دوره آموزش وردپرس

دوره آموزشی وردپرس مجتمع فنی آریا تهران، یک دوره کامل صفر تا صدی آموزش نصب، مدیریت وردپرس و طراحی سایت با این CMS محبوب است. در واقع این دوره یک دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی است.

در بهترین دوره وردپرس مقدماتی بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت با وردپرس، استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین آموزش وردپرس کامل کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فراخواهید گرفت.

در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان، ارائه خواهد شد و در نهایت قادر خواهید بود که اولین وب سایت شرکتی خود را راه اندازی کنید.

یکی از مهم ترین تمایز های دوره آموزش WordPress مجتمع فنی آریا تهران، امکان دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس است.

کارآموزان شرکت کننده در کلاس آموزش وردپرس مجتمع فنی آریا تهران، پس از پایان دوره مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت دریافت خواهند کرد. این مدرک دوره جامع وردپرس قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

کلاس وردپرس

مجموعه آریا تهران به عنوان، بهترین آموزشگاه وردپرس برگزار کننده انواع کلاس های وردپرس تخصصی برای طراحی سایت است.

شما با استفاده از آموزشگاه وردپرس آریا تهران امکان استفاده از سه نوع آموزش، جهت یادگیری صفر  تا صد وردپرس را خواهید داشت.

  • کلاس وردپرس حضوری
  • کلاس وردپرس آنلاین
  • کلاس وردپرس مجازی

دوره وردپرس حضوری

افرادی که امکان حضور در کلاس های دوره wordpress آموزشگاه آریا تهران را دارند می توانند برای یادگیری طراحی سایت با  wordpress از دوره وردپرس حضوری این مجموعه استفاده کنند.

این دوره در دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی طراحی سایت با وردپرس برگزار می گردد، در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش وردپرس یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی طراحی سایت با WordPress زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

دوره وردپرس حضوری
دوره وردپرس حضوری
دوره وردپرس حضوری

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ نفر می باشد و در کلاس های عمومی وردپرس حداقل ۵ نفر

اگر میخواهید در کنار وردپرس html, css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های سئو را یاد بگیرید میتوانید در دوره آموزش وبمستر اریا تهران شرکت کنید. در این دوره هرآنچه برای ورود شما به بازار کار نیاز است آموزش داده میشود و شما میتوانید مطمئن باشید با شرکت در این دوره آموزشی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

کلاس آنلاین وردپرس

علاوه بر دوره حضوری وردپرس، علاقمندانی که امکان شرکت در دوره های حضوری ار ندارند می توانند در کلاس آنلاین وردپرس شرکت کنند. شیوه برگزاری دوره آنلاین وردپرس دقیقا همانند دوره حضوری بوده، با این تفاوت که آموزش بر بستر فضای وب دنبال می شود.

برای شرکت در دوره انلاین وردپرس مجتمع فنی آریا تهران شما به یک سیستم کامپیوتری یا یک موبایل و همچنین اینرنت با سرعت مناسب احتیاج دارید.

آموزش مجازی وردپرس

علاوه بر دو روش فوق شما می توانید از خدمات آموزش مجازی وردپرس در بهترین آموزشگاه وردپرس تهران نیز استفاده کنید. شما به کمک دوره های مجازی وردپرس امکان استفاده از فیلم های از پیش ضبط شده، اساتید مجتمع فنی آریا تهران را خواهید داشت.

این فیلم های بصورت یک پکیج صفر تا صد آموزش طراحی سایت با وردپرس تهیه و تدوین شده است. برای استفاده از این فیلم ها وارد صفحه آموزش طراحی سایت شوید.

برگشت به بالا

هزینه آموزش وردپرس

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه وردپرس آریا تهران سه مدل روش یادگیری وردپرس در اختیار کارآموزان قرار داده است. که در این صفحه به معرفی دو  دوره وردپرس حضوری، و دوره آنلاین وردپرس می پردازیم.

قیمت دوره های وردپرس به شرح زیر می باشد:

کلاس خصوصی وردپرس

هزینه کلاس آموزش وردپرس بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب وردپرس سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره های وردپرس و کار با وردپرس را مشخص می کند که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

-هزینه کلاس خصوصی وردپرس مقدماتی ساعتی ۲۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه دوره وردپرس برای کلاس های حضوری و آنلاین یکسان است.

هزینه کلاس WordPress عمومی

هزینه کلاس  wordpress عمومی در آموزشگاه وردپرس آریا تهران با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود. کلاس های حضوری و عمومی وردپرس مقدماتی در دو بخش کار با وردپرس مقدماتی و وردپرس پیشرفته برگزار می شود که برای آموزش دوره وردپرس قیمت کلاس های عمومی طراحی سایت به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی مقدماتی طراحی سایت: ۱/۳۰۰/۰۰۰ تومان

– هزینه دوره ی پیشرفته طراحی سایت:۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان (مشاهده دوره پیشرفته طراحی سایت)

برگشت به بالا

مدرک وردپرس

مدرک وردپرس فنی حرفه ای آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و به همین دلیل می تواند مدرک وردپرس بین المللی صادر نماید. این مدرک با عنوان توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوا با WordPress، تحت استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای صاد خواهد شد.

به فراگیران دوره وردپرس با مدرک بعد از گذرندان کامل دوره دو نوع دوره وردپرس با مدرک معتبر طراحی سایت قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک وردپرس فنی حرفه ای 
– مدرک وردپرس دخلی آموزشگاه

برگشت به بالا

سر فصل های دوره آموزش وردپرس

همانطور که گفته شد، بهترین آموزش وردپرس بر اساس سرفصل استاندارد دوره توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوا با WordPress و همچنین مفاهیم بازارکاری تدریس می شود:

آنچه در دوره کار با وردپرس مقدماتی (طراحی سایت مقدماتی) فرا خواهید گرفت:

در این قسمت شما با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

مفهموم وب سرور ها

نحوه نصب و فعال سازی سرور و تنظیمات اولیه وب سرور

مفهوم پایگاه داده و آشنایی با ساخت بانک اطلاعاتی در mysql

انواع داده ها در بانک اطلاعاتی mysql

نحوه ساخت جدول در بانک اطلاعاتی و استفاده از phpmyadmin

اجرای اولین برنامه و تابع phpinfo

۱- معرفی و آشنایی اولیه

در این قسمت با ساختار یک وب سایت آشنا می شیم و یاد میگیریم که اجزای یک وب سایت چیست و چطور راه اندازی می شود و بعد با سیستم مدیریت و محتوای وردپرس آشنا می شیم، نرم افزار تحت وبی که با آن قصد راه اندازی وب سایتمان را داریم.

در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

معرفی کاربرد direct admin و نصب وردپرس روی آن

معرفی کاربرد xampp و نصب وردپرس روی آن

کاربرد wamp و نصب وردپرس روی آن

نصب وردپرس روی localhost

کار با کنترل پنل

۲- آموزش نصب و راه اندازی وردپرس

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار لوکال هاست برای تبدیل سیستم شخصیتون به سرور میزبان وب سایت رو خواهیم داشت بعد شروع می کنیم به ساخت دیتابیس و نصب سیستم مدیریت و محتوای وردپرس نرم افزار تحت وب ای که سایتمون رو قرار باهاش راه بندازیم در آخر تنظیمات اولیه وردپرس رو انجام میدیم تا آماده یک شروع عالی باشیم.

در این بخش در کنار نصب وردپرس با نرم افزار های xampp و  wamp و همچنین راه اندازی وب سرور، phpmyadmin، mysql نیز آشنا خواهید شد.

در این بخش از دوره مقدماتی وردپرس با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

چگونگی ایچاد یک پست

کار با نوار ابزار

قرار دادن عکس و فیلم در پست

شیوه ویرایش پست ها

۳- سلام دنیا! اولین نوشته وب سایت شما

با نوشته ها در وردپرس آشنا می شیم و اولین نوشته وردپرس رو ویرایش خواهیم کرد که در همین حین با تمام ابزار های نگارشی وردپرس آشنا خواهیم شد که برخی از این ابزار ها رو براتون می نویسم:

ساختار متن

نقل و قول

لینک سازی

ادامه مطلب

جدا کننده و خط زدن عبارت (مثلا قیمت قبلی محصول)

تغییر رنگ

شکلک (کارکتر) های ویژه

تورفتگی

آندو و ریدو

بخش کد نویسی

افزودن پرونده چند رسانه ای (تصویر، ویدئو، صوت و حتی گالری!)

نوشته تان را کامل کنید | معرفی دسته بندی ها، برچسب ها

در این بخش از کلاس آموزش وردپرس با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

تعریف برچسب و مدیریت برچسب ها

کار با برچسب ها

ویرایش برچسب ها

۴- نوشته تان را کامل کنید، معرفی دسته بندی ها، برچسب ها، تصویر شاخص و زمانبندی

یادخواهیم گرفت که چطور برای نوشته ها موضوع تعریف بکنیم و هر نوشته رو با توجه به موضوع خودش از دیگری جدا کنیم، همچنین با برچسب ها (همون هشتگ) آشنا خواهیم شد و برای نوشتمون برچسب گذاری می کنیم.

یه تصویر باحال هم برای نوشتمون به عنوان تصویر شاخص (اصلی) انتخاب میکنیم.

در آخر یادمیگیریم که چطور وضعیت انتشار نوشته را تغییر بدیم و حتی نوشته رو زمانبندی کنیم که در آینده منتشر بشه.

در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

اضافه کردن محتوای جدید به کتابخانه وردپرس

مدیریت کتابخانه

در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

شیوه اضافه کردن لینک یا پیوند جدید به صفحات و نوشته ها

آموزش لینک دهی داخلی و خارجی

در این بخش از کلاس آموزش وردپرس در تهران با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

کار با بخش مدیریت برگه

اضافه و حذف کردن برگه ها

ویراش برگه ها

مدیریت بخش دیدگاه ها

ویرایش و یا حذف دیدگاه ها

۵- اولین برگه (صفحه) | ویرایش و افزودن برگه جدید

برگه ها یکی از اصلی ترین بخش های یک وب سایت رو می سازن مثلا صفحه نخست سایت، صفحه درباره ما، تماس با ما و … ما هم برگه های اصلی خودمون رو میسازیم تو این بخش درصفحه تماس با ما لینک کردن شماره تلفن برای برقراری تماس مستقیم و همچنین لینک کردن ایمیل برای ارسال مستقیم ایمیل رو هم یاد خواهیم گرفت.

۶- آدرس دهی و ویرایش آدرس برگه ها

پیوند یکتا یا همون آدرس برگه رو ویرایش میکنیم تا هم حرفه ای تر بشیم و هم تروتمیز تر!

