سلام. اگر به دنبال کلاس آموزش پاورپوینت هستید، به آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران خوش آمدید. دوره آموزش پاورپوینت پیشرفته در تهران را با ما تجربه کنید. آموزش powerpoint با مدرک معتبر.

اگر در مورد نرم افزار پاورپوینت چیزی نمی دانید علاوه بر خواندن مقاله پاورپوینت چیست، توجه شما را به دیدن فیلم زیر جلب می کنیم.

اگر با دیدن فیلم بالا یادگیری پاورپوینت برای شما جذاب شده می توانید از لینک های زیر هم استفاده کنید.

دوره آموزش پاورپوینت

همانطور که در مقاله پاور پوینت چیست توضیح داده شده، نرم افزار پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه‌ای کوچک (مانند کاتالوگهای الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است.

معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاورپوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می باشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب می گردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.

دوره آموزش پاورپوینت مجتمع فنی آریا تهران نیز بر همین مبنا و برای آموزش حرفه ای و سریع آماده سازی انواع پرزنتیشن به کمک برنامه پاو پوینت تدوین شده است.

شما در این دوره صفر تا صد نرم افزار پاورپوینت را فرا خواهید گرفت.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری این نرم افزار علاقمند بوده و قصد شرکت در کلاس پاورپوینت را دارید، می توانید با شرکت در دوره ICDL علاوه بر یادگیری این نرم افزار شش مهارت و نرم افزار اداری دیگر نیز یاد بگیرد. مهم تر از همه امکان دریافت مدرک ICDL که یک مدرک ضروری برای استخدام هست را نیز خواهید داشت.

کلاس پاورپوینت

کلاس پاورپوینت در مجتمع فنی آریا تهران به دو شکل حضوری و آنلاین برگزاری می گردد. شما می توانید در هر یک از این کلاس ها به دو شکل عمومی و خصوصی شرکت نمایید.

کلاس پاورپوینت خصوصی متشکل از یک نفر، کلاس پاور پوینت نیمه خصوصی ۲ تا ۵ نفر و کلاس عمومی پاورپوینت حداقل متشکل از ۴ نفر خواهد بود.

توجه داشته باشید که سرفصل هر دور دوره آموزش پاورپوینت یکی بوده با این تفاوت که در کلاس های خصوصی سرعت پیشرفت کلاس و امکان سوال و جواب بیشتر است. از طرفی هزینه این کلاس نیز نسبت به کلاس پاور پوینت عمومی بالا تر است.

کلاس آموزش نرم افزار پاورپوینت مناسب چه افرادی می باشد؟

کسانی که می خواهند کارهای اداری را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند و جویای شغل مناسب هستند، و یا در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل هستند. و همچنین دانشجویان در هر رشته و هر مقاطع تحصیلی برای ارائه پایانامه و سمینار های خود می توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

قیمت دوره پاورپوینت

قیمت دوره پاورپوینت وابسته به نوع دوره است. اینکه حضوری است یا آنلاین، عمومی است یا خصوصی.

هزینه کلاس پاورپونیت خصوصی ساعتی ۱۷۰ هزار تومان است.

هزینه دوره پاورپونیت عمومی ۳۵۰ هزار تومان است.

برای شرکت در کلاس های آنلاین پاورپوینت با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

مدرک کلاس پاور پوینت

آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به فعالیت است. به همین دلیل شما پس از اتمام دوره آموزش پاورپونیت امکان دریافت مدرک داخلی خود آموزشگاه را خواهید داشت. البته برای دریافت مدرک فنی حرفه ای می بایست در کلاس مهارت های هفتگانه ای سی دی ال شرکت کنید.

سرفصل کلاس پاورپوینت

آشنایی با نرم افزار و محیط کار و پسوند فایل

ایجاد یک نمایش جدید

ذخیره سازی فایل جاری

نماهای نمایش (Presentation Views) و تغییر بزرگنمایی نمایش

ایجاد و چیدمان اسلاید(Slide Layout)

