوشاپ مستر

4.9
44
توضیحات: در این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده میشود و
۱۹ فروردین ۱۴۰۳
3500000 تومان
حضوری آنلاین
2.5 ماه
ثبت نام
کلاس فتوشاپ مقدماتی در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

4.9
258
توضیحات: دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت کاملا پروژه محور و ۱۰۰ درصد عملی با شرکت در دوره
۲۵ فروردین ۱۴۰۳
999000 تومان
حضوری آنلاین
1.5 ماه
ثبت نام
کلاس فتوشاپ مقدماتی در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

4.9
258
توضیحات: دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت کاملا پروژه محور و ۱۰۰ درصد عملی با شرکت در دوره
۳۱ فروردین ۱۴۰۳
999000 تومان
حضوری
2 ماه
ثبت نام

دوره فتوشاپ مستر

4.9
44
توضیحات: در این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده میشود و
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
3500000 تومان
حضوری آنلاین
3 ماه
ثبت نام

17 دیدگاه برای آموزش فتوشاپ رایگان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ویدا

    سلام آیا کلاس های فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته آنلاین هم دار ید که ثبت نام کنیم برای افرادی که تهران نیستند

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز بله ما دوره های انلاین ام داریم که میتونید ثبت نام کنید دوست عزیز

  2. مهناز

    ببخشید من متوجه نشدم اول صفحه نوشتین رایگان ولی بعد قیمت زدین میشه راهنمایی کنید. ممنون

    • eskandari

      قسمت های رایگان در صفحه بارگزاری شده اند و شما برای دریافت ادامه آموزش های هر بخش هم میتوانید اقدام به خرید بخش مورد نظر نمایید و هم میتوانید پکیج کامل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ را دریافت کنید

  3. محسن احسنی آرانی

    سلام توی ویدئو ها نوشته بود استفاده و کپی برداری مشکل داره
    و فقط برای سفارش دهنده اصلی هست؟
    الان تکلیف چیه؟

    • eskandari

      منظور این هستش که از این فیلم در سایت و شبکه های اجتماعی تان بدون ذکر منبع استفاده نکنید

  4. مهربونی

    سلام عرض ادب و احترام
    قسمت ۱۸ و ۱۹ یه فیلمه
    لطفا بررسی کنید

  5. مهربونی

    سلام- از استاد بسیار متشکر م- ایشون بسیار مسلط و عالی تدر یس می کنند-سپاس

  6. گمنام

    سلام ویدیو های فصل ۳ یکی هستند

    • ترکیان

      سلام
      ممنون از حسن دقت شما بررسی میکنیم

  7. مهدی

    فیلمها نه پخش میشه و نه دانلود.

    • ترکیان

      سلام
      با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم نگران نباشید مشکلی نه دانلود هست نه د ر پخش فلیم
      ۶۶۹۱۹۶۳۴
      حتما تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  8. علیرضا

    سلام خسته نباشید
    یه سوال بابت دوره و پکیج آموزشی فتوشاپ
    مزیت های این آموزش نسبت به دورهایی که تو سایت های آموزشی مثل فرادرس و فرانش و ماکی سایت وجود داره چی هست اگر لطف کنید ممنون میشم مثلا پشتیبانی چقدر است؟

    • aryatehran_r

      سلام. ممنون از سوال خوبتون. مزیت این دوره ها نسب به سایر فیلم ها آموزشی:
      با تماشای این فیلم ها و شرکت در آزمون آنلاین ما امکان شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و اخذ مدرک بین المللی را خواهید داشت.
      این فیلم های توسط اساتید و تیم تولید محتوای مجموعه آریا تهران با توجه به نیاز بازار تهیه و در حال آماده سازی هست.
      هر سوالی در مورد فیلم های خرید داری شده داشته باشید همینجا به شما پاسخ داده خواهد شد.

  9. مانی

    درود خسته نباشید-عالی بود

  10. مانی

    درود خسته نباشید – عالی بود

  11. امیر رحمانی

    از خانم ارائه دهنده بینهایت بینهایت سپاسگزارم موفق و پیروز باشید.

  12. کتایون

    با سلام
    کیفیت آموزش عالی بود فقط اسم آهنگی که اول کلیپ های آموزشی تون هست رو لطفا بگید ممنون می شم

  13. فاطمه

    ما برای نصب فوتوشاپ باید سی دی خریداری کنیم؟ خواهشا در این زمینه راهنمایی کنین که چجوری برنامه فوتوشاپ رو روی کامپیوتری نصب کنیم که به اینترنت وص نمیشه؟

    • aryatehran_r

      برای نصب،نیازی به خرید نیست. می تونید از سایت های دانلود رایگان، دانلود کنید. مثل پی سی دانلود. همچنین می تونید از صفحه فتوشاپ آنلاین آموزشگاه آریا تهران هم استفاده کنید.

  14. لیلا مالکی

    با سلام

    کیفیت آموزش عااااالی بود سپاس. از توضیحات اضافی خودداری شده نکات کلیدی ارائه شده. واقعا عالی بود.

    از خانم ارائه دهنده بینهایت سپاسگزارم

  15. رضا

    متشکرم اموزش ها کامل ودقیق بودن کمتر اموزشی مثل این ها دیده بودم امیدوارم ادامه داشته باشه

  16. شهناز

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  17. sara

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

[site_footer]