اگر به دنبال آموزش صفر تا صد سی شارپ با تدریس برترین اساتید ایران هستید و میخواهید مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید شرکت در دوره آموزش سی شارپ آریا تهران بهترین گزینه برای شما می باشد. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس ها میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آموزش سی شارپ پروژه محور رایگان

سی شارپ یکی از قدرتمند ترین زبان های شی گرا در دنیای برنامه نویسی می باشد که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از ان میتوانید در تکنولوژی های وب، ویندوز و موبایل حرفه ای شوید و به اهداف خود دست یابید.

بازار کار سی شارپ در ایران رو به رونق است و در کل کسی که در این حوزه حرفه ای باشد و توانسته باشد اطلاعات و دانش خود را آپدیت کند میتواند درآمد بالایی را کسب کند.

یادگیری سی شارپ در سایت هی مختلفی انجام میشود و شما میتوانید هم آموزش صفر تا صد سی شارپ را از سایت های فارسی دریافت کنید و هم میتوانید از سایت های خارجی این آموزش ها را به زبان اصلی دریافت کنید.

در دوره آموزش سی شارپ جامع در آریا تهران به عنوان بهترین سایت آموزش سی شارپ تلاش شده تا همه سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور تدریس شود و هرآنچه نیاز بازار کار است به کارآموزان آموزش داده شود.

به این ترتیب بعد از اتمام دوره آموزش c# شما می توانید این اطمینان را داشته باشید هرآنچه برای ورود به بازار کار است را بلد هستید و می توانید سریع تر در این حوزه اشتغال یابید.

در پکیج آموزش سی شارپ تلاش کردیم هرآنچه در سایر آموزشگاه ها به صورت دوره های مجزا تدریس می کنند را در یک دوره جمع آوری کنیم تا شما بتوانید در پکیج آموزش سی شارپ بدون هیچ پیش نیازی آموزش ها را دریافت کنید و به یک سی شارپ کار حرفه ای تبدیل شوید.

در آموزش مقدماتی تا پیشرفته سی شارپ به شما مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا می شود و شما میتوانید از مزایای این مدرک برای ورود سریع تر به بازار کار و حتی به عنوان یک امتیاز مثبت برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

آموزش زبان سی شارپ

یکی از سوالاتی که برای شرکت در دوره برنامه نویسی سی شارپ مطرح میشود این است که چرا در دوره سی شارپ آریا تهران شرکت کنیم؟ ویژگی و مزایای دوره سی شارپ آریا تهران چیست؟

مهمترین مزیت دوره سی شارپ و آموزش صفر تا صد سی شارپ رایگان آریا تهران این است که برترین اساتید c# ایران گرد هم آمده اند تا آموزش باکیفیتی را به شما ارائه دهند.

دیگر مزیت این دوره این است که فایل آموزش سی شارپ pdf و آموزش سی شارپ پیشرفته pdf به کارآموزان داده میشود و علاقه مندان به این حوزه میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی هرآنچه در این دوره یاد میگیرند را دوره کرده و به آن مباحث تسلط یابند.

دیگر مزیت دوره c# مناسب بودن هزینه کلاس های برنامه نویسی سی شارپ میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با هزینه ای مناسب مباحث آموزشی را دریافت کرده و به سطح حرفه ای در آن برسید.

دیگر مزیت پکیج آموزش سی شارپ و آموزش صفر تا صد سی شارپ رایگان دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی و بهره مندی از مزایای این مدرک برای اشتغال سریع تر و کسب درآمد بیشاتر می باشد.

از ویژگی هایی که سبب جلب رضایت کاراموزن این دوره شده تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور و متناسب با نیاز بازار کار میباشد.

از دیگر ویژگی های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در آریا تهران آموزش پروژه محور سی شارپ و آشنایی با مسائل و نیاز های بازار کار می باشد.

آموزش سی شارپ رایگان

در آموزشگاه آریا تهران برای ان که همه افراد بتوانند از آموزش برنامه نویسی سی شارپ رایگان نهایت بهره را ببرند و هیچ محدودیتی برای آموزش و یادگیری آن ها وجود نداشته باشد انواع دوره برنامه نویسی فنی حرفه ای سی شارپ را در آموزشگاه برگزار می کند، ضمنا استاد مربوطه به هنرجویان کتاب آموزش سی شارپ را نیز ارائه می دهد تا برای آزمون فنی و حرفه ای بتوانند از آن استفاده نمایند.

