راهنمای ثبت نام در دوره های آموزشی آریا تهران

کاربران جهت ثبت نام در دوره های آموزشی و یا دریافت مدرک بین المللی  از ۳ روش میتوانند در آموزشگاه آریا تهران اقدام نمایند و در دوره های آموزشی شرکت کنند.

۱- به صورت حضوری

۲- به صورت آنلاین در سایت

۳- به صورت غیرحضوری

به صورت حضوری:

عزیزانی که جهت ثبت نام به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه میفرمایند با کارشناسان ثبت نام و دپارتمان مربوط به هر دوره میتوانند مشاوره داشته باشند. تا بتوانند با توجه به راهنمایی های لازم دوره مورد نظر را به خوبی انتخاب کرده و ثبت نام کنند مدارک موردنیاز که در زمان ثبت نام لازم است به همراه داشته باشید شامل:  کپی کارت ملی و عکس ۴*۳ پرسنلی می باشد و فرم ثبت نام که توسط کارشناسان ثبت نام پرینت گرفته شده را به طور کامل مطالعه نموده و امضا و اثر انگشت میزنید در ثبت نام حضوری شهریه خود را یا طریق دستگاه پز یا نقداَ یا به صورت واریزی  در آموزشگاه پرداخت می نمایید.

به صورت غیرحضوری:

کاربرانی که میخواهند به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند در ابتدا صفحه دوره مورد نظر خود را در سایت https://www.aryatehran.com/ باز کرده و تمامی اطلاعات (شرح دوره به طور کامل – زمان و مکان و تاریخ برگزاری دوره و  نظرات و سرفصل های کامل دوره) را ملاحظه کرده و برای مشاوره بیشتر با شماره تماس های آموزشگاه ۳۸-۶۶۹۱۹۶۳۱ (تماس گرفته تا بتواند با کارشناسان ثبت نام، جهت ثبت نام قطعی صحبت نموده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایند .

در ثبت نام غیرحضوری میتوانید شهریه خود را به صورت کارت به کارت واریز نموده و فیش ارسالی را به پلتفرم های مجازی ارسال کرده و فرم ثبت نام خود را در لینک ارسال شده توسط کارشناسان پر کرده و تصویر کارت ملی و عکس ۴*۳ پرسنلی را آپلود  میکنید و یا از طریق سایت https://www.aryatehran.com/ در قسمت ورود / ثبت نام شماره همراه خود را وارد نموده و در صفحه باز شده  اطلاعات پروفایل و مدارک مورد نیاز را کامل نموده و حتما کارشناسان ثبت نام را از ارسال فیش و تکمیل اطلاعات خود مطلع فرمایید.

به صورت آنلاین در سایت:

کاربران سایت آریا تهران در ثبت نام آنلاین در سایت برای پیدا کردن دوره آموزشی مورد نظر خود می توانند با چند کلیک ساده به دوره مورد نظر برسند و به راحتی از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود در کلاس ها ثبت نام نمایند.

طی این آموزش روش دسترسی به دوره ها و ثبت نام را شرح داده ایم.

گام اول: جستجو و انتخاب دوره آموزشی

برای جستجوی دوره آموزشی مورد نظر خود در سایت آریا تهران، از سه روش می‌توانید استفاده کنید

استفاده از ابزار نوار جستجو

در صورتی که دوره مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید می توانید از ابزار نوار جستجو در قسمت بالای سایت استفاده کنید.

کافی است نام کامل و یا بخشی از نام دوره مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد کرده و دکمه جستجو و یا Enter را فشار دهید و به صورت مستقیم به سراغ دوره مورد نظر خود بروید.

استفاده از نوار منو

همچنین برای یافتن دوره آموزشی مد نظر خود می توانید از نوار منو در بخش بالای سایت نیز استفاده نمایید.

دوره های آموزشی آریا تهران به شکل مرتب داخل دسته بندی های مختلف مثل کامپیوتر، حسابداری و…گروه بندی شده اند و بدین ترتیب مسیر دسترسی به دوره ها بسیار سریع و ساده می باشد

و کافی است شما داخل دسته بندی ها بدنبال دوره آموزشی مورد نظر خود بگردید

همچنین بخش‌هایی در سایت شامل “دوره های ویژه کارمندان”، “دریافت دیپلم و مدرک معتبر” در نظر گرفته شده‌اند که بررسی محصولات در این بخش‌ها می‌تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید

گام دوم: اضافه کردن دوره آموزشی به سبد ثبت نام

پس از انتخاب دوره آموزشی که تصمیم نهایی برای ثبت نام در آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه سفارش و یا ثبت نام در باکس خرید کنار هر دوره ، وارد صفحه سبد خرید می‌ شوید.

اگر قصد ثبت نام در دوره های بیشتری را دارید، آن‌ها را نیز به سبد ثبت نام خود اضافه کنید تا به‌صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.

گام سوم: نهایی کردن ثبت نام

پس از انتخاب دوره آموزشی موردنظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد ثبت نام، باید سفارش خود را طی ۳ مرحله زیر تکمیل و نهایی نمایید:

۱- ورود به آریا تهران

برای شماره همراه شما یک کد ارسال میگردد که وارد میکنید و بعد از وارد کردن شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

۲- تکمیل اطلاعات ارسال سفارش یا شرکت در دوره آموزشی

در این مرحله اگر کد تخفیف یا کد معرفی که توسط کارآموزانی که قبلاَ در آموزشگاه آریا تهران دوره گذرانده اند، در اختیار دارید  در این کادر قرار دهید.

اگر بدون وارد شدن در سایت دوره های مورد نظرتان را به سبد ثبت نام اضافه کرده باشید، باید در مرحله ورود به آریا تهران با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت می شوید.

اگر قبلاً حساب کاربری در آریا تهران نداشته‌اید می‌توانید به‌راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد ثبت نام خود را نهایی کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

۳- تکمیل اطلاعات پرداخت

در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهامی می‌توانید به بخش پرسش‌های متداول مراجعه نمایید.

نکات مهم :

  1. شهریه خود را میتوانید به صورت اقساط نهایتا تا جلسه دوم دوره، پرداخت نمایید.
  2.  بعد از ثبت نام کلیه اطلاع رسانی ها از جمله شروع کلاس و برگزاری کلاس حتما از جانب آموزشگاه تماس گرفته شده و به کاربران پیامک ارسال خواهد شد و بعد از اطلاع رسانی در کلاس ها حضور به هم رسانید.
  3. بعضی از کاربران فقط نیاز به مدرک بین المللی دارند با وجود اینکه تسلط کامل رو دوره ها دارند میتوانند با مراجعه به آموزشگاه و تحویل مدارک برای آزمون فنی و حرفه ای بدون شرکت در دوره ها و اطلاع از برگزاری آزمون ها  ثبت نام کنند که در زمان حضوری تمام اطلاعات لازم در مورد آزمون به کارآموز داده میشود.