آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch یکی از دوره های تخصصی در آریا تهران میباشد که با مدرک فنی حرفه ای ارائه میشود و علاقه مندان به این حوزه میتوانند مسیر برنامه نویسی را به صورت حرفه ای تر بپیمایند. در ادامه شما را با ویژگی های دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch آشنا میکنیم.

آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch
آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch

آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch

اسکرچ Scratch یک زبان برنامه نویسی تصویری است که برای کودکان طراحی شده است. دانشمندان آزمایشگاه رسانه ام آی تی زبان برنامه نویسی اسکرچ (Scratch) را طراحی نموده و در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی و به صورت کاملاً رایگان به دنیا عرضه کردند.

این برنامه نویسان که به دنبال راه کاری بودند تا زبانی را طراحی کنند که کار کردن با آن بسیار ساده باشد با الهام گرفتن از روش بازی کودکان با لگو قطعات خانه سازی که با استفاده از آن می‌توان سازه‌ های مختلفی ایجاد کرد. سعی کردند مفاهیم اصلی برنامه‌نویسی را در قالبی کاملا بصری و همچون ساخت یک خانه با لگو آموزش دهند. کودکان به هیچ وجه نیازی به نوشتن حتی یک خط کد هم برای تکمیل پروژه خود ندارند بلکه کدهای این زبان برنامه‌نویسی در قالب شکل‌های مختلف در معرض دید کودک قرار می‌گیرد.

حال کودک با کنار هم قرار دادن این اشکال اقدام به کد نویسی می‌کند، چنین قابلیت منحصر به فردی بوسیله شکل‌های مختلف فراهم شده است، به این صورت که فقط اشکال خاصی هستند که می‌توان آن‌ ها را در کنار یکدیگر جفت کرد.

 آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران توسط برترین اساتید اسکرچ کشور برگزار میشود. این دوره اسکرچ به گونه ای برگزار میشود که کودکان میتوانند مسیر حرفه ای شدن در حوزه برنامه نویسی را طی کنند و میتوانند با اسکرچ کودکان آشنایی کامل پیدا کنند.

اگر میخواهید فرزند شما کار با کامپیوتر را به صورت حرفه ای یاد بگیرد و از هم سن و سال های خود پیشی بگیرد میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش کامپیوتر به کودکان اطلاعات لازم را در مورد این دوره کسب کنید.

ویژگی کلاس آموزش برنامه نویسی Scratch
ویژگی کلاس آموزش برنامه نویسی Scratch

ویژگی کلاس آموزش برنامه نویسی Scratch

کلاس های دوره برنامه نویسی Scratch در آموزشگاه کامپیوتر و برنامه نویسی آریا تهران به صورت کلاس های عمومی و خصوصی اسکرچ کودکان برگزار می شود.

البته لازم به ذکر است که محتوای ارائه شده از سوی استاد زبان برنامه نویسی Scratch در هر دو دوره اسکرچ یکی بوده و تفاوتی میان مطالب ارائه شده در هر دو دوره برنامه نویسی اسکرچ Scratch عمومی و خصوصی وجود ندارد و تنها تفاوت دوره اسکرچ عمومی و خصوصی در تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس میباشد.

در دوره اسکرچ خصوصی به دلیل محدود بودن تعداد نفرات شرکت کننده امکان بهره مندی بیشتر از تخصص استاد برنامه نویسی اسکرچ وجود دارد ولی در کل سرفصل های آموزشی اسکرچ در دو دوره اسکرچ یکسان میباشد.

دوره آموزش اسکرچ در آریا تهران براساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار میشود و تمرکز اساتید بر تمرین عملی برنامه نویسی اسکرچ میباشد.

آموزش برنامه نویسی کودکان اسکراچ در آریا تهران با تدریس برترین اساتید کشور انجام میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که آموزش برنامه نویسی کودکان اسکراچ به صورت صفر تا صدی انجام میشود.

اما در صورتی که شما علاقه مند هستید که در این کلاس های آموزشی زمان بیشتری را برای حل تمرین های مختلف داشته باشید، و فرصت بیشتری جهت پرسش و پاسخ با استاد مربوطه برای شما وجود داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که در کلاس های خصوصی برنامه نویسی Scratch شرکت نمایید.