۷- مدیریت و تنظیمات دیدگاه ها (نظرات)

یکی از دل گرم کننده ترین بخش یه وب سایت بخش دیدگاه ها یا نظرات کاربرای سایت هست، تو این بخش یاد میگیرم چطور دیدگاه کاربرای سایت رو مدیریت بکنیم و بهشون پاسخ بدیم و یا حذفشون بکنیم همچنین با عبارت ” جفنگ ! ” هم آشنا خواهیم شد بعد از آشنایی با دیدگاه ها کمی پیشرفته تر کار میکنیم و تنظیمات اختصاصی دیدگاه ها رو برای تایید خودکار، بررسی محتوای دیدگاه، لیست سیاه و … آشنا میشیم.

در این بخش از کلاس آموزش وردپرس مجتمع فنی آریا تهران با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

معرفی قالب های وردپرسی

آموزش نصب قالب ها

استفاده از امکانات قالب ها

استفاده از ابزارک ها

آموزش طراحی و ویرایش قالب

۸- یک دنیا زیبایی با قالب های وردپرس

با بخش پوسته ها (قالب ها) آشنا میشیم، کمی درباره تفاوت قالب رایگان و پولی صحبت میکنیم و یاد میگیرم چطور و از کجا قالب های رایگان وردپرس رو پیدا و نصب کنیم.

همچنین انواع روش نصب قالب رو هم یاد خواهیم گرفت و در آخر با کمک بخش های مختلف وردپرس قالب نصب شده رو کامل میکنیم.

در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

آشنایی با مفهموم افزونه و پلاگین

دانلود و نصب افزونه های کاربردی

مدیریت و ویاریش افزونه ها

برزورسانی افزونه ها

کار با افزونه های ضروری

ساخت فرم تماس

ایجاد گالری تصاویر

و…

۹- افزونه های وردپرس دنیایی از امکانات

یکی از مهمترین دلایل معروف شدن وردپرس افزونه های وردپرس هست، تو این بخش با افزونه های وردپرس آشنا میشیم، افزونه های موجود رو فعال و تنظیم میکنیم و افزونه ای جدید از طریق روش های زیر نصب و فعال سازی میکنیم.

نصب افزونه از منبع اصلی وردپرس

بارگذاری افزونه از کامپیوتر

نصب دستی فایل‌های افزونه

۱۰- تنظیم افزونه وردپرس فارسی

با کمک افزونه وردپرس فارسی تاریخ سایت رو شمسی می کنیم، اعداد رو فارسی میکنیم، حروف عربی رو حذف و فونت تنظیم افزونه فرم تماس مدیریت را تغییر میدیم یک فرم تماس با ما می سازیم و تو صفحه تماس با ما میزاریمش، یاد میگیریم چطور فرم های بیشتری بسازیم و یک فرم ارسال رزومه هم خواهیم ساخت.

در این بخش از آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

نحوه مدیریت کاربران

اضافه و حذف کردن کاربران مختلف

بازگردانی رمز های عبور

بروزرسانی و پشتیبان گیری از وردپرس

معرفی بخش ابزارها و تنظیمات

شیوه درون ریزی و برون ریزی

معرفی و آشنایی به پنل مدیریت وب سایت

برای شروع کار با وردپرس با پیشخوان (پنل مدیریت) وردپرس آشنا خواهیم شد و بخش های اصلی آن را بصورت تئوری معرفی می کنیم و بعد از آشنایی و درک اولیه هر گزینه شروع میکنیم دونه دونه تعریف و کار با اونها.

تکمیل پروفایل و اطلاعات وب سایت، و نمایی از وب سایت فعلی پروفایل شخصی خودمون رو تکمیل میکنیم و درباره نحوه انتخاب تصویر پروفایل و ویرایش اطلاعات کاربری مثل رمز عبور و … صحبت میکنیم و بعد اطلاعات اصلی سایتمون رو در تنظیمات عمومی وردپرس مشخص می کنیم تا به وب سایتمون هویت بدیم، در آخر نمایی از وب سایت فعلیمون رو میبینیم، تعجب نکنید وب سایت شما همین الان هم راه افتاده ! اما ما قصد داریم خیلی حرفه ای ترش بکنیم.

۱۱- معرفی بخش ابزارک ها

ابزارک های وردپرس رو معرفی می کنیم ، به ستون های کناری و فوتر سایت جون میدیم و کاملشون میکنیم.

۱۲- کاربران و ابزار ها

تو این قسمت از آموزش ها کاربر جدید می سازیم و سطح دسترسی براش تعریف میکنیم مثل نویسنده، ویرایشگر و یا مدیر کل از طریق بخش ابزار ها یاد میگیرم چطور کوچ کنیم! (انتقال محتوای سایت به یک وردپرس دیگه)

۱۳- فهرست ها و ویرایش منو سایت

از طریق بخش فهرست های وردپرس منو های اصلی سایت رو ویرایش میکنیم و لینک برگه ها رو به منو اضافه میکنیم.

۱۴- تنظیمات باقی مانده وردپرس

با تنظیمات غیرضروری وردپرس آشنا میشیم شاید آینده بدردمون بخورن!