ایجاد متن و عکس و صدا در اسلایدها

استفاده از تم های مختلف و تغییر پس زمینه اسلاید نمایشی

انتخاب و حذف و جابه جایی اسلاید

اضافه کردن اسلاید جدید

اضافه کردن کادر متنی

تغییر فونت و پاراگراف

استفاده ار ابزارهای مختلف و اعمال جلوه های فانتزی

درج اشکال مختلف و هندسی درنمایش

استفاده از آلبوم تصاویر و ویرایش تصویر

درج جدول و ویرایش جدول

درج نمودار و ویرایش نمودار و درج فرا پیوند

آشنایی با گذار اسلاید و تنظیم آن

نحوه گذار از یه اسلاید به اسلاید دیگر

اعمال جلوه های متحرک به اشیای موجود در اشیا

افزودن دکمه عملیاتی در اسلاید

درج صدا و اعمال جلوه های صوتی

درج فایل تصویری در اسلاید

چگونگی متحرک سازی اسلاید

متحرک سازی سفارشی

مخفی کردن اسلاید و بررسی

اجرا و تنظیم زمان بندی نمایش

اضافه کردن توضیحات به نمایش و در اخر چاپ و نمایش اسلاید ها

شما با شرکت در کلاس حضوری پاورپوینت بطور کامل با مفاهیم بالا آشنا خواهید شد. برای ثبت نام در کلاس آموزش پاورپوینت، آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران را انتخاب نمایید.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری سایر نرم افزار های کاربردی اداری علاقمند هستید پیشنهاد می کنم از دوره ورد آموزشگاه آریا تهران و همچنین دوره اکسل کاربردی این مجموعه استفاده کنید. البته علاوه بر دوره های حضوری و آنلاین می توانید از فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید.

رضایت کارآموزان دوره پاورپوینت

ویژگی های برنامه پاورپوینت

در ادامه برخی از ویژگی های این نرم افزار محبوب ذکر می شود.

ارائه جذاب مفاهیم مطالب

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.

اهمیت کاربرد پاورپوینت

از آنجایی که یکی از مشکلات آموزش در ایران، نداشتن جذابیتهای لازم، نیاز به برنامه های پشتیبانی کننده فراوان و حجم بالای فایل‌ها با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران است، اسلایدهای آموزشی پاورپوینت به منظور رفع این کاستی ها می تواند بسیار مفید باشد، بطوریکه برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.

همچنین بکارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.

قسمت سمعی و بصری آفیس

به کمک پاورپوینت اسلایدهایی برای نمایش یا بروشورها و اطلاعیه‌های تبلیغاتی برای چاپ ساخته می‌شود که با دیتا پروجکتر، قابل نمایش روی دیوار و پرده هستند. پاورپوینت اصلاً برنامه‌ی ارائه‌ی مطلب با دیتا پروجکتور برای جمع است و نه بر روی مانیتور و برای فرد خاص.

در واقع پاورپوینت قسمت سمعی و بصری آفیس است. در محیط پاورپوینت، برخلاف Word باید خیلی خلاصه و فقط سرفصل مطالب، جداول، نمودارها، عکس و .. را به صورتی شکیل و زیبا در اسلایدها و با رنگ‌ها و نوشته‌های زیبا بگنجانید.

ضرورت یادگیری پاورپوینت

بکارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروه های اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.

از طرفی، از آنجایی که یکی از مشکلات آموزش در ایران، نداشتن جذابیتهای لازم، نیاز به برنامه های پشتیبانی کننده فراوان و حجم بالای فایل‌ها با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران است. اسلایدهای آموزشی پاورپوینت به منظور رفع این کاستی ها می تواند بسیار مفید باشد. بطوریکه برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نبوده و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.

در واقع پاورپوینت قسمت سمعی و بصری آفیس است. در محیط پاور پوینت، برخلاف وُرد باید خیلی خلاصه و فقط رئوس مطالب، جداول، نمودارها، عکس و از این دست را به صورتی شکیل و زیبا در اسلایدها و با رنگ‌ها و نوشته‌های زیبا بگنجانید. پاورپوینت، نرم افزاری است که با آن می توانید تحقیقات خود را به صورت پویا به نمایش بگذارید.

به عبارت دیگر می توان گفت نمایش تحقیقات روی کاغذ به هیچ طریقی امکان پذیر نیست و شما می توانید حداکثر به دو یا سه نفر نشان دهید. اما وقتی می خواهید پروژه یا تحقیقتان را برای چندین نفر در یک کلاس یا در یک کنفرانس نمایش دهید، این کار فقط از طریق پاورپوینت امکان دارد. با پاورپوینت می توانید تحقیقاتتان را به پیوست تصاویر و فیلم ها و نرم افزار ها برای همه افراد حاضر در کلاس به بهترین نحو و زیبایی هر چه تمام تر به نمایش بگذارید. بی شک میتوان گفت پاورپوینت یکی از بهترین نرم افزارهای آفیس می باشد. استفاده های بسیار این نرم افزار در تمام کارها سند این حرف است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

کد استاندارد

۲۵۱۳/۸۷

مهارت پیش نیاز

رایانه کارIcdl درجه ۲

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

4 ساعت

مخاطبین

کسانی که می خواهند Icdl را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند و جویای شغل مناسب هستند, و همچنین دانشجویان در هر رشته و هر مقاطع تحصیلی مخاطبین این دوره آموزشی اند., و یا در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل هستند

مشاغل مربوط

کلیه مشاغلی که کاربردی و کاربری کامپیوتر را دارند و یا در ارتباط با تمام ادارات و شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی می باشد.

انتخاب تاریخ زمان برگذاری دوره

خصوصی (ساعتی)

2 دیدگاه برای کلاس پاورپوینت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حجاری زاده

    عالی عالی من از استاد کلیچ ممنونم و واقعا یاد گرفتم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  2. محمدرضا

    واقعا خوب بود فضای گرم وصمیمی و مدرس خوب