از دوره های پرطرفدار که در آریا تهران مختص کودکان برگزار میشود میتوان به کلاس نقاشی اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره میتوانید به صفحه کلاس نقاشی کودکان مراجعه کنید.

مزایا دوره آموزش اسکرچ

Scratch یک زبان برنامه‌نویسی بصری است که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. با استفاده از Scratch، کاربران می‌توانند با استفاده از بلوک‌های بصری، برنامه‌های کامپیوتری را طراحی کنند.

برای شروع کار با Scratch، ابتدا باید نرم‌افزار Scratch را دانلود و نصب کنید. سپس با استفاده از بلوک‌های بصری، می‌توانید برنامه‌های مختلفی را طراحی کنید. برای مثال، می‌توانید با استفاده از بلوک‌های مختلف، یک بازی ساده طراحی کنید یا یک انیمیشن بسیار جذاب ایجاد کنید.

Scratch به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از برنامه‌های دیگران نیز استفاده کنید. همچنین، با استفاده از Scratch، می‌توانید مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را بهبود بخشید و به یادگیری برنامه‌نویسی علاقه‌مند شوید.

آموزش برنامه نویسی کودکان اسکراچ در آموزشگاه آریا تهران با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای برگزار میشود و شما عزیزان میتوانید این اطمینان را داشته باشید برنامه نویسی کودکان اسکراچ به طور جامع به فرزند شما اموزش داده میشود و برای ورود به حوزه برنامه نویسی آمادگی لازم را کسب میکند.

در دوره آموزش اسکرچ انواع فیلم آموزشی اسکرچ در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و کودکان و نوجوانان میتوانند تکنیک های برنامه نویسی برای کودکان را به طور جامع یاد بگیرند.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش اسکرچ آریا تهران تمرین عملی برنامه نویسی کودکان و نوجوانان میباشد. در این کلاس تلاش بر این است تمرینات برنامه نویسی کودکان به صورت پروژه محور پیش رود تا کلاس به صورت پربازده پیش رود و برای کارآموزان مفید باشد.

آموزش برنامه نویسی کودکان در ساعات متنوع و متغیر برگزار میشود تا هم برای کودکان خسته کننده نباشد و هم آموزش برنامه نویسی کودکان به صورت کاربردی پیش رود.

از دیگر مزایا دوره آموزش اسکرچ آریا تهران میتوان به پشتیبانی از خدمات آموزشی اشاره کرد. افراد میتوانند تمامی سوالات خود را در حوزه آموزش scratch در این صفحه بپرسند تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

کلاس اسکرچ مناسب چه کسانی است

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که افراد در آموزشگاه آریا تهران از ما میپرسند این است که کلاس اسکرچ مناسب چه کسانی است و آیا سپری کردن این دوره آموزش اسکرچ قابلیت خاصی به افراد میدهد. در واقع کلاس اسکرچ (Scratch) برای همه سنین مناسب است، اما به طور خاص کلاس برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان و نوجوانان بین ۸ تا ۱۶ سال مناسب است. این کلاس آموزش برنامه نویسی اسکرچ برای افرادی که علاقه‌مند به یادگیری برنامه‌نویسی و طراحی بازی هستند، مناسب میباشد. همچنین برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌های مرتبط با تفکر محاسباتی، حل مسئله و خلاقیت را تقویت کنند، کلاس اسکرچ Scratch مناسب است.

از دوره هایی که ویژه کودکان در آریا تهران برگزار میشود و افراد را برای اشتغال در آینده اماده میکند میتوان به دوره طراحی سایت اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید میتوانید به صفحه طراحی سایت کودکان مراجعه کنید.

آموزش اسکرچ pdf
آموزش اسکرچ pdf

آموزش اسکرچ pdf

در دوره ها و کلاس های برنامه نویسی برای نوجوانان در تهران به ویزه در آریا تهران به کاراموزان جزوه آموزش اسکرچ pdf ارائه میشود. افراد میتوانند با استفاده از آموزش اسکرچ pdf به راحتی مطالب آموخته شده در کلاس را مرور کرده و به آن ها تلط یابند. از دیگر مزایا آموزش اسکرچ pdf یافتن پاسخ بسیاری از سوالات بدون نیاز به استاد و درگیری با مشکلات پروژه توسط کاراموزان میباشد.

شما هم میتوانید برای دریافت آموزش اسکرچ pdf ایمیل خود را در بخش نظرات این صفحه درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت فایل آموزش اسکرچ pdf را برای شما ایمیل کنند.

