دوره آمورش ترخیص کالا از گمرک یکی از دوره های تخصصی می باشد که در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران برگزار می شود، در طی دوره ثبت سفارش و ترخیص کالا، شما با مهارت ها و تکنیک های مربوط به ترخیص کالا آشنا خواهید شد.

دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک آریا تهران به شما کمک می کند تا مهارت و دانش های لازمه در خصوص ترخیص کالا را کسب نمایید. با شرکت در این دوره شما می توانید ارتباط خوبی با افراد متخصص در این زمینه داشته باشید و با دانش به روز در ارتباط با قوانین و مقررات گمرکی کسب و کار بین المللی خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است شما می توانید در دوره مدیریت گمرک و ترخیص کالا با مدرک معتبر، مدارک معتبر این دوره را دریافت نمایید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

شماره های تماس: :۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

دوره آموزش صفر تا صد ترخیص کالا

دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک

همانطور که می دانید ترخیص کالا از گمرک و دیگر نهاد های مالی و بازرگانی نیاز به دانش و مهارت های خاصی می باشد چرا که اگر حتی یک بار برای ترخیص کالا از گمرک اقدام کرده باشید متوجه این موضوع خواهید بود.

در این حوزه قوانین تحت عناون تشریفات گمرکی وجود دارد که به همه ابعاد اهداف وارد کردن کالا و انتشار آن در بازار می پردازد. همچنین در این مجموعه تمامی موارد خرید و وارد شدن کالا از خریدار باید ثبت و ظبط گردد.

در دوره آموزش صفر تا صد ترخیص کالا آموزشگاه فنی حرفه ای تهران، شما یاد خواهید گرفت که سرپرست ترخیص کالا در حوزه امور مالی و بازرگانی بوده و شایستگی هایی از قبیل تحلیل و بررسی قوانین، عوارض و هزینه های گمرکی، تعیین روشهای خرید و ترخیص موفق، کنترل و نظارت بر تجارت اینترنتی در ترخیص کالا ها و آنالیز منابع خرید و ترخیص کالا، برنامه ریزی و نظارت بر ترخیص کالاهای مورد نیاز از بازارهای جهانی، نظارت و همکاری برای حمل کالای ترخیص شده، کنترل ترخیص کالاها و تنظیم قرارداد و ارائه گزارش دارد.

ترخیص کالا یا ترخیص یک فرایند در گمرکات است که توسط صاحب کالا یا نمایندهٔ قانونی صاحب کالا نزد گمرک جهت صادرات یا واردات کالا صورت می‌گیرد و در طی آن کالا با انجام تشریفات گمرکی مربوط از اماکن گمرکی خارج می‌گردد.

فرایند ترخیص کالا شامل آماده‌ سازی و ثبت اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه هزینه‌ ها شامل مالیات، سود بازرگانی و حقوق گمرکی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان می‌باشد که این فرآیند بر عهده سرپرست ترخیص کالا می باشد.

در دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک (آموزش واردات کالا) شما می توانید با یادگیری قوانین و تشریفات گمرکی اقدام به ترخیص کالا از گمرک به صورت هرچه سریع تر و با هزینه کمتر اقدام به ترخیص کالای گمرکی خود نمایید و یا با گذراندن دوره های کارآموزی به صورت سرپرست ترخیص کالا در شرکت های بازرگانی صادرتی و وارداتی مشغول به فعالیت شوید.

فراموش نکنید که مهارت سرپرست ترخیص محصول یکی از مهارت های مهم برای اخذ دیپلم حسابداری است.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

مراحلی که در دوره اموزش ترخیص کالا در تهران آموزش خواهید دید به صورت زیر می باشد:

  • تنظیم اسناد و ورود داده
  • احراز هویت و اظهار کالا
  • کنترل گمرکی
  • پرداخت عوارض و صدور سند ترخیص
  • بارگیری کالا و خروج کالا از گمرک
  • کنترل بعد از خروج کالا

در دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک شما ضمن یادگیری کامل هر کدام از مراحل ترخیص کالا از گمرک می توانید به عنوان سرپرست ترخیص کالا از گمرک در شرکت های وارداتی استخدام شوید.