در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

شیوه برنامه ریزی برای انجام پروژه

طراحی سایت با وردپرس توسط کارآموز

۱۵- آخرین کلام و روش های ارتباطی تا آخر عمر

آخرین کلام و همه آرزو های خوب رو براتون خواهیم داشت و روش هایی که تا آخر دنیا بتونید ما رو با پیام هاتون خوشحال کنید رو معرفی خواهیم کرد (دوباره)

آموزش نصب نرم افزار های لازم و پیش نیاز نصب وردپرس

آموزش کامل مراحل نصب و راه اندازی وردپرس بر روی Localhost

آشنایی کلی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و نحوه عملکرد منو های وردپرس

آموزش روش پیدا کردن قالب مناسب به منظور راه اندازی سایت و همچنین مراحل کامل نصب یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب های وردپرس

آموزش تنظیمات مهم و اولیه لازم برای استفاده از قالب وردپرس

آموزش افزونه های مهم و ضروری لازم جهت استفاده بهینه و درست از قالب نصب شده

آموزش رفع خطاهای احتمالی پس از نصب قالب و افزونه های وردپرس

آموزش تنظیمات و کار با صفحه ساز پیشرفته

آموزش ساخت صفحات حرفه ای به کمک صفحه ساز پیشرفته

آموزش جامع ساخت و ویرایش صفحات سایت با کمک صفحه ساز حرفه ای

آخرین کلام و همه آرزو های خوب رو براتون خواهیم داشت و روش هایی که تا آخر دنیا بتونید ما رو با پیام هاتون خوشحال کنید رو معرفی خواهیم کرد

معرفی افزونه های ساخت فرم

نصب افزونه فرم تماس ۷

ساختن یک فرم تماس با ما

ساخت حرفه ای صفحه درباره ما

آموزش روش قرار دادن نقشه گوکل در سایت و همچنین تنظیمات این بخش

آموزش ساخت صفحه تماس با ما در سایت و همچنین نحوه ارتباط با مشتریان و کاربران سایت

ریسپانسیو سازی برای نمایش درست در دستگاه های موبایل و تبلت و دیگر ریزه کاری های مورد نیاز

برای شرکت در بهترین دوره وردپرس همین امروز اقدام کنید. آموزش صفر تا صد ورد پرس مقدماتی و پیشرفته بصورت کاملا پروژه محور و فشرده.

برگشت به بالا

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

یکی از اقداماتی که تیم آموزش آریا تهران در مورد دوره طراحی سایت با وردپرس انجام داده است فراهم کردن شرایط برگزاری دوره آموزش wordpress می باشد. برا یادگیری وردپرس در کلاس وردپرس مجتمع فنی هیچ مانعی نباید برای شما عزیزان وجود داشته باشد و علاقه مندان به یادگیری وردپرس باید بتوانند بدون محدودیتی آموزش های تخصصی صفر تا صد را دریافت کنند.

در دوره آموزش وردپرس رایگان فیلم های آموزشی رایگانی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد و افراد میتوانند بدون نیاز به پرداخت هزینه های رفت و امد در منزل و محل کار آموزش ها را دریافت کنند.

در دوره آموزش وردپرس رایگان فیلم ها به گونه تهیه شده اند که افراد میتوانند بدون پیش نیازی اقدام به یادگیری وردپرس کنند. به این ترتیب شما میتوانید بدون دانش برنامه نویسی سایت های منحصر به فردی طراحی کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

در صورتی که دوره آموزشی وردپرس رایگان به اتمام رسید و تمایل داشتید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید میتوانید در دوره جامع وردپرس آریا تهران که به صورت حضوری و مجازی برگزار میشود شرکت کنید.

دوره جامع وردپرس این مزایت را به همراه دارد که میتوانید با شرکت در دوره مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و از مزایا این مدرک بین المللی فنی حرفه ای میتوانید برای ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد و همچنین مهاجرت به کشورهای خارجی استفاده کنید.

خرید دوره وردپرس

در همین صفحه شما می توانید دوره وردپرس حرفه ای را به صورت آنلاین خریداری نمایید، اگر که در زمان خرید محصول هم به هر گونه مشکلی برخورد کردید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران اقدام به خرید دوره آموزش وردپرس آریا تهران نمایید.

در این صفحه شما می توانید دوره انلاین وردپرس و دوره کلاس های حضوری وردپرس را نیز خریداری نمایید، ضمنا برای یادگیری دوره وردپرس رایگان نیز می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه نمایید.

دوره های اموزشی وردپرس در مجتمع فنی آریا تهران مطابق با آخرین بروزرسانی های ورپرس و پلاگین ها و قالب های تخصصی وردپرس انجام می شود.

دوره آموزش وردپرس در تهران از از پایه شما را به اصول ساخت و پیاده سازی یک قالب حرفه ای وردپرس آشنا می کند، آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته یا آموزش وردپرس از صفر تا صد برای تمامی افرادی که حتی در پایین ترین سطح هستند و هیچ آشنایی اولیه ای با اصول طراحی سایت ندارند مباحث آن تدوین شده است.

برای حرفه ای تر شدن و کسب درآمد از طریق طراحی سایت وردپرس پروژه محور همین حالا در دوره آموزش کار با وردپرس شرکت نمایید.

ثبت نام دوره وردپرس

با ثبت نام در دوره جامع طراحی سایت با وردپرس شما هم می توانید به صورت حرفه ای برای کسب و کار خود یک وب سایت تخصصی را طراحی و پیاده سازی نمایید، و هم به عنوان یک طراح سایت و وردپرس کار می توانید در اکثر شرکت های طراحی و ساخت وب سایت استخدام شوید.

ضمن این که دپارتمان طراحی سایت تهران که متعلق به آموزشگاه آریا تهران است هنر جویان مستعد و پر تلاش شرکت کننده در دوره جامع متخصص وردپرس را خود نیز استخدام می کند.

