بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک

اگر به دنبال بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۱ هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در این صفحه طیف وسیعی از رایانه ها از جمله اپل ، دل و لنوو را پیدا خواهید کرد که همه در کار طراحی گرافیک به شما کمک می کنند. رایانه های موجود در […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۱ هستید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در این صفحه طیف وسیعی از رایانه ها از جمله اپل ، دل و لنوو را پیدا خواهید کرد که همه در کار طراحی گرافیک به شما کمک می کنند.

رایانه های موجود در این لیست دارای اجزای قدرتمندی از جمله جدیدترین پردازنده ها و کارت های گرافیک هستند که به این رایانه های شخصی امکان اجرای نرم افزار طراحی گرافیک را به راحتی می دهد. آنها همچنین کارهای پیچیده و فشرده طراحی گرافیکی را به راحتی انجام خواهند داد.

شما می توانید در ویدیوی زیر اقدام به مشاهد و بررسی بهترین کامپیوتر برای کارهای گرافیکی نمایید.

در سال ۲۰۲۱ ، بازار رایانه های شخصی بیشتر از هر زمان دیگری است ، به این معنی که انتخاب زیادی در آنجا وجود دارد. این خبر خوبی است ، زیرا بدان معناست که یک کامپیوتر طراحی گرافیکی مناسب برای نیازها و بودجه شما وجود دارد. با این حال ، میزان زیاد انتخاب به این معنی است که هنگام جستجوی رایانه شخصی جدید می تواند گیج کننده یا طاقت فرسا باشد. به همین دلیل ما برای کمک به اینجا هستیم.

ما تمام اصطلاحات را برای شما توضیح می دهیم تا به شما مشاوره خرید واضح و مفیدی بدهیم. به دنبال چیزی قابل حمل تر هستید؟ لیست بهترین لپ تاپ های ما را برای طراحی گرافیک بررسی کنید.. اگر می خواهید در زمینه برنامه نویسی فعالیت داسشته باشید و از طریق برنامه نویسی کسب درآمد کنید دوره آموزشphp آریا تهران رو از دست ندید .

کامپیوتر آی مک
  1. iMac (27 اینچ ، ۲۰۲۰) این انتخاب پیشرفته در حال حاضر بهترین رایانه برای طراحی گرافیک است

CPU: نسل دهم Intel Core i5 – i9 | گرافیک: AMD Radeon Pro 5300 – Radeon Pro 5700 XT | RAM: 8 گیگابایت – ۱۲۸ گیگابایت ۲۶۶۶ مگاهرتز DDR4 | ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت – ۸ ترابایت SSD | صفحه نمایش: ۲۷ اینچ (مورب) ۵۱۲۰ x 2880 نمایشگر ۵K شبکیه چشم


جدیدترین iMac اپل به روزرسانی دیگری داشته و اکنون پردازنده های قدرتمند نسل ۱۰ Intel Core را در خود جای داده است. حتی یک گزینه وجود دارد که از یک پردازنده مرکزی ۱۰ هسته ای بسیار قدرتمند از اینتل استفاده کنید ، و این یک کامپیوتر کاملاً موفق برای طراحی گرافیک است.

iMac جدید همچنین با کارت گرافیک AMD Radeon Pro 5000 ارائه می شود و این باعث می شود که بیشترین عملکرد را برای طراحان گرافیک در مقایسه با مدل های قبلی داشته باشد که با گرافیک های قدیمی AMD Vega به نتیجه رسید.

iMac رایانه های شخصی بسیار محبوب با طراحان گرافیک هستند و سیستم عامل macOS تمام برنامه ها و ابزارهای مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. این مدل همچنین دارای یک طراحی کاملاً زیبا و باریک و همه در یک است که به این معنی است که در هر میز عالی به نظر می رسد و شامل اتصال متغیرهای مختلف و کابل ها و کابل های دنباله دار نیست.

اگرچه مدل ۲۱٫۵ اینچی (که برای سال ۲۰۲۰ نیز چند مورد جزئی ارتقا می یابد) از ارزش بالاتری برخوردار است ، iMac گزینه ارزانی برای طراحان گرافیک نیست – مخصوصاً وقتی همه موارد اضافی مانند بزرگترین ظرفیت ذخیره سازی را اضافه می کنید.