در اتمام دوره های آموزشی ترخیص کالا شما همچنین اقدام به ارائه پیش بینی در مورد مدت زمان ترخیص کالا از گمرک برای کالا های مختلف می نمایید که تاثیر زیادی در ارائه و بررسی سرعت ترخیص کالا از رقبا دارد.

مدیریت امور ترخیص کالا در گمرک

قبل از پرداختن به موضوع مراحل ترخیص کالا از گمرک (کارآموز ترخیص کاری) و همچنین ذکر سرفصل های آموزش در طول دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک در آموزشگاه آریا تهران کمی درباره اینکه گمرک چیست و بر چه عواملی مدیریت می کند، می پردازیم.

به طور قطع تمامی شرکت های بازرگانی و شرکت های واردات و صادرات با گمرک آشنایی دارد. گمرک سازمانی می باشد که قوانین مبتنی بر کالا های وارداتی و صادراتی در کشور را مدیریت می کند که در ایران به دلیل شرایط های مختلف دارای قوانین سخت گیرانه ای می باشد.

کلاس آموزش ترخیص کالا از گمرک

کلاس آموزش ترخیص کالا از گمرک

کلاس آموزش ترخیص کالا ازگمرک، یک دوره آموزشی تخصصی می باشد که برای کسانی که در عرصه واردات و صادرات فعالیت می کنند یا قصد ورود به این حوزه را دارند، برگزار می شود.

در دوره آموزش امور گمرکی و ترخیص کالا به کارآموزان تمامی سرفصل ها و مهارت های لازمه در این زمینه آموزش داده می شود.

این دوره دارای دو کلاس عمومی و خصوصی می باشد که در ادامه در ارتباط با هر کدام توصیح داده شده است. البته این دوره در آریا تهران هم به صورت حضوری هم آنلاین برگزار می شود که در ادامه در ارتباط با آن ها نیز توضیح داده شده است.

کلاس آموزش گمرک عمومی

در حوزه واردات و صادرات، شناخت قوانین و مقررات گمرکی یکی از موارد مهم و حائز اهمیت می باشد. برای کسانی که قصد ورود به حرفه تجارت بین المللی را دارند داشتن مهارت و دانش کافی و لازمه در زمینه گمرک بسیار مهم می باشد.

کلاس آموزش واردات و ترخیص کالا عمومی یکی از دوره های آموزشی جامع می باشد که به کارآموزان این دوره آموزش لازم در ارتباط با قوانین و مقرارت گمرکی و توانایی ترخیص کالا داده می شود.

در خصوص این دوره آموزش می بینید که چگونه مدارک لازم را تهیه کنید و روند ترخیص کالا را طی نمایید و اقدامات لازم در خصوص آن را انجام دهید.

لازم است بدانید کلاس عمومی آموزش مراحل ترخیص کالا از گمرک (آموزش امور گمرکی و ترخیص کالا) به صورت کلاس های حداقل ۴ الی ۵ نفره برگزار می شود. این دوره توسط اساتید متخصص و مجرب در مجموعه آریا تهران برگزار می شود.

کلاس آموزش گمرک خصوصی

کلاس آموزش خصوصی ترخیص کالا نیز همانند دوره آموزش ترخیص کالا گمرک عمومی یک دوره تخصصی می باشد که برای کسانی که قصد ورود به حرفه تجارت بین المللی را دارند یا قصد فعالیت به صورت کاملا حرفه ای در حوزه گمرک را دارند، برگزار می شود.

دوره اموزش صادرات واردات ترخیص کالا حصوصی، برای کسانی که نیاز به مهارت های پیشرفته و دانش در عرصه گمرگ دارند، مناسب می باشد.

در خصوص کلاس آموزشی ترخیص کالا خصوصی لازم است بدانید این دوره با دوره عمومی تفاوتی ندارد و سرفصل های ارائه شده در هر دو دوره یکسان و مطابق سازمان فنی و حرفه ای می باشد.