افرادی که بتوانند دوره طراحی سایت آریا تهران را با موفقیت پشت سر بگذرانند و پروژه های پایانی خود را به استاد مربوطه تحویل دهند و صفر تا صد وردپرس را به خوبی یاد بگیرند در پایان دوره می توانند در بخش طراحی سایت آریا تهران استخدام شوند.

آموزش وردپرس حرفه ای

یکی از سوالاتی که کارآموزان از ما میپرسند این است که چرا در دوره آموزشی وردپرس آریا تهران شرکت کنیم؟ ویژگی های دوره جامع وردپرس آریا تهران چیست که آن را از سایر آموزشگاه ها و دوره ها متمایز میکند؟

در واقع آنچه ما را از سایر رقبا متمایز میکند و سبب جلب رضایت بیشتر کارآموزان شده است بهره گیری از حضور برترین اساتید خبره وردپرس ایران و استفاده از تخصص ان ها برای یادگیری هرچه بهتر وردپرس به کارآموزان میباشد.

تدریس نکات بازار کاری از دیگر ویژگی های دوره جامع وردپرس آریا تهران میباشد. به این ترتیب افراد میتوانند این اطمینان را داشته باشند که هرچه برای ورود به بازار کار نیاز است به ان ها اموزش داده میشود.

از دیگر ویژگی های دوره جامع وردپرس مناسب بودن قیمت دوره وردپرس میباشد. ما بریا کمک به حال کارآموزان و بالا بردن سطح کیفی دانش کارآموزان دوره ها را با حداقل هزینه برگزار میکنیم.

محیط اموزشی حرفه ای و صمیمانه از دیگر ویژگی هایی است که توجه کاراموزان را به خود جلب کرده است.

مدرک بین المللی فنی حرفه ای که در انتهای دوره آموزش وردپرس به کارآموزان اعطا می شود از دیگر ویژگی های دوره جامع وردپرس است که افراد می توانند با این مدرک سریع تر وارد بازار کار شوند و کسب درآمد داشته باشند.

کلاس وردپرس جهاد دانشگاهی

آموزشگاه آریا تهران که در طول سالیان اخیر توانسته است که افراد زیادی را در دوره های آموزشی مختلف روانه بازار کار کند به همبن دلیل این موسسه دور های آموزشی طراحی سایت با وردپرس به صورت جهاد دانشگاهی را نیز در دانشگاه های مختلف کشور برگزار می کند.

دوره وردپرس چیست

دوره آموزش حضوری وردپرس و دوره آموزش آنلاین وردپرس ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که ابتدا هنر جویان این دوره بتوانند با استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس مانند افزونه صفحه ساز المنتور یک قالب سایت وردپرسی را طراحی و پیاده سازی نمایند.

و به افرادی هم که در زمان خیلی کم قصد راه اندازی یک سایت وردپرسی را دارند نیز آموزش داده می شود با استفاده از قالب های آماده وردپرسی وب سایت خود را در اسرع وقت راه اندازی نمایند.

پس در پاسخ به سئوال کلاس وردپرس چیست باید گفت که در دوره حضوری وردپرس و دوره وردپرس آنلاین شما با نحوه ساخت یک وب سایت اختصاصی وردپرسی و نحوه نصب قالب های آماده وردپرسی اشنا می شوید.

چرا دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران

شما با شرکت در دوره طراحی قالب وردپرس در اریا تهران می توانید هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را یاد بگیرید و با آموزش صفر تا صد وردپرس میتوانید برای ورود به بازار کار آماده شوید.

در دوره وردپرس مجتمع فنی تهران در آریا تهران مدرک فنی حرفه ای به شما داده میشود و شما میتوانید به صورت کاملا عملی مهارت هایی که تدریس میشود را یاد بگیرید.

توضیحات بیشتر درباره دوره وردپرس

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم افزار کد باز است و به طور گسترده از سوی وبلاگ نویسان برای نوشتن سایت ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . توسط مت مولنوگ پایه گذاری شده است.

درواقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ می باشد. برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و موارد دیگر، همچنین قابلیت ایجاد سایت های اجتماعی با افزونه های قدرتمند همچون .buddypress ایجاد انجمن با افزونه bbpress را داراست.

این افزونه ها که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط مای اس کیوال و شرکت ها و انجمن های دیگر پشتیبانی می شود.

ویژگی های وردپرس

این سیستم کاملا رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفت قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است. دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست.

وردپرس به دلیل سادگی کار با آن و ساختار بهینه برای موتورهای جستجو یا اصطلاحاً سئوی بالا، محبوبیت بالایی یافته است. سایت های وردپرس با استفاده از افزونه هایی نوشته شده برای وردپرس می توانند انواع امکانات را دربرگیرد.

مشاهده بهترین کلاس های طراحی سایت در تهران

انواع کاربرد وردپرس

به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی، کافیست یکی از افزونه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند را به هسته وردپرس خود اضافه کنید.

به عنوان مثال افزونه‌های WooCommerce و Edd دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده می‌شوند.

وردپرس این امکان رو به شما می دهد که ساعت مورد نظر خود را با توجه به ساعت جهانی تنظیم کنید. شما می توانید در وردپرس با فعال کردن قابلیت g zip میزان مصرف پهنای باند خود را کاهش دهید.