به این ترتیب افراد میتوانند در هر شهر و با هر موقعیت و شرایط کاری از آموزش صفر تا صد سی شارپ و آموزش برنامه نویسی سی شارپ از مبتدی تا پیشرفته آریا تهران بهره مند شده و برای کسب درآمد بیشتر آماده گردند.

در آریا تهران انواع دوره های حضوری و آنلاین به صوورت عمومی و خصوصی برگزار میشود و به کارآموزان در دوره های مختلف مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا میشود.

در صورتی که قصد داشته باشید در مدت زمان کوتاهتری واردبازار کار شده و با نیاز های بازار کار آشنا شوید دوره آموزش پروژه محور سی شارپ آریا تهران بهترین گزینه برای شماست. در ادامه در مورد انواع دوره های آموزش جامع سی شارپ اطلاعات لازم را به شما میدهیم.

یکی از پروژه های کاربردی در سی شارپ ساخت ماشین حساب میباشد. اگر شما هم میخواهید با نحوه ساخت این پروژه آشنا شوید می توانید به صفحه ساخت ماشین حساب با سی شارپ مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دوره حضوری آموزش سی شارپ

در کلاس حضوری سی شارپ (#C) بصورت گام به گام و از پایه، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین آموزش کامل برنامه نویسی سی شارپ (#C) را فرا خواهید گرفت.

در دوره سی شارپ (#C) آموزش نصب نرم افزار ویژوال استودیو ارائه خواهد شد و در نهایت قادر خواهید بود که اولین نرم افزار تحت ویندوز خود را راه اندازی کنید.

کارآموز از آموزشگاه برنامه نویسی سی شارپ در تهران ” مدرک معتبر  برنامه نویسی #C ” را دریافت خواهد کرد.

لازم به ذکر است ”مدرک معتبر فنی حرفه ای – برنامه نویسی #C ” قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

دوره حضوری سی شارپ به صورت خصوصی و عمومی برگزار میشود و شما میتوانید باتوجه به شرایطی که برای شما مناسب تر است بهترین دوره را انتخاب کنید.

ددر دوره عمومی با حداقل ۴ نفر کلاس سی شارپ برگزار میشود و در دوره آموزش خصوصی سی شارپ شما میتوانید به صورت تک نفره از حضور و دانش استاد بهره ببرید و به سطح حرفه ای در این حوزه برسید.

در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی #C یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی برنامه نویسی سی شارپ زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس سی شارپ میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شا می توانید آموزش برنامه نویسی سی شارپ + فیلم آموزش رایگان سی شارپ را به صورت رایگان تماشا نمایید.

کلاس آموزش سی شارپ آنلاین

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی #C آنلاین برگزار می نماید.

در آموزش آنلاین سی شارپ شما میتوانید بدون محدودیت مکانی و زمانی آموزش ها را دریافت کنید، آموزش انلاین سی شارپ هم میتواند به صورت تماس تصویری برگزار شود و هم میتواند با ارائه فیلم آموزش سی شارپ به کارآموزان برگزار شود.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش سی شارپ آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای شرکت در کلاس ها دریافت کنید.

آموزش مقدماتی سی شارپ

آموزش مقدماتی سی شارپ مخصوص کسانی است که پیش زمینه ای در مورد برنامه نویسی #C ندارند و میخواهند این برنامه نویسی را آغاز کنند.

آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ در آریا تهران برای افراد آماتور در این زمینه به صورت سطح بندی شده ارائه میشود تا افراد بتوانند دانش خود را ارتقا بخشند.

آموزش مقدماتی سی شارپ شما را برای درک اصول برنامه نویسی سی شارپ و دستورات مقدماتی آماده میکند و شما در همین دوره نیز میتوانید توانایی لازم برای قبول پروژه های ساده را پیدا کنید، البته قبل از این که در حوزه کامپیوتر به دنبال یادگیری هر نوع تخصصی باشید ابتدا شما باید کار با کامپیوتر را به خوبی بلد باشید، پس در صورتی که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارید بهتر است که ابتدا در دوره آموزش icdl شرکت نمایید و با محیط کامپیوتر کاملا آشنا باشید و به آن تسلط داشته باشید و سپس در دوره آموزش سی شارپ از مقدماتی تا پیشرفته شرکت نمایید.

آموزش پیشرفته سی شارپ

آموزش صفر تا صد سی شارپ در آریا تهران به صورت آموزش مقدماتی و پیشرفته مجزا شده است و افراد بر اساس سطح دانش شان می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

آموزش پیشرفته سی شارپ برای افرادی که در این حوزه دانش قبلی دارند و میخواهند به سطح حرفه ای برسند مناسب میباشد. با شرکت در دوره آموزش پیشرفته سی شارپ افراد میتوانند به یک برنامه نویس حرفه ای سی شارپ تبدیل شوند.