Microsoft Surface Studio 2

بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک

  • Microsoft Surface Studio 2
    یک کامپیوتر با ویندوز باورنکردنی برای طراحی گرافیک

CPU: Intel Core i7-7820HQ | گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB -GTX 1070 8 GB | RAM: 16 گیگابایت – ۳۲ گیگابایت | ذخیره سازی: ۱ ترابایت – ۲ ترابایت SSD


در جستجوی بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک در حالی که بسیاری از طراحان گرافیک مستقیماً به iMac مراجعه می کنند ، در مورد افرادی که می خواهند به ویندوز ۱۰ پایبند بمانند سرفیس استودیو ۲ مایکروسافت یک گزینه عالی برای طراحان است، این سیستم طراحی زیبا و شیکی را ارائه می دهد که به راحتی با iMac رقابت می کند.

این سیستم در واقع دارای چندین ویژگی عالی است که iMac این ویژگی ها را ندارد. برای شروع ، صفحه نمایش ۲۸ اینچی با وضوح بالا (۴۵۰۰ ۳ ۳۰۰۰) آن حساس به لمس است ، به این معنی که وقتی آن را به صورت عمودی و با استفاده از لولا در پشت قرار می دهید ، می تواند به عنوان یک تبلت گرافیکی غول پیکر استفاده شود. این یکی از ویژگی هایی است که imac از آن برخوردار نیست.

با این حال ، مایکروسافت همچنان از پردازنده چهار هسته ای قدیمی اینتل استفاده می کند و گزینه های Nvidia GeForce GTX 1060 یا ۱۰۷۰را دارد. این سیستم ها هنوز هم می توانند انرژی زیادی را برای کارهای طراحی گرافیکی شما ارائه دهند و شما می توانید Surface Studio 2 را طوری تنظیم کنید که دارای حداکثر ۲ ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت RAM نیز باشد. امیدوارم که ۲۰۲۱ شاهد انتشار نسخه جدیدتر مایکروسافت با اجزای به روز باشیم.

Apple Mac mini (M1 ، 2020)
  • Apple Mac mini (M1 ، ۲۰۲۰)
  • یک کامپیوتر جمع و جور درخشان برای طراحی گرافیک

CPU: تراشه Apple M1 با ۸ هسته | گرافیک: مجتمع ۸ هسته ای | RAM: 8 گیگابایت – ۶۴ گیگابایت حافظه واحد | ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD | ابعاد (W x D x H): 19.7 x 19.7 x 3.6 سانتی متر

این سیستم کامپیوتر برای طراحی گرافیک نمی تواند از eGPU استفاده کند
در Mac mini جمع و جور اپل یک بازبینی اساسی انجام شده است و اکنون یک ظاهر کاملاً جدید M1 – توسط خود اپل طراحی شده است تا عملکرد خیره کننده ای بیشتری را ارائه دهد.

این بدان معناست که این یک کامپیوتر کاملاً متنوع برای طراحی گرافیک است که تقریباً هر وظیفه ای را که به آن بسپارید انجام می دهد و یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر از iMac است. مطمئناً ، شما باید برای این سیستم مانیتور بخرید (یا از مانیتور خود استفاده کنید) ، بنابراین روی میز کاملاً مرتب و منظم نیست ، بلکه اندازه کوچک این رایانه به این معنی است که می توانید به راحتی هرجایی آن را قرار دهید و از آن استفاده کنید، همینطور قیمت این سیستم بسیار ارزان تر از iMac است.

این سیستم عامل macOS را اجرا می کند ، دقیقاً مانند رایانه های دیگر اپل ، به این معنی که هر برنامه طراحی گرافیکی را که می توانید در iMac استفاده کنید ، می توانید در Mac mini نیز استفاده کنید.

مدل پایه Apple M1 با پردازنده مرکزی ۸ هسته ای و موتور عصبی ۱۶ هسته ای با ۲۵۶ گیگابایت SSD بهره می برد و چهار درگاه انبساط برای حافظه داخلی USB یا Thunderbolt وجود دارد .

Lenovo Yoga A940

کامپیوتر ارزان برای طراحی گرافیک

  • Lenovo Yoga A940
    یک کامپیوتر با ارزش برای طراحی گرافیک

پردازنده: ۳٫۲ گیگاهرتز Intel Core i7-8700 | گرافیک: AMD Radeon RX 560X (4 گیگابایت GDDR5) | RAM: 16 گیگابایت | ذخیره سازی: ۱ ترابایت SSD

یکی از بهترین کامپیوترها برای طراحی گرافیک دارای صفحه نمایش مقرون به صرفه و قابل تنظیم ۴K همینطور قدرتمندترین صفحه نمایش PCS در مقابل نور مستقیم خورشید !
Lenovo Yoga A940 یک گزینه عالی و ارزان قیمت Surface Studio 2 و iMac است و عضو لیست بهترین کامپیوتر ها برای طراحی گرافیکی است.

اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد فتوشاپ هستید دوره آموزش فتوشاپ آریا تهران رو از دست ندید !

این سیستم صفحه نمایش خیره کننده ۴K را در خود جای داده است که یک صفحه نمایش لمسی نیز می باشد و می توان با قلم موجود در این سیستم از آن استفاده کرد. همینطور صفحه نمایش این سیستم زاویه دار بوده و شما می توانید از آن به عنوان یک بوم دیجیتالی بزرگ نیز استفاده کنید.

این سیستم همچنین دارای برخی موارد اضافه شده فوق العاده کوچک در طراحی ، مانند صفحه ایجاد دیجیتال است که با تعداد زیادی برنامه خلاقانه کار می کند و حتی دارای یک شارژر بی سیم داخلی است ، بنابراین می توانید این سیستم را هنگام کار شارژ کنید.

گرچه اجزای استفاده شده در این سیستم به اندازه اجزای موجود در iMac Pro یا Surface Studio 2 قدرتمند نیستند ، اما هنوز هم وظیفه مناسبی را در پیش گرفتن بیشتر کارها انجام می دهند – و این باعث شده است که Lenovo بتواند قیمت Yoga A940 را بسیار رقابتی کند. قیمت گذاری واقعاً به جذابیت کمک می کند!

HP Pavilion 590

کامپیوتر مناسب برای کار های گرافیکی

  • HP Pavilion 590
    یک کامپیوتر عالی برای طراحی گرافیک

CPU: 4-8 هسته AMD Ryzen 3/5/7 ، ۴-۶ هسته Intel Core i3 / i7 | گرافیک: Intel UHD / AMD Vega Pro / Radeon RX550 / Nvidia GeForce GTX 1050Ti / 1060 | RAM: 8 GB – 16 GB | فضای ذخیره سازی: ۱۲۸-۲۵۶ GB SSD ، ۱۶ GB Intel Optane ، ۱-۲TB HDD

این سیستم بسیار مقرون به صرفه است و همینطور عملکرد عالی دارد
HP Pavilion 590 بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک است که با کمترین پول می تواند آن را خریداری کنید و ثابت می کند که اگر می خواهید یک کامپیوتر محکم و قابل اعتماد برای کار داشته باشید ، نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید.

این پردازنده با پردازنده های Intel یا AMD ارائه می شود و تنظیمات مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که به شما امکان می دهد Pavilion 590 را متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، ارزان ترین ورژن این سیستم Pavilion 590 با پردازنده AMD Ryzen 3 ارائه می شود و همچنان نرم افزارهای قدرتمند طراحی گرافیک را به خوبی اجرا خواهد کرد.

یادگیری سریع و آسان طراحی با کورل دراو در دوره آموزش کورل دراو آریا تهران !

همینطور ورژن گران قیمت این سیستم Pavilion 590 با پردازنده AMD Ryzen 7 ، ظاهری هشت هسته ای ارائه داده است که در برخی از کارها از رایانه های شخصی و Mac های مجهز به Intel پیشی می گیرد و دارای گرافیک AMD Radeon Pro Vega است.

Apple Mac Pro (2019)
  • Apple Mac Pro (2019)
    یک کامپیوتر فوق العاده قدرتمند برای طراحی گرافیک

پردازنده: تا ۲۸ هسته ای Intel Xeon W | گرافیک: تا AMD Radeon Pro Vega II Duo | RAM: تا ۱٫۵ ترابایت | ذخیره سازی: حداکثر ۸ ترابایت SSD | ارتباطات: ۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi ، بلوتوث ۵٫۰ ، ۲x 10 گیگابایت اترنت ، | ابعاد (W x D x H): 21.8 x 45.0 x 52.9 سانتی متر


اگر برای انجام کارهای طراحی گرافیکی خود بدنبال یک قدرت مطلق کامپیوتر هستید و مایلید سرمایه زیادی بپردازید ، مطمئناً Apple Mac Pro گزینه مناسبی است.