قیمت دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch
قیمت دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch

قیمت دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch

همانطور که گفته شد کلاس های دوره برنامه نویسی Scratch به صورت خصوصی و عمومی می باشد، و طبیعتا هزینه شرکت در این دوره آموزش scratch با توجه خصوصی و یا عمومی بودن این دوره محاسبه می شود.

قیمت دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch در آریا تهران باتوجه به کیفیت تدریس، اعتبار مدرک ارائه شده و تنوع کلاسهای برنامه نویسی کودکان مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و شما میتوانید با هزینه ای کمتر صفر تا صد برنامه نویسی کودکان را یاد بگیرید. البته آموزش اسکرچ رایگان نیز در سایت آریا تهران ارائه میشود اما شما در دوره آموزش اسکرچ میتوانید تخصصی ترین تکنیک های آموزش برنامه نویسی اسکرچ را یاد بگیرید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از هزینه دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لذا هزینه در نظر گرفته شده برای کلاس های عمومی این دوره ۵۰۰ هزار تومان، و هزینه در نظر گرفته شده برای کلاس های خصوصی ساعتی ۴۵ هزار تومان می باشد.

مدرک دوره برنامه نویسی اسکرچ Scratch

یکی از ویژگی های دوره برنامه نویسی Scratch این است که شما پس از گذراندن کلاس های این دوره در انتها می توانید مدرک فنی حرفه ای و مدرک داخلی برنامه نویسی Scratch را از مجتمع فنی آریا تهران دریافت نمایید. مدرک کلاس برنامه نویسی کودکان اریا تهران اعتبار بالایی دارد و فرزند شما میتواند از مزایا این مدرک در آینده خود بهره ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک فنی حرفه ای قابل ارائه از طرف آموزشگاه آریا تهران و مزایا و کاربرد این مدرک میتوانید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ مدرک برنامه نویسی Scratch با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch

سرفصل های دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch در آریا تهران مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که سرفصل های کلاس برنامه نویسی کودکان مطابق با بازار کار و آمادگی برای برنامه نویسی حرفه ای به افراد آموزش داده میشود.

سرفصل های در نظر گرفته شده برای دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch به صورت زیر می باشد :

  • آشنایی با کلیات و مفاهیم برنامه نویسی Scratch
  • آشنایی با نصب آفلاین و آشنایی با محیط برنامه نویسی برنامه scratch
  • ساخت یک برنامه ساده با Scratch
  • کاربرد حلقه ها و دستورات شرطی در برنامه نویسی Scratch
  • کاربرد دستورات و ابزار های موجود در محیط برنامه در قالب ساختن یک پروژه انیمیشن
  • استفاده از متغیر ها در محیط برنامه Scratch
  • آشنایی با بخش صدا ها و آهنگسازی با نرم افزار Scratch
  • آشنایی با عملگر ها و عملوند ها
  • نحوه کار با سایت Scratch ، ثبت نام در سایت، اشتراک گذاری برنامه ها و آموزش اسکراچ مقدماتی تا پیشرفته
آموزش اسکرچ رایگان
آموزش اسکرچ رایگان

آموزش اسکرچ رایگان

در سایت آریا تهران علاوه بر آن که آموزش اسکراچ به صورت کلاس اسکرچ حضوری و آنلاین ارائه میشود شرایطی برای آموزش اسکرچ رایگان نیز فراهم شده است. آموزش اسکرچ رایگان بر اساس سرفصل های فنی حرفه ای تدوین شده است و در این صفحه در قالب فیلم آموزرشی اسکرچ و فایل آموزش اسکرچ pdf ارائه شده است.

شما میتوانید از طریق آموزش اسکرچ رایگان صفر تا صد برنامه نویسی کودکان را یاد بگیرید و برای کار با سایت برنامه نویسی اسکرچ و برنامه نویسی های پیشرفته آماده شوید.