در این دوره به کارآموزان فایل آموزش سی شارپ پیشرفته pdf ارائه میشود و افراد میتوانند نکات آموزشی را مرور کرده و به ان ها تسلط یابند.

مدرک سی شارپ

آموزشگاه آریا تهران تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره برنامه نویسی #C بعد از گذراندن کامل دوره دو نوع مدرک معتبر برنامه نویسی #C قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد:

– مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی #C
– مدرک معتبر داخلی برنامه نویسی #C

با دریافت مدرک فنی حرفه ای سی شارپ میتوانید سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. هرچند که مدرک تضمین کننده استخدام شما نیست و صرفا حرفه و دانش شما میتواند استخدام شدن شما را تضمین کند اما در اختیار داشتن مدرک معتبر میتواند امتیاز مثبتی برای اشتغال شما در کشور و خارج از کشور باشد.

اگر به فکر مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای هستید و میخواهید از شرایط و نحوه مهاجرت با این مدرک مطلع شوید حتما مقاله بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت را مطالعه کنید.

قیمت دوره آموزش سی شارپ #C

آنچه بر قیمت دوره آموزش سی شارپ #C در آموزشگاه های مختلف تاثیر میگذارد کیفیت آموزش، تخصص اساتید، سرفصل های آموزشی، مدت زمان آموزش، اعتبار مدرک ارائه شده به کارآموزان و نوع آموزش میباشد.

در آموزشگاه آریا تهرتن مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود و مدت زمان آموزش بر اساس سرفصل های تعیین شده از سازمان فنی حرفه ای و تدریس نکات بازار کاری میباشد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

ما برترین اساتید را گرد هم اورده ایم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده در این دوره شرکت کنید و اطمینان داشته باشید هرآن چه دراین دوره یاد میگیرید برای اشتغال شما نیاز بوده و میتوانید سریع تر از آموخته های خود کسب درآمد کنید.

قیمت آموزش سی شارپ #C در آریا تهران بسیار مناسب بوده و ارزان تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و با توجه به خدمات آموزشی ارائه شده این قیمت آموزش سی شارپ بسیار مناسب انتخاب شده است.

همانطور که پیش تر گفته شد آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می کند که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی سی شارپ (#C)

هزینه کلاس خصوصی سی شارپ (#C)، بصورت ساعتی محاسبه می گردد

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب برنامه نویسی سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه مدت زمان مورد نیاز برای آموزش کامل سی شارپ (#C) را مشخص می کند.

علاوه بر آن در صورت نیاز کارآموز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند.

هزینه کلاس خصوصی برنامه نویسی سی شارپ (#C)، ساعتی۸۰٫۰۰۰ تومان می باشد

قیمت کلاس عمومی سی شارپ (#C)

قیمت کلاس عمومی آموزش سی شارپ (#C)، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

هزینه دوره ی عمومی آموزش ICDL جامع برای پاییز ۹۸ ۱۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد 

سرفصل دوره آموزش #C

آموزش جامع سی شارپ

زبان برنامه نویسی #C به عنوان یک زبان ساخت یافته در بسیاری از پروژه های ساخت نرم افزار تحت ویندوز و تحت وب از آن استفاده می شود.

در برنامه نویسی #C از نرم افزار ویژوال استودیو استفاده می کنیم و برای ساخت نرم افزار های پیشرفته نیاز به نصب نرم افزار بانک اطلاعاتی قدرتمند مانند SQL Server دارد که در دوره آموزش برنامه نویسی #C ویژه بازار کار به طور کامل ارتباط نرم افزار ویژوال استودیو با بانک اطلاعاتی در آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ ارائه شده است.

سی شارپ (#C)، زبانی شی گرا و سطح بالا از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات نت شرکت مایکروسافت است.

و ترکیبی از قابلیت های خوب زبان C++ و JAVA است اگر با این دو زبان آَشنایی داشته باشید زبان سی شارپ به راحتی یاد می گیرید این زبان به قدری راحت است که همه کسانی که قبلا برنامه نویسی نکرده اند حتی دانش آموزان می توانند به راحتی این دوره را یاد بگیرند.

از آموزش زبان سی شارپ می توان برای ساخت برنامه های تحت ویندوز، تحت وب، وب سرویس ها، برنامه های موبایل و بازی ها استفاده کرد این زبان برنامه نویسی تنها زبانی است که مخصوصا برای دات نت فریم ورک طراحی شده است.