برای مطالعه » آشنایی با مسیر یادگیری طراحی سایت

مخاطبین دوره آموزشی مدیریت محتوا با وردپرس:

تمامی افراد علاقمند به طراحی سایت و مدیریت محتوا و مشاغل مربوطه

آینده شغلی:

طراحی وب سایت ، مدیریت سایت ، درآمدزایی از طریق سایت

در چندین دوره مجزا زمینه یادگیری طراحی وب سایت حرفه ای را برای هنرجویان فراهم کرده است و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش کامل راه اندازی و مدیریت وب سایت، امکان انجام تمرین های مختلف در وب سایت های ساخته شده و … دوره طراحی وب سایت به سه بخش طراحی وب سایت مقدماتی ، طراحی وب سایت پیشرفته و طراحی وب سایت حرفه ای تقسیم کرده است

دانشجویان پس از اتمام هرکدام از کلاس های طراحی وب سایت و دوره فارسی سازی قالب وردپرس بلااستثنا قادر خواهند بود وب سایتی کامل راه اندازی کنند اما با این تفاوت که در دوره های پیشرفته تر وب سایتی حرفه ای تر خواهند داشت.

 
 
 
 
 
 

سوالات متداول

مزایا دوره وردپرس آریا تهران چیست؟

برترین اساتید وردپرس ایران در آموزشگاه آریا تهران حضور پیدا کرده اند و علاوه بر سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور تمرکز اساتید روی تدریس نکات بازار کاری می باشد، هزینه دوره وردپرس آریا تهران مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست و در انتهای دوره مدرک بین المللی فنی حرفه ای اعطا میشود و افراد میتوانند سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

مدرک دوره وردپرس آریا تهران چیست؟

در این دوره سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس می شود و در انتهای دوره مدرک فنی حرفه ای بین لمللی اعطا می گردد و افراد می توانند از مزایا این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد و حتی مهاجرت به کشور های خارجی بهره مند شوند.

دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس؟

در مجتمع فنی آریا تهران دوره طراحی سایت وردپرس تحت نظر اساتید برجسته این دوره به صورت حرفه ای برگزار می شود.

خرید دوره آموزش وردپرس؟

شما می توانید دوره تخصصی وردپرس را از طریق وب سایت آریا تهران به صورت آنلاین نیز خریداری نمایید.

دوره آموزشی وردپرس در تهران؟

دوره های آموزشی وردپرس به صورت حضوری در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود، البته در صورتی که شما ساکن مناطق مختلف هستید می توانید در این دوره به صورت آنلاین نیز شرکت نمایید.

دوره صفر تا صد وردپرس؟

در کلاس های آموزش wordpress سعی شده است که در قالب یک دوره کامل وردپرس مباحث این دوره به صورت صفر تا صد به هنرجویان ارائه شود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , , ,

کد استاندارد

ــ

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۳ بهمن – فقط دوشنبه – 17 الی 20 (حضوری – آنلاین), ۲۳ بهمن – فقط دوشنبه – 14 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۲۷ فروردین – فقط دوشنبه – 17 الی 20 (حضوری – آنلاین), ۳ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 14 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مهارت پیش نیاز

کاربر رایانه شخصیICDL

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

18 ساعت

مخاطبین

نوجوان و بزرگسال

مشاغل مربوط

طراحی سایت و مدیریت سایت درآمد زایی

مدرس

مهدی شجاعی

81 دیدگاه برای دوره وردپرس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس

    کلاس خیلی خوبی بود واقعا استاد شجاعی تمام مطالب آموزشی رو یاد دادن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  2. Amir tafreshi

    کلاس مفید و اموزنده ای بود و اکثر جزئیات و راه و روش های لازم اموزش داده شده بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دمت شما کاراموز عزیز خورسندیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام ارائه کاربردی ترین اموزش است

  3. ایلیا دادخواه تهرانی

    دوره اموزش وردپرس با استاد شجاعی بسیار عالی بود
    تمامی توضیحات کامل رو به ما میداد و به صورت بسیار عالی اموز هارو دریافت میکردیم با تشکر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما به امید دیدار مجدد شما

  4. مهدی حمیدی

    سلام
    من کلاس وردپرس با استاد شجاعی داشتم. استاد با معلومات کامل بودند و توضیحاتشون کامل بود.
    این دوره رو پیشنهاد میکنم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و ممنونیم از حسن انتخاب شما به امید دیدار مجدد شما

  5. محمد حمیدزاده

    بار فنی کلاس بسیار عالی بود و وجود فیلم های کلاس واقعا به آموزش کمک میکنه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما و خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم و هدف مجموعه ام ارائه خدمات کاربردی به کاراموزان عزیز برای اموزش هر چه بهتر شما دوستان است

  6. Amirsam

    عالی بود بسیار اموزنده و عالی بود استاد ها همه عالیییی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه اریا تهران ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای اموزش است

  7. Parand

    کاربردی و کامل

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  8. معراج

    در کل دوره خوبی بود من دوره وردپرس رو با اقای شجاعی کد ۳۰۳۴ گذروندم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید

  9. امیری

    با استاد شجاعی دوره وردپرس خوب بود.

    • aryatehran_B

      دروددوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  10. مهسا اسدپور

    این کلاس به صورت حرفه ای و بدون هدردادن وقت با آمادگی کامل استاد برگزار می‌شود.