برای شروع آموزش اسکرچ رایگان، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین مانند سایت یوتیوب استفاده کنید. یکی از بهترین منابع آموزشی اسکرچ، سایت رسمی اسکرچ است که در آن می‌توانید به طور رایگان به آموزش‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید. همچنین، سایت‌هایی مانند Udemy و Coursera نیز دوره‌های آموزشی اسکرچ را ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر در بخشی از برنامه نویسی scratch سوالی دارید و یا میخواهید بخش خاصی به صورت آموزش ساده اسکرچ در این صفحه قرار گیرد میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت فیلم و مقالات آموزش ساده اسکرچ را برای شما عزیزان تهیه کنند. شما میتوانید تمامی سوالات خود را در مورد آموزش رایگان اسکرچ آریا تهران در بخش نظرات بپرسید، اساتید ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما عزیزان را خواهند داد.

آموزش اسکرچ پیشرفته

در آریا تهران آموزش اسکرچ پیشرفته فراهم است و کسانی که ابتدا در دوره آموزش اسکرچ مقدماتی شرکت کرده و با برنامه نویسی اسکرچ آشنایی پیدا کرده اند میتوانند در آموزش اسکرچ پیشرفته شرکت کنند.

آموزش اسکرچ پیشرفته برای یادگیری نکات تکمیلی میباشد و شما میتوانید تحت آموزش مقدماتی تا پیشرفته اسکرچ هرآنچه برای آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان نیاز است را یاد بگیرید.

آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در آریا تهران به صورت سطح بندی شده انجام میشود و شما میتوانید مهارت هایی که در سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و یا کلاس های آریا تهران کسب کرده اید را ارتقا بخشید و به صورت پیشرفته و حرفه ای یاد بگیرید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش برنامه نویسی به کودکان به صورت مقدماتی تا پیشرفته با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آموزش اسکرچ با گوشی

آموزش برنامه نویسی برای کودکان میتواند در انواع وسایل و ابزار ها اتفاق بیفتد و خوشبختانه امکان آموزش اسکرچ با گوشی نیز فراهم است. در آریا تهران آموزش اسکرچ با گوشی به صورت مقدماتی تا پیشرفته انجام میشود و علاقه مندان به این حوزه میتوانند آموزش برنامه نویسی اسکرچ با گوشی را با تدریس برترین اساتید کشور دریافت کنند.

این دوره برنامه نویسی برای کودکان به گونه ای طرح ریزی شده است که کودکان و نوجوانان بتوانند با مباحث آموزشی ارتباط برقرار کرده و بر مباحث اموزش کار با اسکرچ تسلط یابند.

فیلم آموزشی اسکرچ

در این قسمت از صفحه آموزش ساخت بازی با اسکرچ برای علاقه مندان به این حوزه فیلم آموزشی اسکرچ را تهیه کرده ایم. اگر شما عزیزان نیز تمایل دارید تا بخش خاصی از آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان و زبان برنامه نویسی اسکرچ در این فیلم ها آموزش داده شود در بخش نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت فیلم های مورد نظر را تهیه کنند.

سوالات متداول

ویژگی بهترین دوره آموزش برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

ارائه مدرک معتبر، مناسب بودن هزینه آموزش برنامه نویسی اسکرچ، بهره مندی از اساتید خبره و متخصص، تنوع انواع کلاس آموزش اسکرچ به صورت حضوری و آنلاین و تدریس سرفصل های فنی حرفه ای و مناسب بازار کار از ویژگی های بهترین دوره آموزش اسکرچ میباشد که در آموزشگاه آریا تهران این دوره با تمامی این شرایط برگزار میشود.

هزینه آموزش برنامه نویسی اسکرچ چقدر است؟

در آموزشگاه آریا تهران باتوجه به کیفیت آموزش و خدماتی که به کارآموزان ارائه میشود هزینه آموزش برنامه نویسی اسکرچ بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد. قیمت آموزش برنامه نویسی اسکرچ به طور دقیق در این صفحه مطرح شده است.

مدرک آموزش اسکرچ چیست؟

در آریا تهران مدرک معتبر داخلی فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه نویسی Scratch (بازی سازی و شبیه سازی کامپیوتری)

کد استاندارد

2523-53-130-1

مهارت پیش نیاز

رایانه کار Icdl درجه ۲ و کارور عمومی رایانه

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

این دوره آموزشی برای کارآموزانی می باشد که علاقمند به کار در حوزه بازی سازی، ساخت انیمیشن های دوبعدی هستند.

مشاغل مربوط

این نرم افزار در امور مهندسی کامپیوتر کاربرد دارد و با مشاغل مهندسین برنامه نویس در ارتباط می باشد.

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش برنامه نویسی اسکرچ Scratch”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.