سی شارپ یک برنامه بسیار قدرتمند و شی گرا که می توان برنامه هایی با قابلیت مدیریت بیشتر و درک آسان ایجاد کرد ساختار این زبان نسبت به زبان های دیگر بسیار آسان و قابل فهم است.

سی شارپ یکی از زبان هایی است که از تکنولوژی های دیگرnet. مانند Asp.net و غیره پشتیبانی می کند و همچنین یک محیط توسعه یکپارچه دارد که آن نیز به نوبه خود دارای ابزارهای مفیدی است که به شما در کدنویسی کمک می کند.

همان طور که میدانید از آموزش سی شارپ به زبان ساده نیز میتوان برای هک و نفوذ استفاده کرد. اگر میخواهید به این حوزه ورود پیدا کنید حتما مقاله زبان های برنامه نویسی برای هک را مطالعه کنید تا مسیر یادگیری زبان های کاربردی هک را متوجه شوید.

بهترین سایت آموزش سی شارپ

برای یادگیری سی شارپ سایت های زیادی خدمات آموزشی را ارائه میدهند و شما میتوانید از این سایت ها آموزش صفر تا صد سی شارپ را دریافت کنید. از این سایت های آموزش #c میتوان به سایت microsoft و udemy اشاره کرد که شما میتوانید قسمت هایی از این اموزش را به صورت رایگان دریافت کنید.

االبته اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید و یا به هر دلیلی میخواهید آموزش به زبان فارسی سی شارپ را دریافت کنید میتوانید در سایت های ایرانی جستجو خود را انجام دهید.

سایت آریا تهران با ارائه آموزش رایگان سی شارپ و بهره گیری از تدریس برترین اساتید ایران توانسته عنوان بهترین سایت آموزش سی شارپ را به خود اختصاص دهد. مناسب بوده هزینه آموزش سی شارپ برای کلاس های عمومی و خصوصی و انلاین از دیگر عواملی است که آریا تهران بهترین سایت آموزش سی شارپ از نظر کاربران و کارآموزان انتخاب شده است.

آموزش سی شارپ در ویژوال استودیو

همانطور که در بخش قبلی گفته شد در دوره آموزش سی شارپ پروژه محور و آموزش سی شارپ پیشرفته از نرم افزار ویژوال استودیو استفاده می شود.

به کمک این نرم افزار تمامی دستورات سی شارپ اجرا خواهد شد، ضمنا در طول دوره آموزش C# نرم افزار ویژوال استودیو توسط استاد مربوطه به شما داده می شود، و آموزش نحوه نصب آن نیز توسط استاد به شما ارائه می شود.

پکیج آموزش سی شارپ

آموزش صفر تا صد سی شارپ در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در آریا تهران شامل کلیه سرفصل های ذکر شده میباشد و شما میتوانید با خرید پکیج آموزش سی شارپ تمام آموزش ها را با همان کیفیت کلاسهای حضوری دریافت کنید.

آموزش صفر تا صد سی شارپ رایگان به صورت فیلم های آموزشی عرضه میشود و شما میتوانید با خرید پکیج آموزش سی شارپ به سطح حرفه ای در این حوزه برسید و حتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

در آموزش پروژه محور سی شارپ شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی آموزش مقدماتی تا پیشرفته سی شارپ را دریافت کنید و با تمرین مستمر نکات اموزشی به سطح حرفه ای در این حوزه برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت آموزش پروژه محور سی شارپ رایگان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

آموزش سی شارپ pdf

یکی از دلایلی که آریا تهران بهترین سایت آموزش سی شارپ انتخاب شده است ارائه فایل آموزش سی شارپ pdf به کارآموزان این دوره میباشد.

افرادی که در کلاس های آموزش سی شارپ آریا تهران شرکت می کنند میتوانند فایل PDF آموزش مقدماتی سی شارپ و آموزش پیشرفته سی شارپ را دریافت کنند و بدون محدودیت های زمانی و مکانی آموزش ها را مرور کرده و به تسلط کافی در این حوزه برسند.

در این کلاس ها به شما بهترین کتاب آموزش سی شارپ نیز معرفی میشود و شما میتوانید از این کتاب ها برای تسلط بیشتر به مباحث استفاده کنید.

شما میتوانید برای دریافت فایل آموزش صفر تا صد سی شارپ pdf ایمیل خود را در قسمت نظرات ثبت کنید تا آموزش برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور برای شما ارسال شود.

سوالات متداول

ویژگی دوره آموزش سی شارپ آریا تهران چیست؟

در پکیج آموزش سی شارپ مقدماتی تا پیشرفته برترین اساتید سی شارپ ایران تدریس میکنند، مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان ارائه میشود، انواع دوره های حضوری و انلاین به صورت عمومی و خصوصی برگزار میشود و مهمتر از همه قیمت آموزش سی شارپ مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در کلاس آموزش صفر تا صد سی شارپ میتوانید با ما تماس بگیرید.

هزینه آموزش سی شارپ و مدرک سی شارپ آریا تهران به چه صورت است؟

هزینه آموزش بر اساس نوع کلاس آموزشی انتخاب شده (عمومی،خصوصی،مجازی) متغیر میباشد که در این صفحه به صورت مجزا هزینه هر کلاس توضیح داده شده و در انتهای این دوره های آموزشی مدرک فنی حرفه ای بین المللی سی شارپ به کارآموزان ارائه میشود.

آموزش کامل سی شارپ؟

یکی از مزایای مهم دوره آموزش سی شارپ در آریا تهران این است که این آموزش ها به صورت کامل و جامع به شما ارائه می شود، به عنوان مثال آموزش تصویری سی شارپ رایگان به همراه حل مثال های و تمرینات عملی، آموزش زبان سی شارپ سطح مقدماتی و پیشرفته به صورت کاملا پروژه محور در این دوره به شما ارائه خواهد شد.

آموزش تصویری سی شارپ مقدماتی؟

یکی دیگر از مزایای دوره آموزش سی شارپ از صفر تا صد در آریا تهران این است که این دوره آموزشی در سطح مقدماتی به صورت تصویری به شما ارائه خواهد شد، ضمنا در طول هر جلسه فیلم تصویری کلاس نیز ضبط می شود و در انتهای دوره فیلم آموزش سی شارپ به شما ارائه خواهد شد.

آموزش تصویری سی شارپ پیشرفته؟

مجموعه آموزش برنامه نویسی سی شارپ چه در سطح مقدماتی و چه در سطح پیشرفته همانطور که گفته شد به صورت آموزش ویدئویی و تصویری به هنرجویان ارائه خواهد شد، در واقع به کمک این فیلم های آموزشی شما کاربرد های آموزش برنامه نویسی سی شارپ را در هر زمان با مشاهده این فیلم ها می توانید یاد بگیرید.

آموزش سی شارپ به زبان ساده؟

یکی از مزیت های مهم دوره سی شارپ و کلاس سی شارپ در آریا تهران این است که آموزش های ارائه شده توسط اساتید با تجربه به زبان کاملا ساده و قابل فهم به شما ارائه خواهد شد.
یعنی در دوره C# و آموزش c# رایگان سعی شده است که مطالب به صورت ساده و مفهومی و متناسب با نیاز های بازار کار ارائه شود.

آموزش c# در ۲۱ روز؟

در کلاس های آموزش سی شارپ از صفر و از سطح مبتدی و پیشرفته سعی شده است که با حذف برخی از مطالب تئوری و غیر ضروری در تایم خیلی کم تر بر روی مطالب کاربردی تر و مفهومی تر تمرکز نماییم که هنرجویان عزیز در نهایت بهترین آموزش سی شارپ C# فارسی را از ما دریافت نمایند.

چرا باید آموزش زبان سی شارپ را ببینیم؟

برای افرادی که علاقه مند هستند برنامه نویسی سمت ویندوز را یاد بگیرند زبان سی شارپ یک زبان فوق العاده قدرتمند و کاربردی است، همچنین افرادی که به حوزه ساخت وب سایت و سایت سازی علاقه مند هستند نیز می توانند در دوره های آموزش c# رایگان شرکت نمایند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه نویس (C#(Web Application

کد استاندارد

3512/51

مهارت پیش نیاز

برنامه نویس (C#(Windows Application

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

این دوره آموزشی برای کسانی که, کاربردی با #C تحت وب فعالیت داشته باشد مناسب است., می خواهند در خصوص طراحی, و پیاده سازی نرم افزارها و برنامه های

مشاغل مربوط

از قبیل برنامه, این دوره با مشاغلی, با انواع نرم افزارها و تجزیه و تحلیل گران, دیگر طراحان و سازندگان پایگاه داده, سیستم و مدیران پروژه در ارتباط است., نویسان ویندوز و وب با زبان های

1 دیدگاه برای دوره آموزش سی شارپ #C

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. aryatehran_y

    خیلی جالبه