تنها تفاوت این دو کلاس آموزشی با یکدیگر در تعداد کارآموزان در کلاس می باشد. همانطور که گفته شد در دوره آموزش گمرک عمومی تعداد کارآموزان حداقل ۴ الی ۵ نفر می باشد در صورتی که دوره آموزش خصوصی ترخیص کالا این دوره با یک الی دو نفر برگزار می شود.

دوره حرفه ای گمرک و ترخیص کالا حضوری

دوره آموزش حرفه ای ترخیص کالا حضوری (دوره ترخیص کالا از گمرک) برای افرادی که امکان شرکت در دوره را دارند به صورت حضوری برگزار می شود.

آریا تهران دارای اساتید بسیار متخصص و مجرب در زمینه دوره آموزشی مد نظر شما می باشد. علاوه بر آن این مجموعه پس از اتمام هر دوره مدارک معتبری به کارآموزان اعطا می گردد که در ادامه این پست در ارتباط با مدرک دوره آموزش بازرگانی و ترخیص کالا توضیح داده ایم.

شرایط صدور مدرک بین المللی چیست؟ اگر اطلاعاتی در خصوص مدرک بین المللی ندارید می توانید با مراجعه به صفحه صدور مدرک بین المللی اطلاعات لازم در خصوص این مدرک را دریافت نمایید.

دوره آموزش ترخیص کاری آنلاین

آریا تهران برای افرادی که امکان حضور در کلاس های حضوری را ندارند دوره آموزش ترخیص کاری آنلاین یا همان آموزش مجازی ترخیص کالا را نیز برگزار می کند.

شما می توانید در طی دوره های آنلاین فنی حرفه ای آموزش ترخیص کاری بعد از اتمام هر کلاس فیلم آموزش ترخیص کالا از گمرک مربوط به هر جلسه را از تیم پشتیبانی آریا تهران دریافت نمایید که در پایان دوره شما پکیج آموزش ترخیص کالا را به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت.

همچنین می توانید حتی بعد از اتمام کلاس و دوره اموزش انلاین ترخیص کالا با مربی دوره خود در ارتباط باشید و سوالات مربوط به دوره خود را دار گروه پشتیبانی دوره آموزشی مدیریت گمرک و ترخیص کالا مجموعه از اساتید بپرسید.

مدرک دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک

مدرک دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک

همانطور که در ابتدای پست ذکر شد بعد از اتمام هر دوره کارآموران می توانند دو مدرک معتبر دریافت نمایند.

این دو مدرک شامل: مدرک ترخیص کار گمرک داخلی آریا تهران و مدرک ترخیص کار گمرک فنی حرفه ای می باشد که شما می توانید در آزمون های شرکت نمایید و با کسب نمره قبولی مدرک معتبر آموزش ترخیص کالا از گمرک فنی حرفه ای (آموزش ترخیص کار گمرک) خود را دریافت نمایید.

اگر اطلاعات کافی درباره مدرک فنی و حرفه ای ندارید پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای به صفحه مذکور مراجعه نمایید.

سرفصل های دوره آموزش ترخیص کالا در گمرک

مفاهیم و مراحل گمرکی و هزینه های گمرکی در هر مرحله

اعتبارات اسنادی

روش‌های پرداخت در معاملات تجاری

اعتبار نامه ها و برات ارزی و فاینانس

کنوانسیون های حمل و نقل

ترانزیت و ترخیص

اظهار نامه گمرکی

کابوتاژ یا حمل و نقل گمرکی

تنظیم اظهارنامه و کارکرد اظهارنامه گمرکی (ویژگی های یک اظهار نامه) + دستورالعمل ها و قوانین

اظهار نامه تفصیلی

محاسبات لازم در اظهارنامه گمرکی

دریافت اطلاعات از اظهار کننده

انواع واردات قطعی

ارزیابی واردات و اظهارنامه

اسناد مورد نیاز دایره صادرات قطعی

واردات و صادرات + عوارض هر دو

بازرگانی و کارت بازرگانی + شرایط صدور کارت بازرگانی

بازرگان انواع بازرگانی و وظایف آن و خدمات بازرگانان به تولید کنندگان و مصرف کنندگان و اقتصاد کشور