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما خوشحالیم که رضایت کامل را داشته اید از کلاس ها مخصوصا شما که به صورت انلاین دوره را گزراندید و مجموعه تلاش میکند تا همیشه کلاس های انلاین کیفیت کلاس های حضویری را داشته باشد

  11. ارشیا مظفری

    از استاد شجاعی تشکر میکنیم بابت تدریس کار آمد و کامل

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را نسبت به اموزشگاه اریا تهران بدهیم

  12. آرین

    جناب استاد شجاعی تدریسشون بسیار عالی و کامل بود به امید کلاس های مجدد با ایشان

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از نظرات خوب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  13. رئیسی

    دوره خیلی خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم شرکت کنید

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  14. ندا سجادی

    اطلاعات دقیق و کامل ارائه عالی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  15. aaaaaa

    سلام میخواستم بدونم من وقتی دوره را بگذرونم میتونم با اطلاعاتی که دوره به ما یاد داده پروژه تحویل بگیرم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز بله دوره های اموزشی طراحی سایت اموزشگاه اریا تهران یک دوره جامع و کامل و پروژه محور است که تمامی مباحث به صورت کامل اموزش داده میشود و میتونید بعد از اتمام دوره پروژه تحویل بگیرید

  16. هانیه هاشمی

    سلام
    من با استاد شجاعی دوره ورد پرس رو گذروندم،کلاس مورد رضایت بود و توضیحات جامع و کاملی رو در اختیارمون قرار دادند.
    کد دوره ۳۰۲۹

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم از حسن انتخاب شما

  17. علیرضا یزدی

    سلام علیرضا یزدی هستم.
    کلاس وردپرس با تدریس استاد شجاعی.
    خیلی دوره کامل و جامع بود و همچنین ممنون از استاد عزیز

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از نظرات خوب شما سعی اموزشگاه بر این است که بهترین شرایط را فراهم کند تا شما کاراموزان عزیز به خوبی اموزش ببینید

  18. ملانیا محرابی

    سلام ملانیا مهرابی هستم
    در دوره وردپرس آریا تهران شرکت کردم استاد شجاعی
    دوره عالی بود و از کلاس راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما اموزشگاه اریا تهران همواره میکوشد تا با اساتید مجرب بهترین اموزش را به کاراموزان عزیز ارائه دهد

  19. حسین حجاریان طاهری

    با سلام و خسته نباشید
    کلاس وردپرس کد ۳۰۲۹ با تدریس استاد شجاعی. خیلی عالی بود و همه چی کامل بود

    • aryatehran_B

      درود خورسندیم از اعتماد شما به اموزشگاه اریا تهران و ممنونیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز

  20. ارمغان سرابی

    سلام وقت بخیر
    دوره وردپرس ۳۰۲۹ با جناب شجاعی بسیار عالی بود و همه ی مطالب کامل و جامع توضیح داده شد.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  21. امیرمهدی علی پور

    وقت بخیر کلاس ها با استاد شجاعی بود
    استاد با صبر و حوصله و حرفه ای بودند در کل رضایت کامل از ایمن کلاس ها داشتم

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده . رضایت داشته اید

  22. فرناز اکبری نژاد

    سلام فرناز اکبری نژاد هستم.
    کد دوره ۳۰۲۶ با استاد شجاعی.
    کلاس عالی بود و راضی بودم همه چیز کامل و جامع توضیح داده میشد.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از استاد و کلاس رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  23. مجید خلیلی

    من از آموزشگاه آریا تهران راضی بودم
    اموزش وردپرس و شرکت کردم و استادش آقای شجاعی عالی بودن
    هم قیمتش مناسب بود هم محتوای اموزشیش

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  24. رویا حسینی

    سلام من رویا حسینی هستم کلاس وردپرس،کد دوره ۳۰۲۶ با استاد شجاعی واقعا تدریشون عالی بود و کاملا راضی بودم از شرکت در این کلاس

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  25. Fatemeh zivari

    دوره ورد پرس کد ۳۰۲۶ با استاد شجاعی داشتم واقعا تدریسشون عالی بود ممنون از اموزشگاه اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  26. امیرحسین نجفی رامینی

    سلام من امیرحسین نجفی رامینی هستم کلاس ورد پرس کد ۳۰۲۶ با استاد شجاعی خوب بود من راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت مشا باعث دلگرمی مجموعه میشود

  27. میرزائی

    سلام وقتتون بخیر استاد شجاعی استاد خوبی هستند من از آموزششون راضی بودم فقط اگه امکانش هست فشردگی کلاس رو کمتر کنید و تعداد جلسات بیشتر شود.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما و پیشنهادی که دادین باید عرض کنم که دوره ها یک روز در هفته است فقفط دوشنبه ها برگزار میشود و هر جلسه سه ساعت است که فشرده نیست دوست عزیز و نکته دوم زمان اموزشی که پیگیری میشود

  28. امید ثامنی (خریدار محصول)

    سلام بنده کلاس وردپرس را با استاد گذراندم و نحوه تدریس استاد شجاعی عالی بود.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  29. نیما رجایی

    دوره وردپرس با استاد شجاعی داشتم
    تدریس خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از شرکت در دوره رضات داشته اید

  30. محمد طاها سرافراز

    سلام من محمد طاها سرافراز هستم
    کلاس وردپرس کد دوره۳۰۲۶
    استاد شجاعی
    دوره خوبی بود و راضی بودم ولی ایکاش تایم اموزشی بیشتر شه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما و پیشنهاد شما حتما پیگیری میشود

  31. ماعده روشن

    کلاس بسیار عالی بود و کاملا راضی بودم ❤️ ماعده روشن
    اسم استاد: اقای شجاعی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  32. Hassan Shafiee

    سلام
    من در کلاس وردپرس ۳۰۲۶ به صورت حضوری شرکت کرده بودم و با استاد شجاعی کلاس داشتم و کلاس بسیار عالی و اموزشی بود.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خورسندیم که از کلاستون راضی بوده اید

