در گذشته ای نه چندان دور در کشور خودمان، کار کردن در بانک اوج موفقیت بسیاری از افراد بود، کسانی که می توانستند در این شغل مشغول به کار شوند از مزایای فوق العاده ای بهره مند بودند.

آموزشگاه آریا تهران سال هاست که در زمینه پرورش دادن کاربر امور بانکی توانسته است فوق العاده کار کند و افراد زیادی را به این بازار کار معرفی کند.

در اتمام دوره آموزش کاربر امور بانکی شما می توانید خود را به عنوان یک کاربر کاربلد بانکی معرفی کنید، در انتهای این صفحه به سرفصل های این دوره می پردازیم و آن را برای شما باز می کنیم.

اهداف دوره کاربر امور بانکی

  • آشنایی با اصول تعامل و رفع نیاز شرکت‌ها
  • آشنایی با شیوه ارائه کلیه خدمات مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی شرکت‌ها
  • آشنایی با شیوه های نوین در ارایه محصولات و خدمات کامل و متنوع بانکی
  • کسب توانایی برقراری ارتباط‌های کاری سازنده و یادگیرنده

کاربر امور بانکی چه کسی است ؟

کاربر امور بانکی در واقع فردی است که به صورت کامل با اصول بانکداری آشناییت دارد و می تواند مشکلات را شناسایی و آن را برطرف کند.

کاربر امور بانکی باید به صورت تخصصی با مفاهیمی همچون تمامی قوانین حقوقی ، مفاهیم حسابداری و آشنایی کامل با انواع چک ها و سفته ها و سند های معبتر و غیر معتبر و انواع حساب های موجود و سپرده ها و نحوه پرداخت اقساط و و… داشته باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک کاربرد امور بانکی نحوه برخورد مناسب با متقاضیان است، فرد علاوه بر اینکه باید بر تمامی امور بانکی تسلط داشته باشد باید نحوه برخورد مناسب با متقاضی را در هر شرایطی فول باشد.

ویژگی های دوره آموزش کاربر امور بانکی

دوره آموزش کاربر امور بانکی یکی از کاربردی ترین دوره های آموزشگاه آریا تهران می باشد و این پرکاربرد بودند دلایل خاصی دارد که به آن می پردازیم.

گام به گام کاربر امور بانکی : دوره آموزشی ما به صورت گام به گام است و افرادی که در این دوره شرکت می کنند تنها کافیست تا علاقه داشته باشند و بدون هیچ پیش زمینه ای در آن شرکت کنند.

پی دی اف کتاب کاربر امور بانکی : در انتهای این دوره به شما PDF مخصوصی ارائه می شود که شامل کتاب امور بانکی است و تمامی مفاهیم بانکی به صورت کامل در آن توضیح داده شده است و این PDF می تواند برای شما مانند یک معلم شخصی همراه کار کند.

سوالات تستی کاربر امور بانکی : علاوه بر فایل کتاب امور بانکی به شما سوالاتی ارائه می گردد که می تواند با امتحان نهایی آشناییت پیدا کنید و در امتحان چند قدمی از رقبای خود جلوتر باشید.

سرفصل های دوره آموزش کاربر امور بانکی

آشنایی مقدماتی با محیط کار و شناخت انواع عواملی که می تواند در محیط کار بر روی شما تاثیر گذار باشد.

به صورت مقدماتی و از پایه به مفاهیم کلی بانک اشاره می کنیم و مبانی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

کاربر امور بانکی

کد استاندارد

3-31/49/1/2

مهارت پیش نیاز

کارور عمومی رایانه شخصی

نوع تدریس

شفاهی، کتبی

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

مدیران بانک‌ها، مدیران مالی شرکت‌ها ، کارمندان و حسابداران بانک‌ها، صاحبان سرمایه

مشاغل مربوط

ــ

2 دیدگاه برای دوره آموزش کاربر امور بانکی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حسین

    سلام خسته نباشید من به عنوان یه شهروند برای اینکه از انواع خدمات بانکی و نحوه استفاده ازشون مطلع بشم توی این دوره شرکت کنم؟ ایا دوره ای وجود داره که صفر تا صد استفاده از خدمات بانکی رو در کشور ارائه بده؟

  2. raha

    سلام
    من می‌خوام کارمند بانک بشم کدام آموزش برام خوبه؟ اصاً شما آموزشی در این خصوص دارید.
    آیا این آموزش می‌تونه بهم کمک کنه با اعتماد به نفس بالا برای استخدام قدم بردارم؟
    منظورم این نیست که این آموزش منو استخدام کنه. منظورم اینه که من اگه برم برای استخدام اطلاعات یک بانک دار رو دار می‌باشم یا خیر
    و انقدری هستم که حرف برای گفتن داشته باشم؟

    • eskandari

      سلام اپلین مهارتی که شما باید برای استخدام بانک بلد باشید icdl میباشد زیرا این مهارت از شرایط استخدام میباشد. در مرحله بعدی این اموزش در کنار آموزش هایی که همکاران ما شما را راهنمایی میکنند میتوانند شانس استخدام شدن شما را بالاتر ببرد. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید