دوره آموزش جاوا

دوره آموزش جاوا حرفه ای در مجتمع فنی آریا تهران به صورت تئوری/عملی برگزار می شود، که ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است.

بعد از از گذراندن کلاس جاوا​ با تدریس برترین اساتید کشور، مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت خواهد کرد.

دوره جاوا فنی حرفه ای در آریا تهران به صورت پروژه محور بوده و تمرکز اساتید بر تدریس نکات بازار کار و سرفصل های فنی و حرفه ای کشور میباشد و علاقه مندان به یادگیری جاوا میتوانند بعد از اتمام دوره جاوا فنی حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند. همچنین افراد میتوانند از مزایای اعتبار مدرک دوره آموزش جاوا برا مهاجرت به کشور های خارجی بهره مند شوند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران کسب کنید میتوانید به صفحه صدور مدرک بین المللی مراجعه کنید.

ویژگی دوره آموزش برنامه نویسی جاوا

دوره آموزش برنامه نویسی جاوا آریا تهران با حضور برترین اساتید برنامه نویسی جاوا در کشور برگزار میشود و هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به افراد آموزش داده میشود.

مهمترین ویژگی دوره برنامه نویسی جاوا پروژه محور بودن آن میباشد که پروژه هایی برای برنامه های کاربردی وب، سیستم های تحت شبکه، برنامه های موبایل انجام میشوند. در دوره آموزشی جاوا به صورت گام به گام برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود و افرادی که بدون هیچ پیش زمینه ای در این دوره شرکت کرده اند میتوانند در انتهای دوره به یک برنامه نویس جاوا تبدیل شوند.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش زبان جاوا آریا تهران برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی و عمومی و همچنین به صورت آنلاین و حضوری میباشد. به این ترتیب افراد علاقه مند به یادگیری جاوا میتوانند متناسب با شرایط و علایق خود یکی از انواع پکیج آموزش جاوا را انتخاب کنند.

کلاس های آموزش دوره جاوا
کلاس های آموزش دوره جاوا

کلاس های آموزش دوره جاوا

آموزشگاه پیشرفته دوره آموزش جاوا در آریا تهران، دو نوع کلاس آموزشی بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می کند.

در هر دو کلاس برنامه نویسی جاوا حضوری و کلاس برنامه نویسی جاوا انلاین سرفصل های دوره آموزش جاوا یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد.

مسلما در کلاس خصوصی آموزش جاوا زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد.

و در کلاس های عمومی جاوا،  حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی زبان برنامه نویسی جاوا آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و حرفه ای آموزش جاوا ، امکان انجام تمرین های مختلف در آن وجود دارد.

دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش حرفه ای جاوا، در صورتی که مباحث را کامل فرا گرفته باشند، قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

اگر میخواهید بدانید چه رشته هایی علاوه بر دوره جاوا در آریا تهران شامل مدرک فنی حرفه ای هستند که اشتغال شما را راحت تر میکنند میتوانید به صفحه دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی مراجعه کنید.

کلاس برنامه نویسی جاوا انلاین

کلاس برنامه نویسی جاوا انلاین در آریا تهران شرایطی را فراهم کرده است که افراد میتوانند بدون محدودیت های مکانی و زمانی با پرداخت هزینه کلاس برنامه نویسی جاوا که نسبت به سایر آموزشگاه های آموزش جاوا مناسب تر است از تمامی نکات اموزشی بهره مند شوند.

کلاس برنامه نویسی جاوا انلاین این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند از سراسر ایران از تخصص برترین اساتید بهره مند شوند و بدون نیاز به پزداخت هزینه های رفت و آمد در دوره برنامه نویسی جاوا مجتمع فنی تهران در آریا تهران شرکت کنند.

همان طور که میدانید امروزه برای هک برنامه و سایت های مختلف نیاز است با زبان های برنامه نویسی مختلفی آشنا شد. اگر میخواهید بدانید جاوا نیز برای هک کاربرد دارد و به طور کلی چه زبان های برنامه نویسی برای هک استفاده میشود میتوانید به صفحه زبان های برنامه نویسی برای هک مراجعه کنید.

کلاس برنامه نویسی جاوا حضوری

کلاس برنامه نویسی جاوا حضوری در آریا تهران به صورت کلاس های خصوصی و عمومی برگزار میشود و علاقه مندان به شرکت در دوره جاوا مجتمع فنی تهران در آریا تهران میتوانند در کلاس های حضوری جاوا شرکت کنند. مزیت دوره های حضوری به دوره های آنلاین رفع اشکال به صورت حضوری و بهره مندی از نظر سایر کارآموزان میباشد و این دوره جامع جاوا برای افرادی که در تهران هستند و امکان شرکت در کلاس ها در ساعات تعیین شده را دارند مناسب میباشد.

دوره آموزش مقدماتی جاوا

یکی از ویژگی های مهم دوره های آموزش برنامه نویسی جاوا آریا تهران برگزاری دوره آموزش مقدماتی جاوا مناسب افرادی است که هیچ پیش زمینه ای در حوزه برنامه نویسی جاوا ندارند. به این ترتیب افراد میتوانند بدون هیچ نگرانی در دوره آموزشی زبان برنامه نویسی جاوا مقدماتی شرکت کنند و به صورت گام به گام برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرند.

دوره آموزش جاوا پیشرفته

افرادی که برنامه نویسی جاوا را به صورت آماتور بلد هستند میتوانند برای یادگیری پیشرفته جاوا و یادگیری پروژه های حرفه ای تر در دوره آموزشی جاوا پیشرفته آریا تهران شرکت کنند. دوره آموزش جاوا پیشرفته به علاقه مندان کمک میکند تا به یک برنامه نویس حرفه ای جاوا تبدیل شوند و به سرعت وارد بازار کار شده و به عنوان یک نیرو کار ماهر کسب درآمد کنند. دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا آریا تهران به افراد این امکان را میدهد تا بدون هیچ دانشی گام به گام تا حرفه ای شدن در این حوزه پیش روند.

مدرک دوره آموزش جاوا
مدرک دوره آموزش جاوا

مدرک دوره آموزش جاوا

آموزشگاه آموزش جاوا آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره ویژه بازار کار جاوا بعد از گذرندان کامل دوره Java، مدرک معتبر زبان برنامه نویسی جاوا، قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد. شما میتوانید دو نوع مدرک از آموزشگاه فنی حرفه ای جاوا آریا تهران دریافت کنید:

– مدرک معتبر داخلی آموزش زبان جاوا

– مدرک معتبر فنی حرفه ای قابل ترجمه آموزش زبان جاوا

شما میتوانید با دریافت مدرک آموزش جاوا فنی حرفه ای به سرعت اشتغال یابید و از مزایا این مدرک دوره آموزش Java برای مهاجرت به کشور های خارجی نیز بهره ببرید. همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید.

قیمت دوره آموزش جاوا
قیمت دوره آموزش جاوا

قیمت دوره آموزش جاوا

همانطور که پیشتر گفته شد، کارگاه آموزش جاوا، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد. به طور کلی هزینه دوره آموزش جاوا در آموزشگاه آریا تهران به نسبت کیفیت آموزش، اعتبار مدرک دوره جاوا فنی حرفه ای، تدریس نکات بازار کار و محیط آموزشی بسیار مناسب تر از قیمت دوره آموزش جاوا سایر آموزشگاه ها میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با پرداخت هزینه ای معقول و منصفانه در دوره جامع آموزش جاوا (صفر تا صد) شرکت کنید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و هزینه دوره جامع جاوا خصوصی و عمومی و آنلاین با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت کلاس خصوصی آموزش جاوا

هزینه کلاس خصوصی جاوا بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر در کلاس Java توسط استاد مجرب جاوا سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه، تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند.

که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–جهت اطلاع از هزینه دوره آموزش جاوا تماس حاصل نمایید.

قیمت کلاس عمومی جاوا

هزینه کلاس آموزش جاوا، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی جاوا پیشرفته متفاوت از دوره آموزش مقدماتی جاوا میباشد.

– جهت اطلاع از هزینه کلاس جاوا تماس حاصل نمایید.

سر فصل های دوره آموزش جاوا

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا مقدماتی و پیشرفته متناسب با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و اساتید نیز سرفصل دوره آموزش جاوا را متناسب با نیاز بازار کار و اجرای پروژه های کاربردی تدوین کرده اند. سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی جاوا Java به صورت زیر میباشد.

دوره آموزش صفر تا صد برنامه نویسی جاوا مناسب چه کسانی است

آموزش جاوا، یک کارگاه آموزش  عملی است، که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است. لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با طراحی سایت، جزء مخاطبین این دوره هستند. با یادگیری جاوا و شرکت در کلاس جاوا فنی حرفه ای شما میتوانید برنامه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل طراحی کنید.

دوره آموزش پروژه محور جاوا مناسب کسانی است که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند زیرا این زبان برنامه نویسی در کشور های دیگر طرفداران زیادی دارد و شما میتوانید به خوبی در این حوزه اشتغال یابید.

بهترین دوره آموزش جاوا مناسب کسانی است که به دنبال درآمدهای بالا هستند و ارتقا درآمد برای ان ها با بهبود دانش و تخصص امکان پذیر است.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایر رشته های فنی حرفه ای کسب کنید و با دریافت مدرک معتبر در حوزه های مورد نظر اشتغال یابید میتوانید به صفحه رشته های فنی حرفه ای مراجعه کنید.

جزوه آموزش جاوا pdf

یکی از ویژگی های دوره آموزش جاوا فنی حرفه ای آریا تهران ارائه جزوه آموزش جاوا pdf به کاراموزان میباشد. به این ترتیب کاراموزان میتوانند با در اختیار داشتن فایل آموزش پروژه محور جاوا pdf بدون محدودیت زمانی و مکانی نکات تدریس شده در کلاس آموزش Java را بارها مرور کنند تا به سطح حرفه ای در آن برسند. در این صفحه نیز به زودی فایل آموزش رایگان جاوا به زبان ساده پی دی اف قرار داده خواهد شد تا به صورت رایگان با زبان برنامه نویسی جاوا آشنا شوید.

آینده شغلی رشته جاوا

شاید اولین سوالی که ذهنتون رو درگیر بکنه، این باشه که :

آینده و موقعیت شغلی طراحی وب سایت چی هست؟

میشه روش حساب کرد؟

ممکنه منسوخ و از رده خارج بشه؟

امکان داره اپلیکیشن های موبایل جاشو بگیرن؟

و خیلی سوالای دیگه…

دوره جاوا در ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت هست و در حال حاضر به شدت کمبود نیروی متخصص در این زمینه احساس میشه و بهتون اطمینان میدم نگران آینده شغلی این صنعت درحال پیشرفت و غیر قابل اشباع نباشید

چون هروز بخش های جدیدی ب اون اضافه میشه و هیچوقت از حرکت نمی ایسته.

بازار کار برنامه نویسی امروزه بسیار داغ است و در سراسر جهان نیاز به برنامه نویسان حرفه ای احساس میشود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار برنامه نویسی در مقابل رشته های گرافیکی به صفحه گرافیک یا برنامه نویسی مراجعه کنید.

سوالات متداول

ویژگی دوره آموزش جاوا صفر تا صد آریا تهران چیست؟

در دوره صفر تا صد جاوا برترین اساتید کشور حضور دارند، مدرک فنی حرفه ای دوره جامع آموزش جاوا به کارآموزان اعطا میشود، دوره آموزش برنامه‌نویسی جاوا مقدماتی و پیشرفته مجزا میباشد و هزینه کلاس آموزش جاوا مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست و جزوه دوره متخصص جاوا pdf ارائه میگردد.

هزینه دوره آموزش جاوا چقدر است؟

دوره آموزش جاوا مقدماتی تا پیشرفته جاوا به صورت حضوری (خصوصی و عمومی) و آنلاین برگزار میشود که هزینه دوره های آموزش برنامه نویسی جاوا Java در انواع مختلف متغیر است که در این صفحه به صورت مجزا ذکر شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه نویس زبان JAVA

کد استاندارد

0-84/76/1/2

مهارت پیش نیاز

برنامه نویس VISUAL C

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

اندروید را به صورت حرفه ای بیاموزند و برای برنامه, این دوره هستند, خواهند برنامه نویسی توزیع شده در, در محیط جاوا به صورت پروژه ای تجربه, کنند ، برنامه نویسانی که می خواهند برنامه نویسی, محیط شبکه را بیاموزند ، برنامه نویسانی که, مراحل اجرای یک پروژه را, می خواهند در محیطی عملی و کاربردی از صفر تا صد, نویسی اندروید تسلط به زبان جاوا ندارند نیز از مخاطبین

مشاغل مربوط

برنامه نویسی جاوا شامل, زمینه های شغلی مختلفی بوده و, کاربردهای گسترده ای دارد. اکثر زمینه, نام برد, های شغلی مربوط به برنامه نویسی جاوا را می توان در گروه ها, ی مختلف مثل توسعه دهنده back-end و غیره

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش جاوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.