  33. ماعده

    کلاس خیلی عالی بود و کاملا راضی بودم ❤️

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از شرکت در دورتون رضایت داشته اید

  34. Hadisehrezaei

    دوره خوب و کاملی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خورسندیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که از شرکت در دورتون رضایت داشته اید

  35. سید امیرحسین سید

    سلام من امیر حسین سید هستم کلاس وردپرس کد دوره ۳۰۱۸ با استاد شجاعی کلاس عالی بود و خیلی راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید

  36. سید مهدی سمیع پور

    سلام من سید مهدی سمیع پور هستم کلاس وردپرس کد دوره ۳۰۱۸ با استاد شجاعی خیلی دوره خوبی بود و راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  37. پریا رضا زاده

    دوره ورد پرس با استاد شجاعی داشتم واقعا تدریسشون عالی بود ممنون از اموزشگاه اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که از شرکت در این دوره رضایت داشته اید

  38. امیرحسین سوری

    استاد شجاعی واقعا مسلط بودند و کیفیت کار و امکانات فوق‌العاده بود و در کل از آریا تهران سپاسگزارم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید و خورسندیم که جوابگوی اعتماد شما بوده ایم

  39. سید نوید سیدصدری

    آقای شجاعی خیلی خوب بود خیلی مفید و عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  40. شیرین محمودی

    من دوره ورد پرس مقدماتی شرکت کردم با اینکه هیچ پیش زمینه ای نداشتم کامل یاد گرفتم ممنون از استاد آقای مهدی شجاعی بخاطر تدریس راحت و گویا ایشون.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از دورتون رضایت داشته اید هدف استاد و پرسنل ام اموزش به بهترین شکل به تمامی افراد با هر سطحی هستن

  41. پوریا وفاداران

    دوره وردپرس با استاد شجاعی بسیار عالی بود
    یه مقدار زمان کلاس بیشتر بشه خیلی مفیدتر میتونه واقع بشه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و پیشنهاد شما حتما بررسی میشود

  42. ایلار ابراهیمی

    آقای شجاعی واقعا استاد خوب و عالیی هستن و کلاسی که باهاشون شرکت کردم به شدت خوب بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما و اعتمادی که به مجموعه اریا تهران داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  43. سید داریوش سیفی

    با سلام ، دوره اموزش ورد پرس که توسط استاد شجاعی تدریس شد . بسیاردوره مفیدو عالی بود .

    با تشکر از مجموعه آموزشی آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است و تمام تلاش اموزشگاه اریا تهران ام اموزش درست و مفید به کاراموزان و رضایت کاراموزان است

  44. دهقان

    دهقان هستم دوره وردپرس شرکت کردم دوره خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام خوشحالیم که از شرکت در دوره راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما

  45. حدیث صدایی (خریدار محصول)

    عالی

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که از دورتون راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما

  46. علی عباسی

    سلام وقت بخیر
    من این دوره رو با تدریس استاد شجاعی به اتمام رسوندم
    دوره ای جامع و کامل و شیوه تدریس کاملا ساده و برای همگان قابل درک هست .
    همچنین پشتیبانی سایت بی نظیره و اساتید با نهایت صبر اشکالاتتون رو رفع میکنن .
    و در نهایت به دلیل پروژه محور بودن این دوره قادر خواهید بود هر سایتی که میخواید رو به راحتی طراحی کنید .
    باتشکر از آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از دورتون راضی بوده اید دوست عزیز به امید دیدار مجدد شما

  47. مینا نظامی

    سلام ببخشید سایت من طراحی شده ولی به خاطر مقرون به صرفه شدن فعلا میخوام خودم اداره کنم و ادیت بزنم و یه تغییراتی بدم و محتوا بارگزاری کنم، اگه بخوام خصوصی کلاس بردارم هزینه برای یک جلسه چقدره؟ هر جلسه چند ساعت حساب میشه؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  48. رویا

    اموزشگاه اریا تهران رو انتخاب کردم چون دوره های متنوع و اموزش با کیفیت داره ،استاد های بسیار عالی داره ،اموزش حرفه ای، محیط عالی ،و واقعا اموزشگاه حرفه ای و درجه یک هست ،سپاس فراوان از استاد شجاعی

    • aryatehran_B

      سلام و درود خدمت شما دوست عزیز خیلی ممنون از نظرتون خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید و از دورتون راضی بوده ایید

  49. رویا

    اموزشگاه اریا تهران رو انتخاب کردم چون دوره های متنوع و اموزش با کیفیت داره ،استاد های بسیار عالی داره ،اموزش حرفه ای، محیط عالی ،و واقعا اموزشگاه حرفه ای و درجه یک هست

  50. مهناز مومنی

    سلام استاد پلاگین wprocket را دانلود کردم و مرحله به مرحله با فیلم آموزشی جلو رفتم ولی در تنظیمات در قسمت کش بعد از مشخص کردن زمان کش در فیلم بهینه سازی فایل است ولی در فایل دانلود شده من دیگه این قسمت نیست و جای دیگه ای هم برای بهینه سازی HTML وجود ندارد. چه کار کنم ؟

    • aryatehran-sh

      سلام وقت بخیر، به دلیل این که حجم فایل های html خیلی سبک هست و زیاد روی سرعت سایت تاثیر گذار نیست به همین دلیل wp-rocket در آپدیت های جدیدش گزینه html رو حذف کرده شما هم این گزینه را نیازی نیست در آپدیت جدید wp-rocket بزنید.