آموزش پاور میل

آموزش پاور میل در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود، همانطور که می دانید پاور میل یکی از قدرمندترین و برجسته ترین نرم افزارهای سری CAM می باشد و در حوزه مکانیک که دارای کارهایی شامل انتقال مدل به نرم افزار، انتخاب ابزار مناسب ،تعیین استراتژی های مناسب جهت ماشین کاری قطعه کار و تهیه کدهای خروجی و انتقال آن به دستگاه فرز CNC می باشد.

البته در حوزه کاری این نرم افزار نرم افزاره ای دیگری نیز وجود دارد که با همدیگر به رقابت می پردازند ، نرم افزار powermill محصول شرکت delcam یکی از این رقبا است که با نرم افزار پاور میل رقابت می کند.

این دو نرم افزار به دلیل اینکه کاربرد بسیار گسترده ای در زمینه قالب سازی و قطعه سازی (خودرو سازی و صنایع مختلف هوافضا و…) دارند از اهمیت بالایی برخوردار هستند و شرکت های دولتی و خصوصی بسیار زیادی به دنبال متخصصان در این زمینه می گردند.

به روایتی می تواند گفت که اگر از تخصص خوبی در این زمینه برخوردار باشید و جزو بهترین ها باشید به هیچ عنوان بیکار نمی مانید و می توانید به بازار کار خوب این کار ملحق شید.

این نرم افزار با امکانات و ابزار های پیشرفته ای که در اختیار کاربر خود می گذارد می تواند بسیاری از پیچیدگی ها در صنعت خودروسازی و قطعه سازی را آسان سازد.

این ابزار های پیشرفته می تواند به خوبی در زمینه طراحی و ساخت قالب به شما کمک کند به صورتی که دیگر نیازی به برخی از زمان هایی که برای کار های پیش و پا افتاده می گذاشتید نیست و دستگاه به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد.

نتیجه استفاده از این نرم افزار و همینطور کمک گرفتن از ویژگی هایی که دارا است می تواند در وقت و هزینه صرفه جویی خیلی خوبی انجام دهد و کیفیت کاری شما را به حد بالایی افزایش دهد.

در کشور عزیزمان ایران برای این کار از ابزار powermill استفاده می کنند و شما می توانید با متخصص شدن در این نرم افزار به خوبی جایگاه کاری خود را تثبیت کنید.

نرم افزار پاورمیل به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ابزار هایی که دارد مسیر کاری خود را هموار تر کنید و بتوانید سریع تر کار کنید و پروژه های بیشتری بگیرید.

کلاس دوره آموزش پاور میل

کلاس های دوره آموزش پاور میل در آموزشگاه اریا تهران به صورت خصوصی برگزار می شود، شما می توانید جهت انجام هماهنگی های لازم برای شرکت در کلاس های نرم افزار پاور میل با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید، تا در جریان زمان دقیق برگزاری کلاس قرار بگیرید.

قیمت دوره آموزش پاور میل

همانطور که گفته شد کلاس های آموزش نرم افزار پاور میل به صورت خصوصی برگزار می شود، و برای تعیین قیمت این دوره آموزشی باید سطح شما توسط استاد مربوطه بررسی شود و با توجه به تعداد ساعتی که برای شما در نظر گرفته می شود، هزینه کلاس آموزش پاور میل محاسبه می شود.

سرفصل های دوره آموزش پاور میل

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

ماشینکاری توسط نرم افزار Power mill

کد استاندارد

3118-41-003-2

مهارت پیش نیاز

فرز کار درجه ۲

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

۳ ماه

مخاطبین

مهندسان مکانیک ، دانشجویان کارشناسی مکانیک

مشاغل مربوط

با مشاغل مهندسین و کارشناسان مکانیک در ارتباط می باشد

مدرس

نجمه سرلک

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش پاور میل PowerMILL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.