اگر به رایانه ای نیاز دارید که بتواند از پس کارهای بسیار مالیاتی برآید ، Mac Pro را در نظر بگیرید. کارهایی از قبیل رندر در کسری از ثانیه صورت می گیرد.. اگر بتوانید پروژه ها را با سرعت بیشتری انجام دهید ، به این معنی است که می توانید کارهای بیشتری را نیز به عهده بگیرید. بنابراین ، در بسیاری از موارد ، Apple Mac Pro یک سرمایه گذاری عاقلانه است که می تواند در نهایت هزینه های خود را کاهش دهید.

گرچه این سیستم بسیار قدرتمند و بسیار گران است ، اما گزینه های زیادی برای پیکربندی وجود دارد که به شما امکان می دهد مشخصات متناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید. همچنین دارای یک طراحی مدولار است ، به این معنی که برخلاف سایر دستگاه های اپل ، مانند iMac ، بعداً می توان قطعات سیستم را به روز کرد. پس می توان گفت از این سیستم در سال های آینده نیز به خوبی میتوانید استفاده کنید.

07: Alienware Aurora Ryzen Edition R10

۰۷: Alienware Aurora Ryzen Edition R10
یک انتخاب بزرگ برای داشتن رایانه شخصی

CPU: تا AMD Ryzen 9 5950X | گرافیک: تا NVIDIA GeForce RTX 3080 | RAM: تا ۱۲۸ گیگابایت ۳۲۰۰ مگاهرتز DDR4 | ذخیره سازی: حداکثر ۲ ترابایت SSD + 2 ترابایت HDD

مشخصات قدرتمند، مقرون به صرفه، طراحی خیره کننده، میتوان گفت تمامی این ویژگی ها برای یک کامپیوتر طراحی عالی هستند !

اگر می خواهید یک کامپیوتر فوق العاده قدرتمند برای طراحی گرافیک داشته باشید ، و همچنین یک رایانه فوق العاده شیک داشته باشید ، Alienware Aurora Ryzen Edition R10 یک گزینه خارق العاده است. رایانه های شخصی Alienwareرایانه های شخصی برای بازی هستند ، اما به دلیل اجزای قدرتمند داخل آن ،میتوان گفت سیستم خوبی برای طراحی گرافیکی هم هستند.

Alienware Aurora Ryzen Edition R10 با جدیدترین و بهترین پردازنده های AMD ارائه می شود و همچنین از آخرین کارت های گرافیک سری RTX 3000 انویدیا نیز بهره می برد. این امر آن را به یک عملکرد باورنکردنی در زمینه طراحی گرافیک تبدیل می کند. همینطور بهترین و وسیع ترین تنظیمات را دارا است. بنابراین شما به راحتی می توانید مدلی را انتخاب کنید که مناسب نیاز و بودجه شما باشد.

محصولات Alienware معمولاً گران هستند ، اما Alienware Aurora Ryzen Edition R10 بسیار مناسب است و از کیفیت ساخت و طراحی درخشانی برخوردار است. پس میتوان گفت این سیستم ارزش سرمایه گذاری را دارد!

Apple iMac Pro
  • Apple iMac Pro
    برای طراحی گرافیکی سنگین

پردازنده: Intel Xeon W (8،۱۰،۱۴ ، ۱۸ هسته ، ۲٫۳ گیگاهرتز-۳٫۲ گیگاهرتز) | گرافیک: AMD Radeon Pro Vega 56 یا Vega 64 | RAM: 32-128 گیگابایت | صفحه نمایش: شبکیه چشم ۵K (5،۱۲۰x2،۸۸۰) | ذخیره سازی: ۱ ترابایت – ۴ ترابایت SSD


iMac Pro یک رایانه شخصی بسیار گران قیمت است و برای بسیاری از افراد مناسب نخواهد بود.

اگر ظاهر Mac Pro را دوست ندارید ، اما صدای قدرت آن را می پسندید ، iMac Pro یک گزینه عالی است. این نمایشگر با یک نمایشگر ۲۷ اینچی داخلی با رزولوشن عظیم ۵۱۲۰ ۲ ۲۸۸۰ ارائه می شود.. اپل می گوید با پشتیبانی از رنگ P3 می تواند بیش از یک میلیارد رنگ نمایش دهد. این ویژگی برای طراحان بسیار عالی می باشد!

با طراحی در این سیستم کارهای خلاقانه شما به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد و اگر در صنعتی مانند عکاسی یا ویرایش فیلم که در آن دقت رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است فعالیت می کنید، iMac Pro سرمایه گذاری بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

دل Inspiron 27 7000
  • دل Inspiron 27 7000
  • از تمامی کامپیوتر ها مقرون به صرفه تر!

CPU: Intel Core i5-i7 / AMD Ryzen | گرافیک: AMD Radeon 580 8GB / Nvidia GeForce GTX 1050 4TB | RAM: 8 گیگابایت – ۳۲ گیگابایت | صفحه نمایش: ۲۷ اینچ ۳۸۴۰x2160 نمایشگر IPS | ذخیره سازی: ۱ ترابایت HDD؛ ۲۵۶ گیگابایت SSD

نمایشگر Edge-to-edge 4K 27 “پیکربندی هسته قدرتمند ورودی HDMI
Dell Inspiron 27 7000 یک رایانه عالی و ارزان قیمت است که بسیار ارزان تر از iMac اپل است اما از عملکرد و کیفیت ساخت آن کم نمی کند.

اگر به دنبال بهترین کامپیوتر برای طراحی گرافیک هستید برای شروع ، شما یک صفحه نمایش خیره کننده ‘Infinity Edge’ 4K دریافت می کنید. از نظر مشخصات ، شما مانند سایر دستگاه های Dell گزینه های زیادی پیش رو دارید ، این بدان معناست که می توانید ظاهری را ملاحضه کنید که دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید به شما ارائه دهد. این پردازنده با پردازنده های ۸ هسته ای AMD و پردازنده های گرافیکی beefy یک گزینه iMac با قیمت مناسب و درخشان است که کیفیت در طراحی را به خطر نمی اندازد.

Dell G5 gaming desktop
  • دسکتاپ گیمینگ دل G5
    یک کامپیوتر مقرون به صرفه و قدرتمند برای طراحی گرافیک

CPU: 9th Gen Intel Core i3-9100 – i9 9900K | گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650 – RTX 2070 | RAM: 8 گیگابایت – ۶۴ گیگابایت | فضای ذخیره سازی: ۱TBSSD – 1TB SSD + 2TB HDD

طراحی مقرون به صرفه مناسب برای گیمرها!
این یک رایانه ای است که عملکرد درخشان طراحی گرافیکی را نیز ارائه می دهد. برخلاف گرانترین PC Alienware ، Dell G5 Gaming Desktop ارزش بسیار بهتری دارد و دارای ظاهری ساده و جذاب می باشد.

شما در این سیستم کارت گرافیکی دارید که نه تنها به شما در انجام جدیدترین بازی ها کمک می کند ، بلکه برای متخصصان طراحی گرافیک نیز عالی است ، زیرا این GPU ها می توانند به ایجاد ، ویرایش و ارائه طرح های پیچیده کمک کنند.

از همه بهتر ، تا جایی که بروزرسانی بازی ها در بازار پیش می روند ، Dell G5 به طور چشمگیری مقرون به صرفه است ، و این باعث می شود که یک گزینه عالی برای طراحان گرافیک باشد که به دنبال یک PC قدرتمند هستند که هزینه های هنگفتی نخواهد داشت. همینطور می توانید پس از اتمام کارتان یک بازی هیجان انگیز هم بکنید !

بهترین کامپیوتر برای طراحی

چرا باید به جای لپ تاپ برای طراحی گرافیک ، رایانه انتخاب کنید؟ در حالی که لپ تاپ های عالی وجود دارد که می تواند به شما در زمینه طراحی گرافیک کمک کند ، اما به دلیل نیاز به نازک بودن ، سبک بودن و قابل حمل بودن ، آنها معمولاً نمی توانند از نظر قدرت و عملکرد همان رایانه های رومیزی را ارائه دهند.

رایانه های رومیزی لازم نیست نگران این موضوع باشند ، به این معنی که بسیار قدرتمندتر و همچنین مقرون به صرفه تر هستند.. از آنجا که بهترین رایانه ها برای طراحی گرافیک به اجزای قدرتمندی مانند کارت های گرافیکی پیشرفته نیاز دارند ، انتظار نداشته باشید که هیچ یک از این رایانه های شخصی ارزان باشد.

یک دسک تاپ با پردازنده (CPU) دارای چهار ، شش یا چند هسته ، برنامه هایی مانند Photoshop یا Illustrator را با سهولت اجرا خواهد کرد ، در حالی که حداقل ۸ گیگابایت حافظه ، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و حافظه سریع به شما در کار روی چند لایه ، بالا کمک می کند بدون اینکه سیستم شما سرعت شما را کم کند.