تشریفات گمرکی

رویه گمرک

ورود قطعی کالا و موقت کالا

صدور قطعی و موقت کالا

بررسی کارت حق العمل‌کاری

کالای مرجوعی و مباحث مربوط به آن

ترانزیت خارجی  و داخلی کالا به همراه کالای انتقالی

اسناد گمرکی برای اظهارنامه

مجوزهای ورود و صدور کالا

اسناد حمل و نقل و مانیفیسنت کالا

کارنه تیر، دوپاسژ، ATA

قبض انبار

مبنای قانونی اظهار نامه گمرکی و اصول و نحوه تنظیم اظهار نامه

شخص تنظیم کننده اظهار نامه توسط

گردش اظهارنامه وارداتی

اظهارنامه تفصیلی و تاثیر آن در روند ترخیص کالا

اصول و قوانین نگهداری کالا در انبار گمرکی

دفاتر ضبط  و ثبت کالا در انبار ها و سردخانه ها

انبارها و سردخانه ها خصوصی و عمومی و شرایط آن ها

مسئولیت های گمرک برای حفظ کالا در انبار ها

هزینه های نگهداری کالا در انبار های گمرکی

تحویل کالا از انبارهای و سردخانه‌ها

قوانین موجود در کالا های فاسد شدنی در انبار ها

تشریفات گمرکی جهت ترخیص کالا

مضمون های اظهارنامه گمرکى

بازبینی و ارزیابی های پس از ترخیص کالا

موارد مربوط به اظهارنامه مبتنی بر ترخیص کالا

برداشتن موانع ترخیص کالا با روش های مبتنی و مکاتبات اداری و اظهارنامه ها

تخلفات گمرکی

کالای قاچاق

مجازات های تخلفات گمرکی

آیا راحی برای ترخیص کلای توقیف شده وجود دارد

کمیته تجدید نظر

اصول و نحوه تعیین ارزش کالا در گمرک

تایین سود حال از کالا

اینکوترمز و قواعد آن

انواع روش های تحویل کالا در مقاصد تایین شده + هزینه ها و کرایه

توافقنامه گمرکی

کمیته نظارت بر قیمت

طبقه بندی کالا و قواعد آن

گمرک

تعریف گمرک

اهداف و وظایف سازمان گمرک

اصطلاحات گمرک

ﺁﻳﻴﻦﻧﺎﻣﻪ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺍﻣﻮﺭ ﮔﻤﺮﮐﻲ

پروانه گمرکی

مدیریت و اهمیت آن در خرید خارجی

سازمان و اداره خرید

مذاکره

استعلام مناقصه و ارزیابی پیشنهادها

مشخصات فنی و استانداردهای خرید کالا

انواع قرارداد در خریدهای خارجی

بیمه بازرسی حمل و ترخیص کالا

مدیریت کالا، لجستیکی و زنجیره تأمین

مراجع حل اختلافات گمرکی در گمرک

صاحب کالا در گمرک

اقامتگاه قانونی صاحب کالا

ترخیص نسیه

بدهی به گمرک

کالای متروکه

رویه‌های گمرکی

تخلفات قاچاق

جرایم تخلفات در قانون امور گمرکی و جرائم قاچاق در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

معافیت‌ها و ممنوعیت‌ها

کارگزار گمرکی

بازبینی، حسابرسی و اقدامات بعد از ترخیص

مراجع رسیدگی به اختلافات گمرکی

محاسبات گمرکی (محاسبه حقوق ورودی- محاسبه بیمه محلی- محاسبه هزینه‌های گمرکی)

ارزیابی

مراحل ترخیص کالا

عدول از عنوان اظهارنامه

نحوه ترخیص کالا در هنگام اختلاف با گمرک

محاسبه وزن کالا در گمرک

استعلام تعرفه

اختیارات استثنائی رئیس کل گمرک

قوانین و مقررات اظهار گمرکی کالا (دوره آموزش EPL)

انجام ثبت سفارش الکترونیکی کالا و ویرایش آن

شناسه فروشنده خارجی و HS CODE

تخصیص ارز در سامانه جامع تجارت

مانیفیست (ثبت سفارش کالا)

سامانه جانبی رهگیری

سامانه جانبی شناسه کالا (دوره ترخیص کالا در تهران)

سامانه جانبی جامع انبار ها

انواع اظهارنامه گمرکی کالا

اقدامات لازم جهت اظهار گمرکی کالا

فاکتور الکترونیکی (دوره آموزش EPL)

ترخیص و حمل و نقل (دوره آموزش ثبت سفارش اتاق بازرگانی)

سامانه نیما و خرید ارز

دوره آموزش رایگان ترخیص کالا

به زودی در این بخش ویدیو های آموزش رایگان ترخیص کالا قرار می گیرد شما می توانید ویدیو های آموزشی کلاس تخصصی ترخیص کالا از گمرک را مشاهده نمایید و نظرات خود را در بخش دیدگاه سایت با ما درمیان بگذارید.

به خاطر داشته باشید در طی دوره شما می توانید جزوه آموزش ترخیص کالا pdf (مراحل ترخیص کالا از گمرک pdf) را در اختیار داشته باشید.

همچنین به زودی در این بخش جزوه آموزشی ترخیص کالا قرار می گیرد شما می توانید جزوه را دانلود نمایید.

لازم به ذکر است آریا تهران دور های زیادی را برگزار می کند که شما می توانید برای آشنایی با این دوره ها و رشته ها به صفحه دوره های فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

هزینه دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک

هزینه دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک

قیمت کلاس آموزش ترخیص کالا از گمرک چقدر است؟ در خصوص قیمت دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک باید بدانید هزینه کلاس آموزش ترخیص کالا از گمرک به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل: تعداد جلسات دوره، زمان دوره، سرفصل های ارائه شده، اسایتد مجرب و متخصص، ارائه مدارک معتبر و… می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق این دوره از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با تیم پشتیبانی و ثبت نام آریا تهران تماس حاصل نمایید.

آیا یادگیری علوم ترخیص کالا از گمرک درآمد زاست

باید بدانید که این موضوع که ترخیص کالا از گمرک درآمد زاست یا خیر بستگی به نیاز و شرایط و رفت و آمد شما در گمرک دارد. شما در دوره های ترخیص کالا از گمرک با تمامی نکات و ترفند های گمرکی آشنا می شوید.

در این صورت اگر خود شما خواهان انجام امور گمرکی خود باشید این دوره بسیار به شما کمک خواهد کرد. اما در صورتی که هیچ آشنایی با گمرک نداشته اید و برای کار می خواهید این اقدام به گذراندن دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک در آموزشگاه آریا تهران نمایید باید به نکات زیر دقت نمایید.

ضمن گذراندن دوره ترخیص کالا (دوره آموزش جامع ترخیص کالا) از گمرک و مباحث مربوط به آن در آموزشگاه آریا تهران شما نمی توانید در این حوزه علارغم بازار کار مناسب و پر درآمد اقدام به یافتن کار کنید چراکه مباحث ارائه شده به شما صرفا تئوری بوده باید به طریقی نسبت به افزایش تجربه های عملی مرتبط به این حوزه اقدام نمایید تا در نهایت بتوانید به عنوان سرپرست ترخیص کالا در شرکت های مختلف کار کنید.

یکی از این روش ها برای کسب تجربه گذراندن دوره های کارآموزش کامل ترخیص کالا از گمرک در شرکت های واردات و صادرات می باشد.

با این حال شرکت آریا تهران در تلاش است تا با معرفی دانشجویان خود به شرکت های به عنوان کاراموز آن ها را علاوه بر آموختن مباحث تئوری در زمینه کسب تجربه های عملی نیز هدایت نماید.

رضایت کارآموزان دوره ترخیص کالا

جمع بندی

در این صفحه به ارائه مطالب کلی درباره دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک، مدرک ترخیص کار گمرک، هزینه دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک، سرفصل های دوره آموزش ترخیص کالا در گمرک و.. پرداخته شده است.

در نهایت در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه اموزش ترخیص کالا در آموزشگاه آریا تهران شما می توانید با شماره های درج شده در سایت آریا تهران تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول

شهریه دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک چقدر است؟

همانطور که گفته شد هزینه دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک با توجه به عوامل مختلفی از جمله محتوای دوره، تعداد جلسات دوره، نوع دوره، تجربه اساتید و… متفات است. جهت اطلاع دقیق از هزینه دوره آموزش ترخیص کالا شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دوره آموزش ترخیص کالا از گمرک تنها به صورت حضوری برگزار می شود؟

خیر. آریا تهران برای تمام افرادی که علاقه مند به شرکت در این دوره هستند اما زمان کافی برای شرکت در این دوره به صورت حضوری را ندارند دوره اموزش انلاین ترخیص کالا را نیز برگزار می کند.

آیا این دوره مدرک دارد؟

بله این دوره دارای دو مدارک معتبر می باشد که یکی از آنها مدرک معتبر داخلی مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران می باشد و مدرک دیگری مدرک معتبر فنی و حرفه ای می باشد که شما می توانید بعد از اتمام دوره آموزشی خود اقدام به دریافت آن نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

سرپرست ترخیص کالا

کد استاندارد

4-00/29/1/1

مهارت پیش نیاز

ترخیص کار گمرک

نوع تدریس

شفاهی، کتبی

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

تجار، مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‏ها و سازمان ها، دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، تجارت بین الملل وMBAو سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازرگانی خارجی

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغلی مانند ترخیص کاران، سرپرست های ترخیص محصول شاغل در شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی در ارتباط می باشد.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ اردیبهشت – فقط پنجشنبه – 18 الی 21 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

اسماعیل شرفبیانی

9 دیدگاه برای آموزش ترخیص کالا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمدرضا بهره مند

    دوره فوق العاده ای بود جدا از علم و تجربه استاد مقدم مسئولین آموزشگاه مدام پیگیر روند کلاس بودن ممنونم از دوره ای که برگزار کردین

    • aryatehran_B

      درد دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و مجموعه میکوشد تا با پیگیری سریع مسائل رضایت شما را جلب نماید

  2. قربانعلی خادملو

    واقعا استاد فوق العاده ای بودند. عالی

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما

  3. سید یونس حسینی خادنلو

    عالی

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  4. قربانعلی خادملو

    دوره خوب و کاملی بود.مدیر آموزشگاه هم واقعا پیگیر بودن. باتشکر

  5. قربانعلی خادملو

    دوره خوب و کاملی بود.مدیر آموزشگاه هم واقعا پیگیر بودن. باتشکر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خورسندیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  6. محمدرضا نادری

    دوره کامل بود،
    استاد مقدم عالی بودن،
    مسئولین برگزاری انتقادپذیری بودن و محترم
    بنظرم اگه بشه بعنوان کارآموز هنرجویان رو معرفی کنید به موسسات ترخیص کار خیلی بهتر میشه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما دوست عزیز هدف مچجموعه ام جلب رضایت شما است انتقادات و پیشنهادات شما اموزشگاه اریا تهران را معتبر ساخته است و راجب پیشنهاد شما عرض کنم حتما پیگیری میشود

  7. ناشناس

    اموزشگاه خوبیه و عملی هم توضیح میدن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  8. رضا مجیدی

    دوره بسیار خوبی بود
    استاد بسیار مجربی داشتیم و مباحث تدریس شده بسیار جامع و کامل بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب برای اموزش به کاراموزان عزیز است

  9. محمد رضا

    ترخیص کاری است که باید علاقه‌ داشته باشید..من زیاد دوسش دارم..